השימושון

דברים שקורים ביום רביעי 3/12/08

הצצה קדימה:

שינה טובה זה לא חלום
ביום ששי 5.12.08 בשעה 10:00 במועדון ויצו כרכור, רחוב המושב דפנא גרבר תדבר על "נדודי שינה שינה ומה שביניהם". כלים לתרגול עצמי לשינה טובה ורגועה, בשיטת soundersleep system לפרטים והרשמה 054-4866-604. כניסה 20 ₪

ג'פ"ס (קרא: JAPAS) – ג'אם בפרדס חנה!
כן, סוף-סוף! התשובה של הפריפריה למונופול הג'אמים של המרכז. הפעם זה אצלנו! מה בתוכנית?
שיעור קונטאקט פתוח בהנחיית זוהר רבינוביץ' ולאחריו ג'אם עם כיבוד קל. השיעור פתוח לכולם, כך שגם אם אתם או חבריכם לא מכירים כל-כך קונטאקט-מה-מי-מו, זו הזדמנות.
אה..וזה מגניב עוד יותר, מכיוון ש'קרקס שבזי' המגניבים מארחים אותנו בדום בחצר האחורית שלהם. קחו בחשבון שהרצפה תהיה ממחצלות שמונחות על אדמה, שזה שונה מעט מהפרקטלינולאום בסטודיו – מעניין לשנות קצת.כמובן, שאם זה יהיה מוצלח ותהיה היענות ורצון, אפשר (בה"ע) למסד את זה לג'אם קבוע מקומי.
לכן מהיום אמרו – ג'פ"ס (קרא: JAPAS) – ג'אם בפרדס חנה!
יום רביעי, 03.12, בשעה 20:00, רח' הפדויים 16, פד"ס, 20 ש"ח כניסה – 10 לקרקס, כדי לתמוך בהם ולתגמל אותם על נדיבותם ו10 לזהר שמתנדב להעביר את השיעור.
לפרטים: מיכאל – 0504585288 אמנון – 05445592830

הראה עוד

2 thoughts on “דברים שקורים ביום רביעי 3/12/08”

  1. תודה, ננסה ונשתדל להבא.

    מי שמצא-חן בעיניו ואו רוצה לדעת עוד, כנסו לאתר פסטיבל הקונטאקט בארץ –
    http://contactil.org/

    אני חושב שהיה מאד מוצלח ונעים. באו לפחות 20 אנשים. המרק היה טעים, ההנחיה של זוהר הייתה מוצלחת מאד להתרשמותי (שלצערי הייתה חלקית, כי הייתי עסוק באירגונים : ). הריקודים, השירה והדיבורים, כולם נעמו לי. מה עוד?
    הייתה מדורה ובאיזשהו שלב גם אילתרנו בקול לצד התנועה ואפילו רק בקול כשאנשים לא רקדו. הייתה אווירה שליוה, ביתית. החלל היה מאד מזמין והרצפה הרכה הרבה יותר קוראת "לקחת סיכונים"-לקפץ-לחולל-לרקד, מעט יותר מאשר הפרקט הקשה. ילדים הגיעו והוסיפו רובד קליל ומשפחתי, משגע בעיני… אפילו מזג האוויר היה לצדנו :>
    אני מעוניין לנסות עוד ג'אם, בתקווה שיהיה מוצלח עוד יותר.
    שוב תודה לזוהר, לקרקס שבזי ואמנון וכמובן לכל מי שהגיע.
    ימים טובים

כתיבת תגובה

Close