השימושון

דברים שקורים ביום רביעי 8/10/08

sky walker
ה- 8/10: ערב יום כיפור: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיית הלך שמים. הלך שמים בפתרון מעיד על חמלה ואומץ אדירים שנבנים בליבנוו במהלך גל הרוח. הלך שמים מסמל את המטה הקדוש, את אנרגיית המשיח. פתרון הגל בערב יום כיפור מחבר אותנו ביראת כבוד למקום מאד עוצמתי בנשמתנו. הגל מלמד שהארת המקומות החשוכים משתלמת ומובילה להתפתחות רוחנית גבוהה, לנחישות והתחדשות. כשאנו מסכימים להסיר את הערפל מחיינו, אנו מתמלאים באנרגיה אינסופית, במסרים מקודשים וקמים לתחייה. ההתמודדות עם הפחדים מפתחת בנו את היכולת להציב גבולות ברורים ולשמור על האנרגיה שלנו מכל סוג של התעללות ובזבוז. הלך שמים מאפשר ליצור מרחב מקודש לחקירה, ללמידה ולתנועה בין מימדים. אנו מוזמנים לשהות בהיכל הלילה ולקבל את הסימנים המיועדים לנו.
לפי הסינים האנרגיה בימים אלה קרויה "התחלות קשות" (הקסגרמה 3) והיא מלמדת אותנו לטפל בבעיות השוטפות, בענייני היום יום, תוך כדי גיבוש יסודות מוצקים וארגון המידע בסדר וביעילות (אדם11). אנו נולדים מחדש ללא ידוע (הלך שמים12), חווים כאבי גדילה ולכן עלינו להתארגן מחדש ולעמוד בסופת הרגשות, תוך כדי שמירה על עקרונותינו.

הראה עוד

1 thought on “דברים שקורים ביום רביעי 8/10/08”

  1. שלום!
    קוראים לי אליה, ואני עכשיו בכיתה יב' ומחפשת בתקופה הזאת מקום לעשות בו שירות לאומי לשנה הבאה.. אני מהמרכז, ורוצה לעשות בצפון, אני מחפשת משהו יצירתי, תורם, אמיתי..
    אתם צריכים בנות שירות לאומי?
    אשמח אם מישהו יודע…
    אפשר להגיב לי במייל eliyassayag@walla.co.il או בפלאפון 0502285884
    המון תודה….

כתיבת תגובה

Close