השימושון

דברים שקורים ביום שישי 15/8/08

בוקר פתוח בבית הספר ליוגה אננדה
בוקר פתוח להורים מתעניינים יתקיים ביום שישי, ה- 15/8, בשעה 11:00 בבית הספר אננדה בקיבוץ ברקאי. אפשר לקרוא קצת יותר לעומק על הרעיון של חינוך ביוגה באתר האינטרנט של ביה"ס, או להתקשר לאפרת- 050-9225177. אנא- הרשמו מראש. פרטים נוספים כאן >>

האוסף – מכירת מכל הבא ליד שניה
בגדים מיוחדים וממותגים, בגדי ילדים ועוד. מלא. ספרים, המון, גם באנגלית, מפות, אינציקלופדיות, מגזינים, מילונים ואלבומים, תקליטים, דיסקים וקלטות וידאו, כלי בית למיניהם, חפצי נוי וקישוטים, תמונות ומיסגרות, בובות וצעצועים. מזוודות עם ניסיון, תיקים יפים, מנורות, מישקולות, רמקולים ותנורים. ספה עם כורסאות וגם כמה שטיחים.
האוסף פתוח כל יום שישי בשעות 10:00-16:00 ברחוב הנשיא 50 כרכור, וניתן גם לתאם טלפונית—0524.657.366/7

"סירות שטות בשמים"
אוסף מעבודותיה של שירה אמריליו, היוצר חלל מיוחד, מייצבי ומרגש, בקומה השניה בסטודיו מלאור בקיסריה. בין העבודות ישנם טכסטים שבחלקם נכתבו בהשראת העבודות.
עוסקות בפנים וחוץ, יבשה וים, זמן, אשה, קשרים, שברים,עטוף וחשוף…עשויות מחמרים שבורים , משומשים ומהטבע המוליד ומכלה ומהנפש המגלה ומסתירה. כל זה קורה בתוך "כחול ירוק" – תערוכה קבוצתית אקולוגית (9 אמנים) ,בבית מלאור, בקיסריה,ר'ח הרימון 7. פתיחה ביום שישי 15/8 בשעה 11:00 (פתוח לקהל מחמישי 10:00)
לפרטים: שירה 052-3987303

חגיגת אהבה במופע ובריקודים לאור ירח מלא בראגה!
d.j yano- special love set – יאנו יפתח את הלבבות במוסיקה מגוונת עם הרבה אהבה. בשלב כלשהוא יעלו לבמה, שהוקמה בחצר, שלושה מתופפים שביוזמת ראגה יצרו מופע מהפנט. קטעים מפינק פלויד שהופכים למוסיקה אפריקאית , קולאז' מטורף בין לד זפלין וחפלה .יהיו הפתעות למכביר.. היין יימזג כמים שהמופע והריקודים ייתמזגו זה לזה – כמוכם..
Groovity – live – גרוביטי הם: דני בנדיקט (מתי כספי, אבישי כהן), יותם חרודי (טרייבל דאנס), שלמה דשת (אסטה), סאונד – דורון לב. למעוניינים לבוא עם ילדים – יש מרחב ובו מזרונים לנוחיותכם. ההופעה והריקודים שמעלינו חופה של כוכבים …
פתיחה ב 22:00 כניסה 50 ₪ כולל כוס יין. באהבה, ראגה 054-5971131

[ היתה מסיבה משובחת. מצויינת. נהדרת. כיפית בטירוף]

סערה

ה- 15/8, היום עשירי של הגל, באנרגיית הסערה: ביום זה הלב כבר נפתח, האמון בכישורים שלנו גדל וההסכמה הפנימית לקפוץ לים החיים הולכת ומתגבשת. אנו עוברים תהליך עמוק של איזון הרגשות שלנו ומגיעים לזרימה חופשית עם הביטוי היצירתי של עצמנו וכדי להשלים את התהליך, הסערה מאפשרת לנקות את הדחיסות שהצטברה בגופנו, נפשנו ומוחנו. ביום זה אנו מוזמנים לפנק ולרפא את עצמנו. הסערה היום מלמדת כיצד להישען על עצמנו, על המשפחה הקרובה ולהתמלא בביטחון עצמי, בכישורים המייחדים אותנו ובתוכנית האלוהית עבורנו.
טליה תשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close