השימושון

דברים שקורים ביום שישי 17/11/06

קסם הקול – סדנת היכרות
"לכל מי שאי פעם רצה לשיר: בואו למסע אל מסתרי הקול – כלי הנגינה המולד שלנו. נלמד להתגבר על פחדינו, נכיר את הקולות השונים שבתוכנו ונגלה את הצלילים והמנגינות של נשמתנו. היום וב-24 לנובמבר – מתקיימת בפרדס חנה סדנת היכרות בת שני מפגשים. הסדנה מבוססת על VMT – תרפיה בקול ותנועה, וטכניקת הקול האנרגטי. היא תכלול בין השאר: היכרות עם מרכיבי הקול השונים, תרגילי תנועה וקול, היכרות עם הקול האנרגטי, אלתור בזוגות ובקבוצה".
מנחה: הגר רינסקי, מוזיקאית מנוסה ומטפלת מוסמכת בתרפיית קול ותנועה (VMT). ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש. לפרטים: הגר 054-7553515
————————————————————————————————————-
שאמאניזם מעשי – סדנת לימוד נשימה ונגינה בדידג'רידו
כחלק מהמסורת השאמאנית, אותה מלמד אהד אזולאי דרך אמנות הציד והמעברים הקסומים, לומדים לנשום נכון את החיים ולפתח את הכלי העוצמתי של הנשימה כמפתח המחבר לכוח החיים. הדידג', כלי נשיפה אבוריג'יני קדום – נחשב לכלי הנגינה העתיק בעולם. בעזרתו התחברו האבוריג'ינים, לעוצמות פנימיות ותדרים אנרגטיים שהביאו למצבי מודעות חדשים.
בסדנה בת 3 שעות תלמדו לנגן ולהפיק את הצליל הנכון מהדידג' ולהשתמש בשיטה המסורתית של נשימה מחזורית; נשימה שבה ממשיכים לנשוף ולהפיק צליל, בזמן ששואפים אוויר להמשך הנגינה. בעזרת הנשימה המחזורית ניתן לנגן בלי הפסקה ובלי הצורך לעצור כדי לשאוף אוויר. לאחר אימון ניתן לנגן לאורך זמן ולהיכנס למצבי תודעה ומסעות פנימיים, מלווים בצלילים המרעידים של הדידג'רידו. אין צורך בכשרון מיוחד והסדנה מתאימה גם לילדים החל מגיל 12.
הסדנה תיערך היום באזור פרדס חנה בין השעות 9:00 – 12:00 . יש להירשם מראש, מספר המקומות מוגבל. פרטים נוספים אצל אהד בטלפון 054-4950434 (וחוץ מזה אהד מעביר את המעברים הקסומים כל יום שלישי בערב בסטודיו במשמרות. אז שתדעו!).
———————————————————————————————————-
פגישה וסיור עם מהנדס המועצה של ג'יסר א זרקא, יעקוב ג'ורבאן.
בישיבה ייסקר המצב בג'יסר וייבחנו חלופות לקידום שוויון אזרחי באמצעות שיתופי פעולה עם קבוצת הפעולה האזרחית סיכוי חוף כרמל ועם קבוצת הפעולה הערבית באזור. אחרי הישיבה ייערך סיור בהנחיית מוחמד יונס, מנהל הקבוצות במיגזר הערבי.
9:00 – 15:00 – הסיור ללא תשלום. הציבור מוזמן, יש לתאם השתתפות מראש. פרטים אצל חסיה בטלפון 052-4522090 ובאימייל. (מקור: עמותת סיכוי).

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close