השימושון

דברים שקורים ביום שלישי 14/8/07

מעגל נשים ראש חודש אלול עם נאוה הירשברג
תמוז ואב שהתאפיינו בזמנים של פירוד ושבירה מפנים מקום לחודש מבורך. השמים שנחוו כרחוקים מהאדמה יוצרים קשר מחודש. התכונה של החודש הזה על פי ספר יצירה היא מעשה, זה הזמן לעשות, לשנות ולהתחדש, לקראת השנה החדשה שבפתח.
בואי ליצור התכוונות עמוקה של פעם בחודש. אחוות נשים רואות, במדיטציה ועבודה משותפת אצל נאוה בצריף. תענוג צרוף. 20:30 ברחוב הקשת 15 כרכור. השתתפות: 40 ש”ח. פרטים בטלפון 052-3203407

ערב מבוא לקורסי מדריכות הכנה ללידה ודולה פוסטפארטום עם רונית ספראי קופליס
הקורסים (שיחלו בנובמבר) מיועדים לדולות, אחיות ומטפלות בתחום ההריון והלידה. בתוכנית הלימודים העמקה של קורס הדולות הראשוני, פנימה אל הנחיית הקבוצות ברזי הלידה הטבעית, הרוחנית והזורמת על פי פילוסופיית היילוד של רונית קופליס. פתיחת חסימות לקראת לידה, תמיכה במשפחות המתהוות, כיבוד הבית של כל אחת ואחת והדרכה לחיים זורמים עם תינוק בבית. בין נושאי הלימוד: אקווה יוגה לנשים בהריון, הולודינמיקה, החייאת ילוד, עיסוי ויוגה לתינוקות, הנחיית בעגלי אימהות, נושאי אם ילוד לאחר לידה ועוד נושאים רבים בתחום.
ערב המבוא יתקיים בין השעות 19:30-21:30 ב"גאיה מקום להיוולד" –במהלך הערב יינתן מידע על מהלך הקורס ובדרך חוויתית תתוודעו לרוח המקום ואל מקומכם בו. לפרטים נוספים ניתן לפנות: תמר 054-4599693, אורנית 054-7722604 או באתר. יש לתאם הגעתכם מראש.

המפגש השישי של "הדרך אל הסולחה"
שמתקיים השנה בסמוך למנזר השתקנים שבלטרון. המפגש יערך בתאריכים: 14,15,16 לאוגוסט. הנכם מוזמנים כמובן להצטרף למפגש בכל שלושת הימים, או רק לחלק מהזמן. פרטים נוספים על המפגש ועל התנועה עצמה, אפשר לקרוא באתר

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close