השימושון

דברים שקורים ביום שלישי23/12/08

הו הו הו הו!

הזמנה לטעימה של טפול הילינג
לכל מי שרוצה לחוות טיפול אנרגטי ופחד או נרתע או סתם לא מאמין ובכול זאת זה מסקרן, לכל מי שרוצה באמת ומוכן לתת לעצמו מתנה יחודית.
כ ו ל כ ם מ ו ז מ נ י ם ל ב ו א. פתחו יומן פנו את הזמן לשעה של התרגעות שבה אפשר להרפות, לנקות את הראש ולמלא את המצברים באנרגיות טובות מחדשות כוחות. משך הטפול – שעה. טפול במחיר מאוד מיוחד: 60 ש"ח. זאת מתנתי לעולם המופלא הסובב אותי . מכול הלב.
חיה ליסקובסקי – מטפלת הוליסטית , טל'- 052-8449505 פרדס-חנה.

הצצה קדימה:

סדנה לציור מנדלות עם אסנת שחר
תתקיים ביום חמישי 25/12/08 משעה 11:00 ועד שעה 13:00 במושב מאור.
יש אפשרות לפגישה אישית בתיאום מראש. לפרטים והרשמה: אסנת- 0528879944

כנס היריון והורות במרכז קנגורו בתנועה 26.12 יום ו' 10:00 – 15:00
יריד מציגים איכותי למוצרי היריון, הנקה, תינוקות ועוד.
הרצאות של דר' זהר שלו רופאת ילדים, המיילדת רונית קופליס ושירלי ורדי, מפתחת שיטת ורדי, לוח פתוח לנשות (ואנשי) מקצוע, ופינת ייעוץ מפנקת ללא עלות! פרטים נוספים כאן, הנחה בקפה ראונד!

ערב היכרות עם פסיכוסינטזה
שיטת פסיכותרפיה ותיקה, מבוססת ועמוקה מגיעה לישראל, הפסיכוסינתזה. הפסיכוסינתזה משלבת בין הטיפולי להתפתחותי, בין תורות רוחניות מהמזרח לבין גישות פסיכולוגיות מערביות, בין הפרסונלי לטרנספרסונלי. באירופה וברחבי ארצות הברית הפסיכוסינתזה היא שיטת טיפול מוכרת, והאיגוד האירופי לפסיכותרפיה מכיר בפסיכותרפיסטים שהוכשרו במסגרתה. הכוונה היא להביא לארץ את תכנית ההכשרה המלאה.
ערב היכרות ומבוא לאנשי האזור שלנו ייערך בבית ראגה בפרדס חנה (מתחם תיאטרון הידית) ביום ד', 7 בינואר, בשמונה בערב. שאלות ניתן להפנות לחוה רימון בטל' 052-2332787. ובאימייל זה. עוד על ערב המבוא ומאמר על הפסיכוסינתזה ניתן למצוא כאן >>

*******

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל השמש. לקריאת התחזית היומית >>

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close