השימושון

דברים שקורים ביום שני 5/1/09

הרצאה: בית ספר וולדורף הלכה למעשה
כיצד ניתן לילד את החופש להתהוות בהתאם לפנימיותו העמוקה ביותר.
מרצה: גונן הוכברג. מורה ומחנך בעל וותק של 12 שנים בבית ספר וולדורף בהרדוף, בחינוך הרגיל והמיוחד. לפרטים נוספים והרשמה לבית הספר והגנים של 'עמותת רימון': 04-6380626, 050-8487393
ההרצאה מתקיימת בבית הספר 'רימון', באלוני יצחק ומתחילה בשעה 20:30. חניה מסודרת ליד שער הכניסה. דמי השתתפות ליחיד: 25 ₪. פירוט המפגשים הבאים כאן >>

הצצה קדימה:

הזמנה ליצירת artdolls
איזבל ועמליה, אמניות יוצרות ותיקות ומנוסות, מזמינות אתכם ללילה לבן שכולו עשית בובות. הזדמנות ליצור בובה מיוחדת ובעלת אופי אישי במסורת ה"ארט דולס" artdolls.
מצחיקות רציניות אמנותיות מתוקות חצופות שובבות מוזרות מפחידות, בובה שובבית, אנטיטזה לבארבי ולבראטס- קצת עקמומית, קצת שונה, בובה ממשפחת זהבה ימימה ויוקה השחרחורת. בסטודיו של איזבל מבחר ענקי של חומרי יצירה העומד לרשותכם – בדים חוטים סרטים , כפתורים, ועוד חומרים שונים ומשונים ליצירת בובות.
יום חמישי 8/1/09 החל מהשעה 18:00 ועד השעות הקטנות בסטודיו "צבע חומר רוח" רחוב גוש חלב 17 פרדס חנה. עלות – 50 ₪ כולל הדרכה, חומרים וכיבוד. פרטים לגבי הסדנה וסדנאות המשך: עמליה 054-4634906 איזבל: 052-4560073 פרטים נוספים כאן >>

מעגל תפילה לשלום
מזמינים אתכם למעגל תפילה לשלום
של התכווננות, של ריפוי ומדיטציה משותפת
להרגעה, לזרוע את זרעי הנחמה והתקווה בתוך הקושי
המעגל פתוח וחופשי לכולם, יתקיים מחר, יום שלישי, ב-20:30
בצריף שברחוב הקשת 15 בכרכור
בואו וחיברו אלינו

נאוה ואלון הירשברג
לפרטים: 052-3203407

הראה עוד

53 thoughts on “דברים שקורים ביום שני 5/1/09”

  1. הפילוסוף , אלן באדיו, אחד החשובים והגדולים בדורינו , הגיע לביקור בארץ לרגל צאתו של הסרט _ קשמיר_ סרטו של אודי אלוני המביט "משם" על "כאן"
    אני מביאה ציטוט שאני מוצאת אותו מרגש מאוד ומחזק מאוד מתוך כתבה שהתפרסמה בעבר בהארץ – ראיון עם שלומציון קינן :
    באדיו: אני חושב שישראלים רבים לא רואים שקיומם תלוי בקיומם של הפלשתינאים. ולהפך. אני רוצה לומר, שקיום העם הישראלי לא יכול להישען יותר על המלה "יהודי", גם אם היא נותרת מלה בסיסית באוצר המלים. אני גם לא חושב שקיום הפלשתינאים יכול להיתמך רק במלה "ערבי". מה שיתקיים בעתיד יהיה הזדהות הדדית, ישראלו-פלשתינאית. זו תהיה יצירה. זו תהיה מציאות פרדוקסלית חדשה לגמרי. הניגוד בין היהודי לערבי הוא אמנם עתיק יומין ועקוב מדם, אבל צריך למצוא לשני העמים דרך חדשה שתהיה בעלת עוצמה אוניוורסלית כל כך גדולה, שהיא תפתיע את העולם כולו: צריך למצוא מקום שהוא בו בזמן לגמרי ישראלי ולגמרי פלשתיני. אני לא מאמין ברעיון החלוקה הטריטוריאלית. זה טיפשי בדיוק כמו כמו גבר ואשה שחולקים בית וחוצצים אותו בקיר. מבחינה היסטורית הישראלים והפלשתינאים מאורסים זה לזה. מאורסים באמצעות המלחמות, כמו שגרמניה וצרפת מאורסים זה לזה במלחמה. אבל אני חושב שהאירוסים המדממים שלכם יותר אינטימיים…..
    הדרך הטובה ביותר למחוץ את האנטישמיות היא יצירת סולידריות עם אותם ישראלים שיודעים שיום אחד יצטרכו להפוך את הפלשתינאים לאחים.

כתיבת תגובה

Close