השימושון

דברים שקורים בשבת 20/9/08

מומו ושודדי הזמן ביער ליד עמיקם!
תיאטרון שומרי הגן יופיע עם ההצגה 'מומו' ושודדי הזמן ביער שליד מושב עמיקם בשבת 20.9.08 בשעה 16:00. ההצגה על פי ספרו של מיכאל אנדה מספרת איך ילדה קטנה נלחמת באנשים האפורים שגונבים את הזמן של בני האדם. להצגה רבדים שונים ועל כן היא מתאימה לצפייה הן למבוגרים והן לילדים מגיל 6. ילדים בגילאי 4 -6 בהחלט נהנים כשהם צופים בהצגה לצד ההורים. ההצגה היא אירוע תיאטרלי חווייתי ובו שתי הפסקות בהן קהל הצופים אוכל , שותה, פוגש את השחקנים ואת הצופים האחרים בהצגה, מסתובב בין העצים וחווה את היער.
ציוד מומלץ: מי שתייה אישיים, חולצה ארוכה לשעות הערב, הישיבה על מחצלות- מי שיביא כרית או כסא מתקפל, יוכל לשבת עליהם. ארוחת ערב קלה למעוניינים לאכול בהפסקות או אחרי ההצגה. כלי אוכל רב פעמיים לשמירה על ניקיון היער וכדור הארץ. מחיר כרטיס- 40 ₪ לאדם ולא יותר מ120 ₪ למשפחה. מספר המקומות מוגבל. אנא הזמינו מקום מראש לטלפון 04-9530028

פסטיבל שער (השמיני) לשירה ולמשוררים בערערה
עם תיאטרון דיוואן אל לאג'ון, בשילוב מוזיקה. הפרטים המלאים כאן.

שלום לכל בנות הפרדס
מכירת בגדים במוצ"ש וראשון הקרובים לכבוד השנה החדשה. מוזמנות להתחדש בבגדים לחג ובכלל עם הבגדים המיוחדים של "בא מאהבה". בגדים יפים ויחודיים בעיצובים רומנטים. מוזמנות להפיץ לכל החברות ושנה טובה לכל עם ישראל.
המקום: רח' עמל 37, לפרטים : אפרת שדות 052-4654780

הנשר
20/9: טון 7 באנרגיית הנשר:
בשיא גל הירח, הנשר שבתוכנו מתרומם מעלה, מעלה ומראה את התמונה השלמה לגבי לחיינו. הוא מרחיב את נקודת המבט שלנו, כך שנוכל לקבל פרופורציה בנוגע לדרמות ולמצבים הקיצוניים, שאנו נוטים להשתתף בהם. במקום להיתפס לפרטים ולהדגיש אותם, אנו מוזמנים לראות כיצד כל אירוע בחיינו הוא חלק מפסיפס גורלי עצום. הנשר מאפשר להבין שאנו בוחרים בכל מה שקורה בחיינו ושניתן גם לשנות מצבים לא רצויים. הנשר בשיא התהליך מאפשר לשחרר את הדינמיקות של קורבן/אשם מחיינו, שהם מיחזור של דפוסים מהילדות. מהמקום של החופש והבחירה הנשר מלמד להגיב ממקום רגשי מאוזן ולהתחבר לתקווה ולחלומות, הפועמים בליבנו.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close