השימושון

דברים שקורים בשבת 3/1/09

הזמנה לדיאלוג
כי "כולנו רקמה אנושית אחת דקה"…
בימים אלה של הפגזות ולחימה, בימים אלה בהם הצבע האדום שולט והשקט הוא מאוד יחסי. אנחנו תושבי ואדי עארה יהודים וערבים רוצים להזכיר לעצמנו ולעולם ש"כולנו רקמה אנושית אחת דקה" ובייחוד עכשיו כולנו תפילה שנמשיך לחיות בשקט, בשלום ובשלווה בארצנו ובואדי הזה שהוא של כולנו.
אנו מזמינים אתכם ביום שבת זה ה- 3.1 בשעה 11:30 ערבים ויהודים, חברים וידידים, שוחרי שלום וכאלה שפשוט אכפת להם, לבתים שונים בואדי הפותחים את ביתם לאלה הרוצים לבוא להתארח, לדבר ולהקשיב בצורה חברותית, מתורבתת ושקטה ו"להזכיר לעולם שביחד כולם"! המפגש יתקיים בביתה הפתוח של אמנה כנעאן בכפר קרע, לבוחרים להתארח בכפר קרע נא להתקשר 054-6763635 וגם: 04-6352960

אמנה כנעאן מנכלית עמותת למענך כפר קרע

הראה עוד

3 thoughts on “דברים שקורים בשבת 3/1/09”

  1. יעלה, תודה על המילים ועל התקוה. אני מאוד אוהבת את אמנה ומקווה שכל יוזמה שלה של שלום והתקרבות ושיחה והכרות תישא פירות והצלחה. ורונן – אתה מזכיר לי את המערכון של אריק אינשטיין ואורי זוהר שיצא לנו לשמוע לכבוד יומולדתו ה70 בשבת.
    ואיפה הייתם ב68? איפה הייתם ב48? ואיפה הייתם ב32? אינעל בבור אילי ג'בכום.
    להזכירך, הסיפור המורכב והכאוב הזה שלנו ושלהם, של מוסלמים ויהודים, של ישראל ופלסטין לא התחיל בקסאמים בשדרות .

  2. חזרתי מיום מטורף שהתחיל במיגרנה המשיך לכפר קרע ונגמר בת"א
    איפה "הם " היו 8 שנים?נכון , איפה אתה היית איפה היינו כולנו
    אמנה היא האחרונה שאפשר לאמר עליה איפה היא היתה – היא פעילה מאוד עבור נשות הכפרשלה ומקימת חברויות והתדברויות באופן שוטף "איתנו" היהודים..
    כל כך הרבה עדינות וכל כך הרבה כאב החזקנו כולנו בביתה של אמנה עם הכנסת האורחים החמה של ושל משפחתה , יש לזה עבר ויהיה לזה המשך כי אנחנו חיים כאן ביחד כי אנחנו אחים ואחיות ועם כל הקושי הזרות והניתוק כדאי לשמור את המבט יציב מול עצמינו במראה קודם כל ומול השכנים שלנו במיטה, ברחוב בשכונה ובוואדי.
    לפני שנטיל דופי באחר , נבדוק היטב את עצמינו ונזמין את עצמינו ואותם להמשיך ולהתעקש על מה שאנחנו מאמינים – נדמיין את כל האנשים חיים בשלום אני מקווה שיום אחד תצטרפו אלינו והעולם יתמוגג – תמים, ?
    החילים שלנו בעזה , גלעד בעזה העזתים בעזה נתפלל לשלומם נתפלל שעכשיו ברגע זה הירי מפסיק , כולם יוצאים מהבתים פצועים חבולים שלמים ותמימים ומגלים בוקר חדש זורח , מגלים שהעולם מקום יפה וטוב , מתפעמים ומתפעלים מיופי העולם וכל האפור והחאקי הזה נעלם וכלי הנשק מוטלים אין חפץ וגלעד חבוק בזרועות הוריו ויקיריו , וילדים רצים ברחובות בצהלה , עולם חדש ! העולם שאנחנו חולמים ובוראים במחשבות שלנו – עכשיו זה קורה .מחיכים זה אל זה מגלים עיניים נוצצות בכי של הקלה ואושר צועדים כאילו נולדנו עכשיו ,כאילו פעם ראשונה רואים את השמש. תם עידן. המערכות הישנות כבר לא מתפקדות עכשיו תורינו
    תאמינו מספיק חזק דמינו זה אולי יקח זמן אבל זה קורה אצלינו בלבבות וזה יקרה גם במציאות
    זה לא רק כאן זה בכל מקום , על פני הכדור.

כתיבת תגובה

Close