השימושון

דברים שקורים בשבת 8/11/08

לאן נעלמה השמחה
הידית – מרכז ליצירה תיאטרונית אלטרנטיבית פ"ח – כרכור (ע"ר)
אנסמבל הידית מעלה בבכורה ארצית את "לאן נעלמה השמחה" בתאריכים : 1,2,3,4,6,8/11/08 בשעה : 20:30 בתיאטרון הידית. מספר המקומות מוגבל, הזמנת כרטיסים ב: 054-2059181 או ב :052-5856891

הראה עוד

4 thoughts on “דברים שקורים בשבת 8/11/08”

  1. הזוי! מפתיע! מדהים! מצחיק! מוזר! מעורר את התאים האפורים, אין גבול לדמיון ואין גבול בכלל, הכל מתקבל וכל כך מצחיק.הרגשתי כמו בחלום שכלום לא הגיוני וכלום לא קשור לכלום.
    ממש נהניתי וצחקתי וגם הובכתי קצת כשהדודות בחתונה נישקו אותי.
    אביב! כל כך נמשכתי למבטא הזה המזרחי שלך היית גדולה ומעולה!
    הכל היה עשוי פשוט טוב וכשההצגה נגמרה לקח לי קצת זמן להבין שהיא נגמרה ועוד נשארתי לשבת וחיכיתי שיפתיעו אותי אבל כנראה שגבול כלשהו, יש.
    תודה

  2. בלאן נעלמה השמחה היה עצב גדול אבל גם שמחה גדולה, ושירה נהדרת של הכלה במגדל, והילדים אוחחח הילדים היו מרתקים במתיקות והסלאו מושן רק הגביר את החוויה. אחרי ההצגה המרתקת הזו נשארתי לרקוד אריס סאן זה זרק אותי לשנות ה 70 – 80 .
    זו הצגה שנייה שלי בידית, הם רוקחים שם דברים נהדרים, אבוא לראות שוב באפריל ואביא איתי את התל אביבים 🙂

  3. זהו, שהיא לא נעלמה. היא מתקיימת לה בטירוף שם באולמי סאן-סט, עיגול גדול של חול-ים ונעלי עקב ושמלות עם פאייטים. וכלה, ומציל עם מגאפון, ומלצריות, ומיץ פטל בכוסות פלסטיק קטנות ומרמלדה וחומוס. וקונסטרוקציה נהדרת של הנס אלוף האלופים ותומר שיחק אותה עם התאורה. והשירותים, אוח, מעולם לא נראו ככה (מישהו לחש לי שאת זה עשתה המ"כית בשחור).
    זה קורה. הטירוף מתעגל ומקבל אופי שלם, בהיר, הגיוני אפילו. אני נכנסת לידית כבר בלי מתח. לא אכפת לי שיזיזו אותי שיגידו לי לקום שיעבירו אותי דרך שבילים ומסדרונות. אני צועדת לי מחייכת אחרי הסובארית המגויסת עם שתי הגרוזיניות המשכנעות. אני הולכת ליהנות מכל רגע.
    האנשים האלה נדירים ונפלאים. כולם כולם. ואביב, אוח אביב. רוח רעננה, משיבת נפש.

    ישב לידי אורח מניו יורק שהיה בהלם. לפחות פעם אחת הוא אמר לי: זה בניו יורק היה להיט!
    ואני אומרת: שירי, תישארו כאן. ווי ניד יו אין דה מושבה.

כתיבת תגובה

Close