אקולוגיהבילוייםזוגיות ומשפחהיוזמות חופשיותסביבה וקהילהשיטוטים

דבש וקינמון בבית לבנדר

צוות בית לבנדר מאחל לכולם שנה טובה בריאה וירוקה.

כבכל שנה לקראת ראש השנה אנו מקבלים פניות בנוגע לרכישת מארזי חג, וכמו בכל שנה מבקשים שיהיה משהו שקשור בחג – דבש? רימונים ? דג ?!
השנה בעודנו מהרהרים בקישור בין מוצרי טיפוח לסמלי החג, צצה הברקה – נרקח סבון עם דבש!
וכשעידו נכנס למטבח/מעבדה לייצר אותו התאים לו לשלב עם קינמון שיחמם וימריץ לקראת החורף..
וכך מזה חודשים (אורכו של תהליך היבוש) בית לבנדר מריח דבש וקינמון.

סבון דבש וקינמון

הסבונים יוצרו משמן זית כתית מעולה בתוספת דבש (מקומי) וקינמון בתהליך קר השומר על איכויות כל המרכיבים. הם משכרים בריחם וקטיפתיים לרחצה. ומתאימים בדיוק לעונה..
תכונותיו הרפואיות של הדבש ידועות כבר מימי קדם. הדבש הוא אנטיבקטראלי מהווה מרכיב חשוב בתכשירים קוסמטיים משחות ומסכות שמטרתם ניקוי העור, טיפול בפצעי בגרות, מניעה וטיפול בקמטים.

לקינמון מלבד ריחו המתוק מיוחסת פעילות נוגדת חיידקים ופעילות נוגדת פטריות. שמן ארומטי קינמון משמש בארמותרפיה בטיפול בכאבים, דכאונות, ואיבוד עניין בחיים. פעילותו של קינמון מחממת (מתאים מאוד לחורף לא מתאים לסובלים מלחץ דם גבוה), אנטי ספזומטית (מרפה עוויתות), משחררת את הקיבה (נוגד גזים) ואנטיספטית.

סבון דבש וקינמון הוא דוגמא לדרך שלנו. מובא צורך… עולה רעיון… אנחנו מדסקסים אותו… זורקים רעיונות… מנסים… לעיתים זה מהיר, לעיתים לוקח שנים… כמו במקרה של קרם פנים עם מקדם הגנה 🙂

לשמחתנו החזון שלנו להביא מוצרי טיפוח 100% טבעיים ואקולוגים לכל בית, מהדהד. התפיסה של סדנת יצור אקולוגית שיש בה שיתופי פעולה עם הקהילה מתרחבת וגם התפיסה של ניהול שקוף ומשתף מוכיחה את עצמה ומשמחת אותנו. אנחנו בהתחדשות כל השנה.. צעד ועוד צעד אנחנו מגשימים את החזון, נרגשים מכל אדם חדש שמכיר את המוצרים ומאמינים שאנחנו מאפשרים לו/ה בחירה במוצר בריא יותר.

כמה שנה אנו עורכים הפנינג שמח לקראת ראש השנה ומזמינים אתכם לחגוג איתנו שנה חדשה של הגשמת משאלות שגשוג יצירה ושפע.

בשישי 23/9 בין השעות 09:00-16:00 נארח בחצר לבנדר יוצרים מקומיים – משק חורש עם דבש דבורים טהור, משק דוידוביץ עם שמן זית זיתים וקונפיטורות. המתוקים המדהימים של הלה, בירות של מלכת הבירה ויקב אגמון, וגם את רני שאופה בריא עשיר וטעים, גלית שיוצרת קרמיקה שימושית. עינת עם "גרפטי של אהבה" ועוד.

אנו רואים בארוע ההזדמנות להכיר את מוצרי לבנדר גם ליקירכם.
רקחנו גם מבצע מתוק 4+1 על כל המוצרים בבית לבנדר. תוכלו לרכוש מתנה עבודת יד ריחנית מפנקת 100% טבעית ואקולוגית שנרקחה במחשבה ויוצרה באהבה. בכל יום בין 9-19 בבית לבנדר בכרכור. ולהיות אתינו בקשר גם דרך הפייסבוק.

ביום חמישי 22/9 נארח את שוק החלפות לב העולם, עם חגיגת החלפות מיוחדת לראש השנה. לירון תשתתף בחגיגה עם חומוס אסלי מבית היוצר של ג'אנגלי,
ומוזיקאים מקומיים ינעימו את זמננו לאורך היום. השוק מעביר את הכנסותיו במלואן לתמיכה במאהל פרדס חנה –  לרכישת ציוד, מזון, ארגון הסעות להפגנות וכו'.  לאתר השוק >

צוות לבנדר מאחלים לכולם – עשיה מדוייקת אהבה בריאות ושמחה.

בית לבנדר – קוסמטיקה טבעית ואקולוגית | הנעורים 54 כרכור| 052-2322888, 077-2127172 | לאתר | לאיוונט >>

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “דבש וקינמון בבית לבנדר”

  1. הי חברים,
    מחר, כאמור, חגיגת החלפות מיוחדת של "לב העולם" לקראת ראש השנה (כל כך חגיגית שאפילו אני עצמי, שאירגנתי את השוק, אוחלף על ידי טלי ומיכל החל מהשוק הזה).
    מה שרציתי לספר זה שבשוק הפעם יהיה מגבר ומיקרופון, ותהיה מין במה פתוחה. כל אחד יכול לבוא ולנגן, או להציג. מה שבא. אז בואו להופיע עם כלי הנגינה שלכם. יהיו גם ג'מים משותפים בזולה.
    והחומוס המפנק של ג'אנגלי חוזר אל בטננו באותה שעה בדיוק במתחם לבנדר.
    נשמח לראותכם

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close