השימושון

"דו – בשבט" ב"גשר על הואדי"

במזג אוויר מקסים עם שמש חורפית מלטפת, עלו בשבת האחרונה כל משפחות "גשר על הוואדי", יהודים וערבים, הורים, ילדים ומורים לחגיגה המסורתית של "דו בשבט". חגיגה של שתילת פרחים, תבלינים וצמחי נוי בכל חצר בית הספר וגן הילדים.
הפעילות הקהילתית המשותפת של משפחות ערביות ויהודיות הינה אחת מאבני היסוד של בית הספר ובכל חג וכל אירוע ישנה התגייסות מדהימה של הקהילה להמשיך ולהצמיח ולהביא לפריחתו של הבית המשותף הזה שזו לו שנתו הרביעית.
וכך היה גם הפעם: קבוצת הורים ומורים עמלה יחדיו ימים ארוכים בתכנון ובהכנה והארגון אכן היה מושלם. כל אחד ידע את מקומו ותפקידו. אלה בהכנת הגינות, אלה בהעברת האדמה והקומפוסט, אלה בחיבור צינורות ההשקיה, אלה בשתילה וזריעה ואלה בהכנת הפיתות והפיצות שערבו לחיכם של העושים במלאכה ביחד עם הכיבוד המתוק והרב תרבותי שהביאו ההורים, כל אחד כיד המסורת היפה שלו.

אבני היסוד של בית הספר

אווירת היחד המשפחתית המרוממת אפיינה כל פינה ופינה בחצר בית הספר וסימלה את כל מה שמתרחש כאן מדי יום ביומו. את שמחת החיים, את חיוך הילדים על השפתיים עם בואם כל בוקר לבית הספר, את המפגש החוויתי היומיומי , ונשאלת השאלה מדוע זה קורה רק כאן? ואולי מכאן תצא הבשורה לשאר חלקי הארץ. כי אם רוצים ומעיזים, הכל אפשרי .

הבית המשפחתי הזה, בית הספר "גשר על הואדי," פותח את ליבו ושעריו לכולם וכל המעוניין להצטרף למשפחה ולעשייה היומיומית הברוכה והיפה – מוזמן.
וגשמי הברכה שירדו משמיים יום לאחר השבת הקסומה, כאילו באו במכוון, להשקות את השתילים הרכים ולדאוג שהגן הפורח הזה יתמיד ויפרח באלף צבעים.

ימים פתוחים להיכרות עם בית הספר, יתקיימו בתאריכים הבאים:

1) יום ב' 25 בפברואר בין 11:00 ל- 13:00

2) יום ב' 10 במרץ בין 11:00 ל- 13:00

לתיאום השתתפות, אתם מוזמנים להתקשר לבית הספר: 04-6358060
לפרטים לגבי חוג בית בפרדס חנה ניתן ליצור קשר עם לילי שטרן בטלפון: 050-8448852 או לדבר עם יוחאי, יו"ר ועד ההורים: 054-8004919 לאתר.

הראה עוד

3 thoughts on “"דו – בשבט" ב"גשר על הואדי"”

כתיבת תגובה

Close