אוכלאינטרנטטיפוליםנשיםסדנאות, קורסים, חוגים

דיאטה קלאב בפרדס חנה

שמי הילה ארזי, בת 32 נשואה ואמא לשניים.
בתור ילדה ולימים כנערה, רדף אותי נושא המשקל. מעולם לא הייתי ילדה רזה, תמיד הייתי "הילה פילה". בגיל העשרה החלטתי לשים קץ לאומללות שלי כנערה שמנמונת ונרשמתי לשלוש קבוצות דיאטה שונות. לא מצאתי את מקומי בהן והסיפור שלי עם ההשמנה והאוכל רק הלך והסתבך ..
ניסיתי לרזות בדרכים-לא דרכים, עד שפגשתי חברה שרזתה יפה בדיאטה קלאב וגררה אותי לשם.

הגעתי עם מעט מאוד אמונה בתוכנית ועוד פחות אמונה בעצמי, מסוכסכת עם האוכל ועם המשקל. בשלב הראשוני השתנה רק תפריט האכילה שלי, בהמשך גם סגנון החיים. והיום, אחרי 25 ק"ג פחות ו-3 שנים שמירה על המשקל, החלטתי להעביר את כל מה שספגתי בקבוצות ובזכותו הצלחתי, לכל מי שרק ירצה. אני מזמינה אתכם להצטרף במחיר הכרות לקבוצה החדשה שלי ולהתחיל לרדת במשקל!

 להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן או פשוט צלצלו: 1-700505715

מאחלת לכולנו שהסבלנות האמונה ושמחת החיים תלווה אותנו כל יום,

הילה

דיאטה קלאב

אנו בדיאטה קלאב מאמינים, כי דיאטה לירידה במשקל היא למעשה דרך לאיכות חיים, לבריאות טובה ולרווחה. לנגד עינינו עומדות שמירה על תזונה נכונה, צלילות הדעת, נינוחות, תחושת שובע ושמירה על הבריאות הפיזית והנפשית ההכרחיות להפיכת דיאטה לאורח חיים של ממש, כזה שאפשר לחיות איתו בנחת לאורך זמן.
על מנת ליישם זאת אנחנו מקפידים על תוכניות אכילה שפויות התורמות לתחושת השובע, מספקות את כל צרכיו התזונתיים של הגוף ומאפשרות ירידה הדרגתית במשקל.

תוכנית הדיאטה של דיאטה קלאב מורכבת משלושה עוגנים: הרגלי אכילה נכונים, פעילות גופנית, ושינויים בהתנהגות ובחשיבה שהתוצאה שלהם היא הפחתת כמויות האוכל ובחירה נכונה יותר של סוגיו.

הדיאטה שלנו מותאמת לכל אדם באופן אישי, מתוך הבנה שלא יתכן תפריט דיאטה אחד המתאים לכולם. התכנית מורכבת מכל קבוצות המזון ובכמויות מאוזנות, ומציעה פתרונות לימים הרבים של יציאות מהשגרה (חופשה, חג, שבת…). בנוסף, כוללת התכנית את אותם מזונות שנחשבים לאסורים בדיאטות אחרות, ובמינון מחושב. המשמעות היא, שאפשר לרזות גם מבלי להיפרד מעוגות, שוקולד ומסעדות…

כחלק בלתי נפרד מתוכנית האכילה נמצאת קבוצת התמיכה. תפקידה של קבוצת הרזיה בתהליך שינוי הרגלי האכילה חשוב ביותר. הקבוצה משמשת ככלי המכיל בקרבו קשיים, דילמות, משברים, כעסים, תהיות, התרגשויות, שמחות והצלחות של חברי הקבוצה. המפגש השבועי בקבוצה מאפשר לכל משתתף לשתף ולחלוק את ההתמודדות שלו באותו השבוע, להיעזר בחברי הקבוצה, להקשיב ולתרום מעצמו לאחרים. היכולת לשתף ולהיעזר מצד אחד ולהקשיב ולעזור מצד שני, מעניקה כוח ומוטיבציה להמשיך את השינוי גם בשבוע הבא.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן או צלצלו: 1-700505715 (24 שעות ביממה). לאתר >>

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close