טיפוליםמהעולםניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

דיאלוגים אל תוך עומק המציאות

ג'ון דה רייטר שוב בישראל!
מפגשים מרגשים בתחילת נובמבר בראגה פרדס חנה וגם בתל אביב.

לאחר מפגש מרגש בפרדס חנה בתחילת יוני שעבר, ג'ון חוזר שוב לראגה, והפעם המפגש יתקיים בחוץ (אם לא יירד גשם) – כך שהפעם יהיה מקום לכולם.

ראגה פרדס חנה – יום רביעי, 2 בנובמבר, 7:30 בערב.
בית מזרח מערב, רח' ארליך 16 יפו, יום שלישי 1 בנובמבר ב-7:30 בערב. כרטיסים: 50 ש"ח, מכירת כרטיסים ופתיחת דלתות ב-7:00 בערב בשני המפגשים. משך כל מפגש כשלוש שעות, ניתן לשאול את ג'ון שאלות, המפגשים באנגלית וכוללים שאלות ותשובות ורגעים של שקט.

ג'ון דה רייטר הוא מורה רוחני וחלוץ של משמעות אמיתית. יכולתו המיוחדת מחברת אל הלב ומעניקה התעוררות אל המציאות הבלתי נראית. בעת ובעונה אחת הוא מגיש כלים מעשיים המאפשרים להביא מציאות זו לכאן ולקיים אותה בחיי היום יום. ג'ון מבטיח דבר אחד: "הענות הלב – אל ידע חי הנמצא בתוכך – תיקח אותך כל הדרך הביתה".

זוהי הזדמנות נדירה לחוות את האמת בצורה כה ישירה.

"פתיחות ורכות של הלב היא הדלת אל כל מה שאמיתי בפנים. פתיחות ורכות של הלב היא ההויה הבסיסית ביותר שלך. היא אינה דורשת נסיון קודם, ולא תלויה במי שאתה. בהיותך פתיחות ורכות של הלב ללא תנאי ישתנה לגמרי מי שאתה.
פתיחות ורכות של הלב אינה מוגבלת על ידי מחסור. היא אינה מוגבלת לעבר ואין לה צורך בעתיד.
פתיחות ורכות של הלב היא הדלת היחידה שלך פנימה. היא אמיתית בכל מצב. ואם היה לך 'עצמי' אחר, הדלת היחידה שלך פנימה עדיין תישאר אותה הדלת. פתיחות ורכות של הלב, המגיחה אל תוך כל 'עצמי' שהוא ואל תוך כל מצב או עבר שהוא, היא הבית. וככזו, פתיחות ורכות של הלב עשירה יותר מהארה".
[ג'ון דה רייטר, ספטמבר 2011]

ג'ון דה רייטר – מורה ואיש רוח

בגיל שבע עשרה, ג’ון דה רייטר מצא עצמו טובל באופן בלתי צפוי בתוך עומק של מציאות שלא היתה דומה לשום דבר שידע קודם. הוא חווה הגשמה פנימית עמוקה שנעלמה, לפתע, כעבור שנה. החיפוש חסר התועלת שלו בניסיון לחזור לאותה מציאות שחווה, התבטא במסע ארוך ומתיש בפנים ובחוץ, שנמשך שנתיים. לבסוף, ג’ון נטש כל מאמץ ושאיפה, וקיבל ללא תנאי את מצבו הנוכחי.

ג'ון דה רייטר בישראל, נובמבר 2011מתוך גישה זו, של פתיחות ורכות לב, ג’ון שרה שוב באופן מיידי במציאות של הוויה טהורה. "ידעתי אז, שלא רק שאני אוהב את האמת יותר מאשר את חיי האישיים, אלא גם שאת האמת ניתן לדעת באמת – רק דרך כנות מוחלטת, וכניעה בפתיחות וברכות למה שכנות זו מגלה. האמת היא – לאהוב את המציאות בכף יד פתוחה, במקום לרדוף אחרי המציאות באגרוף קפוץ של צורך ותביעה אישית."

ג’ון נשאר במצב זה של ויתור, נותן לדפוסים ותבניות של שכל ורגשות לגווע. ככל שהכרתו התרחבה, הוא חווה תגליות פנימיות והתעוררויות רבות מספור. "הבנתי יותר ויותר לעומק, שאשרת רק את האמת; שאחיה בכניעה למה שאני יודע… בכל מחיר אישי. אינני שייך עוד לעצמי. אני שייך לאמת. אין לי עיניין בזהות אישית או בכוח, יש לי עניין רק באהבת ההוויה האמיתית, הנתמכת על ידי כנות פנימית מוחלטת של הלב."

ג’ון אומר: "האמת היא כה קלה, היא מזינה באופן כה מוחלט ושלם. היא מה שתמיד חיפשנו אך היא תמיד היתה כאן, ממש בתוך ליבנו, בתוך הכרתנו. האמת היא ההכרה, אולם העיוותים שיצרנו מסתירים אותה. האמת תמיד כה קרובה, כה נגישה, היא רק מחכה לנו שנפתח את הדלת. הכוח הגדול ביותר שיש לנו כבני אנוש, הוא הכוח לבחור. אנחנו יכולים לבחור ליצור את שערי האשלייה שלנו ולייצר בפנים את כל מה שמאחוריהם, או שאנו יכולים לבחור לפתוח את הדלת ופשוט לתת למציאות להיכנס. פשוט לתת את עצמנו לחלוטין לטוהר ולטוב העמוק שלה. הכל תלוי בנו. אך ברגע שנפתח את הדלת, אפילו רק חריץ… אם ניתן לעצמנו להיות כנים בפנים, נגלה שמה שמצאנו הוא נפלא כל כך, שלא ניתן לעמוד בפניו."

לאתר בעברית >

תגיות
הראה עוד

1 thought on “דיאלוגים אל תוך עומק המציאות”

כתיבת תגובה

Close