כללי

האתר הוא ישות מתהווה

מה כבר יום שישי?????
השבוע הזה טס!!

אני מבסוטה מאוד מהאתר ומקבלת הרבה תגובות, הצעות לשיפור, חיבוקים ורעיונות.
השולחן שלי מבולגן והרשימות מתמלאות בדברים שיש לעשות, לעדכן, לכתוב עליהם.
אה, ויש גם לאכול, לכבס, לבשל משהו, להעביר מטאטא…
פעם קראתי מאמר של מעצב נוף, שאמר שאם רוצים לעשות שבילים בשטח ציבורי אז קודם כל שותלים את הדשא, ואז לפי איפה שהאנשים הולכים – שמה סוללים את השבילים. אני מאמצת.

עקב ריבוי פניות, פתחתי לוחות מודעות חדשים לפרסום חינמי:
שיעור ראשון חינם, בתים, מכוניות, לוח סדנאות, ועבודה. פשוט אין לי זמן לעדכן את הכל בעצמי אז החלטתי לשחרר את זה כרגע. שפע מביא שפע!
הערה טכנית: אם תהיתם למה התגובה שלכם לא מתפרסמת בלוח מיד אלא מחכה לאישור, זה בגלל שמערכת התגובות לא מפרסמת אוטומטית הודעות מאימייל שהיא לא מכירה. זה נועד כדי למנוע ספאם. ברוב המקרים לא תצטרכו לחכות יותר מכמה שעות עד שההודעה שלכם תעלה. יודה גם בודק אפשרות ליצור מצב שתגובות יהיו כבר פרושות כשנכנסים ללוחות.

הסטטיסטיקות מראות כרגע ממוצע של 200 כניסות ביום לאתר, שזה מאוד יפה בהתחשב בעובדה שהוא הושק לפני שלושה ימים. תודה לכל מי שהפיץ ומפיץ את הכתובת בקרב חבריו! העורכים שלי במגזינים המקוונים והמודפסים הוסיפו את מושבה חופשית למועדפים שלהם, ומתחילים לחפש פה רעיונות לכתבות. ככה שיש סיכוי לחשיפה ארצית של יוזמות אישיות ומקומיות, למי שמעוניין.

אחת המשימות שלי היא להתפרנס מהאתר ואני בודקת עם עצמי ואיתכם איך לעשות את זה. איך לנהוג במכונה האנרגטית – אבל גם השיווקית – החופשית שכאן. שאוכל לשלם את החשבונות בשמחה, וגם לצאת לטיול מדי פעם… אז מה יש לי להציע לכם בתשלום? כרגע את זה:
פוסט במושבה חופשית: הפוסט (סיפור) מגובה בלינק באחת מהקטגוריות בצד למשך חודש או יותר. לפרטים נוספים צרו קשר.

בקיצור,
השקה, השקה, השקה. עם כל השמחה והלקחים והדברים הטכניים והאחרים שצריכים להתבהר. מי שנרשם לאתר בטח מקבל המון אימיילים, כי כל הזמן יש עדכונים. אנחנו מנסים למצוא פיתרון לקבלה סלקטיבית של הודעות כדי לא להציף לכם את התיבה. בינתיים תודה על הסבלנות, ועל זה שאתם משתתפים איתי בניסוי (:

שבת שלום ופורים שמח!

רונית

(הולכת לקרוא שוב בספר יצירת כסף של סנאיה רומן)

הראה עוד

11 thoughts on “האתר הוא ישות מתהווה”

  1. שלום לכולם שמי נעמה בת 23 מחדרה (גבעת אולגה) מחפשת לעבוד בגן או פעוטון לגילי שנה ומעלה ברצוני בחדרה או גבעת אולגה אני אחראית רצינית אוהבת לעבוד עם ילדים ואני יודעת לעזור בכל דבר ודבר עם תרצו אותי אני ב0547290472 או 0527212470

  2. עם הישות הזו פיתחתי מערכת יחסים , מהרגע שנודע על הופעת האתר בעולמינו והואשמתי במשתפיות ועד היום שאני מוצאת את עצמי מנהלת שיחות אילמות מול ישויות החודרות לאתר הזה ומשתלטות עליו לזמן מה
    אני נשבעת – זהו! לא פותחת יותר .. אחרי יומיומיים נכנסת ככה כאילו במקרה, או עם תרוץ טוב של עזרה לזולת.. ואז נשבעת טוב מסתכלת אבל , זהו לא כותבת יותר ..
    די יש לי ענינים אחרים ואפילו את מהשניסיתי למכור דרך האתר לא ממש הצלחתי..
    מה זה ? מן בילוי שכזה? לפרסם לקבל הודעות מחר באים ואז החזון הוירטואלי מתפוגג כמו כלכלת ארהב הג'אנק נשאר אצלי – גם אם הוא משובח באריזה כמעט מקורית אקולוגית אוגנית וממוחזרת..
    אז כתבתי לרגע על כיתה א חינוך זה תרוץ טוב ואז בה גל מכיוון המאיה לא זוכרת אם נחש אריה או מהפך שוויוני וכיתה א נמוגה ביחד עם הכסאות ממדור יד שניה עם הגלגלים..כדי שרונית לא תצלוב אותי- היא יודעת הרי בדיוק כמה כניסות יש לי …לאתר.. אז אני ממשיכה לשלוח אליו כבדרך אגב כל תושב/ת חדש/ה בעולמי…
    ואז בערב ערב חג אני פוגשת את רונית – כן כן היא אמרה אני אכתוב משהו .. לפי הזרמ ים בכפות הידיים הבנתי -זהו אני מכורה , תודי , זההצעד הראשון – תודי. תודה וואט אוור..הבנתי, .גם אם החומר ירוד אני אקרא מודעות על "..דרושה מטפלת וגלי מאיה וגלי חום…ומחפשת גננת וכסא לאוטו ואותיות קטנות ועוד יותר קטנות עד שרונית תכתוב.. ומתוך הצפיה למנה מרוכזת איכותית הצצתי בלי שאף אחד ראה והרווחתי גם את החומר המשובח ,את הכתיבה הנפלאה של גלו על מורן ועידו ולא רק כתיבה- גם ממשות! הכל אמת ומעבר לזה.. מציאות ממשית וקוראים לה נוני
    יחי החופש
    שנה טובה וברכה העוברת בין המטרוניתות- שגלעד יחזור ושירד הרבה גשם

  3. אני מצטרף לברכות. גם אם לעיתים יש ירידה אנרגטית (צריך לבדוק בלוח המאיה), ומינוני התגובות עולים ויורדים , ועוצמת הכתיבה נעה בין ים גבה גלי לים שקט, עדיין אני מוצא את עצמי קופץ כמעט מידי יום לבקר פה במושבה החופשית. חיבור חזק ואמיתי, בלתי אמצעי, לאתר הזה שהוא בהחלט ישות משלו, שהוא חי ותוסס ובועט(לפעמים) ומהווה מוקד אמיתי וירטואלי ולא וירטואלי ,לכל מי שכרכור ופרדס חאפלה יקרות לליבו.

    אז שאי ברכה ברונית, לשנה חדשה, תסתכלי אחורה בסיפוק (ולא , לא תהכפי לנציבת מלח), תסתכלי קדימה ברוך דרך השמשה הקדמית, אולי איזה לאונרד כהן בביצוע רופוס ווינרייט בדיסק, חמסה על הדש-בורד, עורות טיגריס על המושבים, ויאללה , קפיצת ראש נועזת לשנת תשס"ט.

  4. עמלמול,
    יקרה יקרה,
    בדיוק אני יושבת לי כאן בבוקר הזה, יום לפני שנה חדשה, וכולי סימן שאלה.
    רעיונות מתרוצצים, רוצה ולא רוצה לכתוב במושבה חופשית, נוכחת, נפקדת.
    תודה שהגבת בכזאת מהירות לקריאתי, זה ממש אינסטנט קארמה.
    אני לוקחת את המילים שלך ללב.
    נשיקות
    ושכל מה שכתבת יתגשם ועוד, והרבה, בשביל כולנו.

  5. רונית ברונית שלי היקרה,
    מזה שנתיים שאני פותחת את האתר שלך על בסיס יומי,קוראת כותבת מגיבה.היו ימים של תכתובת אינטנסיבית והיו ימים של רוגע ועונג.מעניין פה .למרות שתיקתם של מרבית הקוראים ,אני יודעת שהם שם, וגם אם הם בוחרים לא להגיב פיסית באתר ,אני חשה את רוחם נושבת כאן.אני מאחלת ל"מושבה חופשית" שנה מלאת עניין, מלאת כתיבה יוצרת, מלאת פוסטים מרגשים,שכל יום יתחדש ויחדש לנו .שנזכה לקרא את מאמרייך ,שיהיו דיונים מרתקים ,שיהיו אלף סיבות כל יום ללחוץ ב"מועדפים" על "מושבה חופשית" ,שיהיה פה שמח.שנה טובה.

  6. מחפשת עבודה כעובדת בגן ילדים (ראש קטן שמח…).
    יש לי תואר BeD בחינוך לאומנות.
    בעבר הייתי בעלת תיאטרון לילדים.
    מעונינת להתחיל לעבוד אחרי החגים (החל מסוף אוקטובר 2008).
    אהיה זמינה בטלפון החל מה 6/10. מס' הטל': 052-4673661.

  7. לגבי מיילים על עדכונים : האתר "בלוגלט" מאפשר שליחת אימייל יומי יחיד המכיל את כל העדכונים לבלוג ספציפי פר יום. כך שמתקבל מייל אחד ליום, ואותו מייל כולל את כ-ל העדכונים של הבלוג במשך ה24 שעות האחרונות. ההרשמה היא פשוטה וחינמית. מומלץ בחום! כתובת האתר היא : http://www.bloglet.com

כתיבת תגובה

Close