השימושון

הביוגרפיה של האימהות

הביוגרפיה של האימהות

קבוצה לחקר, לימוד והעשרה

האימהות פותחת עבורנו, הנשים, דרך של למידה, התנסות והתחנכות. זהו בית-ספר שבו מועברים יום-יום ושעה-שעה, "שיעורים" הדורשים למידה, מענה על שאלות ומבחנים מעשיים. כל ילד מביא איתו נושאים חדשים, כל גיל וכל שלב מציבים שאלות חדשות. האימהות היא אחת הדרכים התובעניות ביותר להתחנכות עצמית. מהרגע שהחלטנו ללכת בדרך האימהות , אנו משתנות וצומחות. כשאנו בוחרות לעשות זאת באופן מודע ומואר, אנו מכירות בערכה ובחשיבותה של דרך זו.

הקבוצה עוסקת בחקר הדרך שעוברת האם במהלך חייה, החל מלידתה-שלה, דרך לידות ילדיה וכלה ב"לידות" אחרות בחייה – של מקצוע, יצירה ויוזמה. בצד החקר האישי יובא ידע מההיסטוריה והתפתחות התודעה האנושית בנושא האימהות . על ידי למידה ושימוש בחוקי ההתפתחות הביוגרפיים והבנת תהליכי ההריון והלידה בגוף, נפש ורוח, אנו חוקרות שאלות אלו יחד ומאירות בהתבוננויות את השיעורים וההתנסות שלנו, מתוך מטרה לסייע ולתמוך זו בזו, כל אחת בנתיב התפתחותה האישי.

העבודה הביוגרפית צמחה מהאנתרופוסופיה שנולדה מתוך הגותו של דר' רודולף שטיינר והיא עוסקת בהבנת חיי האדם על שלביהם השונים. המחקר והידע אודות דרכנו כאימהות נולד וצמח מתוך עבודתי רבת השנים בתחום.

הקבוצה נפגשת אחת לשבוע בשעת ערב למשך שעתיים וחצי במהלך שנת הלימודים (אוקטובר 2007 עד יוני 2008). הקבוצה פתוחה לאימהות בשלבים שונים של דרכן.

לתוכנית מפורטת, עלות ומידע נוסף, אנא פני אלי טלפונית או בדואר אלקטרוני.

ביום א', 8.7 בשעה 21:00 יתקיים מפגש פתוח למתעניינות, אצל מינדי לוי בבית לחם הגלילית. ההשתתפות במפגש אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש.

הקבוצה מונחית על ידי נועה ברקת, תושבת הרדוף, נשואה ואם לשלושה. נועה היא יועצת ביוגרפית, כתבה וערכה מספר ספרים בנושאי הריון, לידה והורות. מיוזמות ומקימות פרויקט "אם לאם בקהילה" ו"הבית הפתוח". מזה כ-20 שנה, מאז הפיכתה לאם, היא חוקרת את תחום האימהות ועוסקת באופן מעשי בהיבטים שונים של חקר זה. בשנים האחרונות מלווה, מורה, תומכת ומייעצת לנשים בנושאים של הריון, לידה ואימהות .

להרשמה ופרטים: נועה ברקת 04-9059353, 052-4317501

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close