לוחות מודעות

הברטריה

בארטרים זה אחלה אחלה. כלכלה חופשית חתרנית ואקולוגית במיטבה. שווקי החלפות, מעגלי מתנות, אין כמו לשחרר מהארון בקלילות כל מיני מונומנטים ולקבל תמורתם גרדרובה מפוארת.  גם כיף לראות את הבגדים של הילדים מסתובבים על ילדים אחרים, עושה תחושה של משפחה אחת גדולה. ולא רק בגדים, כמובן.

כדי למקד משאלה – כתבו מה אתם רוצים לקבל, ואז מה אתם יכולים לתת בתמורה.

בקיצור, מי שאוהב לברטר ויש לו מה להחליף – מוזמן להשאיר הודעה כאן בדף.

הראה עוד

160 thoughts on “הברטריה”

  1. אהלן
    אני מחפשת בונה/ת אתרים יצירתי לבניית אתר לתכשיטים ייחודים בסטייל "פופי יוקרתי" (אפשר לראות את הכיוון בדף פייסבוק shiraz elohev jewelry ) ובתמורה אפנק בתכשיט יפה בעיצוב אישי ובמלא השראה.
    בברכת ימים טובים.
    שירז

  2. למי שמעביר חוגים לילדים, למי שרוצה להעביר חוגים לילדים, יש לי תוכניות שנבנו על בסיס ניסיון רב, וציוד. התוכניות והציוד פירנסו אותי בכבוד מס' שנים אבל זזתי הלאה. אני רוצה למסור באהבה למישהו שימשיך ויתפרנס ויעשה טוב עם התוכניות. בתמורה אני מבקשת עזרה בסידור המחסן בו נמצאים כל החומרים והציוד. חדוה – 052-3098282

  3. מחפשת 2 חבר'ה לעזרה בהעברת ציוד בתחומי פרדס חנה ליום שבת ה-31/8 או ראשון ה 1/9.
    בתשלום הוגן או כבארטר כיד הדימיון הטובה עליכם.
    עגלה יש! יכול להיות חבר'ה צעירים שכוחותיהם במותניהם, מי שצריך קצת כסף זמין וכשר למשימה או פשוט מי שאוהב לעזור והתגמול יבוא מצידי.
    נירית 052-4403717

  4. מעוניינת ללמוד שפת סימנים מדובר/ת השפה באמצעות שיחה. למדתי שני קורסים בסלע וזה פשוט לא מספיק…;-)

    בתמורה אני יכולה להציע שיעורים פרטיים באנגלית/מתמטיקה (ילדים ומבוגרים), תרגום מאמרים או תמלול למי שלומד באוניברסיטה, או כל דבר אחר שצריך…

    מורן 052-8611982

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close