השימושון

הגלריה החדשה המקומית והבין גלקטית של פרדס חנה כרכור

דרך האמן 2008 מתקרבת. זה קורה בחודש הבא, ועמלמול החליטה לזרוק כפפה לקהילת האמנים המקומים ולהזמין אתכם לגלריה משותפת בפליקר. הסיבות שלה רבות ומגוונות, הנה הן לפניכם:

פליקר דרך האמן

סיפרתי לכולם איך בהמלצתה של רונית הברונית פתחתי לי גלריה ב"פליקר" ואיך התמכרתי. נכון להיום יש לי מעל 1100 עבודות באתר וברגעים אלה אני מעלה עוד חמש אושש עבודות חדשות. סיפרתי לכם על התערוכה בבית הראשונים ופירגנתם לי בתערוכת 200על200. יש אמנות במושבה ויש הרבה אמנים ויש את ה"בית פתוח""דרך האמן". ואיפה נפגשים? איפה נפגשים האמנים? …אין להם ,עדיין, מקום מפגש. לראות להתרשם להראות להביע דעה להשתייך לפרגן וגם להתעצבן. אז הנה קבלו עכשו…חלל דיגיטלי, קיברנטי, אוניברסאלי- הגלריה החדשה המקומית והבין גלקטית של פרדס חנה כרכור- האתר החדש שלנו שלכם של כוווולם ב"פליקר".

זה עובד ככה –פתחתי אתר בפליקר שמטרתו לאפשר לכל אחד שאמנותו אומנותו להעלות לשם תמונות. ציורים פסלים קרמיקאים צלמים, אמנים מכל התחומים מוזמנים. פליקר אתר מאד ידידותי למשתמש. אני מציעה שבתור התחלה תעלו עד 10 תמונות שונות של האמנות שלכם. תפתחו לעצמכם סט ,תתיגו את התמונות ואפשר גם בעברית. משם תוכלו להוסיף את העבודות לקבוצות שונות, ויש אלפי קבוצות ב"פליקר שעוסקות בתחומים מגוונים ביותר. אתם יכולים לראות אמנים אחרים בכל העולם, יכולים לצרף אותם כ"קונטקטס" שלכם ויכולים לכתוב הערות,בונות ומפרגנות, לכל מי שבא לכם. יהיה שמח ,יהיה קצת בלאגן ויהיה מקום מפגש לאמנים.

חיים גל און ואני שפחתכם הנאמנה… נעזור, נסדר ונארגן את האתר על מנת שלא תיוצר מהומה גדולה מדי ..מי זה חיים? או, אז חיים הוא אמן ,מורה בבה"ס הדמוקרטי בחדרה ואיש פליקר . אפשר להגיד ש"נפגשנו בפליקר". והכי חשוב –הפיצו את הבשורה ,שלחו את הלינק למי ולאיפה שרק אפשר..רק דברים טובים יבואו לנו משם. הרשתי לעצמי להשתמש בשםהמותג המקומי "דרך האמן". ראשית תודות רבות לאילנה ויעל שהן המיילדות הגדולות של המותג הזה. שנית-כל אמן יכול להעלות מיצירותיו ,לא רק המשתתפים בארוע "דרך האמן".

דבר נוסף –אני המלצתי להתחיל בהעלאת 10 עבודות אבל אין מיגבלה בכמות התמונות. אם המשחק נראה לכם ומשמח אתכם ,אפשר להעלות כמה תמונות שבא לכם. ושוב –בבקשה ,תמונות של אמנות !לא חתונות, בר מצוות, טיולים שנתיים ,חתולי חצר וכיו"ב. …
"…שבט אמני פרדס חנה כרכור, צאו לדרך…"

לפליקר של דרך האמן >>
כדי לקבל את הסיסמה והוראות העלאת תמונות שלחו אימייל לעמליה >>

הראה עוד

11 thoughts on “הגלריה החדשה המקומית והבין גלקטית של פרדס חנה כרכור”

כתיבת תגובה

Close