2012 זה עכשיוטורים אישייםניו אייג'

הגל האחרון לצ'ולקין זה: כוכב (16-28/5/12)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

זהו זה! הגענו לגל האחרון, החגיגי, המרגש והמסיים של לוח הצ'ולקין. גל הכוכב בסופו מוביל הישר אל השמש המוזהבת שמסמלת סיום והתחלה חדשה ומביאה עימה תדר מעודן של צורות, צבעים וצלילים שברגע זה ממש כבר מקיפים אותנו. סיום מחזור של 260 יום מסמל כניסה של אנרגיה חדשה אל תוך כדו"א, קפיצה במודעות הקולקטיבית ולידה מחדש אל מציאות אחרת בחיי היום יום שלנו.

לא רק שהצ'ולקין מסתיים אלא שלקראת סופו אנחנו גם חוגגים את חג השבועות! שבועות קרוי גם חג מתן תורה משום שלפי המסורת ביום זה נערך מעמד הר סיני שבו באופן היסטורי, חד פעמי ויוצא דופן נתגלה אלוהים לעם ישראל והורה את עשרת הדיברות שנחקקו על לוחות הברית. כך שע"פי היהדות זהו הזמן להתבונן פנימה ולהתחבר אל עשרת הדיברות, אל החזון הגבוה שלנו לגבי עצמנו ולגבי האנושות כולה.

הסנכרון המשותף רק הולך ומתעצם ומתחזק לקראת המעבר של ונוס על פני השמש ב6/6. התנועה של כוכב הלכת ונוס בשמים עכשיו אל עבר השמש מזרימה אלינו גם היא אנרגיות של חשבון נפש לקראת סיום של עידן ותנועה אחרת במציאות חיינו. בקיצור, זמן לחגיגות גלקטיות!

בשנים האחרונות כולנו חווים את ההאצה בזמן שמתרחשת. השנים, השבועות והימים חולפים בקצב מסחרר, כמות ההתרחשויות היא עצומה ביחס לכמות השעות הקיימת ביממה ונראה שהזמן עובר יותר ויותר מהר. "בקרוב" תפיסת הזמן שלנו עומדת להשתנות לחלוטין- מתפיסת זמן של קו לינארי עם עבר, הווה ועתיד לתפיסת זמן ספיראלית שתמיד הווה. ממצב של תנודה אנרגטית ל"מה יהיה" ול"מה היה" למצב של נוכחות שקטה ברגע הנוכחי. זוהי בעצם המטרה העיקרית של משחק הזמן הזה הקרוי הצ'ולקין ושל הסמלים הגיאומטריים של המאיה. המטרה היא לעזור לנו להבין שאנחנו אלה שממציאים את הזמן שחולף, שהזמן לא נמצא אי שם בחוץ אלא שהוא קיים אך ורק בתוכנו.

בתקופה מואצת זו התהליכים השונים מהירים יותר "לטוב או לרע" והם יכולים להיות מלווים באסונות אישיים וקולקטיביים. אמא אדמה נמצאת כרגע בעיצומו של שינוי הקטבים האישי שלה ולשם כך "מנערת את יושביה" על מנת שיחוללו שינוי מהותי בעצמם. זה תלוי אך ורק בנו עד כמה השינוי המתרחש יעבור בהרס ובקושי או בזרימה נעימה. זירוז תהליכים שכזה מתרחש תמיד לקראת סופו של הלוח המקודש ויחד עם ההקבלה לשבועות ולמעבר של וונוס המהירות הזאת רק הולכת ומתגברת בתקופה הנוכחית. ההאצה בזמן והתדר החדש מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לעבור לשלב הבא בהתפתחות המודעות האנושית שלנו.

ב-28/5 בסוף גל הכוכב אנחנו מסיימים מחזור של צ'ולקין ולמחרת מתחילים לוח חדש. כשם שאנחנו חווים קפיצה אישית ושינוי בין גל לגל, על אחת כמה וכמה שאנחנו משתנים ומתפתחים בין צ'ולקין אחד למשנהו. מכיוון שקיים פוטנציאל עצום לשינוי מהותי בחרתי לפרט גם את האנרגיות שמדריכות בכל יום. ההדרכה מכוונת אותנו לפעולה של ממש ומלמדת מה עלינו לעשות באותו היום.

גל הכוכב מאפשר לשחרר סופית את הישן, להיפרד באהבה מהמחזור שחלף ולזרוע את הרצונות המדויקים שלנו למחזור החדש שמתחיל. הימים של גל הכוכב יכולים לעזור לראיית התמונה הכוללת של חיינו וללמידת השינויים שאותם אנחנו רוצים ליצור עכשיו. לאורך הגל אנחנו מוזמנים להגדיר באופן מפורש ומדויק את הרצונות והחלומות שאנחנו מבקשים לעצמנו לקראת מחזור חיים מבורך שמח וזורם. אמן ואמן!

כוכב
16/5, ברוכים הבאים לגל הכוכב: זהו הגל האחרון של לוח הצ'ולקין שבו אנחנו עושים את ה"פינישים" לקראת מחזור חדש בן 260 ימים. ולכן הכוכב מבקש מאיתנו להתבונן בכל ההיבטים בחיינו ולראות כמה דברים כבר השגנו במהלך הזמן וכמה כבר יש בנו ויצרנו במציאות שלנו. הכוכב הוא "החיוביסט" שבחבורה ומלמד לראות את הפלוס שקיים בכל דבר ודבר.

לקראת סוף הלוח אנחנו עושים סריקה כללית ומאירים מחדש את זוית הראייה שלנו בנושאים הנדרשים. הכוכב הוא המגדל-אור שממגנט דימויים חיוביים לגבי עצמו ולגבי העולם בכלל. ככל שנטעין את עצמנו במידע חיובי נוכל להגיע לתחושה שאנחנו בסדר גמור כפי שאנחנו ברגע זה ממש. הכוכב מאפשר להחליף את הדימויים השליליים שיש לנו במחשבות חיוביות ומפרגנות ובכך להגדיל את האהבה לעצמנו ולחלקים שמרכיבים את חיינו. הכוכב מסמל את האנרגיה האומנותית של ונוס ומבקש מאיתנו לארוג באלגנטיות, בעדינות ובחינניות את מציאות החיים היום יומית. הוא מלמד אותנו לראות את היופי הקיים בתוכנו וכהשתקפות את היופי וההרמוניה הקיימים בחיים.

הכוכב מסמל זרע וביצית ועוזר לנו גם לזרוע התחלות חדשות לקראת המחזור הבא שמתחיל. הוא מאפשר להתחלות בעבודה, בקשרים עם אנשים, בנסיעות ועוד ונותן את ברכתו לדרך רוויה בהרפתקאות משמחות. ככל שאנחנו מטעינים את עצמנו במידע חיובי, אנרגיית הכוכב מאפשרת לתחושה של פוריות והתמזגות. למשך שלושה עשר הימים הקרובים כולנו מוזמנים להפוך לכוכבים מאירים ובפעם האחרונה בצ'ולקין הנוכחי לנוע אל אור הזרקורים כשהפעם אנחנו מוזמנים להרגיש במיטבנו.

הכוכב המנצנץ מאפשר לנו גם לקבל הדרכה מהחלומות, אם רק נבקש לזכור אותם ונלמד מהם. הנכם מוזמנים לדמיין את הסמל של הכוכב לפני ההרדמות ולבקש ממנו לזכור את החלומות מיד כשמתעוררים בבוקר. להכין מחברת ועט ליד המיטה ולהנות מהסימנים והאהבה שהכוכב שולח. במשך הימים הבאים האנרגיה שאנחנו מושכים מאפשרת לזרוע את הכוונות שלנו להרמוניה, אהבה ושלמות בחיינו. כולנו מוזמנים לדמיין כוכב ורוד מעל לראשינו ועימו להתהלך במשך הימים של הגל.

דרקון
ה- 17/5: טון 2, האתגר של הגל באנרגיה של ירח בהדרכת דרקון: כמובן שלא בקלות עומד להסתיים לו הצ'ולקין ובסופו אנחנו מתמודדים עם פצעי ילדות שלא מרפים מאיתנו. בבסיסנו אנחנו מונעים ממערכת מידע שלרוב באופן אוטמטי מתמקד במה שחסר ושלילי. המידע הזה נבנה היטב בילדותינו ולצערנו אנחנו ממשיכים למחזר שוב ושוב את פצעי העבר שלנו. אמנם אנחנו מתבגרים ומשתנים אך הטראומות המהותיות ממשיכות להשפיע על כל עולמנו. לקראת סופו של הלוח הגיע הזמן להתנקות סופית מכמה "פיילים" כבדים שכאלה ולהתחבר לעוצמה האינסופית שקיימת בתוכנו.

בגל האחרון של הצ'ולקין אתגר הירח מלמד אותנו כיצד במקום החסר, האומללות ודפוסי הקושי שמלווים אותנו במשך שנים ארוכות, ניתן להטעין את עצמנו באהבה ובחיוביות. בעזרת הירח הירחי אנחנו לומדים לשחרר טראומות ותחושות של "אני לא יכול/מספיק/מוצלח.." וכו'. הירח מסמל את אלמנט המים ואת היכולת לזרום וככל שאנחנו מתנקים מדפוסי החשיבה השליליים, אנו יכולים לנוע במציאות החיים עם כל עוצמת הרגשות שלנו ולממש את עצמנו.

אנרגיית הדרקון מדריכה אותנו היום לשחרר את הביקורת העצמית הבלתי פוסקת ולהחליפה בחמלה וברכות כלפי עצמנו. הדרקון שמסמלת הזנה ורוך מלמדת כיצד להתייחס לעצמנו תמיד באהבה ובחמימות כשם שאנחנו מתייחסים לתינוק רך, רגיש ועדין. אתגר הירח מוביל אותנו להיוולדות מחודשת ולסוג של התקדשות לקראת מחזור חדש. ככל שאנחנו מנקים את המידע של החסר ומזינים בחום את הילד שבתוכנו, אנחנו מתחברים ישירות למידע אינסופי ולעוצמה פנימית.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "חזרה", "נקודת מפנה" (הקסגרמה 24), עפ"יה קיים פוטנציאל גדול לצמיחה, לגישה חדשה בכל התחומים ולקבלה של הטבע שלנו כפי שהוא (כוכב 1). גם הסינים מדברים על סיום של מחזור ישן בימים אלה, על הסתגלות למצב החדש ועל ידיעה עצמית (ירח 2).

כלב
ה- 18/5: טון 3 שבו מתחיל הפוקוס לפתרון האתגר, באנרגיה של כלב בהדרכת קוסם: הופעתו של הכלב ביום של הזרימה מלמדת לשחרר את התלות שלנו באנרגיה של הסביבה, החברים והמשפחה. כדי להשתחרר מהתלות האנרגטית הזאת עלינו ללמוד כיצד לשמור על האנרגיה שלנו בתוך עצמנו וזאת ניתן לעשות ע"י נאמנות לרצונות שלנו. הכלב החשמלי מלמד אותנו להיות החברים הכי טובים של עצמנו ולעשות את מה שנעים לנו. הוא מלמד כיצד לחבר בין ה"כ"- הכוונה ללב ולהתהלך בחיינו עם לב רחב ואוהב.

כשם שהסימבול של הכלב מלמד על אהבה ללא תנאי וחברות ונאמנות עד אין קץ, כך אנרגיית הכלב של היום מבקשת שבכל רגע נעשה את מה שטוב לנו ונעמיד את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו. לעתים קרובות אנחנו מבזבזים אנרגיה על העולם: מרצים את הסביבה, מתרגמים סיטואציות, נשאבים אנרגטית ומשווים את עצמנו לנורמות החברתיות. בתהליך החיבור לכוכב המאיר שבתוכנו, הכלב מלמד אותנו שהלב שלנו יוכל להפתח עוד ועוד כשנלמד להתייחס במלוא הרצינות הראויה לעצמנו ולרצונות שלנו.

אתגר הירח יוצר תחושות של קושי במערכות היחסים הקרובות אלינו ויכול להוביל לדרמות ולקיצוניות רגשית. הכלב מלמד כיצד לאזן את הרגשות הסוערים הללו ולפעול ממקום הגיוני. הקוסם המדריך אותנו היום מרחיב את יכולת ההכלה שלנו להתמודד עם כל מה שמתחיל לעלות ולהציף את המערכת שלנו. סיום הלוח וההתנקות מהטראומות מעלים נושאים כבדים ועמוקים והקוסם מחבר אותנו לידיעה פנימית עמוקה בנוגע למה שטוב ונכון לנו, מבלי הצורך באישורים מהסביבה או בהכרה מהעולם. הקוסם ביום החשמלי עוזר לנו להתחבר עוד יותר אל העוצמה שהולכת ומתגברת בתוכנו ביחד עם התדרים החדשים והמעודנים של סוף הלוח.

קוף
ה- 19/5: טון 4 של זריעת האפשרויות לפתרון האתגר, באנרגיה של קוף בהדרכת יד: ביום שבו אנחנו מגדירים באופן מפורש את כל מה שניתן לעשות כדי לפתור את אתגר הירח, הקוף מבקש מאיתנו לשחק, לשחק ולשחק! כדי להתנקות מדפוסי ילדות כבדים אנחנו לומדים לשחק בקלילות את משחק החיים, מבלי לקחת שום דבר ברצינות רבה מדי. אז נכון שיש כמה וכמה מחשבות מעיקות או דברים שלא בדיוק מסתדרים, אך בעזרת הקוף העצמאי אנחנו מבינים שאין מה להדגיש אותם. במקום לחשוב על מה לא בסדר, הקוף מאפשר למצוא פתרונות מקוריים לכל בעיה. הקוף הוא הילד המבריק בעל הרעיונות והקסם וביום העצמאי הוא פותח אותנו להשראה יצירתית ולגאוניות הגלומה בכל אחד ואחת מאיתנו.

בעזרת הידיעה של אנרגיית היד המדריכה אותנו היום אנחנו לומדים להגשים בהנאה את רצונותינו. היד דוחפת אותנו "לתקתק" בקלות את העניינים השוטפים ומניעה אותנו פשוט לעשות את שלנו. בזריעה לפתרון אנחנו לומדים לצאת החוצה אל העולם ולבטא את היצירתיות שבנו בכל דרך שעולה בדעתנו. כך אנחנו מתחילים לאט ובהדרגה לזרום בכיף בין הסיטואציות השונות המרכיבות את חיינו, תוך כדי הגשמה קלילה ומהנה של מה שנכון לנו לעכשיו.

אדם
ה- 20/5: טון 5 של גיבוש כח הרצון הפנימי באנרגיה של אדם בהדרכת שמש: בתהליך הגל כולו השמש הקוואנטית מהווה מעין עוגן של נדיבות וחמימות פנימית. כדי להעלות את המוטיבציה הפנימית שלנו לניקוי פצעי הילדות, השמש ממלאה אותנו היום בבהירות, באש ובמידע. האור והמידע שהשמש מזרימה אלינו במהלך הימים שהולכים ומתארכים עכשיו, מאפשרים לסדר ולרגיעה. ככל שיש סדר במוח שלנו, אנחנו מסוגלים לנוע מתוך רצף הגיוני וליצור פוקוס פנימי על מה שבאמת חשוב לנו.

האש שהשמש המוזהבת מטעינה אותנו בה מאפשרת לצאת אל העולם ובגדול ובו לבטא את הלהט הקיים בנו. האדם הנבון שמדריך אותנו מלמד כיצד ללכת בעקבות החלומות שלנו ולפתוח את המוח להזדמנויות חדשות ולמזל מבורך. הוא מאפשר להגדיר באופן מדויק את רצונותינו ובחכמת אין קץ מלמד גם כיצד למגנט את מימושם. ביום של הסנטר אנחנו מוזמנים לשוטט בעליזות בדרכינו תוך כדי יצירת חיבורים לבביים עם הסובבים אותנו. אנחנו הולכים ומתעצמים ככל שאנחנו מאפשרים לרצונות האמיתיים שלנו למלא אותנו באש יוקדת של עשייה יצירתית.

הלך שמים
ה- 21/5: טון 6 בגל הכוכב, באנרגיה של הלך שמים בהדרכת הלך שמים: ביום השישי שבו אנחנו מארגנים עניינים שוטפים בשטח לקראת שיא הגל, הלך שמים ממלא אותנו בהחלטיות ובנחישות פנימיים. במהלך הגל אנחנו לומדים כיצד להפוך את הרגישות הקיימת בנו לעוצמה והלך שמים מלמד שמאד חשוב שנלמד להעמיד את הרצון האישי שלנו בראש סדרי העדיפויות ונמנע ממצבים שלא נעימים לנו. אנחנו מתחילים לקלוט שנתח רציני ביותר מבזבוז האנרגיה הקבוע שלנו קשור בקושי שיש לנו בלהציב גבולות ברורים לסוגים שונים של הרס והתעללות. ביום הקצבי אנחנו לומדים להגיד "לא" החלטי וברור לכל מי ומה ששואבים את האנרגיה שלנו.

הלך שמים מראה לנו מהם הדברים שפותחים את ליבנו ואנחנו מעוניינים בהם עכשיו ומלמד כיצד להשאיר את כל שאר התחומים מחוץ לגבולות חיינו. הלך שמים הוא הנביא, המשיח, בעל האומץ והחמלה שבאמונה מבטא את החכמה שבו. ברגעים שבהם אנחנו בנוכחות מלאה הוא מאפשר לקפיצה במודעות שלנו ולחיבור זורם בין השמים לאדמה.
ביום של הזרימה עם הפלוס אנחנו מקבלים אינפורמציה אדירה להתחדשות ולהשתנות שלנו. הלך שמים מזמין אותנו ליצור לעצמנו היום מרחב אישי מקודש שבו נוכל ללמוד, לחקור, להתפתח וליצור תצורות מחשבה חיוביות למחזור החדש שמתחיל.

קוסם
ה- 22/5: טון 7, שיא הגל באנרגיה של קוסם בהדרכת מגשר עולמות: הקוסם בשיא הגל מלמד אותנו כיצד לשחרר את ענייני השליטה מחיינו ולהגיע למקום של שלווה פנימית. מתוך חוסר ביטחון בעצמנו ובידיעה שלנו, אנחנו נוטים לחפש אישורים מהסביבה ומנסים לשלוט על הסיטואציות השונות בחיינו. עניין השליטה הוא מעין אשלייה של ביטחון שנותנת לנו הרגשה שאנחנו מוכנים ללא ידוע. אך מכיוון שהכל משתנה כל הזמן אנחנו לא באמת יכולים לשלוט באירועים החיצוניים, אלא אך ורק במחשבות שחולפות במח שלנו.

ביום השביעי של ההדהוד אנחנו לומדים לבטוח בעצמנו, בידע שלנו ובתהליך כולו ומרפים. תהליך ההרפייה הולך ומתחזק עם אנרגיית מגשר העולמות המדריך שעוזר לנו בריפוי סופי של הנקודות הכואבות בגוף ובמחשבות שלנו. המגשר היום מאפשר להפרד מכמה מעגלים בחיינו מתוך ידיעה שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר. תהליך ההתנקות מפנה מקום מתאי הגוף שלנו למידע חדש ומקודם.

הקוסם בעל יכולת ההכלה האינסופית מאפשר לעכל ולעבד את המידע הגבוה שמוזרם אלינו לקראת סוף הלוח ומכוון את הצמיחה שלנו עוד יותר. התדרים הולכים ומתעדנים והקוסם ממלא אותנו בעוצמה ובכוחות לחיות את האנרגיות החדשות הללו. קוסם מהדהד בעיצומו של הגל מאפשר להתחבר ישירות לשדה הנפש ובכך לקבל פתרונות לכל שאלה שמציקה לנו. שיא גל הכוכב מלמד שעלינו לפנות פנימה, ללמוד להקשיב לידיעה הפנימית שלנו ועימה להתהלך בביטחון וברוגע במציאות החיים הרבגונית והמרתקת.

נשר
ה- 23/5: טון 8, הטון הגלקטי של היושרה באנרגיה של נשר בהדרכת סערה: הנשר שמגביה מעוף ורואה את תמונת החיים הרחבה מלמעלה מרחיב היום את זווית הראיה שלנו ומשחרר מאיתנו תפיסות קוטביות כובלות, התמכרויות מגבילות ותחושות של קורבן ואשם. כשאנחנו מרחיבים את הפרספקטיבה שלנו, אנחנו מתמלאים בתחושת חופש פנימית ובחירה בחיינו.

ביום שבו אנחנו בודקים את מידת הכנות שלנו עם עצמנו, הנשר המרומם מזמין אותנו לשאול את עצמנו: "עד כמה אני מאזנ/ת את העבודה שלי עם הנאה ומנוחה"?, "עד כמה אני שר/ה ורוקד/ת את האמת שלי או שמא מהלכ/ת כפופ/ה אל מול אירועי החיים המרובים"?, "עד כמה אני יוצר/ת את החלומות שלי במציאות"?, "עד כמה אני רואה את התמונה הכוללת של התהליכים וחי/ה בפרופורציות ריאליות"? בעזרת תשובה כנה לשאלות הללו הנשר יכול למגנט אלינו מזל, ברכה ואת היכולת להשיג את המטרות שלנו.

הסערה המרפאה שמדריכה אותנו היום ממשיכה להזרים אנרגיות של ניקוי אל תאי הגוף שלנו. דרך שחרור מאסיבי של המסה התאית השלילית, אנחנו מתמלאים ביותר ויותר אנרגיה שמאפשרת ליצירת החזון הפנימי שלנו במציאות החיים. יחד עם הנשר הגלקטי היום ניתן לשנות את צורת החשיבה שלנו בנוגע לאירועים הטראומתיים שעברנו בחיינו. ביום השמיני הסערה מלמדת שדרך נתינת אמון ביקום והסכמה לקפוץ למיימי החיים הלא תמיד ידועים, אנחנו הולכים ומתקדמים אל עבר מימוש החלומות שלנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "התדרדרות" ("התבקעות"), (הקסגרמה 23) והיא מלמדת כי קיים מצב של התדרדרות בכל היבטי ההתרחשות האנושית (ירח 2). תקופת שפל שהיא חלק ממחזוריות רחבה יותר ומקשה מעט על מימוש של פרוייקטים (הלך שמים 6). לפי הסינים כל שניתן לעשות הוא לחזק את היסודות הפנימיים (קוסם 7), לקבל את הזמן הזה ולנהוג בנדיבות כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו (נשר 8).

לוחם
ה- 24/5: טון 9 של פענוח כוונת הגל, באנרגיה של לוחם בהדרכת אדם: הלוחם מסמל אדם אמיץ, עצמאי ואינטליגנטי שמפעיל ומיישם את היכולות האינסופיות הטמונות במוח האנושי שלו. לקראת סוף הצ'ולקין אנחנו נעים ממצב של שעבוד פנימי ותבניות חשיבה מקובעות למח אחר שנמצא במצב חדש של מודעות. ביום שבו "נופל אצלנו אסימון" בנוגע לתהליך הגל כולו, הלוחם משחרר מאיתנו תלות, ספקות וחוסר ידיעה ומחבר אותנו להדרכה הגבוהה שלנו.

הלוחם הנחוש מחזק היום את החיבור לקול הפנימי שבנו ומעודד אותנו ללכת עם האמת שלנו עד הסוף. פעמים רבות בחיינו נמנענו ולא העזנו לבטא את עצמנו בגלל פחד מדחייה, מאובדן או מסיבה אחרת שהיתה קבורה עמוק בילדות שלנו. אחרי כברת הדרך של גל הכוכב אנחנו מתחילים להבין את השתלשלות העניינים "ההיסטורית" שלנו והלוחם הסולארי מגבש בתוכנו את ההחלטה להיות נאמנים לעצמנו ולאמת שנכונה לנו. הוא מאפשר לבטא את הרצון שלנו, ללא פחד מתוצאות שליליות אפשריות ומתוך אמונה מלאה בעצמנו ובכישורים שיש לנו.

האדם המדריך אותנו היום מלמד להסתכל בגובה העיניים על השותפים שלנו למסע החיים ובכך להרחיב את יכולת ההשפעה שלנו ואת קבלת השפע בחיינו. הוא מלמד כיצד לשחרר ספקות של השכל המניפולטיבי בנוגע לחוקים הנוקשים ולדואליות המקיפים אותנו. ביום התשיעי אנחנו לומדים לבטא את הרצון שלנו בתבונה ובאלגנטיות ולנוע באומץ בהדרכת הלב שלנו.

אדמה
ה- 25/5: טון 10 של ההתגלמות, באנרגיה של אדמה בהדרכת נחש: ביום העשירי של הדיוקים האחרונים, האדמה מפנקת אותנו בחיבור נעים וזורם אל מציאות החיים. כבר עברנו כברת דרך בגל הכוכב והאדמה הפלנטרית מראה לנו את השורשים העמוקים שכבר יצרנו ושקיימים בחיינו. בטון שבו אנחנו מעצבים סופית את התהליך של הגל, האדמה מעוררת בנו את היכולות להגשים רעיונות ולהפוך לשותפים פעילים ביצירת המציאות שלנו. היא מסנכרנת אותנו עם צירופי מקרים מיוחדים שמאפשרים לנו ללמוד מכל רגע בדרך ולדייק את המטרות שלנו לתקופה הקרובה.

לקראת סיום הלוח והמעבר של וונוס מתרחשת קפיצה קולקטיבית ברמת המודעות האנושית ואנרגיית האדמה מעירה אותנו לתפקיד הייחודי לנו בשינוי שמתרחש. היום ניתן להתבונן בסמל האדמה ולהפתח לדרך הספציפית שנכונה לנו כרגע. הדרכת הנחש מלמדת לשחרר את הפחד מדחייה חברתית ומתחושה של אי שייכות שעוצרים אותנו מלממש את עצמנו. הנחש הצבעוני והאותנטי מחבר אותנו לרצון האינדיבידואלי שלנו ומלמד לבטא אותו, גם אם הוא שונה מהמקובל בחברה.
אנרגיית הנחש ביום הפלנטרי ממלאה אותנו בחיות ובשמחה ומאפשרת ליצור במקוריות את הרצונות שלנו. אנחנו מתחברים לעשייה הייחודית שמתאימה לנו עכשיו ושדרכה אנחנו יכולים להפוך למרכז עוצמתי שמחבר דרכו בין השמים לאדמה.

מראה
ה- 26/5: ערב חג השבועות: טון 11 של השחרור באנרגיה של מראה בהדרכת מראה: שוב מרגש ומרתק הסנכרון בין ידע המאיה וחכמת היהדות. ההקבלה החגיגית בין המראה המשקפת לערב החג מאפשרת לראות מבעד למראה ולהגיע לתחושה של אחדות פנימית. שבועות הוא החג השני משלושת הרגלים והוא קרוי על שם שבעת השבועות של ספירת העומר. בחג הפסח מקובל להקריב שעורים שהוא מאכל בהמה משום שהסימבול של החג הוא חרות גופנית ובסיום התהליך בשבועות נהוג להקריב חיטים שהוא מאכל אדם שהסימבול שבו הוא החרות שבמתן תורה. אנחנו עוברים תהליך של שבעה שבועות שמתחיל בגאולת הגוף ומסתיים בגאולת הנפש. כך גם התהליך השלם של הצ'ולקין שמעביר אותנו מסע ספירלי שמתחיל בחושים ובגוף ומסתיים בשמש מוזהבת ומחוברת לאינסוף של מידע.

החיבור הישיר לבורא בערב שבועות מקביל לאנרגיית המראה שגם היא מאפשרת לאסוף את כל האנרגיות שלנו פנימה ומאפשרת להתחבר לרטט האהבה ללא תנאי כלפי עצמנו והסובבים. בתיקון ליל שבועות המראה מלמדת אותנו שאנחנו מבזבים המון אנרגיה על העולם. אנחנו בכל מקרה רואים רק את הסרט שמוקרן בתוך הראש שלנו בהתאם למידע שקיים בתוכנה המוחית המוגבלת שלנו. המראות הסובבות בסה"כ משקפות לנו את עצמנו. כל אחד עם המידע הרגשי שלו ולמעשה שום דבר שנאמר או שנעשה אינו אישי נגדנו. דרך המראות המקיפות אנחנו לומדים על דפוסים של השלכת אנרגיה על האחר ועל הנטייה שלנו לתרגם באופן סובייקטיבי את הסיטואציות. בערב חג שבועות המראה שרואה מבעד לאשליית הזמן והמרחב מבקשת שנחתוך מחיינו את "שואבי" האנרגיה למינהם ושנלמד לראות את הטוב בכל מי ומה שמקיפים אותנו.

ביום של השחרור הסופי של מה שעדיין חוסם את החיבור לעוצמת הירח שבנו, המראה גם מלמדת כיצד להפסיק את בזבוזי האנרגיה המרובים על ענייני ה"זמן". אנחנו כמעט לא נוכחים ברגע ההווה משום שהמח שלנו כל הזמן עסוק במחשבות על עבר שלא רלוונטי או על עתיד וירטואלי. אנחנו יכולים לשבת שעות על גבי שעות ולחשוב על עתיד שאין לנו שמץ של מושג לגביו. המראה מאפשרת לנו להיות יותר ויותר נוכחים ומרוכזים ברגע העכשווי.

בליל שבועות אנחנו נוהגים להשאר ערים כל הלילה ולהזין את עצמנו בדברי חכמה עד למצב של טוהר וקבלה והסנכרון עם המראה היום מלמד ששום דבר לא קורה בחוץ! אלא שהכל קורה ביננו לבין עצמנו. בערב החג ננשום את סמל המראה אל תוך תאי הגוף ונשחרר נדבך נוסף מההתניות שלנו בעולם החיצון. נמשיך לנשום ולמלא את עצמנו מבפנים במחשבות של יש ושל קבלה עצמית.

לפי הסינים, האנרגיה בימים אלה קרויה: "אדמה", "היענות טבעית" (הקסגרמה 2) ובה מדובר על איכויות הכניעה וההענות הטבעית (כוכב 1). אנחנו מתבקשים להסכים לדרישות הזמן ולבקשות הילד הרגיש שבתוכנו (ירח 2) ובכך לרפא את עצמנו ולהסתגל לאינסוף האירועים המתרחשים בחיינו (סערה 12). זהו זמן של התבוננות עדינה באי עשייה כדרך להגשמת משמעות אמיתית בחיינו (אדמה 10). אנחנו לומדים להפתח ולהרחיב את אופיינו, לדבוק בחזון שלנו ולהמתין בסבלנות (מראה 11).

סערה
ה- 27/5: חג שבועות: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של סערה בהדרכת קוף: ביום חגיגי זה הגענו לפתרון הגל עם הסערה הקריסטלית שמעידה על טוהר מחשבתי ונקיון פיזי שתהליך הגל מוביל אליהם. ביום הקריסטלי אנחנו בטוחים בעצמנו, בכישורים הקיימים בנו ובמה שיש לנו במציאות וקופצים באמון מוחלט אל מימיי החיים הסוערים. עם הקוף המדריך אותנו היום אנחנו מוכנים לעלות על בימת החיים בהומור ובקלילות ולבטא ובגדול את החכמה הקיימת בנו. תהליך ההתעוררות של הילד הסקרן והיצירתי שבנו מוביל לרעיונות חדשים ומרתקים שעד היום לא יכולנו להעלות בדעתנו משום שמיחזרנו מידע רגשי מוגבל. ההתמודדות עם טראומות הילדות הובילה לניקוי מאסיבי של מסה תאית דחוסה ופינתה מקום למידע מסוג אחר בתוך המערכת שלנו.

הדרכת הקוף בפתרון הגל מעידה על פתיחת התקשורת הישירה שלנו עם שדה הנפש ועל קבלה קבועה של השראה מקורית לביטוי העצמי שלנו. בחג השבועות אנחנו מוזמנים להתבונן בסמל של הסערה, לדמיין כיצד היא מחלחלת לכל התאים ומאירה את הגופים שלנו באור לבן של ריפוי ואהבה ללא תנאי. אז ננשום את הסמל של הקוף, נתחבר להשראה אלוהית אינסופית ונאפשר לרעיונות מבריקים למלא אותנו.

שמש
ה- 28/5: שער: טון 13, הטון הקוסמי של הנוכחות באנרגיה של שמש בהדרכת זרע: בשעה טובה ומבורכת הגענו לסוף הלוח עם שמש טון שלוש עשרה! ליום אחד אנחנו מתמלאים בתדר הזהב הרוטט ופתוחים למסעות חדשים בזמן ובמרחב. בתהליך הגל אנחנו מתפתחים מכוכב קטן ומאיר ועד לשמש ענקית שבוערת בעוצמה. מכוכב מלא ביופי ועד לשמש שמקרינה שלמות הרמונית. החיבור לפלוס בכל דבר בחיינו עם הכוכב מוביל למקום שבו אנחנו מבטאים את האלוהות שבנו בנדיבות אינסופית. הזרימה עם עוצמת הרגשות של הירח מביאה לבהירות שלעתים אף מפתיעה אותנו, בכל ההיבטים בחיינו. הלמידה עם הירח הירחי והשחרור של המסה התאית השלילית מאפשרים למידע חדש וחיובי מהנפש לחדור אל תוך המערכת שלנו.

הזרע המדריך אותנו היום נושא את דגל השינוי ומאפשר למידע המקודם להזרע ולנבוט בתוכנו. אנחנו מבינים שהשינויים הם לטובה ופותחים את ליבנו לאפשרויות חדשות בחיינו. בסוף הלוח הזרע מלמד אותנו שהחיים הם למעשה תנועה מתמדת. כשם שהים לא עוצר אף לא לרגע אחד, כך גם הזרע דוחף אותנו להמשיך ולנוע, לצמוח ולהשתנות.

בסוף גל הכוכב אנחנו מאירים וזורחים לכל עבר, תוך כדי הבנה פנימית עמוקה של ההשתנות המתמדת המתרחשת בכל רגע נתון. ביום האחרון של הצ'ולקין ננשום את השמש המוזהבת לתאי הגוף ונרגיש חמימות ושקט פנימיים. אז ננשום את הזרע, נאיר את אינסוף האפשרויות הקיימות עבורנו למחזור החדש ונזרע אותן באדמה הפורייה שהיא אנחנו.

זהו היום האחרון במחזור 260 הימים בלוח הצ'ולקין המקודש. אנחנו מתחילים מחזור חדש שהוא התחלה חדשה וזמן מרגש וגדוש ביצירה בקוסמוס כולו.

מאחלת לכולנו גל כוכב מאיר,

חג שבועות שמח

ואינסוף של הזדמנויות משמחות בדרך מאושרת.

באהבה, טליה.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close