2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי: אדמה (1-13/11/12)

[מאת: טליה טוקר]

אדמה
ה- 1/11: טון 1 בגל האדמה: ברוכים הבאים לגל האדמה שבו אנחנו לומדים לחבר בין ה-"אדם" ל-"ה"- להוויה, להגשמה. לאורך הגל הקרוב האדמה המגנטית מאפשרת לנו לעשות, לנוע ולפעול בשטח בלי יותר מדי דיבורים והסברים אלא במעשים. אין צורך לאבד אנרגיה ולשכנע את האחרים בצדקת דרכינו אלא פשוט לעשות את שלנו. מעצם העשייה השקטה הזאת, אנחנו משפיעים אוטומטית על הסובבים אותנו ועל העולם כולו. לקראת סוף שנת 2012 האדמה קוראת לנו להתעורר ולפעול בשטח כדי להביא לשלב חדש באבולוציה של כדור הארץ ובהתפתחות האנושות שעליה. היא מנערת את חיינו, מאפשרת לסלק מחשבות שליליות מכשילות ומניעה אותנו ליישם את הרעיונות היצירתיים שלנו במציאות היום יומית.

האדמה מסמלת את המוחות שלנו ואת מערכת העצבים ובאופן הדרגתי מאפשרת להתחבר ליעוד הגבוה שלנו. היא מזינה את המוחות שלנו במידע רלוונטי ומתחדש ומלמדת כיצד ניתן להתמקד במה שנכון לנו כרגע בהתאם לכישורים ולרצונות שלנו. ככל שאנחנו לומדים ונפתחים לידע מקודם, אנו מתחברים לתדר המעודן של האדמה ומסוגלים לעזור בדרכנו הייחודית בשינוי הקולקטיבי שמתחולל עכשיו. לאורך הגל אמא אדמה ממלאה אותנו באיכויות של חיוניות, סובלנות וחמלה כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו. התהליך נמשך עד לרגע שבו אנחנו נותנים אמון ביכולות הבלתי מוגבלות שבנו וביקום ומצליחים להשתרש בתוך מציאות החיים עצמה. כל מי שזרע כוונה לשינוי פנימי או חיצוני בחייו בגל הזרע שקדם, מוזמן ליצור אותו הלכה למעשה ולחוות בפועל את תוצריו בגל האדמה הנוכחי.

בגל הקרוב אנרגיית האדמה ממלאה את חיינו ברצף של אירועים "מקריים" מקבילים בעלי משמעות "גורלית". ככל שנשים לב אליהם, נוכל להפתח לדרך הייחודית שלנו כאן על פני האדמה ולבטא את הצליל האינדיבידואלי שלנו. בגל האדמה אנחנו עוברים תהליך פנימי עמוק שבסופו נדע כיצד להפוך את הרצון שלנו למעשה, נתחבר לכח של האדמה ונעזור בדרכינו הייחודית בשינוי התדרים שמתרחש עכשיו בכדור הארץ שלנו.

מראה
ה- 2/11: אתגר הגל הוא המראה: מראה, מראה…? האדמה מלמדת אותנו ליצור עוגן פנימי יציב במציאות שלנו ולשם כך המראה הירחית עוזרת בעשיית סדר בסיטואציות השונות בחיינו ובאיזון מערכות היחסים שלנו. אתגר של מראה מלמד להתבונן מבעד למראות הסובבות אותנו, להבין שכל מה שמשתקף הוא בעצם אנחנו וכתוצאה מכך להפסיק לבזבז אנרגיה חיונית על תרגום והשלכה של החוץ והעולם. רובנו מאד מושפעים מהסביבה שלנו – ממה שאומרים עלינו ולנו, ממה שחושבים עלינו, ממה שמצפים מאיתנו ועוד ועוד. המראה מלמדת כיצד להטעין את עצמנו מבפנים, ללא התלות האוטומטית בבחוץ ובכך וממקדת אותנו בעצמנו ובהווה הממשי היחידי שקיים. אנחנו בכל מקרה יכולים לראות אך ורק את עצמנו בהתאם למידע הרגשי שקיים במח שלנו ובמקום לתרגם את הסובבים, להשליך עליהם את מצבי הרוח שלנו ולקחת אישית סיטואציות שונות, המראה מלמדת להתרומם לזווית ראייה אובייקטיבית שהיא מעבר לטוב או לרע.

לאורך הגל היא מזמינה להתבונן באנשים שמקיפים אותנו ובמקום להתרוקן מאנרגיה להבין שכל מה שמשתקף הוא למעשה יצירה שלנו. אותם כעסים מודחקים שממלאים את ליבנו מונעים מאיתנו לראות את ההיוולדות המחודשת לכל רגע קסום בחיים. אתגר מראה מאפשר לשנות בתוך עצמנו את האיכויות שלא מתאימות לנו יותר ולחתוך מחיינו השתקפויות שמעכבות את העשייה היצירתית שלנו. לאט ובהדרגה אנחנו מגדילים את הנוכחות שלנו בגוף הפיזי ובמציאות והקרקוע הזה בא לידי ביטוי בעשייה ממשית ובקשרים תומכים ומפרים. בגל האדמה אנחנו לומדים לזרום בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, להגביר את הפוקוס שלנו ברגע העכשווי, להיות יותר ויותר נוכחים בסיטואציות השונות עד למצב שבו אנחנו מסוגלים לראות מבעד לאשליית המראות והמציאות.

סערה
ה- 3/11: טון 3 באנרגיה של סערה: תחילת ה"עבודה" האינטואיטיבית לפתרון אתגר המראה מכוונת אותנו לניקוי יסודי ולריפוי עמוק. כדי שנוכל להתעגן ולפתח ראייה אובייקטיבית על עצמנו ועל החיים מגיעה הסערה ביום של הזרימה ומנקה מאיתנו מטענים שליליים. חכמת הקדמונים מלמדת שבדרך לנוכחות יציבה ומושרשת בתוך המציאות היום יומית שלנו, ראשית עלינו לרפא את הדחיסות שמצטברת מרגע לרגע בגוף, במוח ובחשיבה שלנו. דרך המקומות הכואבים בגופנו ניתן ללמוד על התבניות הרגשיות והמחשבתיות שהגיע הזמן לשחררם. ביום זה ניתן לשים את סמל הסערה מול העינים ולתת הוראה למוח לרפא ולאזן את המערכת שלנו.

הסערה ביום השלישי מאפשרת להגדיל את הביטחון העצמי שלנו בנוגע לאיכויות הקיימות בנו וליכולות העשייה שלנו בחיים. ככל שנסמוך על עצמנו ונכיר בכישורים המייחדים אותנו, יגדל האמון שלנו גם בסובבים אותנו ובכלל ביקום כולו. ברגע שאנחנו נותנים אמון אנחנו מצליחים לפעול בהנאה בדרכנו האינדיבידואלית במציאות היום יומית. ביום זה הסערה החשמלית מטהרת מאיתנו שליליות, מגדילה את הערך העצמי שלנו ובכך מאפשרת להתקרקע ולזרום בקלילות מבעד למראות השונות במציאות חיינו.

שמש
ה- 4/11: טון 4 באנרגיית השמש: אנרגיית השמש המאירה והחמימה ממלאה אותנו היום באור, במידע חדש שמאפשר לשינוי זווית הראייה שלנו בנוגע לאנשים ולסיטואציות שלא זורמות יותר במציאות היום יומית שלנו. המידע שהשמש העצמאית מזרימה למוחנו יוצר בהדרגה בהירות כללית וצלילות מחשבתית. הבהירות מאפשרת לזיהוי המקומות שלא נעים לנו להיות בהם וכן לראיית ההשתקפויות ששואבות מאיתנו אנרגיה. מודעות זו מקטינה את בזבוז האנרגיה שלנו על המראות הסובבות, מגבירה את הריכוז בעצמנו ומאפשרת את יצירת העוגן הפנימי. השמש מסמלת את אש התשוקה והיצירה ובעזרת האש הפועמת שהיא מחדירה לגופינו, אנחנו חווים תחושת חמימות פנימית שמחלחלת ומגדילה את רמת האנרגיה שלנו. ככל שאנחנו מוטענים באנרגיה מבפנים, אנו מסוגלים לנטרל ספקות קיומיים ומחשבות מכשילות. ההטענה הפנימית הכרחית עד למצב שבו נוצר בנו כח פנימי שעוצר כל סוג של שאיבה אנרגטית. אש השמש הגועשת והגוברת בתוכנו מאפשרת לתנועה קלילה במציאות, לביטוי החיוניות שבנו ולתחושה של הגנה וביטחון.

ביום הרביעי של הזריעה המנטלית לפתרון אתגר המראה אנחנו מבינים שכדי להתקרקע במציאות עלינו פשוט להתבונן בעזרת ההגיון הבריא שלנו על הסיטואציות השונות בחיים ותוך כדי תנועה לבטא את אש היצירה שבנו. אז אנחנו מקבלים את המסרים הרלוונטיים לרגע העכשווי ומסוגלים יותר ויותר לשחק בהנאה את משחק החיים המגוון.

דרקון
ה- 5/11: טון 5 באנרגיית הדרקון: ביום החמישי יכולת הקבלה שבאנרגיית הדרקון עוזרת לנו לגבש כח רצון פנימי חזק להתעגן במציאות החיים על כל הקשיים שבה. ככל שאנחנו באמת מסכימים להתבונן לעומק בנבכי מחשבותינו ורגשותינו, צצות מראות כואבות ומטרידות שאנחנו פחות אוהבים לראות ועולים נושאים עקרוניים שקשה לנו להתמודד עימם. הדרקון הקוואנטית מלמדת שכדי שנוכל להתמודד עם כל אלה עלינו ללמוד שיעור בקבלת עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ברגע זה ממש. הדרך היחידה לעבור תהליכים רגשיים עם האנשים בחיינו ובתוך עצמנו היא דרך ההדגשה של מה שכן יש בנו, כן מצליח לנו וכן יפה בחיינו.

דרקון ביום של הסנטר הפנימי מלמדת שאנחנו המבקרים הכי גדולים של עצמנו ושהבסיס לאיזון פנימי ולהזנה הדדית הוא שחרור הביקורת וההרס העצמיים האינסופיים שלנו. אנחנו לומדים לשחרר את השנאה העצמית שרק מגדילה את חווית החסר בחיינו ולהחליפה בקבלה שלווה של עצמנו ושל המציאות כפי שהיא. רק דרך האהבה לעצמנו ניתן להשתנות. בגל האדמה כח הרצון נשען על איכויות נשיות של רכות וכניעה שבהדרגה מובילות לחיבור לעוצמה שבנו ולהזנה איכותית של עצמנו. ככל שאנחנו מזינים את הגוף והמח שלנו במידע חיובי, אנחנו מגדילים את היכולת שלנו לקבלת המצב הקיים. אז אנחנו חווים מערכות יחסים מפרות ומשמחות ועשייה מתפתחת במציאות החיים המגוונת.

רוח
ה- 6/11: טון 6 באנרגיה של רוח: הרוח מסמלת את הנשמה והנשימה וביום השישי אנחנו מוזמנים לנשום עמוק והרבה ולהתחבר לשדה המידע האינסופי. הרוח הקצבית מלמדת אותנו שככל שנקפיד לנשום במהלך היום יום, תגדל היכולת שלנו לבטא את עצמנו בבהירות ובהגיון בכל סיטואציה. ביום של האיזון הרוח מגדילה את יכולות התקשורת שלנו כדי שנוכל להגדיר באופן מדויק וממוקד את הדרך הכי נכונה עבורנו עכשיו ליצירת עוגן במציאות. בעזרת ההומור וההשראה שהרוח מפיחה בנו אנחנו מאזנים את תחושת הכבדות של האדמה ואת הבלבול שנוצר בליבנו אל מול מראות מסוימות. החדות, הישירות והתקשורתיות שבאנרגיית הרוח מאפשרים לנו לומר את האמת שלנו ולא משנה מי היא המראה העומדת מולנו.

לקראת שיא גל האדמה מגיעה הרוח על האיכויות הזכריות שבה ומארגנת בנועם את מה שנדרש להמשך התהליך. האנרגיה היאנגית של הרוח מזרימה אלינו חיוניות, אומץ וכוחות שמאפשרים לנו לזרום בהנאה מעניין אחד למשנהו. איכויות אלה מעלות בתוכנו את המוטיבציה להתקרקע אל תוך המציאות הרצויה עבורנו תוך כדי זרימה קלילה ותקשורת מפרה עם האנשים הסובבים.

לילה
ה- 7/11: טון 7 באנרגיה של לילה: הלילה בשיא מעיד על תהליך עמוק ומעצים מאד שאנחנו עוברים בגל האדמה. המראה מאתגרת אותנו לראות את כל הצדדים הקיימים בנו, גם את אלה שלרוב אנחנו מעדיפים להדחיק. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לראות מבעד למראות החיים, עלינו להסכים לראות בבירור את השדים שקיימים בתוך המראה, כלומר בתוך עצמנו. כל מה שקורה הוא יצירה שלנו- כל המראות המקיפות הן למעשה אנחנו וכך גם הסיטואציות בחיים הם בריאה מחשבתית שלנו. התהליך בגל האדמה יוצר התבוננות פנימית באופני החשיבה שלנו על המציאות הקוטבית המקיפה ובמשמעות שאנחנו נותנים לשתקפויות הסובבות אותנו. כדי שמשהו ישתנה במציאות או במערכות היחסים שלנו עלינו לשנות במוחנו זוויות ראייה מסוימות בנוגע לחיים ולאנשים. בדיוק לשם כך מגיע הלילה המהדהד שמסמל את המשכן המקודש שבו אנחנו יושבים ומתבוננים אל עומק נבכי מחשבתנו ומאירים את הפחדים החשוכים שיושבים שם.
אנרגיית הלילה היום מבהירה את הסיבות לחוסר הנוחות שאנחנו מרגישים לעתים קרובות עם אנשים מסוימים ובסיטואציות שונות. אנחנו לומדים לשנות בעצמנו את האיכויות שאנחנו מייחסים להן חסר במראות שקשה לנו עימן.

כולנו מוזמנים לשבת היום בהיכל הלילה שלנו ובו לשנות את הדפוסים הממוחזרים, לראות מבעד למראות המקיפות וליצור עוגן יציב ושקט בתוכנו. אנחנו לומדים להרגיש נינוחים בגופינו, בביתינו ובכלל במצבנו הנוכחי בחיים. הגדלת זווית הראייה גורמת לנו להרגיש "בבית" בכל מקום ובכל רגע עד למצב של תנועה אינטואיטיבית וערנית מסיטואציה אחת לאחרת. החיבור לאינטואיציה הקיימת בכולנו מתאפשר רק אחרי שאנחנו משנים את זוויות הראייה הרגשיות והיחסיות שלנו בנוגע לחיים. אז תחושות הבטן שלנו מכוונות אותנו לשפע של אפשרויות מימוש מרתקות ומשמחות.

זרע
ה– 8/11: טון 8 באנרגיה של זרע: ביום השמיני הזרע מכוון אותנו להיפתח לאינסוף האפשרויות הקיימות בכל רגע ורגע בחיים. ביום של היושרה הוא מזמין אותנו לשנות את תבניות החשיבה ההרסניות שלנו ואת ההרגלים שבהם אנחנו ממשיכים לאחוז בחוזקה שמונעים מאיתנו להתייצב ולהתעגן. ביום שבו אנחנו בודקים את הנאמנות לעצמנו ולצרכים שלנו, הזרע עוזר לנו להבין עוד יותר את המראות המשתקפות ואת השינוי שאנחנו מבקשים ליצור דרכן במציאות שלנו.

אם עברנו בשלום את הלילה של שיא הגל, הזרע הגלקטי מזמין אותנו לשאול את עצמנו: "עד כמה אני באמת מסכים/ה לשנות את עצמי"?, "עד כמה אני מתרגם/ת את המראות הסובבות אותי במקום לבטא ישירות את הרצונות שלי"?, "עד כמה אני משליך/ה על הסובבים את הפחדים שקיימים בי במקום לראות את עצמי"?, "עד כמה אני אוחז/ת בהרגלים מקובעים של שנים במקום לשחרר ולזרום אל תוך מציאות חדשה ומצמיחה"? ביום הגלקטי ניתן לזרוע עם הסמל של הזרע כוונות ברורות לשינוי פנימי וחיצוני בחיים ולתת אמון בנביטתם המהירה של הזרעים החדשים במציאות חיינו.

נחש
ה- 9/11: טון 9 באנרגיה של נחש: יום שער: נקודת המפנה בגל האדמה מגיעה עם הנחש האותנטי והצבעוני. אנחנו מתחילים להבין שכדי להיות מקורקעים במציאות, עלינו ללמוד לבטא את הייחודיות והשוני הקיימים בנו, גם אם הם מנוגדים להלך רוחה של החברה הנורמטיבית. באיזשהו שלב בחיים רבים מאיתנו מוותרים על מימוש החלומות מרחקי הלכת שלנו משום שנדמה לנו שהרצונות השונים שלנו לעולם לא יתקבלו ע"י החברה. בוויתור הזה אנחנו מאבדים את שמחת החיים שלנו ואת המוטיבציה ליצור לעצמנו חיים "מציאותיים" מלאים בעניין ובתחושת מימוש. הנחש הסולארי מלמד אותנו היום שהדרך להתעגן ולעזור בשינוי התדרים הקולקטיבי היא דרך אינדיבידואלית שלא בהכרח חייבת לעמוד בסטנדרטים החברתיים המקובלים.

ביום של פענוח הקושי של הגל קיים פוטנציאל לקבלה של מה ששונה בנו, להפסקת הדיון בנוגע לשייכות שלנו לחברה ובכך מתפנה בתוכנו המקום לביטוי רבגוני ומיוחד של עצמנו. הנחש בשער של היום מלמד שעלינו ללמוד כיצד להנות מהחיים הללו ולשמוח על הנוכחות שלנו בתוך גוף שחי במציאות הפיזית. הגוף והחיים הם זכות אדירה! וביום התשיעי הנחש מלמד כיצד להתחבר למקצב החיים הפועם בנו ולפעול בעזרת האינסטינקטים והחושים הטבועים בתוכנו. ככל שאנחנו מתחברים למקצב הטבעי הזה, אנו מגדילים את החיוניות שבנו ועימה גם את היכולת לפעול בהנאה במציאות היום יומית. כשאנחנו מלאים בחיות ומתמקדים במה שמעניין אותנו, אנו מתמלאים באנרגיה לעשייה, יכולים לזרום בנעימים יחד עם המראות ובלעדיהן וליצור בכיף את יצירותינו האותנטיות.

מגשר עולמות
ה- 10/11: טון 10 באנרגיה של מגשר העולמות: המגשר הפלנטרי מלמד כיצד ניתן לא לקחת באופן אישי שום דבר ממה שקורה עם הסובבים אותנו ולא להתרגש משום אירוע דרמטי שמתרחש במציאות שלנו. במבנה המוחי שלנו כולנו מהווים מעין תוכנות סגורות שממחזרות מידע ואנחנו לא באמת רואים אחד את השני. אותן מראות שמטרידות אותנו זוהי צורת ההתנהלות הכללית שלהם ללא שום קשר אלינו. תובנה זו של המגשר מאפשרת לקבל את הסובבים כפי שהם וכן לתנועה קלילה, רגועה ומאוזנת מסיטואציה לסיטואציה. לאורך גל האדמה עולים הדפוסים שמקשים עלינו לזרום עם האנשים במציאות היום יומית והמגשר היום מלמד כיצד להרפות ולסלוח באמת לעצמנו ולסובבים.

ביום העשירי של ה"פינישים" המגשר מלמד שכדי שנוכל להתעגן במציאות החיים, עלינו לרפא את הדפוסים העמוקים האלה שקיימים בתוכנה המוחית שלנו. פחדים אלה הופכים לדחפים ומניעים אותנו אוטומטית בחיי היום יום שלנו. ככל שאנחנו באמת משחררים, מוותרים לעצמנו ולמראות המקיפות ומבינים שמה שהיה היה ולא רלוונטי יותר למציאות העכשווית שלנו, אנחנו יכולים להפרד מאנשים ומסיטואציות שלא מתאימים לנו יותר ולהיוולד מחדש למציאות של עשייה יצירתית. היום ניתן לנשום את סמל המגשר אל תוך כל התאים בגוף ולהגיד: "אני מרפה וסולח/ת לעצמי, להוריי ולחבריי".

יד
ה- 11/11: טון 11 באנרגיה של יד: ביום של השחרור של מה שעדיין חסום בתוכנו, היד מלמדת שבזבוז האנרגיה על מטרות חיצוניות ועל המראות המקיפות בא על חשבון היצירה, ההגשמה והביטוי שלנו. ידינו הנאמנות מבקשות שנשחרר היום את כל מה שמונע מאיתנו להגשים את עצמנו בהנאה. במקום לדאוג, להיות במתח ובלחץ מכל הדברים שיש לנו לעשות, היד ממקדת אותנו במה שחשוב לנו עכשיו ובהתאם לנסיבות מאפשרת לכוון את העשייה שלנו אל הדברים שבהם אנחנו רוצים. ביום האחת עשרה היד מביאה אותנו למקום פנימי שבו קיימת בנו ידיעה ודאית של רצונותינו. העשייה של היד היא ממקום שמחבר בין ה"ע"- העוצמה, הראייה הפנימית ל"יד"- לעשייה.

היד יודעת מה נכון לה ובמקום להתבלבל ממגוון המראות והסיטואציות שמתרחשות בכל רגע נתון, היא מבקשת שנתחבר לידיעה הפנימית שלנו ונאפשר לה להוביל אותנו אל אינסוף אפשרויות של הגשמה אומנותית במציאות חיינו. תהליך החיבור לאדמה המגנטית מלמד כיצד ניתן להפוך את הרצון שלנו למעשה, ללא מחשבות הביניים המיותרות שנעות כלפי חוץ וכלפי העתיד הוירטואלי. כשאנחנו מסכימים להשמיע את צליל היצירה שלנו דרך קולה של האדמה, היד מגדילה את הכוח הפנימי שבתוכנו ועימו גם את היכולת לפעול בכיף ובקלילות לכיוון הגשמת חלומותינו הפרועים ביותר.

כוכב
ה- 12/11: טון 12 באנרגיה של כוכב: שער: כוכב ביום הפתרון של הגל מסמל אדם חיובי, שמח בחלקו שרואה את האור והיופי הטמונים בו וכתוצאה מכך גם את היופי הרבגוני שקיים בהשתקפויות שלו ובכל רגע נתון בחיים. הרצון העז בהתקרקעות במציאות עם האדמה וההתבוננות הכנה במראות המקיפות מובילים בפתרון לכוכב מאיר וזורח. ככל שאנחנו באמת מסכימים להתבונן בצדדים השונים שלנו עם אתגר המראה, אנו רואים את היופי הטמון באינסוף הדרכים של הבריאה. אנחנו חווים הקלה על המידע הדפוסי שהשתחרר ופינה את מקומו לעשייה אומנותיות, אלגנטית ואסתטית. תהליך הגל מלמד שכתוצאה ממיקוד האנרגיה שלנו פנימה במקום החוצה, נוצרה בנו בהירות לגבי היבטים שונים במציאות החיים. הפוקוס על עצמנו ועל מה שכבר קיים במציאות שלנו ממלא אותנו באנרגיה עוצמתית שמאפשרת לנו לנוע וליצור עוד ועוד.

אנרגיית הכוכב הקריסטלי המעודנת היום ממשיכה להטעין אותנו מבפנים במידע חיובי. דרך ההטענה העצמית אנחנו מצליחים לשמור על האנרגיה שלנו ללא תלות בבחוץ ומבלי לאפשר למראות הסובבות אותנו להשפיע על הפוקוס והזרימה שלנו. השמירה הקפדנית על האנרגיה שלנו בזמן ההווה הופכת אותנו בהדרגה לכור אטומי של אנרגיה, מלא באור ובמידע שמבוטאים הלכה למעשה בכל רגע נתון. בשער של פתרון הגל אנחנו מחוברים לאהבה ללא תנאי שהכוכב המגדלור מפיץ לכל עבר. אהבה זו ממיסה את הבדלי הנבדלות שנראים בתוך המראה ומאחדת אותנו עם רשת אינסופית של מידע ואהבה ללא תנאי.

ירח
ה- 13/11: טון 13 באנרגיה של ירח: לאורך הגל אנחנו עוברים תהליך שלם מאדמה פוריה, מקרקעת ומעירה אל ירח מאיר, עוצמתי וזורם. החיבור לאמא אדמה על איכויות הסובלנות והחמלה האינסופית שהיא מזינה אותנו בהן, מאפשרים לנו להתחבר למקור אדיר של חכמה שטמון במוח שלנו, לירח הקוסמי המאיר שבתוכנו. הירח מסמל את הילד הרגיש שבנו וביום השלוש עשרה מעיד על יצירת חוזה מחודש עם עצמנו. סוף גל האדמה מעיד על כברת הדרך שעלינו לעשות כדי לזכות בשיתוף פעולה עם הילד הזה, שעבר כל כך הרבה מרגע בואו לעולם הפיזי. למעשה מתחילת התבגרותנו אנחנו ממחזרים תבניות דפוסיות רגשיות שוב ושוב וירח ביום האחרון של הגל מסמל התנקות והטהרות אדירה מכבלים עזים שאחזו בנו. ההסכמה שלנו כבוגרים להתחבר בתוכנו לעוגן פנימי יציב, ללכת בנתיב הייחודי לנו ולראות את עצמנו מבעד למראות הסובבות מובילה לחיבור ישיר לאינטואיציה שלנו ולזרימה משוחררת במציאות החיים. תחושת הקרקוע מאפשרת לתקשורת פנימית חדשה עם החלקים הרגישים שבנו והיא התחלה של עידן חדש ואחר בחיינו.

בסוף הגל חיישני הקליטה שלנו מחודדים, אנחנו זורמים עם הרצונות שלנו ומחוברים לעוצמת הרגשות הפועמת בנו. סוף גל האדמה ממלא אותנו במלוא החופן של מתנות ואפשרויות למימוש עצמי וכל שנדרש מאיתנו הוא לפקוח את עינינו לאינסוף הסימנים שאנחנו מקבלים על הדרך ולהנות מעצמנו ומכל רגע ורגע בחיים המופלאים הללו.

שיהיה לכולנו גל אדמה פוריה…
ושכל חלומותינו יהפכו בקלות למציאותינו!
באהבה, טליה.

אשמח לשמוע מכם: 052-2203337
talya@mayazone.co.il

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close