טורים אישיים

הגל הנוכחי: גל נשר 18-30/1/2013

[מאת טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

נשר
גל הנשר ולאחריו גל הכוכב מסיימים את "שנת" הצ'ולקין הנוכחית וכולנו חווים סיטואציות בעלות עומקים רגשיים ומנטליים ומשמעויות מרובות. עכשיו זה הזמן לשחרר את הישן, לסגור את המעגלים ללוח המסתיים ולהיפתח לאפשרויות חדשות ומרחיקות לכת לצ'ולקין החדש של שנת 20:13.

מבחינת התפתחות האבולוציה האנושית הזמנים עכשיו מאד מיוחדים משום שהכל קורה הרבה יותר מהר. כמות המידע שעוברת במערכת שלנו הולכת וגדלה וקצב החיים נעשה מהיר יותר ויותר. בזמן סיומו של לוח אחד ותחילתו של האחר ההאצה בזמן הולכת ומתגברת ועמה גם שיעורי החיים שעלינו ללמוד. אנרגיה חדשה מוזרמת אל תוך כדור הארץ בדרך של צבעים, צלילים, צורות, רעיונות, ציורים, טקסטים ומרקמים אנרגטיים מעודנים. תדר גבוה יותר הופך להיות זמין עבור כולנו וזה תלוי אך ורק בנו עד כמה אנחנו מאפשרים לרטט החדש והמהדהד הזה להיכנס אל תוך המציאות שלנו. ככל שאנחנו מעדנים את ה"פנים" שלנו, עושים "עבודה" על טוהר הכוונה והמחשבה שלנו, כך אנחנו מסוגלים להכיל את הרטט החזק וכתוצאה מכך לפרוץ את המוגבלות המבנית של המערכות שלנו. גל הנשר הוא זמן מצוין להתבונן בשנת הצ'ולקין המסתיימת – לראות אילו מעגלים גדולים נסגרו, איזה קפיצות דרך נעשו ולהתכונן לקראת מחזור מקודש שמח וזורם בקלות ובהנאה! אמן.

נשר
ב-18/1: מתחיל גל חדש, גל הנשר: אנחנו לקראת סוף מחזור לוח הצ'ולקין ועכשיו זה הזמן לערוך חשבון נפש פנימי עמוק בתוך עצמנו. הנשר מסמל את החזון הגבוה של האנושות ולאורך הגל כולו מאפשר לנו לגבש חזון חדש לעצמנו ולעולם לשנת 2013. אנחנו מגביהים את מעוף הציפור שלנו וראשית מזהים את כל מה שעשינו במחזור שחלף ואת מגוון צבעי הקשת וההישגים שכבר קיימים בחיינו. בתעופה מעלה עלינו להתבונן בכנות על התהליכים השונים שאנחנו עוברים, על מערכות היחסים הקרובות והרחוקות, על העשייה שלנו והיבטיה השונים ועל זמן הפנאי והמנוחה. להבין באילו מקומות עדיין קיימת שליליות בתוכנו ולדייק את הרצונות שלנו בכל אחד מהתחומים השונים. במקום להתרוקן ולהתעייף מפרטים ספציפיים הנשר ממלא אותנו בשמחה לנוכח הרבגוניות האינסופית שתמיד קיימת ביקום.

אנרגיית הנשר מאפשרת לקחת (לפחות) צעד אחד לאחור, להרחיב את זווית הראייה שלנו בנוגע לסיטואציות השונות ולראות כיצד כל פיסות חיינו מתחברות לכדי פאזל שלם, הרמוני ורחב. במקום להתנהל אוטומטית מתוך ההרגלים הדפוסיים המוגבלים במידע, גל הנשר מלמד כיצד לבחור מרצון את אירועי החיים. לרוב אנחנו מנהלים דינמיקות של קורבן ואשם ושותפים במאבקים אנרגטיים כדי לחוות תחושה של סיפוק במערכת שלנו. הנשר מלמד לוותר על המלחמה האנרגטית הזאת ובמקום לנוע בחיים מתוך כח האינרציה וברירות המחדל המוטבעות בנו, להתחיל לבחור בקפידה את החלקים השונים המרכיבים את היום יום שלנו. במקום להתייאש ולהיאבק בתוך עצמנו, הוא ממקד אותנו בעשייה פרקטית ומעודד לשיר ולרקוד את החלומות שלנו.

עם הנשר המגנטי אנחנו לומדים להרגיש מסופקים מתוך עצמנו ובזכות מי שאנחנו וככל שהסיפוק הפנימי גדל, מתמגנט אלינו מזל מבורך. באנרגיית הנשר קיימת היכולת לממש בחכמה פרויקטים גדולים ולשם כך הוא מלמד ליצור שיתופי פעולה מפרים ומזינים ולשלב בין עשייה אינטנסיבית לבין מנוחה מטעינה. לאורך הגל כדאי שנקדיש זמן איכותי גם להרפיה ולחוויות כיפיות שממלאות אותנו באופטימיות וברוגע. כולנו חיים על קרקע מוצקה וככל שאנחנו משתרשים ומתעגנים בתוך עצמנו, הענפים שלנו צומחים גבוה גבוה לשמיים. אנחנו מוזמנים היום לנשום את הנשר לכל התאים להתחבר לחכמה האלוהית, להתמלא בתקווה ובחזונות יצירתיים ולקבל את הדרך האלגנטית להגשמתם על פני האדמה. אמן ואמן!

לוחם
ה-19/1: ביום השני מופיע אתגר הגל באנרגיית הלוחם: בגל הנשר אנחנו מאותגרים להיות הלוחם בעל היושרה הפנימית שמבטא את האמת האישית שלו, ללא קשר לסביבה או לנורמות הקולקטיביות ה"מקובלות". המלחמה של הלוחם האמיץ והאותנטי היא מאבק פנימי בין הרצון- הרץ לבין הצורך- הצר. בתוך המח שלנו מתחוללת מלחמה בין המידע הטהור, החיבור לדרך הלב, ניקיון המחשבות והדיבור לבין הספק, המניפולציות, השקר והוויתור העצמי. בגל הנשר אנחנו לומדים שבמידה ונחליט להילחם בכנות ובאומץ בספקות, בשליליות ובפחדים הקיימים בתוכנו, נוכל "לנצח" את התוכנה האוטומטית המוגבלת ולעבור לדרך אחרת של התנהלות.

כדי לפעול במציאות החיים מתוך האמת הפנימית הנקייה שלנו, הלוחם מלמד לשחרר את התלות מחיינו- בחומר, בחפצים, בהרגלים שונים, בהתמכרויות, בסובבים אותנו ובכלל. ככל שהתלות בבחוץ, בתארים, בחיזוקים, בכסף וכו' וכו' מפסיקה, אנחנו הופכים לעצמאים וליציבים בתוך עצמנו. אז אנחנו מחוברים לידיעה הפנימית וחווים פריצת דרך אישית.

בגל הנשר אנחנו לומדים ליצור באומנותיות את מארג חיינו, לנוע דרך אנשים, נופים וידע מסוגים שונים ולהתחבר לאמת שלנו. הקושי הניצב בפנינו הוא לגלות מה היא בעצם האמת הפנימית הזאת. הלוחם הירחי חוקר מה נכון לו, מטיל ספקות בנוגע לדברים, שואל שאלות לגבי כל מה שלא מסתדר לו בחיים ואז מגיע לקול הייחודי שלו. לאחר בדיקות ונסיונות שונים אנחנו מתמלאים באומץ ולקראת סוף הגל מסוגלים לבטא בנחישות ואלגנטיות את מה שנכון לנו. אנחנו מוזמנים היום לנשום את הלוחם לתאי הגוף, להרגיש את ההשתרשות באדמה ואת הסליל בעין השלישית נפתח ומחבר אותנו לידיעה. הקול הפנימי מהווה צינור של אור שמקשר ביננו לבין שדה הנפש האינסופי ופותח אותנו לאפשרויות שעד היום לא יכולנו לחשוב עליהן.

אדמה
ה-20/1: טון 3, הטון החשמלי של הזרימה באנרגיית האדמה: חכמת הקודים מלמדת שהצעד הראשון הנדרש לשם מימוש החלומות שלנו הוא להתחבר לאלמנט ההאדמה ולהשתרש במציאות החיים. גל הנשר נותן "פוש" לעשייה נרחבת דרך הלוחם הנחוש שבתוכנו והאדמה היום מכוונת אותנו פשוט לעשות את שלנו. הדרך היחידה להגשים את החלומות מרחיקי הלכת שלנו היא בלהפוך להיות אנשים פרקטיים ולעשות את הצעדים הנדרשים למען ההגשמה שלהם.

ביום של הזרימה האדמה מאפשרת להפסקת הדיונים הפנימיים האינסופיים, הניסיונות לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו ואת הנטייה לרחף ולהתנתק מהמציאות. אנחנו מקבלים רעיונות יצירתיים משדה הנפש על מנת שנבטא אותם. האינטואיציה הפנימית מדריכה אותנו היום ליישם את המחשבות שיש לנו ולהשמיע את הצליל הייחודי לנו. עצם הנכונות שלנו לעשות צעדים מעשיים למען מימוש החזון יכולה למלא את חיינו בשינויים מבורכים ואף להשפיע על האנושות כולה. אנחנו מוזמנים היום לנשום את אנרגיית האדמה לתאי הגוף, להרגיש את ההשתרשות שלנו אל עומק נבכי האדמה, להתייצב מבפנים וליצור תוכנית פעולה שתקדם אותנו ואת הסביבה שלנו.

מראה
ה-21/1: היום הרביעי של זריעת האפשרויות המנטליות לפתרון אתגר הלוחם באנרגיית המראה: כדי לגלות את חזון הנשר שבנו, המראה דוחפת אותנו ללמוד על עצמנו בעזרת ודרך ההשתקפויות שמלוות אותנו. האנשים המקיפים אותנו הם מראות חיות ונושמות שלנו – של המחשבות, הרגשות והרצונות הקיימים בתוכנו. המראה העצמאית מבקשת שנפגש עם אנשים שונים במהלך הגל – חברים, משפחה, מכרים ובכלל בני אדם ושנלמד מהם.

בעולמנו הרבגוני קיימים אינסוף של מראות אינדיבידואליות כשכל אחד והדרך שלו. ביום העצמאי אנחנו לומדים לנוע ממראה אחת לאחרת, ללא השיפוט והקטלוג האוטומטיים. השוני והגיוון באנשים המקיפים הופך את העולם האשלייתי והנפרד למרתק כל כך ומאפשר לקבלה של הצדדים השונים הקיימים בתוכנו. המראה מלמדת לזרום בקלילות מסיטואציה לסיטואציה וללמוד ולשקף לסובבים את עצמם, מבלי להתערבב באופן אישי, לתרגם, לצפות או לבקר את הנוכחים. ככל שאנחנו נוכחים ברגע ללא התנודות וההשלכות הסובייקטיביות שלנו, אנו מצליחים יותר ויותר לראות "מבעד למראה" ולאשליית המציאות המוצקה.

חזון הנשר מתאפשר כשאנחנו מפתחים יכולת לראייה אובייקטיבית ולנוכחות שקטה ברגע. היום ננשום את המראה לתאי הגוף, נרגיש פירמידת זהב שמקיפה אותנו ונכוון את עצמנו לראות מבעד למראות המקיפות אותנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים הראשונים של הגל קרויה:'"התחלות קשות"' (הקסגרמה 3) ומלמדת על כאבי הגדילה שאנחנו חווים בזמן גיבוש היסודות שלנו (לוחם 2) ועל חיבור היסודות הללו (נשר 1) לצורה מוגדרת במציאות חיינו (אדמה 4).

סערה
ה-22/1: טון 5 של החיבור למרכז הלב ביום שער של סערה: ביום שממלא אותנו במוטיבציה להתחבר לחזון הגבוה שלנו, אנרגיית הסערה מאפשרת להטעין מחדש את המח ואת התאים בגופנו. השער של הסערה הקוואנטית מאפשר לנקות חסימות מחשבתיות ופיזיות ולהתמלא בחיוביות ובמידע מחודש. הזיכוך והעידון הפנימי מייצרים את טוהר המחשבה בתוכנו והניקיון הפנימי הוא זה שמרומם אותנו אל עבר חזון הנשר. כדי להתחזק מבפנים אנחנו מטפלים בגוף עד לרמת התאים, ממלאים את עצמנו באנרגיה ובכך מגדילים את היכולת לפעול במציאות ולהגשים פרויקטים. הסערה היום גם מחזקת את הביטחון העצמי שלנו ביכולות ובכישורים הקיימים בנו. כשאנחנו מעריכים את עצמנו ואת היצירתיות הטמונה בנו, אנו מתמלאים בביטחון עצמי ובעוצמה ומסוגלים לקפוץ בשמחה ובסקרנות אל מימי החיים המרגשים. היום ננשום את הסערה לכל תא ותא בגוף ונרגיש את הריפוי שמתרחש.

שמש
ה-23/1: טון 6 של האיזון והאירגון, באנרגיית השמש: השמש החייכנית והזורחת מאירה ומחממת היום את ליבנו עם ידע מחודש. ביום שבו אנחנו מתחילים לזרום עם תחושות חיוביות, השמש הקצבית עוזרת להגיע לבהירות ולדיוק בנוגע לפרטים הספציפיים בהיבטים השונים של העשייה שלנו. כדי לארגן את כמות הדברים שהולכת וגדלה לאורך גל הנשר, השמש מפיחה בתוכנו את האש הפנימית ומניעה אותנו עם הלהט והעוצמה שבנו אל עבר ההגשמה העצמית שלנו.

ביום השישי אנחנו מתחברים לזרימה שמשית עליזה ונוקטים בפעולות הנדרשות לשם יצירת החזון. תחושת החמימות הפנימית שנוצרת בתוכנו מאפשרת לרגיעה ולהפוגה לקראת שיא הגל ולנדיבות ולרוחב לב כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו. היום ננשום את השמש לתאי הגוף ונתמלא באור זהב מעודן. זהו אור של מידע חדש, של אהבה, של רטט מעודן שמאפשר לנו למצוא פתרונות ברורים לכל מה שמעכב אותנו.

דרקון
ה-24/1: תחילתו של הטור האחרון בצ'ולקין, טון 7, יום שער באנרגיית הדרקון: בתהליך ההתרוממות והרחבת זווית הראייה שלנו עם הנשר, אנחנו חייבים ללמוד לאהוב את עצמנו ללא תנאים. לקבל את הסגנון, הקצב, ההעדפות, המראה, הבחירות ואת כל מי שאנחנו על כל החלקים שלנו. הקושי להגשים את חלומותינו נעוץ במבנה המח ובחסר המוטבע בו. החסר הרגשי גורם לנו לשים את הדגש על כל מה שלא עשינו, לא הספקנו, לא הצלחנו ובכלל על כל מה שאין בחיינו. מוחנו מלא בתנאים שהוא מציב לעצמו ורק אם התנאים הללו מתקיימים, אנחנו מסוגלים לאהוב.

אנרגיית הדרקון מסמלת הזנה ומלמדת להזין את מוחנו במידע חיובי, את גופנו במזון חיוני ואת ליבנו בחום אימהי. במקום להתנהל מתוך השפיטה וההרס העצמיים הבלתי פוסקים, ביום השער של הדרקון המהדהד הגיע העת לנוע ממקום של פירגון ותמיכה לעצמנו. האנרגיה הנשית של האם האוהבת, הרכה והמזינה בשיא הגל מאפשרת לקבל את עצמנו ואת מה שיש בנו ובחיינו ברגע זה ממש. כשאנחנו מדגישים את היש ומקפידים להטעין את המערכת שלנו באופן קבוע, אנחנו מתמלאים באנרגיה שמאפשרת לעוד ולעוד יש ועמו גם לבריאת החלומות שלנו בתוך המציאות.
היום ננשום את הדרקון אל תאי הגוף ונתמלא בתחושות חיוביות וברכות לעצמנו ולסובבים אותנו.

רוח
ה-25/1: טון 8 של החיבור ליושרה הפנימית שלנו באנרגיית הרוח: בעזרת החדות, הבהירות והדיוק שבאנרגיית הרוח אנחנו עורכים היום בדק בית פנימי. כדי שנוכל להגיע לאמת הפנימית העמוקה ביותר של הלוחם שבנו, הרוח מזמינה אותנו לשאול את עצמנו: "עד כמה אני נהנה/ת ממה שאני עושה בחיי"?, "עד כמה קל לי לבטא את הרעיונות והאמונות שלי"?, "עד כמה אני מאפשר/ת להשראה למלא אותי"?, "האם אני מצליח/ה לדבר בכל השפות השונות של בני האדם המקיפים אותי"?, "עד כמה אני זורם/ת בקלילות ובכיף במציאות החיים"? בגל הנשר אנחנו מודרכים להיוולד למשחק חדש שבו אנחנו מבטאים את עצמנו בבהירות, בנועם ובהומור. מימוש של חזון דורש להיות ברורים ומדויקים בסוגי התקשורת השונים שלנו. הרוח הגלקטית מאפשרת להגיע לדיוק הזה ולתחושה של סיפוק והנאה מהמתרחש בחיינו. הרוח מסמלת שמחה, עליזות וקלילות ודרך החקירה האישית מבהירה לנו להיכן נעלמה השמחה שלנו על עצם הקיום בעולם הרבגוני והצבעוני שמקיף אותנו. היום ננשום את הרוח לתאי הגוף ונתמלא בהשראה ובקלילות.

לילה
ה-26/1: טון 9 של פענוח הדרך לפתרון האתגר באנרגיית הלילה: ביום התשיעי של מציאת הנוסחא שבגל אנחנו מבינים שהשדים שעוצרים אותנו נובעים ממחשבות פנימיות שלנו שחוזרות על עצמן שוב ושוב. הקושי במימוש חזון הנשר שלנו הוא תוצאה של "גולים עצמיים" שאנחנו יוצרים לעצמנו עקב שליליות מחשבתית וטראומות מהעבר. הלילה הסולארי מזמין אותנו להיכנס עמוק עמוק פנימה אל תוך עצמנו ולשנות את זווית הראייה שלנו בנוגע לפחדים העמוקים שמלווים אותנו "נאמנה" שנים ארוכות. אנרגיית הלילה משולה לרחם ולמערה. לאחר שיושבים זמן מה במערה חשוכה, באיזשהו רגע מתחיל להפציע האור. ברגע שאנחנו משנים את צורת החשיבה השלילית הדפוסית, אנו נרגעים ומתחברים לאינטואיציה חדה ולידיעה בהירה.

השהות בהיכל הלילה הפנימי שבתוכנו מאפשרת להרפות מהשליליות המחשבתית ואז ליצור תבניות מחשבתיות של החלומות הכמוסים ביותר שלנו. כדי שנוכל להרחיק לכת עם חלומותינו אנחנו לומדים להרגיש בנח עם עצמנו, גופינו, ביתנו ומיקומנו בעולם. הלילה מסמל תחושה של בית ומלמד להגיע למצב שבו אנחנו נינוחים מבפנים ונותנים אמון בעצמנו ובעולם, בכל מצב, זמן ומקום. היום ננשום את אנרגיית הלילה לתאי הגוף ונאיר במידע חדש את המועקות שעדיין קיימות בנו. אז נוכל למגנט לעצמנו שפע מסוגים שונים.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "הזנה" (הקסגרמה 27), עפ"יה אנחנו לומדים להזין את עצמנו באנרגיה בונה (דרקון 7). הסינים מוסיפים שככל שאנחנו בונים את עצמנו מבפנים (לילה 9), נוכל ליצור את החלומות שלנו בחיים הללו ( נשר 1) ולהוות השראה לסובבים אותנו (רוח 8).

זרע
ה-27/1: טון 10 של דיוק התהליך שבגל, באנרגיית הזרע: משהו במציאות שלנו משתנה. המעקב אחר הקודים של גל הנשר, השער שנפתח בשנת 2013 וסגירת המעגלים לקראת סוף הצ'ולקין הנוכחי יוצרים תנועה חדשה בחיינו. הזרע מסמל שינוי מכל סוג שהוא וביום העשירי דוחף אותנו להסכים לשינוי שהוא הדבר היחידי שקבוע ביקום. ביום של ה"פינישים" הוא מאפשר לשחרור נוסף של מחשבות ודרכי התנהלות שלא רלוונטיים יותר לזמן העכשווי בחיינו ואז מניע אותנו הלאה, לשלב הבא (כביכול, כי למעשה אין שלבים).

כשהידיעה הפנימית מנחה אותנו והרצונות האמיתיים ברורים לנו, הזרע מלמד לזרום ולצמוח עוד ועוד עם ההיבטים החדשים. ביום הפלנטרי אנחנו כבר מחוברים לאמת פנימית עמוקה שעד היום פחדנו מלבטא אותה ואנחנו מוזמנים לנוע באומץ ובאלגנטיות אל עבר הגשמת האמת הזאת. היום ננשום את הזרע לתאי הגוף ונזרע לעצמנו אפשרויות חדשות לצ'ולקין החדש.

נחש
ה-28/1: טון 11 של השחרור באנרגיית הנחש: ביום ההמסה של מה שעדיין חסום בתוכנו, מופיע הנחש האותנטי, הכריזמטי והאינדיבידואל. ביום של השחרור בגל הנשר אנחנו מבינים שמה שעדיין עוצר אותנו מהגשמת הרצון שלנו הוא פחד מדחייה חברתית ואחיזה בהרגלים ישנים של הרס עצמי. הנחש מלמד אותנו שהחלומות והרצונות שלנו חייבים להיות מנוטרלים מדעות הקולקטיב ומההשפעות של הנורמה הסובבת אותנו. כל אחד מאתנו הוא עולם ומלואו, יחיד ומיוחד ואין טעם לבזבז אנרגיה על הבחוץ ועל "מה יגידו". האנרגיה הספיראלית של הנחש מחברת אותנו לרצון האותנטי שלנו ומאפשרת לביטוי מקורי וססגוני של האמת הייחודית לנו. בגל הנשר אנחנו לומדים לאזן בין עשייה רצינית למנוחה והנאה והנחש "אחראי" על החלק של ההנאה. הנחש מסמל את שמחת החיים ואת היכולת להתענג על הדברים הקטנים והפשוטים ביותר. ביום של השחרור הוא מלמד שיש עוד כמה התמכרויות, הרגלים אוטומטים ומשביתי חיות שהגיע הזמן לנטרל מחיינו. בעזרת הנחש האלכימאי אנחנו לומדים להגדיל את הנוכחות בגוף ואת אנרגיית החיים שבו. היום ננשום את הנחש, נתמלא באנרגיית חיים ונתחבר לעוצמה הקיימת בגוף הפיזי שלנו.

מגשר עולמות
ה-29/1: טון 12 של הפתרון באנרגיה של מגשר עולמות: פתרון המגשר מעיד על כך שבגל הנשר עברנו שינוי במצב המודעות שלנו ושסיימנו פרק משמעותי בחיינו או שאנחנו מצויים לקראת איזשהו סוף קונקרטי והתחלה חדשה. ביום הקריסטלי הגענו למקום של שלווה, התחברנו לכח הפנימי שבתוכנו ופיתחנו זווית ראייה פרופורציונאלית על התהליכים בחיים. אתגר הלוחם החוקר והבודק ניקה מאתנו סיטואציות ותלות שלא רלוונטיים יותר. שחרור התלות יצר אפשרות ללידה מחודשת לחיים שבהם אנחנו מגלמים יותר ויותר את האמת שלנו. אנחנו מבינים שהטבע האישיותי המוכר לנו לגבי עצמנו הוא בסה"כ הטבעה של מידע. במידה ואנחנו משנים את סוג ההטבעה, גם הטבע שלנו משתנה. המגשר מסמל "סוף" ומלמד שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר. ניתן לחגוג את הפרידה מהישן, להודות על כל מה שהיה ולשמוח ולברך את החדש.

ביום הפתרון אנחנו מבינים הרבה יותר את תהליכי החיים והמוות ומסוגלים לנוע בקלות מעניין לעניין כשאנחנו משתפים את העולם בכישורים שלנו. הרחבת מבנה המח במידע מתקדם יכולה להוביל ליכולות אחרות ממה שהכרנו בעצמנו עד היום. מידע שכזה יכול לאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשרויות שלנו להתרחש עכשיו. המראה מדריכה היום את המגשר ובפתרון הגל היא מאפשרת לראות בבהירות את כל הצדדים שלנו. מבעד לאשליה ששנים סינוורה את עינינו אנחנו מגלים פן חדש של האינסוף שמשתקף בנו עכשיו. אנחנו נולדים אל תוך דמות הלוחם שמבטא את הרצון שלו וש"הולך עד הסוף" עם חלומותיו. אמן.

לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים האחרונים של הגל קרויה: "אחדות", "עמידה יחד" (הקסגרמה 8) ובה מדובר על ההזדמנות לפעול יחד וליצור (זרע 10), להיות חלק אינדיבידואלי מהשלם האינסופי שמקיף אותנו (נחש 11) ולממש את החזון שלנו (יד 13) כשאנחנו קלילים וטהורים (מגשר 12).

יד
ה-30/1: טון 13, הטון הקוסמי של הנוכחות באנרגיית היד: ביום האחרון של גל הנשר אנחנו מחוברים למקור אינסופי של השראה, ידע ואנרגיה שאותו אנו מבטאים במקוריות ובקלילות. היד הקוסמית מעידה על כך שחקירת הלוחם חיברה אותנו ל(יד)יעה הפנימית שלנו. הגל מוביל לכך שרצון הנשר שבנו הופך למעשה. ידי האלוהים שלנו יודעות היום את רצון הלב ומגשימות אותו במציאות החיים. תהליך הגל מוביל אותנו בהדרגה מנשר מרומם שממלא את ליבנו בחזון ובתקווה אל עבר יד יצירתית שמגשימה בקלות את החלומות שלה במציאות עצמה. מנשר שעף אל על ורואה מלמעלה את תמונת החיים הרחבה אל יד פרקטית שמעצבת בפשטות ובאלגנטיות את פרטי החזון המורכבים במציאות היום יומית. מנשר שמשלב בין מימוש יצירתי לבין הרפיה מטעינה אל עבר יד שזורמת בהנאה וברמת מתח נורמטיבית מאפיזודה אחת לאחרת.

הלוחם החוקר אפשר לסדרי עדיפויות בחיינו ופינה מקום וזמן להתמקד במה שבאמת חשוב לנו עכשיו בחיים. החיבור לידיעת הלב הפנימית מאפשר לזרימה יעילה, פרודוקטיבית ומהנה במציאות היום יומית. ביום הקוסמי אנחנו נעים כמו גל מסיטואציה אחת לאחרת, כשאנחנו בטוחים בעצמנו, ביכולות ובאמת שלנו ונהנים מחיים של עשייה שמחה ומאוזנת.

גל הנשר מסתיים ואנחנו מתכווננים ומברכים על הגל הבא והאחרון במחזור הצ'ולקין הנוכחי, גל הכוכב.

מאחלת לכולנו

שאנרגיית הנשר תרומם אותנו מעלה מעלה…

ושנרקוד בשמחה את החלומות שלנו במציאות החיים!

באהבה, טליה.

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close