2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי: ירח 23/12/12 עד 4/1/13

[מאת: טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

ירח
במהלכו של ה-21 נפתחו שערי השמים ולכולנו היתה הזכות לחוות את ההארה של כדור הארץ. התדר נפתח וכמויות אדירות של אהבה ללא תנאים לעצמנו ולעולם מוזרמים אלינו עכשיו. ה-21 הוא למעשה סימבול לסוף הזמן כפי שתפסנו אותו עד להיום. הלב הפתוח של עשרות אלפי אנשים בכל רחבי העולם, יחד עם ההפחדות של ה"גוג ומגוג" והמתח בתקשורת ההמונים יצרו ביום עצמו מיקס מעניין. מכיוון שלמעשה אין דבר כזה באמת סוף כולנו חווינו דיון פילוסופי מעמיק בנוגע לסימבול הזה של "סוף הזמן". בני האדם נעים במסלול המורכב משלבים ובהם התחלה אמצע וסוף. ב-21 נפתח הפתח שמאפשר להבנה ולחוויה שאין סוף אלא רק תנועה אינסופית מעניין לעניין.

בד בבד כאן בישראל שערי השמים התארגנו עם אפקטים מיוחדים על מנת להעביר את התדר המעודן של ההתיישרות הכוכבית. בהקבלה לכך לכל יושבי כדור הארץ נפתחה האפשרות של לחיות במירכוז של קו ישר אחד בתוך עצמנו שמחבר בין העין השלישית- הידיעה, האינטואיציה אל הלב- הפתוח לעצמנו ולעולם ואל היצר- היצירה ברגע. יותר ויותר אנחנו מבינים שהמשמעות היחידה היא ב'עכשיו'- ברגע היחידי שקיים וב'כאן'- המרחב היחידי שקיים. השער האנרגטי בעל הרטט הגבוה שנפתח מאפשר לנוכחות מלאה ברגע עצמו ללא התנודות האוטומטיות אל עבר הבחוץ, המטרות, הסובבים והעולם.

בשנת 20:13 שהוא הקוד המוצפן בלוח המאיה (20 סמלים ו13 טונים), אנחנו בונים סופית את הקישורים במח הנדרשים להוויה מלאה בכאן ועכשיו. תמו להן חגיגות "סוף העולם" והתדר החדש של נוכחות ברגע חי וקיים על פני כדור הארץ ועכשיו, במהלכה של שנת 2013 אנחנו מסתנכרנים עמו סופית. אנחנו לומדים להאיר מבפנים כמו אנרגיות הכוכב הקוסמי שליוו אותנו ב-21. אור הזרקורים הוא פנימי והוא הרבה מעבר לכל גלי תקשורת ההמונים. אור זוהר פנימי נוצר אצל אדם שהתמודד עם הקשיים, החשכה והדפוסים שבתוכו ולמד להתבונן מתוך זווית ראייה נטולת ערך ושיפוט רגשי. אנחנו לומדים כיצד כל אירועי החיים הם התנסויות המיועדות להצמיח אותנו. כיצד הכאב, הצער והקושי, החולי והמצוקה הם שיעורי חיים המיועדים להגדיל את המודעות שלנו לחלקים האפלים והדחוסים בתוך מוחנו. תהליך המודעות הולך ומתעצם ככל שאנחנו מצויים בקבלה מוחלטת לעצמנו ולכל המידע והתכנים שחולפים בנו. רק אז אנחנו מצליחים להיות בנוכחות מלאה בכל רגע ורגע. הזמן עכשיו מאפשר להגדיל את התנועה מתוך זמן פנימי שהוא חסר הזמן. דווקא עכשיו התפיסה המחזורית הספיראלית של לוחות המאיה רלוונטית יותר מאי פעם להגדלת ולעיגון התדר הזה של נוכחות בהווה על פני האדמה.

מחזוריות הצ'ולקין ממשיכה לנוע ולנוע בכל רגע ורגע והנה הגענו לתחילתו של ג'נסיס הירח. לוח המאיה המקודש מחולק לשלושה "עידנים" שמסמלים את ההתפתחות האנושית על גווניה- החל מעידן הדרקון, הג'נסיס של האל האם שמסמל את תחילת הדרך ומחבר אותנו לראשית ולמקור הידע האינסופי. המחזוריות נמשכת אל עידן הקוף היצירתי והאקטיבי שנמצא בדיוק במרכז הלוח. עידן הקוף מקשר בין החלק הראשון של הצ'ולקין שבו מתרחשת קבלה של מידע לחלק השני של יישום הידע במציאות היום יומית. ולבסוף אנחנו מגיעים אל עידן הירח בעל העומקים וחיישני הקליטה המחודדים.

הג'נסיס החדש של הירח מתאים מאד לעיבוד פנימי של התדר החדש שנכנס. בעידן הירח אנחנו סוגרים סופית את המעגלים השונים שנפתחו במהלך הלוח ומתכווננים לקפיצת דרך אישית וקולקטיבית המתרחשת בסיום מחזור של צ'ולקין. במהלכו של ג'נסיס הירח אנחנו מנטרלים סופית טראומות ילדות ומידע רגשי ממוחזר, מרחיבים את טווח הקליטה המוחית שלנו למידע חדש ולומדים לזרום בהנאה על גבי ספיראלת הזמן והחיים.

תחילת העידן החדש עם הירח יכולה לעזור בראיית התמונה הכוללת של התהליכים בחיינו, בשחרור התבניות המוחיות שמגבילות אותנו ובפיתוח רגישות הקליטה שלנו עד להיוולדות מחודשת לתקופה חדשה של נוכחות בזמן הווה. אמן! 

ירח
23/12: תחילת גל הירח: גל הירח שמתחיל היום פותח את המחזוריות של ארבעת הגלים האחרונים של הצ'ולקין שהם השלב האחרון והסופי ללמידת השיעורים של הצ'ולקין הנוכחי. לאורך הגל אנחנו משחררים את ההגבלות ששמנו על עצמנו מאז שאנחנו ילדים, משנים תבניות חשיבה ממוחזרות שמצמצמות את יכולת הבחירה שלנו ואז נפתחים לאפשרויות זרימה חדשות במציאות החיים. הוא מוביל אותנו צעד אחר צעד עד לדרקון ביום האחרון, שמסמלת את יכולת הבריאה של עולמות חדשים הקיימת בכל אחד ואחת מאתנו.

הירח מסמל את 'חוק הגורם והתוצאה' ומלמד על כך שהסיבות למיחזור של סיטואציות בחיינו, לדיבור העצמי השלילי ולהתנהלות האוטומטית בחיי היום יום קשורות בזיכרונות תת מודעים מהילדות שלנו. בחלק האחרון של מחזוריות הצ'ולקין ולכבוד התדר החדש שנכנס, אנחנו מוזמנים לחזור לשורשים הפיזיים שעיצבו את צורת החשיבה שלנו.
הירח מסמל את אלמנט המים ואת הילד הרגיש שבתוכנו ומלמד שרבים מהקשיים שאנחנו מתמודדים עימם היום כבוגרים החלו במחוזות ילדותנו הרחוקה. הוא מחזיר אותנו למקורות ואז מאפשר לניקוי מאסיבי של דפוסי חשיבה והתנהלות שהוטבעו במוח שלנו ואנחנו חוזרים עליהם שוב ושוב לאורך השנים.
הירח מסמל גלגל עם הציר שלו ונותן לנו את הכח להתגלגל בחיים כמו כדור שזורם בטבעיות מנקודה לנקודה. כשאנחנו מתבוננים בים האינסופי, אנו רואים שהוא נמצא בתנועה תמידית ולא עוצר אף לא לרגע אחד (ראיתם פעם ים שעוצר?). החיים הם תנועה אינסופית ורק אנחנו בני האדם נוטים לעצור את הרצף הטבעי של הזרימה שלנו בגלל אינספור תכנונים וקונספטים שמוטבעים בנו מראש.

עם הירח המגנטי אנחנו לומדים כיצד לנוע מעניין לעניין כשאנחנו שקטים, רגועים ומחוברים לעוצמה שלנו. הירח מחדד את יכולת הקליטה שלנו לסימנים ולמידע, מדייק את המחשבות שאנחנו משדרים ליקום ומאפשר להבין את עקרון התקשורת הפנימית שמתנהלת בתוך עצמנו. לאורך הגל ניתן לטפל בתבניות מידע שקשורות בדיכוי עצמי, בהזנחה עצמית ובתחושה של אי מימוש מלא של הפוטנציאל שלנו. ככל שאנחנו מנקים את ה"פיילים" מהילדות, אנו יוצרים תקשורת פנימית עמוקה עם עצמנו ומתייצבים מבחינה רגשית עד למצב של זרימה בחיים ממקום רגשי מאוזן.
הירח בעל רגישות הקליטה הגבוהה לאורך הגל מציף אותנו במפגשים "מקריים", בשיחות עמוקות ובכלל בסיטואציות מרובות משמעות. ככל שאנחנו מסכימים לראות את המסרים שנשלחים אלינו נוצר בתוכנו עוגן בטוח ועוצמתי ואנחנו מצליחים לזרום מאוזנים, מחוברים ורגועים במציאות החיים המרתקת.

כלב
24/12: יום שער: טון 2 באנרגיית הכלב: הכלב הידוע בתור ידידו הנאמן של האדם מבקש שנהפוך לחברים הכי טובים של עצמנו ונלמד להיות קשובים ונאמנים לצרכים שלנו. באתגר השער הוא מבקש מאיתנו "להקפיד" לעשות בדיוק את מה שטוב ונעים לנו מבלי להרגיש אשמים, מוזרים או להדביק כותרת אחרת על הרצון שלנו. ה"הארה" של כל אחד מאתנו אפשרית כשאנחנו לומדים לאהוב את עצמנו וכתוצאה מכך יכולים באמת לאהוב גם את האחר, כפי שנאמר "ואהבת לרעך כמוך". פעמים רבות אנחנו נוטים לשכוח את ה"כמוך" ומוצאים את עצמנו מלאים בביקורת עצמית ובתסכול. הכלב הירחי מלמד אותנו לאהוב את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ברגע זה ממש. כדי לצאת לחופשי מהרעש האינסופי המתחולל בתוכנו, עלינו ללמוד להעמיד את עצמנו ואת הרצונות שלנו בראש סדרי העדיפויות בחיים. אנחנו לומדים לעשות את מה שאנחנו באמת רוצים וכשאנחנו מרשים זאת לעצמנו, הרגשות שלנו מתאזנים וליבנו נפתח יותר ויותר. כשאנחנו באמת אוהבים את עצמנו, משתחררות מאיתנו הדרמות שמלוות את מערכות היחסים הקרובות אלינו, העליות והירידות במצבי הרוח, תחושות הכעס והאכזבה והדינמיקות של שאיבת האנרגיה מהסובבים אותנו.

אתגר הכלב מעמיד אותנו אל מול כל התחומים שמרגשים ומסעירים את ליבנו. במהלכו של גל הירח עולים נושאים של אינטימיות, של נאמנות לעצמנו ולצרכים שלנו ושל שיתוף אמיתי עם השותפים שלנו למסע החיים. ה"משימה" בגל היא לשחרר מחיינו את הקיצוניות, המעורבות הרגשית והנטייה לרצות את האחרים ובמקומם להתמלא בחמימות, בשמחה וברוגע. הכלב שמחבר בין ה-"כ"- הכוונה ל"לב" במהלך הגל מאפשר לזהות מה פותח את ליבנו ומעודד אותנו לשהות בחברתם של אנשים שחושבים כמונו ושתומכים במימוש המלא שלנו.

קוף
25/12: יום שער: טון 3 באנרגיית הקוף: המאיה מלמדים אותנו שבדרך לשחרור הדרמות והסערות הרגשיות מחיינו כדאי לנו לחבור לאיכויות הקסם, המשחק והמקוריות הקיימות באנרגיית הקוף. במהלך הגל אנחנו עוברים תהליך עמוק של התבוננות עצמית וכדי שנוכל לרפא את הנושאים שעולים עלינו ללמוד לשחרר את רצינות היתר ואת הכבדות. ביום השער של תחילת הפוקוס לפתרון האתגר, הקוף החשמלי מבקש מאיתנו לשחק באלגנטיות את משחק החיים. הוא מלמד כיצד לקחת בקלות את האירועים השונים במציאות היום יומית שלנו, לזרום בנעימים מסיטואציה אחת לאחרת ולראות את ההומור שאיכשהו תמיד קיים בכל רגע ורגע.

כבוגרים יש לנו נטייה להיות רציניים מאד ואחראיים מאד ובטח כשאנחנו מנסים לפתור את חוסר האיזון הרגשי שלנו. הקוף הספונטני מלמד שמותר לנו ואף בהחלט רצוי שנשתעשע ונהנה מהחיים שלנו. הגאוניות והמקוריות של הקוף מאפשרים לנו היום לשנות את זווית הראייה הרצינית והמחייבת ובמקומה להפתח לאפשרות של תנועה בחיים מתוך בחירה וחופש. ביום השלישי של הזרימה הקוף מלמד אותנו כיצד לעלות על בימת החיים בדרך יצירתיות ומעוררת השראה ולזרום בהנאה ובקלילות מעניין לעניין.

אדם
26/12: טון 4 באנרגיית האדם: הזריעה המנטלית בגל מלמדת שהיקום מלא במתנות עבורנו וכל שנדרש מאתנו הוא לשנות את זווית הראייה שלנו ל"יש" במקום להתמקד בחסר וב"אין" המוכרים לנו. ביום שבו אנחנו מגדירים בצורה מפורשת אפשרויות קונקרטיות לפתרון אתגר הכלב, האדם מכוון אותנו להפוך ל"גביע שפתוח לשפע של היקום". אנחנו מוזמנים לעשות רשימה של כל מה שאנחנו רוצים עכשיו עם התדר החדש שנכנס ולאט ובהדרגה ליישם את הרשימה הזאת. ניתן להתבונן ולבדוק אילו התנגדויות עולות בתוכנו ואילו ספקות מונעים מאתנו מלעשות בדיוק את מה שבא לנו. סביר להניח שנגלה שהמחשבות השליליות שלנו הן מיחזור עתיק של מידע מהילדות.

ביום הרביעי האדם העצמאי מלמד להקשיב לסימנים שאנחנו מקבלים לאורך הגל מהירח ולרצון האמיתי שלנו שהעמדנו במקום הראשון עם הכלב ובהתאם להדרכה שלהם לצעוד בדרכינו בתבונה. הוא עוזר לשחרר "לופים" שכליים וקופץ בשמחה על ההזדמנויות שנקרות בדרכו. הוא גם מלמד לקבל את האנשים סביבנו בדיוק כפי שהם ולהסתכל על כולם בגובה הלב. ככל שנרחיב את התפיסה שלנו לגבי בני האדם בכלל ונבין שכל אחד ודרכו הוא, נוכל להרחיב את מעגל ההשפעה שלנו ועם התדר המעודן שקיים עכשיו למגנט שפע באינטימיות, בחברויות ובכל אשר נרצה. אמן!

הלך שמים
27/12: טון 5 באנרגיית הלך שמים: המוטיבציה להתמודד עם אתגר של איזון רגשי גדלה ככל שאנחנו מסכימים להתעמת ישירות עם כל מי ומה ששואבים לנו את האנרגיה. ביום החמישי האומץ, ההחלטיות והחמלה שבאנרגיית הלך השמים עוזרים לנו לגבש כח רצון חזק ויציב להמשך התהליך הרגשי העמוק שבגל הירח. הנטייה שלנו לרצות את האחרים, להזדקק לפידבקים מהסביבה וכל סוגי התלות למינהם שפיתחנו לאורך השנים, גורמים לדרמות במציאות חיינו ומבזבזים לנו המון אנרגיה.

כדי שבאמת נוכל לזרום עם עוצמות הירח שבתוכנו ולהיות נאמנים לרצונות שלנו, הלך שמים מלמד אותנו לשים גבולות ברורים לכל מי ומה שלא מתאים לנו. אנחנו לומדים להגיד "לא" החלטי ונחוש למצבי ההתעללות השונים שעד להיום אפשרנו במציאות שלנו. אנחנו מבינים שהרצון שלנו הוא לא ביחס לסובבים אותנו ושהגיע הזמן שנקשיב למה שאנחנו באמת רוצים.

הלך שמים הקוואנטי ממלא אותנו היום בנחישות, בעוצמה ובאסרטיביות ומלמד כיצד ליצור מרחב מוגן להטענה עצמית. הוא מזמין אותנו ליצור לעצמנו חלל שבו אנחנו חוקרים, לומדים ומקבלים מידע ותשובות לגבי היקום והחיים. השהות במרחב האישי המקודש הזה מגדילה את היכולת שלנו לעמוד על רצונותינו ומאפשרת חיבור ישיר להדרכה מהנפש.

קוסם
28/12: טון 6 באנרגיית הקוסם: הקוסם הוא איש הפלא שמחובר לעוצמה אדירה שקיימת בתוכו והיום הוא מחבר אותנו לידיעה הפנימית שלנו. התדר החדש שקיים עכשיו מאפשר לשינוי הפוקוס שלנו מהחוץ אל הפנים. שינוי מתבניות חשיבה אוטומטיות ממוחזרות ומוגבלות לבחירה מבין אינסוף אפשרויות פנימיות. יצירת עוגן פנימי יציב ומאוזן בתוכנו מאפשרת את המעבר הזה לתנועה ממח אחר, מח של קוסם. הקוסם הקצבי מאזן את הנטייה שלנו לבקש אישורים מהחוץ ואת התלות שיצרנו בפידבקים מהסביבה וזאת במקום להקשיב לקול הפנימי שקיים בנו. אנחנו לומדים להכיר בערך העצמי שלנו מבלי להיות תלויים בבחוץ ובעולם. אנחנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו ומי אנחנו וככל שנאשר את עצמנו לעצמנו נוכל להרפות ולהירגע. כשאנחנו מחוברים לידיעה שבתוכנו אנו מסוגלים לתקשורת אחרת עם הסובבים אותנו.

ביום השישי של האיזון הקוסם מאפשר לשחרור הצורך לשלוט בעצמנו ובאירועי החיים. השליטה היא בכל מקרה מדומה ומצמצמת את אינסוף האפשרויות הקיימות ברגע. אנחנו לומדים לוותר על האחיזה במוכר ובידוע ולזרום ללא תכנונים מיוחדים עם מה שמוצע לנו, ברגע עצמו. בעזרת עוצמת הידיעה השקטה של הקוסם היום אנחנו מצליחים לאזן את הרגשות הסוערים שבתוכנו, לומדים לשנות דינמיקות ממחוזרות במערכות היחסים הקרובות אלינו ואז מסוגלים יותר ויותר לזרום עם הרצונות שלנו. לקראת שיא גל הירח הקוסם הופך אותנו למיכל של אור שמסוגל לעבד ולעכל את התהליכים העמוקים והאירועים המרובים המתרחשים עכשיו במציאות החיים ולחוות קפיצת דרך רוחנית.

נשר
29/12: טון 7 באנרגיית הנשר: בשיא גל הירח אנרגיית הנשר מרוממת אותנו מעלה מעלה ומראה לנו את הפסיפס הרחב והרבגוני של החיים. ביום השביעי של ההדהוד הנשר מרחיב את נקודת המבט שלנו ומאפשר לזווית ראייה הגיונית ופרופורציונאלית בנוגע לדרמות ולמצבים הקיצוניים השונים היכולים להתרחש בחיינו. במקום להתפס על פרטים ספציפיים, לדוש בהם ולהדגיש אותם, הנשר מאפשר לראות כיצד כל אירוע הוא חלק ממשחק גורלי עצום ואין טעם להאחז בנקודת המבט המצומצמת שלנו. פעמים רבות אנחנו "נתקעים" על מחשבה שלילית אחת ולא מצליחים להרפות ממנה. כשאנחנו מרחיבים את זוית הראייה שלנו, צצות להן אפשרויות חדשות ואחרות של חשיבה והתייחסות בנוגע לאותם דפוסים שליליים.

הנשר עוזר לנו להבין שאנחנו אלה שבוחרים בכל מה שקורה בחיינו ושבכל אחד מאתנו קיימת היכולת לשנות את המצבים הלא רצויים עבורו. לאט ובהדרגה אנחנו לומדים לשחרר את החסימות המחשבתיות ואת הדינמיקות של הקורבן והאשם מחיינו ולהתמקד בפתרונות ולא בבעיות. הנשר הוא בעל יכולת להגשים פרוייקטים מורכבים ומלמד אותנו לאזן בין העשייה ה"רצינית" שלנו לבין רגעים של פנאי ומנוחה. אנחנו מבינים שככל שננוח ונרפה, נוכל להתמלא באנרגיה יצירתית מחודשת שתרחיב את טווח העשייה שלנו. בשיא גל הירח הנשר מחבר אותנו לתקווה ולחלומות הפועמים בליבנו ומלמד כיצד לרקוד ולשיר את הרצונות שלנו במציאות היום יומית.

לוחם
30/12: טון 8 באנרגיית הלוחם: ביום השמיני מתעורר לוחם האור הנבון שבתוכנו, שואל שאלות ומטיל ספקות בכל התהליך הרגשי שאנחנו עוברים עכשיו. ביום של בדק הבית הפנימי הוא מזמין אותנו לשאול את עצמנו: "עד כמה אני משוחרר/ת מדרמות וממעורבות רגשית בחיי, גם אם מדובר בסערות פנימיות"?, "עד כמה אני באמת נאמן/ה לעצמי ולצרכים שלי בתוך מערכות היחסים הקרובות אלי ובכלל"?, "איזה קשרים בחיי עדיין לא מאוזנים ומעוררים את הילד הפגיע שבתוכי"?, "עד כמה אני עושה בכל רגע את מה שטוב לי ונמצא/ת בראש סדרי העדיפויות בחיי"?, "עד כמה אני הולך/ת עם האמת הפנימית של עד הסוף"?

בעזרת האינטליגנציה הטבעית של הלוחם שבנו ודרך חקירה פנימית ממוקדת, אנו מקבלים היום תשובות לשאלות הללו. הלוחם הגלקטי מאפשר לתובנות פשוטות ומדויקות שמתירות את סבך הבלבול הרגשי שמציף אותנו עם אתגר הכלב. אנחנו לומדים להגיע לידיעה פנימית ברורה שהיא מעבר לכל ספק ועם ידיעה זו לנוע במציאות החיים. ביום השמיני של גל הירח אנחנו מוזמנים להשתחרר מתלות וממעורבות רגשית ובמקומם להאמין בעצמנו ובאינטואיציות הקיימות בנו ולבטא באומץ ובחופשיות את האמת האותנטית לנו.

אדמה
31/12: יום 9 באנרגיית האדמה: ביום התשיעי של הפענוח, הכוונה שלנו לזרימה מאוזנת בחיים מתחילה להתגשם במציאות באנרגיית האדמה. אנחנו מתחילים להבין שכדי לאזן את הסערות הרגשיות בחיינו, עלינו להניע את עצמנו באופן אקטיבי במציאות היום יומית ולהתקרקע. רגשות מאוזנים הם גם תוצאה של עשייה פרודוקטיבית והאדמה הסולארית ממלאה אותנו בחיוניות ובידע שמאפשרים ליישום הרעיונות שלנו. לעתים קרובות אנחנו יושבים במשך שעות ארוכות וחושבים על כל מה שעלינו לעשות. במקום לחשוב יותר מדי ולבזבז אנרגיה במחשבות על עשייה, אנחנו לומדים פשוט לעשות את שלנו בלי יותר מדי דיבורים.

האדמה ביום התשיעי מגדילה את הערנות שלנו ל"צירופי המקרים" השונים הנקרים בדרכנו. כשאנחנו קשובים לסימנים ולהדרכה הניתנים לנו "און ליין", אנחנו מסוגלים לבטא את הכישורים והידע שלנו בזמן הנכון ובמקום הנכון. ביום של "נפילת האסימון" האדמה דוחפת אותנו "להתעורר על חיינו" ולהגשים את היכולות שלנו. ברגע שאנחנו מתמקדים בעשייה ומשתרשים עמוק עמוק אל תוך הקרקע, אפשרויות מגוונות צצות להן פתאום במציאות החיים השוטפת. העיגון הפנימי מאפשר לקבלה של עוד ועוד מידע מתחדש שמרחיב את היכולות המוחיות שלנו ועמן גם את יכולת ההגשמה העצמית והחיבור ללב.

מראה
1/1: יום שער: טון 10 באנרגיית המראה: ביום העשירי המראה הפלנטרית מבקשת שנדייק עוד יותר את תהליך האיזון הרגשי של הגל בעזרת השותפים שלנו למסע החיים. ההתמודדות עם אתגר הכלב מאפשרת להעמיק ולדייק את איכות הקשרים עם הקרובים אלינו ולכן ביום של ה"פינישים" המראה מאירה לנו חלקים בעצמנו שהגיע הזמן שנתבונן בהם. היא מבקשת שדרך התבוננות בהשתקפויות האינטימיות שיש לנו נבדוק עד כמה אנחנו מהווים מראה נקייה באינטראקציות השונות ועד כמה אנחנו משליכים על האחר את ה"צרות" שלנו. עד כמה אנחנו באמת רואים את האנשים הסובבים אותנו ועד כמה אנחנו מתרגמים אותם בהתאם למידע הסוביקטיבי הקיים במח שלנו. עד כמה אנחנו מבזבזים אנרגיה על האחר, זקוקים לפידבקים ממנו ולתשומת הלב שלו וזאת במקום להטעין את עצמנו מבפנים. עד כמה אנחנו מנסים לשנות את האחרים במקום לעשות את העבודה על עצמנו ועד כמה יצרנו לעצמנו מראות שמשקפות את היופי והמקוריות הקיימים בנו.

תהליך ההתבוננות הכנה במראות המקיפות מאפשר להפסיק להשליך ולתרגם את האחר, מעמיק את האיזון הרגשי שמתחיל להיווצר בתוכנו ומגדיל את יכולת הנוכחות שלנו ברגע ההווה היחידי שקיים.

סערה
2/1: טון 11 באנרגיית הסערה: אחרי כברת הדרך שכבר עברנו בגל הירח, ביום האחת עשרה מגיעה הסערה ומבקשת שנרפא וננקה עוד כמה חסימות עמוקות שקיימות בגוף ובמח שלנו. החיבור לילד שבתוכנו מעלה זיכרונות רבים ופצעים רדומים מהעבר והסערה היום עוזרת לנקות את הרגישויות השונות שעלו בנו לאורך הגל. יום זה מיועד לריפוי עמוק ויסודי של הזכרונות והרגשות השליליים שהצטברו בתאי הגוף שלנו מאז ילדותינו הרחוקה.

ביום ההמסה והשחרור של מה שעדיין חוסם אותנו מלהיות מאוזנים רגשית, הסערה מכוונת לריפוי סופי של כל מה שמציף אותנו: הרגשות הקיצוניים, הנטייה לרצות, הדרמות הסוערות והדינמיקות של הקורבן והאשם עם האנשים הקרובים אלינו ובכלל. הסערה האלקטרומגנטית עוזרת גם לשחרר את המחשבות הביקורתיות שלנו על עצמנו ובמקומם ממקדת אותנו בפירגון לעצמנו וליכולות שלנו. בכך היא מגדילה את הביטחון העצמי שלנו בנוגע לכישורים ולידיעה הפנימית הקיימים בנו. ככל שאנחנו נכנסים אל עומק הדפוסים ומסכימים להאיר אותם במידע חדש, אנו מתמלאים באנרגיה, נותנים אמון בעצמנו וביקום ומסוגלים לקפוץ בתמימות ובשמחה של ילדים אל עבר הרפתקאות החיים המרגשות.

שמש
3/1: טון 12 באנרגיית השמש: השמש הקריסטלית מעידה על כך שלמדנו כיצד לזרום עוצמתיים וממוקדים מסיטואציה אחת לאחרת. האיזון הרגשי שהגענו אליו מחבר אותנו למקום גבוה של ערכים ויושרה ומאפשר לנו לנהוג בנדיבות אינסופית כלפי עצמנו וברוחב לב כלפי הסביבה והעולם. בפתרון גל הירח הגענו למקום של בהירות פנימית לגבי מעשינו ולגבי החיים בכלל ולתחושה של ביטחון ויציבות. שמש ביום השתים עשרה מעידה על חיבור ישיר לאור ולמידע אינסופיים ועל זרימה הרמונית באפיזודות החיים השונות. החיבור המחודש עם הירח לילד הרגיש שבנו שיחרר מאיתנו תחושות של ניכור ושל חוסר אונים ובמקומם מילא אותנו בחמימות פנימית, בעוצמה ובחיוניות. ככל שהמיחזור הדפוסי הרגשי הולך ונעלם מחיינו, אנחנו מתמלאים בחום של יצירה שמתפשט ומתרחב אל נדבכים מרובים במציאות שלנו. אנחנו מבינים שככל שאנחנו עושים את מה שטוב לנו וקשובים לרצונות האמיתיים שלנו, אנו מצליחים לחוות את אש החיים הפועמת בתוכנו. אנחנו לומדים לנתב את היצר ליצירה והופכים ליצירת מופת שמצליחה לשלוט בשליליות המוחית האוטומטית.

לאורך הגל הלהט הפנימי הזה הולך ומתחזק בתוכנו עד לרגע שבו נפסק הפער בין הפנים לחוץ ואנחנו מקרינים חיוביות לכל עבר. בפתרון אתגר הכלב, השמש ממלאה אותנו באור אלוהי מוזהב וממיסה סופית את העומסים הרגשיים שהתוכנה הרגשית שלנו העלתה בגל הירח. האש היוקדת שבתוכנו יוצרת עוגן הולך ומתייצב של ידיעה פנימית ומאפשרת לתפוס את הרגע העכשווי ולהנות ממנו.

דרקון
4/1: יום 13 באנרגיית הדרקון: בסוף גל הירח אנחנו חווים את הרטט המעודן של תוכנית האם עם אנרגיית הדרקון הקוסמי. דרקון ביום האחרון של הגל מעיד על כך שסוף כל סוף אנחנו רכים כלפי עצמנו, מקבלים את עצמנו ואת המצוי בחיינו ומודים על הזכות האדירה והבכלל לא מובנת מאליה לחיים בגוף הפיזי. תהליך איזון הרגשות עם הכלב מוביל לעוצמה נשית חזקה, בטוחה ומחוברת להדרכה הגבוהה שלה שיוצרת ומתחדשת בכל רגע נתון.

במהלכו של גל הירח אנחנו עוברים תהליך של התבגרות והתפתחות: מירח שהוא הילד הרגיש שבתוכנו, שכתוצאה מטראומות ומפגיעות בילדות בחר פעמים רבות לחיות במצב הישרדותי ובהגנה על עצמו אל דרקון שהיא אנרגיה אימהית פורייה ומזינה, בטוחה, יציבה ומוגנת. מירח רגיש שתלוי בהורים, בחברים ובכלל בעולם אל דרקונית שלמה בתוך עצמה, שהיא התגלמות הנשיות בשיא הוויתה. מירח בעל יכולת לקבלה של סימנים וסמלים עד לאל האם שבוראת עולמות דרך הסימנים הללו. ביום האחרון של הגל הביקורת וההרס העצמיים הקשורים בטראומות הרגשיות ובמיחזור האוטומטי של דפוסי הילדות מפסיקים ובמקומם אנחנו מזינים את עצמנו בחיוביות ובהשראה הישר משדה הנפש. הגל מוביל אותנו לאט ובהדרגה למקום של קבלה עצמית אמיתית שבו אנחנו מכירים במה שקיים בנו ונהנים מהחיים המופלאים הללו. בסוף גל הירח כולנו מוזמנים לרטוט יחד בתדר הספיראלי של תוכנית האם ולהתחבר באהבה לחן ולחסד של מקור החיים שזמינים עבור כל אחד מאתנו בכל רגע ורגע. אמן ואמן!

מאחלת לכולנו

גל ירח זורם ומרפא,

וג'נסיס ירח קליל ומעצים!

באהבה, טליה.

הראה עוד

1 thought on “הגל הנוכחי: ירח 23/12/12 עד 4/1/13”

  1. שכחת להוסיף: "אני חושבת ש…, אני מרגישה ………."
    איך את יודעת שכמויות של אהבה מושפעות עלינו, על כולנו?
    אני לא מתווכח עם ההרגשה שלך, אני פשוט רוצה להבין איך את יודעת את הדבר הזה באופן אבסולוטי, בלי סימני שאלה, בלי טעויות?
    אני פה בלי ציניות. מנסה להבין מאיפה את באה. מה המשמעות של המסרים שלך – זו אמת ב-100%? 99%?

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close