2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: אדם

[טליה טוקר]

ברכות ואהבה לכולנו:
ידע המאיה הוא עולם ומלואו של קידודים נפשיים וכל אחד מאיתנו חווה את המידע האינסופי הזה בדרכו הייחודית. הקודים של המאיה, צורות גיאומטריות וסמלים בכלל צפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו והחיבור אליהם מאפשר לאט ובהדרגה להפתח לשפה האוניברסאלית של הגיאומטריה המקודשת. בכתיבת הגלים אני מכוונת לכך שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע הסמלים הטמון בתוכנו. אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום יום עם המידע הזה. מה שחשוב הוא להפגש עם הסמלים הללו מדי פעם בנשימה, בציור, במעקב, באומנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל, מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המח ועוזרים להשתנות שלנו. החכמה שבגל הניתנת במעבר מקוד לקוד היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיינו כמו גל, תוך כדי זרימה נעימה ויצירתית. הנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום בגל או בסמל שמושך אתכם באותו הרגע, לנשום, לצייר אותו ולהתכוונן לרוגע פנימי ולפתיחת הלב.

אדם
ה- 9/7: טון 1 בגל האדם:
בגל הנוכחי אנו לומדים בעזרת האדם כיצד להתגבר בתבונה על מכשולים שונים שמדי פעם צצים במציאות חיינו, כיצד להתחבר לשמחה שבלב ולמזל מבורך שממגנטים דרך מאירת פנים. למשך שלוש עשרה הימים הקרובים האדם ממגנט את החיבור לרצון הלב הרץ ואת יכולת הפעולה ממנו. לרוב בחיינו אנו מתנהלים אוטומטית מתוך הצורך שמצר את העשייה שלנו וזאת משום שהתרגלנו לחפש את האושר מחוצה לנו. האדם מלמד שהאושר הוא מהות, הוא הדרך עצמה ולא המטרות שבסוף הדרך.

המטרה הכללית בגל היא לשחרר את המניפולציות השכליות שחולפות ללא הרף במוחנו ומטילות ספק בכך שבאמת אפשר להיות מאושרים ושמחים בחלקנו במציאות עצמה. אנו מבררים במהלך הגל מה גורם לנו לאושר, מה מאזן ומטעין אותנו ומתבקשים לפסוע בנתיב הלב שלנו. הסיבה לתחושות התקיעות והחסר נעוצה בפער בסיסי שלרוב אנו חיים בו, בין מה שקיים במציאות שלנו לבין מה שהיינו רוצים שיהיה בה. למעשה זה לא נתפס בעינינו שכל מה שאנחנו מבקשים אכן יכול להגיע אלינו בקלות. אנו רגילים לרוץ ממשימה אחת לאחרת, כשאנחנו מוטרדים, לחוצים ובמתח. האדם מלמד שכל מה שעלינו לעשות הוא להעלות את רמת האנרגיה במח שלנו וכתוצאה מכך רמת המגנטיות שלנו עולה. ברגע שאנחנו מעבירים את הפיקוד ללב אנו יכולים לזרום בהנאה במציאות ומתוך היש למגנט שפע בכל תחום בחיינו.

מעבר לכך האדם מלמד אותנו כיצד ניתן "לקבל את האדם באשר הוא אדם" ולהתבונן בגובה העיניים ללא ביקורת ושיפוט על הסובבים אותנו. ככל שאנו מבינים שהאושר הוא בתוכנו ותלוי אך ורק בזווית הראייה שלנו, משתחררים מאיתנו גם הציפיות והשיפוטים על בני האדם הסובבים אותנו. אנו מבינים שהכל מתרחש בינינו לבין עצמנו ושאין צורך לקחת אישית שום דבר ואף אחד. כל אחד והתוכנה שממנה הוא פועל והאדם מבין שקיימות אינסוף דרכים כאינסןף האינדיבידואלים. בגל הסערה שחלף ניקינו דחיסות וחוסר איזון ועכשיו אנחנו מוכנים לצעוד בחכמה בדרכינו ולמגנט אפשרויות חדשות אל חיינו. גל האדם מציע הזדמנויות חדשות לביטוי אהבתנו לזולת ולמימוש הרצון הבלתי מוגבל שלנו. ביום הראשון של הגל ניתן לשים את סמל האדם מול העיניים ותוך כדי נשימת הסמל אל כל התאים בגופנו להפוך לגביע פתוח לשפע של אפשרויות.

הלך שמים
ה- 10/7: יום שער: טון 2 באנרגיה של הלך שמים:
הלך שמים מאתגר אותנו במהלך הגל להתחבר לעוצמה ולידע שלנו, להתמלא באומץ ובנחישות ולבטא בחמלה את החכמה שבנו. בגל שבו אנו מושכים שפע, חירות פנימית ואת פתיחת הלב, האתגר הוא להתעמת ישירות עם כל מה שמפריע לנו בדרך וללמוד לשים גבולות ברורים לכל מי ומה שלא מתאים לנו יותר. אנו מבינים שאנחנו לא חייבים שום דבר לאף אחד אלא אך ורק לעצמנו.

הלך שמים מלמד שמותר לנו לשים גבולות ולהעמיד את עצמנו בראש סדרי העדיפיות שלנו. הוא מלמד כיצד להגיד 'לא' החלטי ונחוש לכל מה שלא מדויק עבורנו ולנטרל כל צורה של שאיבת אנרגיה מחיינו, שלנו מעצמנו או של האחרים מאיתנו. אנחנו לומדים שהכל קורה בתוכנו ועל כן אין מקום להרגשה של "לא נעים" או לכל תנודה ביחס לאחר ולעולם. כשאנחנו מכבדים את עצמנו ואת הצרכים שלנו, אנחנו מסוגלים לשמור אנרגיה ובכך יוצרים מרחב ללמידה של ידע חדש, להתפתחות המודעות שלנו ולהתחדשות בחיינו.

הימים הללו לקראת מרכז לוח הצ'ולקין יכולים ללמד אותנו כיצד לקחת את הזמן לבד עם עצמנו, לחדד את הערנות שלנו בנוגע לסוגיות השונות המלוות אותנו בחיים ואז לנוע באומץ לקראת מימוש הרצונות הללו. הצמיחה עם אתגר השער של הלך שמים יכולה להוביל לטהרה, להתרחבות ולתחייה מחודשת. ככל שנאפשר לעצמנו את המרחב שאנו זקוקים לו, נוכל להתחבר ישירות למימדים הגבוהים ומשם לקבל אינפורמציה שרלוונטית עבורנו. ביום זה ניתן לשאוף את הלך שמים אל גופנו ולדמיין היכל שמקיף אותנו. בתוך היכל הלך השמים שנוצר ניתן לראות אילו דברים אנו רוצים למשוך אל חיינו ולאילו דברים אנו רוצים להציב גבול ברור. ככל שנשהה בהיכל המקודש הזה נרחיב את זויות הראייה ונגדיל את העוצמה והערנות שלנו.

קוסם
ה- 11/7: טון 3 באנרגיה של קוסם:
הקוסם ביום של הזרימה מחבר אותנו למקום של פשטות וכנות עם עצמנו ועם הסובבים אותנו ומשחרר מאיתנו את הצורך בשליטה באירועי החיים. תחושת השליטה המדומה מגבילה את ההתפתחות שלנו ומקפיאה מצבים בחיינו. אנחנו בכל מקרה לא שולטים בשום דבר ובאף אחד והקוסם מלמד היום כיצד ניתן להרפות. במקום של כנות עצמית ומנוחה אנו מתחברים לידיעת הלב ומפסיקים להזדקק לאישורי הסביבה.

הפוקוס לפתרון אתגר הלך שמים מתחיל עם קוסם חשמלי שמלמד שאנחנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו בחיינו ושיש לנו את כל הלגיטימציה לקבל את הטוב ביותר. הוא מחבר אותנו לידיעה פנימית בטוחה ועימה מאפשר ללכת בדרכנו, להתעצם ולהרחיב את הידע שלנו. גל האדם ממגנט אלינו סיטואציות מגוונות בהתאם לרצונות שהגדרנו והזדמנויות חדשות צצות עכשיו בחיינו. ככל שאנו בוטחים בעצמנו ובאינטואיציות שלנו, אנו מסוגלים לשחרר, להכיל ולזרום עם המצבים החדשים שנוצרים עכשיו. ביום זה ננשום את הקוסם, ניתן הוראה למח להתמקד בכאן ועכשיו ונתחבר לחכמת הלב.

נשר
ה- 12/7: טון 4 באנרגיית הנשר:
ביום הרביעי אנו יושבים ומגדירים אפשרויות פוטנציאליות לפתרון אתגר הלך שמים עם החזון והתקווה של הנשר. כדי שנוכל להתמלא באומץ לעמוד על שלנו, הנשר מאפשר היום לקחת צעד לאחור ולראות את תמונת חיינו מלמעלה. כשאנו מרחיבים את הפרספקטיבה על חיינו, אנו מסוגלים להתייחס באוביקטיביות לאנשים ולסיטואציות השונות ומפסיקים להתנהל מתוך הדינמיקות הממוחזרות של הקורבן והאשם. בזריעה לפתרון אתגר הלך שמים אנו לומדים לבחור ממקום חופשי במקום להיגרר בתחושה קורבנית אחר האירועים השונים בחיינו.

נשר ביום של הזריעה המנטלית מעיד על כך שהשפע שאותו אנו מבקשים למגנט קשור בראייה כוללת של התהליכים האנושיים ובתפקיד הייחודי שלנו ביצירת המציאות. הנשר רואה את כל הפרטים כולם ורוקד בשמחה את החלומות שלו. הוא מקפיד לאזן בין עשייה אינטנסיבית לבין מנוחה מטעינה באנרגיה ורק בדרך הזאת הוא מסוגל ליצור בחייו את חלומותיו הנרחבים. בעזרת הנשר אנו מגלים איך שהכל קורה בקצב הנכון ושאכן קיימת דרך גם לממש את רצונותינו וגם לזרום בחיים על מי מנוחות. היום ננשום את הנשר אל כל תאי גופינו ולאט לאט נתרומם מעלה לזווית ראייה אובייקטיבית יותר. אז נתבונן בפרטים השונים המרכיבים את חיינו, ברצונות שלנו ונקבל את הדרך הקלה ביותר שניתן עכשיו לממש אותם בהנאה.

לוחם
ה- 13/7: יום שער: טון 5 באנרגיית הלוחם: כח הרצון למגנוט השפע עם האדם ולהתחדשות עם הלך שמים נשענים על התבונה והתעוזה של לוחם האור שבנו. הלוחם מסמל חיבור לעוצמה, לנחישות ולהחלטיות שמאפשרים ללכת עם האמת שלנו עד הסוף, ללא פשרות וללא הצורך באישורים מבחוץ. הלוחם הוא עצמאי בשטח ומלמד כיצד לשחרר כל תלות מחיינו באנשים, במצבים, בחומר ובכלל.

כדי להיות צינור נקי לחכמה האינסופית עלינו להגיע למצב שבו אנחנו לא תלויים בשום דבר ובאף אחד. ככל שאנו מתחברים לאנרגיית הלוחם שבנו, אנו מחזירים את האנרגיה לעצמנו ומתמלאים בביטחון עצמי ובכוחות לבטא את האמת הייחודית שלנו. ביום החמישי של גיבוש המוטיבציה לפתרון אתגר הלך שמים, אנו שוב מוזמנים לשאול את עצמנו מהם הרצונות האמיתיים שלנו ומה אנחנו מבקשים למגנט עכשיו אל תוך חיינו. הלוחם האינטליגנט עוזר לנו להגדיר את רצונותינו בצורה מפורשת ומראה כיצד לממש בעוז את החלומות הללו במציאות. הוא מלמד על הרבגוניות הקיימת בנו ובחיים, על הידע הרב שאספנו ועל רגישות התבונה שפיתחנו במהלך דרכינו. ביום החמישי ננשום את הלוחם, נרגיש את הסליל יוצא מהעין השלישית אל מרכז האדמה ומחבר אותנו לקול הפנימי שלנו.

אדמה
ה- 14/7: טון 6 באנרגיה של אדמה: ביום השישי האדמה מאזנת אותנו בעזרת החיבור הפרקטי שהיא מאפשרת אל תוך המציאות. האדמה מסמלת קרקוע ועוגן מושרש היטב ומדריכה אותנו היום לבצע את הצעדים הנדרשים לצורך המימוש האישי שלנו. ביום השישי שבו אנו מארגנים את מה שניתן לקראת שיא התהליך, האדמה מלמדת שכל מה שנדרש מאיתנו הוא פשוט לעשות את מה שאנחנו יכולים. אין טעם לבזבז אנרגיה במחשבות עתידיות או בשכנוע הסובבים, אלא פשוט לעשות את שלנו ובכך לעזור גם לאמא אדמה בתהליך השינוי הקולקטיבי שמתרחש עליה עכשיו. אנו מבינים שגם אם אנחנו רק בכיוון, מה שחשוב הוא שנצעד בכיוון הזה ולו רק צעד אחד קטן.

אנחנו נמצאים בגל אדם שמלמד לצעוד בתבונה בדרך והיום האדמה מעירה אותנו מתרדמתינו ומחברת לצליל ולעשייה המייחדים אותנו בתהליך השינוי בחיינו בפרט ובפלנטה בכלל. על מנת שנוכל להגשים את עצמנו בקלות, האדמה מחברת אותנו היום ליכולת הניווט הטבעית שבנו ומאפשרת לנוע בחכמה מסיטואציה אחת לאחרת. אני ממליצה שנשים לב ל"צירופי המקרים" השונים המתרחשים במהלך הגל ונחווה כיצד הכל קורה בדיוק בזמן הנכון עבורינו. כיצד מפגש אחד מוביל לאחר, כיצד אדם מסוים מכוון לאדם הספציפי שביקשנו לפגוש, כיצד עשייה מסוג מסוים מתפתחת לכיוונים חדשים וכיצד הכל קורה לטובתנו. אנו מוזמנים היום לנשום את סמל האדמה אל תאי גופינו ולהתחבר לגאיה, אמא אדמה.

מראה
ה- 15/7: טון 7 באנרגיית המראה: בשיא גל האדם מגיעה המראה שמלמדת כיצד להתרומם לזווית ראייה אוביקטיבית ולראות מבעד לאשליית המראות המעוורות את עינינו. אנו מתבקשים להתבונן באופן שווה על בני האדם בלי המסכות הסוביקטיביות של הטוב והרע שלנו. כדי שנוכל לחיות בגובה העינים, המראה בשיא מלמדת שבכל מקרה אנחנו יכולים לראות אך ורק את עצמנו, כך שהאנשים הסובבים פשוט משקפים לנו את המחשבות והרגשות שלנו. דרך מערכות היחסים שלנו עם העולם אנחנו לומדים על התחומים בהם נדרשת מאיתנו "עבודה" על עצמנו.

ביום השביעי של הגל המראה מבקשת שנחתוך מחיינו מערכות יחסים שליליות, דינמיקות מתישות, בזבוזי אנרגיה על הסובבים, כוונות רעות וכל מה שגוזל מאיתנו אנרגיה. היא מלמדת שככל שאנו נוכחים כאן ועכשיו, ברגע הזה, אין גבולות לשפע שקיים עבורנו. קיימות אינסוף אפשרויות שבהן היקום מזמן אלינו את הבקשות שלנו. כל שנדרש מאיתנו הוא להפסיק לצפות לביטויים ספציפיים של רצונות אלה ובמקום לצפות, פשוט להיות. לרוב אנחנו מבקשים משהו ויש לנו גם את התסריט לגבי איך הוא אמור להתממש. גל האדם הולך ומתפתח ובשיאו המראה מאפשרת להפסיק לבזבז אנרגיה על עתיד וירטואלי ופשוט להתבונן בחיינו ולראות כיצד כבר עכשיו אנחנו במסלול של העצמה והתפתחות. בשיא הגל ננשום את המראה ונאפשר לעצמנו לראות מבעדה.

סערה
ה- 16/7: טון 8 באנרגיה של סערה:
ביום שבו אנו מודרכים להיות כנים עם עצמנו, הסערה מעוררת אותנו לשים לב היכן אנחנו לא נותנים אמון בעצמנו וביקום ובכך לא מאפשרים את איכות החיים שיכולה להיות לנו. דרך תהליך של התבוננות היא מגדילה את הביטחון שלנו בעצמנו ואת היכולת לזרום עם הרצונות שלנו. ביום של היושרה הסערה מזמינה אותנו לשאול: "אילו חלקים בחיי אינם מאוזנים?", "אילו מחשבות שליליות עולות בי ללא שליטה?", "איזה אזורים בגוף שלי מבקשים את תשומת ליבי?", "באילו תחומים בחיי עדיין קיים בי חוסר ביטחון?", "באיזה תחומים אני זקוק/ה לעזרה חיצונית?".

ההטענה והריפוי שבאנרגיית הסערה יכולים להעלות את רמת האלקטרומגנטיות של גופנו ובכך לזרז את מגנוט השפע אל חיינו. אנו נמצאים בתהליך שבו אנו מתחברים לעוצמה ולנחישות פנימיים והסערה היום מאפשרת לנקות את החסימות הפיזיות או המוחיות שעדיין מעכבות אותנו. ביום זה ניתן לנשום את האור הסגול המרפא של הסערה, להרגיש כיצד הוא חודר לכל תא ותא בגופנו, מנקה את כל השליליות והספקות וממלא אותנו בחום פנימי של ריפוי ואהבה.

שמש
ה- 17/7: טון 9 באנרגיה של שמש:
נקודת המפנה בעלילת הגל מתרחשת עם הבהירות, החמימות והאש שבאנרגיית השמש. אנו למדים שככל שנתמלא בחמימות ובנדיבות כלפי עצמנו, נחווה תחושות של חום גם כלפי הסובבים אותנו ונוכל לנוע בשמחה ובגובה העיניים בדרכינו. ביום זה אנו מוזמנים להתחבר לאיכות של הבהירות הקיימת בשמש כדי להתבונן מקרוב באספקטים שונים שעדיין דורשים את תשומת ליבנו. ככל שנבהיר לעצמנו באופן ברור את הרצונות שלנו כך נוכל לממש אותם בקלות ובהנאה. הכל עניין של זווית ראייה והשמש היום ממלאה אותנו באור ובמידע חדש שמאיר את חוסר הדיוקים בתפיסות שלנו. ביום של הפענוח השמש מלמדת על השלמות שכבר נמצאת בחיינו ומאפשרת נגיעה בחווית האושר הקיימת ברגע הזה. אנו מבינים שככל שנתחבר לאש היצירה הפועמת בתוכנו כך נוכל ללמוד, לחקור, להתמלא באנרגיה ולקבל עוד ועוד מידע חדש משדה האפס. אנו לומדים לחוות את המצוי בחיינו כשדה פרחים צבעוני ומושלם וככל שאנו מתמקדים ביופי הרבגוני שקיים סביבנו, אנו נעים עם האש היוקדת והעוצמתית שבתוכנו.

דרקון
ה- 18/7: טון 10 באנרגיה של דרקון:
ביום העשירי של ה"פינישים", האנרגיה הנשית של האל האם מזמינה אותנו לראות את כל הדברים הנפלאים שכבר קיימים בנו ובחיינו ולהנות מהם. במקום לנוע מתוך החסר והביקורת העצמיים שהם למעשה מחזור של מידע שלילי, להבין ש"זה מה יש" כרגע ומה שיש הוא נפלא. בהשלמת התהליך של הגל אנרגיית הדרקון מאפשרת להזין את הגוף, המוח והרוח שלנו ולהתמלא באנרגיה שמאפשרת לבריאה של כל דבר שנחפוץ בו. אנו לומדים שכדי שנוכל לממש את הרצונות שלנו, עלינו ללמוד לקבל את עצמנו ואת חיינו בדיוק כפי שהם ברגע זה ממש. ככל שנשחרר את השופט והקטגור הפנימי ונהפוך לסנגור של עצמנו, יהיה לנו הרבה יותר קל ליצור כל סוג של מציאות שאנו מבקשים לעצמנו. יום זה מאפשר להגדיל עוד יותר את ההתבוננות החיובית שלנו ולשחרור נוסף של ספק והרס עצמיים. במקום לכעוס על ה"טעויות" שאנחנו עושים או על מצבים שנקלענו אליהם ולחשוב מחשבות שליליות, אנו לומדים לאהוב את עצמנו ללא תנאי על כל מה שיש בנו. ביום של עיצוב הדקויות בגל אנרגיית הדרקון מבקשת שננהג באימהיות, בסלחנות וברכות כלפי עצמנו, ממש כשם שאנו מתייחסים לתינוק. אנו מוזמנים היום לנשום את הדרקון אל כל תאי גופנו ולהזין את עצמנו באהבה, בחיוביות ובקבלה עצמית.

רוח
ה- 19/7: טון 11 באנרגיה של רוח:
בעזרת הרוח אנו משחררים היום את מה שעדיין עוצר את זרימת השפע, ההזדמנויות והזרימה העליזה בחיינו. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת והופעתה ביום של ההמסה מעידה על כך שעלינו ללמוד כיצד לבטא באופן קולח ומדויק את הרצונות שלנו. בעזרת החדות, הישירות והקצב הקיימים ברוח אנו לומדים לבטא את עצמנו בבהירות ובהגיון. ככל שנלמד לתקשר באופן הגיוני ולא אישי, נוכל להפוך לגביע הפתוח של האדם או לצינור הנקי של הלך שמים.

ההומור והנועם של הרוח מאפשרים היום לשחרר כעסים מול חברינו וקרובינו ולנטרל מכשולים מהדרך. ברגע שאנו מתמלאים בעליזות ובהשראה החיובית של הרוח, אנו משדרים את היש השופע הזה אל העולם והוא חוזר אלינו כמציאות. הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה שלנו ומזכירה לנו לנשום. כל כך טבעי ופשוט ולמרות זאת אנחנו תמיד שוכחים לעשות זאת. בכל פעם שעולה בנו מועקה, קושי או בלבול, פשוט נעצור וננשום. ככל שננשום נטעין את עצמנו במידע מחודש ותתאפשר לנו זווית ראייה רחבה והגיונית. הנשימה וההגיון מאפשרים לנו לשנות את החסר האוטומטי בתוכנה הרגשית שלנו לפלוס מודע ולשידור של מחשבות ותחושות חיוביות אל העולם. אז ניתן להגיע למצב של זרימה קלילה במציאות חיינו תוך כדי ביטוי האמת שלנו בנועם ובהומור.

לילה
ה- 20/7: טון 12 באנרגיה של לילה:
הלילה בפתרון מעיד על כך שבמהלך הגל פיתחנו ערוץ ישיר להדרכה אישית משדה הנפש שלנו. לאחר תקופה של חשכה, מאבק, מוטרדות וחוסר יעילות, הלילה מייצב אותנו, מסיר את הערפל ממוחנו וממלא את ליבנו באמונה ובכוחות ליצור לעצמנו חיים מאושרים. הלילה מסמל את האינטואיציה ואת היכולת לפעול בחיינו בהתאם להדרכה הפנימית שלנו. החיבור לאינטואיציה מתאפשר רק כשאנחנו נמצאים במקום החיובי של הפלוס. החיוביות יוצרת רמת אנרגיה גבוהה במח שלנו והיא זו שמחברת אותנו למידע האינסופי מהנפש.

לילה ביום השתים עשרה מאפשר לנו להרגיש בנח עם עצמנו, עם הרצונות שלנו, עם המקום שבו אנו חיים עכשיו ועם חיינו בכלל. בפתרון הוא מלמד שהזרמנו מידע חדש לחלק מהמפלצות והשדונים הפנימיים שניהלו עד היום את חיינו וכתוצאה מכך הגענו לתחושה פנימית חמימה של בית מפנק ורחם מערסלת. כשאנחנו במקום הנינוח הזה, אנו מחוברים לאדם הנבון שמשוטט לו עליז ושמח בדרכו. הלך שמים העיר אותנו להיות ברורים, נחושים ואסרטיביים, כך שלקראת סוף הגל אנו יודעים מהם רצונותינו, מה אנו מוכנים להכניס אל תוך חיינו ואילו דברים אנו משחררים. ביום הפתרון אנו זורמים עם הידיעה הפנימית העמוקה שלנו שמובילה להגשמת חלומותינו ולמגנוט של שפע אל תוך חיינו. ביום זה ננשום את הלילה לכל תאי גופינו ונרגיש בבית. נאפשר לאנרגייה להתפשט בתוך הגוף ונחווה רוגע ושלווה פנימיים וחיבור חזק לאינטואיציה שלנו.

זרע
ה- 21/7: טון 13 באנרגיה של זרע:
גל האדם מסתיים בזרע שמעיד על שינוי מהותי שקרה וממשיך להתרחש בחיינו. במהלך הגל אנו מתפתחים מאדם שממלא אותנו באומץ, בנחישות ובערנות ועד לזרע שפתוח לאינסוף של אפשרויות. מאדם שדוחף אותנו ליצור במציאות את הרצונות שלנו ועד לזרע מלבלב שפורח עם הרצונות הללו ומצמיח אותנו עוד ועוד. חכמת הגל מלמדת שברגע שאנחנו מתמקדים בדרך האישית שלנו ללא התנודות המגבילות אל עבר העולם והבחוץ, אנו מתחברים אל חכמת הלב ונפתחים לידע האינסופי שקיים ברגע הזה. לרוב אנחנו ממחזרים בחיינו את אותו מידע סוביקטיבי ומצומצם שטבוע בתוכנה המוחית שלנו. זרע קוסמי מעיד על הרחבת המידע במוחנו ומאפשר להפתח להזדמנויות שלא העלנו על דעתנו אפילו לא כאופציה. במידה ועקבנו אחר הקודים של גל האדם הגענו בסופו למקום חדש ושונה בחיינו, משוחררים מכבלי הישן ופתוחים בשמחה לחדש.

הזרע ביום השלוש עשרה מאפשר לנו להכיר בשינויים שחלו בנו, למנות בפני עצמנו את כל ההישגים שהגענו אליהם עד היום ואת כל האיכויות הנפלאות שכבר קיימות בנו. במהלך הגל למדנו שככל שאנו מתמקדים ב"יש" ולא ב"אין" ובחסר, אנו מקרינים ליקום את השפע הזה במחשבותינו וממשיכים לייצר אותו במציאות היום יומית. ביום זה אנו מוזמנים לחוות תחושה של גדילה אמיתית ולכוון את עצמנו בביטחון להמשך דרכינו בחיים. בסוף הגל הזרע מזמין אותנו לזרום בהנאה מרגע לרגע ולגדול אל תוך הזדמנויות מופלאות נוספות שהיקום מקיף אותנו בהן.

שיהיה לכולנו גל אדם שמח ומשמח
ושכל מה שאנחנו מבקשים יגיע אלינו בקלות..

באהבה, טליה.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “הגל הנוכחי לפי המאיה: אדם”

כתיבת תגובה

Close