2012 זה עכשיואקולוגיהטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: אדמה (14-26/2/12)

[מאת: טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

אדמה
ה- 14/2: טון 1 בגל האדמה: לאורך הגל הקרוב אנרגיית האדמה עוזרת לנו לחבר בין ה-"אדם" ל-"ה"- להוויה, להגשמה. בשנת 2012 בכלל ובגל הנוכחי בפרט האדמה מנערת את חיינו, מאפשרת לסלק מחשבות שליליות מכשילות ומניעה אותנו ליישם את הרעיונות שלנו במציאות היום יומית. אנרגיית האדמה קוראת לנו להתעורר ולפעול כדי להביא לשלב חדש באבולוציה של כדור הארץ ובהתפתחות האנושות שעליה. היא מאפשרת לנו לעשות, לנוע ולפעול בשטח בלי יותר מדי דיבורים והסברים. אין צורך לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו אלא פשוט לעשות את שלנו. מעצם העשייה השקטה הזאת, אנחנו כבר משפיעים על הסובבים אותנו ועל העולם כולו.

האדמה מסמלת את המוחות שלנו ואת מערכת העצבים ובאופן הדרגתי מאפשרת להתחבר ליעוד הגבוה שלנו. ככל שאנחנו לומדים ומקבלים ידע חדש, אנו מתחברים לתדר המעודן של אמא אדמה ומסוגלים לעזור בדרכנו הייחודית בשינוי הקולקטיבי שמתחולל כרגע. במהלך הגל אמא אדמה ממלאה אותנו באיכויות של חיוניות, סובלנות וחמלה כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו. היא מזינה את המוחות שלנו במידע מתקדם ומתחדש על מנת שניתן אמון ביכולות הבלתי מוגבלות שבנו וניצור. כל מי שזרע כוונה לשינוי פנימי או חיצוני בחייו בגל הזרע שקדם, מוזמן ליצור אותו הלכה למעשה ולחוות בפועל את תוצריו בגל האדמה הנוכחי.

האדמה המגנטית מלמדת כיצד ניתן להתמקד במה שנכון לנו כרגע ולהתקרקע במציאות החיים בהתאם לכישורים ולרצונות שלנו. לאורך הגל אנרגיית האדמה ממלאה את חיינו ברצף של אירועים "מקריים" מקבילים בעלי משמעות גורלית. ככל שנשים לב אליהם, נוכל להפתח לדרך הייחודית לנו כאן על פני האדמה ולבטא את הצליל האינדיבידואלי שלנו. בגל הקרוב אנחנו עוברים תהליך פנימי עמוק שבסופו נדע כיצד להפוך את הרצון שלנו למעשה, נתחבר לכח האדמה ונוכל לעזור בשינוי התדרים שמתרחש עכשיו בכדור הארץ שלנו.

מראה
ה- 15/2: אתגר הגל הוא המראה: מראה, מראה…? במהלך הגל האדמה מלמדת אותנו כיצד ליצור עוגן פנימי יציב במציאות שלנו ולשם כך המראה הירחית עוזרת לנו לעשות סדר בחיינו, לאזן את הקשרים שלנו ולהתרכז בעצמנו ובהווה הממשי היחידי שקיים. אתגר של מראה מלמד להתבונן מבעד למראות הסובבות אותנו, להבין שכל מה שמשתקף הוא בעצם אנחנו ואז להפסיק לבזבז אנרגיה חיונית על הבחוץ. רובנו מאד מושפעים מהסביבה שלנו – ממה שאומרים עלינו ולנו, ממה שחושבים עלינו, ממה שמצפים מאיתנו ועוד ועוד. המראה מלמדת כיצד להטעין את עצמנו מבפנים, ללא התלות האוטומטית בבחוץ ובכך לשמור על האנרגיה שלנו בזמן הווה. אנחנו בכל מקרה יכולים לראות אך ורק את עצמנו בהתאם למידע הרגשי שקיים במח שלנו ובמקום לתרגם את הסובבים, להשליך עליהם את מצבי הרוח שלנו ולקחת אישית סיטואציות שונות, המראה מלמדת להתרומם לזווית ראייה אובייקטיבית שהיא מעבר לטוב או לרע.

לאורך הגל היא מזמינה להתבונן באנשים שמקיפים אותנו ובמקום להתרוקן מאנרגיה להבין שכל מה שמשתקף הוא למעשה יצירה שלנו. אותם כעסים מודחקים כלפי אנשים שממלאים את ליבנו מונעים מאיתנו לראות את ההיוולדות מחדש לכל רגע קסום בחיים. אתגר מראה מאפשר לשנות בעצמנו איכויות שלא מתאימות לנו יותר ולחתוך מחיינו השתקפויות שמעכבות את העשייה היצירתית שלנו. לאט ובהדרגה אנחנו מגדילים את הנוכחות שלנו בגוף הפיזי ובמציאות ונוכחות זו באה לידי ביטוי בעשייה ובקשרים תומכים ומפרים. בגל האדמה אנחנו לומדים לזרום בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, להגביר את המיקוד שלנו, להיות יותר ויותר נוכחים ברגע הנוכחי ואז אנחנו מסוגלים לראות מבעד לאשליית המראות והמציאות.

סערה
ה- 16/2: טון 3 באנרגיה של סערה: כדי שנוכל להתעגן ולפתח ראייה אובייקטיבית על עצמנו ועל החיים מגיעה הסערה ביום השלישי ומנקה מאיתנו מטענים שליליים. חכמת הקדמונים מלמדת שבדרך לנוכחות שלווה במציאות היום יומית, ראשית עלינו לרפא את הדחיסות שבכל רגע מצטברת בגוף, במוח ובחשיבה שלנו. דרך המקומות הכואבים בגופנו ניתן ללמוד על התבניות הרגשיות והמחשבתיות שהגיע הזמן לשחררן.

תחילת ה"עבודה" האינטואיטיבית לפתרון אתגר המראה מכוונת אותנו לניקוי יסודי ולריפוי עמוק. ביום זה ניתן לשים את סמל הסערה מול העינים ולתת הוראה למוח לרפא ולאזן את המערכת שלנו. הסערה ביום של הזרימה מאפשרת להגדיל את הביטחון העצמי שלנו בנוגע לאיכויות הקיימות בנו וליכולות העשייה שלנו בחיים. ככל שנאמין בעצמנו ובכישורים המייחדים אותנו, יגדל האמון שלנו גם בסובבים ובכלל ביקום כולו. ברגע שאנחנו נותנים אמון אנחנו מצליחים לפעול בהנאה בדרכנו האינדיבידואלית בחיים. ביום השלישי הסערה החשמלית מטהרת מאיתנו שליליות, מגדילה את הערך העצמי שלנו ובכך מאפשרת לנו לזרום בקלילות מבעד למראות השונות במציאות חיינו.

שמש
ה- 17/2: טון 4 באנרגיית השמש: בעזרת אנרגיית השמש המאירה והחמימה אנחנו זורעים פתרונות לאתגר המראה. השמש העצמאית ממלאה אותנו היום באור, במידע חדש שמאפשר לשינוי זווית הראייה שלנו בנוגע לאנשים ולסיטואציות שלא זורמות לנו במציאות היום יומית שלנו. המידע שהשמש מזרימה למוחנו יוצר בהדרגה בהירות כללית וצלילות חשבתית. הבהירות מאפשרת לזיהוי המקומות שבהם לא נעים לנו להיות בהם וכן לראיית ההשתקפויות ששואבות מאיתנו אנרגיה. מודעות זו מקטינה את בזבוז האנרגיה שלנו על המראות הסובבות, מגבירה את הריכוז בעצמנו ומאפשרת את יצירת העוגן הפנימי בתוכנו.

השמש מסמלת את אש התשוקה והיצירה ובעזרת האש הפועמת שהיא מחדירה לגופינו, אנו חווים תחושת חמימות פנימית שמחלחלת ומגדילה את רמת האנרגיה שלנו. ככל שאנחנו מוטענים באנרגיה מבפנים, אנו מסוגלים לנטרל ספקות קיומיים ומחשבות מכשילות. ההטענה הפנימית הכרחית עד למצב שבו נוצר בנו כח פנימי שעוצר כל סוג של שאיבה אנרגטית. אש השמש הגועשת והגוברת בתוכנו מאפשרת לתנועה קלילה במציאות, לביטוי החיוניות שבנו ולתחושה של הגנה וביטחון. ביום הרביעי של הזריעה אנחנו מבינים שכדי להתקרקע במציאות עלינו פשוט לזרום עם הידע שלנו ותוך כדי תנועה לבטא את אש היצירה שבנו. אז אנחנו מקבלים את המסרים הרלוונטיים לרגע העכשווי ומתחברים יותר ויותר למשחק החיים המגוון.

היום אגב, מתקיים כנס חירום 2012 – שיתוף ידע חווייתי מכל צבעי הקשת של המחקר העצמאי, החל מיזמות חברתית, מוקדי עוצמה, תהליכי טרספורמציה, הנדסה סוציו-אקונומית ועד רוח הזמנים. זה קורה בבית מיומנה, יפו, רח' לואי פסטר 15, בשעה 10:00!  אני אהיה שם ואדבר על ידע הזמן והמרחב

דרקון
ה- 18/2: טון 5 באנרגיית הדרקון: ביום החמישי יכולת הקבלה שבאנרגיית הדרקון עוזרת לנו לגבש כח רצון פנימי חזק להתקרקע ולעבור את התהליך הרגשי עם המראות הסובבות. הדרקון הקוואנטית מלמדת שכדי שנוכל להתעגן במציאות עצמה עלינו ללמוד לקבל את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ברגע זה ממש. הדרך היחידה לשינוי היא דרך הקבלה של מה שיש בנו עכשיו ושימת דגש על החיובי שבנו ושבחיים. רק דרך האהבה לעצמנו ניתן להשתנות. ככל שאנחנו באמת מסכימים להתבונן לעומק בנבכי מחשבותינו ורגשותינו, צצות מראות כואבות שאנחנו פחות אוהבים לראות ונושאים במציאות שקשה לנו להתמודד עימם.

דרקון ביום של הסנטר הפנימי מלמדת שאנחנו המבקרים הכי גדולים של עצמנו ושהבסיס לאיזון פנימי ולהזנה הדדית הוא שחרור הביקורת וההרס העצמיים שלנו. אנחנו לומדים כיצד לשחרר את השנאה העצמית שרק מגדילה את החסר בחיינו ולהחליפה בקבלה שלווה של עצמנו ושל החיים. כח הרצון בגל האדמה נשען על איכויות נשיות של רכות וכניעה שמובילות בהדרגה למקום של עוצמה והזנה. ככל שאנו מזינים את הגוף והמח שלנו במידע חיובי, אנחנו מגדילים את קבלת המצב הקיים ואז יכולים לחוות מערכות יחסים מפרות ועשייה מתפתחת.

רוח
ה- 19/2: טון 6 באנרגיה של רוח: הרוח מסמלת את הנשמה והנשימה כך שביום של האיזון אנחנו מוזמנים לנשום עמוק והרבה ולהתחבר לשדה המידע האינסופי. היא מלמדת אותנו שאם נקפיד לנשום נוכל לבטא את עצמנו בבהירות ובהגיון בכל סיטואציה. ביום השישי הרוח הקצבית מגדילה את יכולת התקשורת שלנו כדי שנוכל להגדיר באופן מדויק וממוקד את הדרך הכי מדויקת עבורנו עכשיו להתקרקע במציאות. החדות, הישירות והתקשורתיות שבאנרגיית הרוח מאפשרים לנו לומר את האמת שלנו ולא משנה מי היא המראה העומדת מולנו.

בעזרת ההומור וההשראה שהרוח מפיחה בנו היום ניתן לאזן את רצינות היתר והכבדות שיכולים להתעורר בזמן של נסיון להתחבר לסנטר שבתוכנו. לקראת שיא גל האדמה מגיעה הרוח על האיכויות הזכריות שבה ומארגנת בנועם את מה שנדרש להמשך התהליך. האנרגיה היאנגית של הרוח מזרימה אלינו חיוניות, אומץ וכוחות שמאפשרים לנו לזרום בהנאה מעניין אחד למשנהו. איכויות אלה מעלות בנו את המוטיבציה הפנימית ליצור את המציאות הרצויה לנו ומגבירות את תחושת החיבור לעוגן הפנימי שבנו.

לילה
ה- 20/2: טון 7 באנרגיה של לילה: יום לילה בשיא הגל הוא בעל אנרגיות מאד חזקות. הלילה מסמל את המשכן המקודש שלנו, שבו אנחנו יושבים ומתבוננים אל עומק נבכי מחשבתנו ואז מאירים את הפחדים החשוכים שיושבים שם. כדי שהרצונות שלנו יוכלו להתממש עלינו לשנות במוחנו זוויות ראייה מסוימות בנוגע לחיים ובדיוק לשם כך מיועדת אנרגיית הלילה. התהליך בגל האדמה יוצר התבוננות פנימית באופני החשיבה שלנו ובמשמעות של ההשתקפויות הסובבות אותנו. המראה מאתגרת אותנו לראות את כל הצדדים הקיימים בנו, גם כאלה שלרוב אנחנו מעדיפים להדחיק. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לראות מבעד למראה, עלינו להסכים לראות בבירור את השדים שקיימים בתוך המראה, כלומר בתוכנו. כל מה שקורה הוא יצירה שלנו- כל המראות המקיפות הן למעשה אנחנו. כשאנחנו מתמודדים עם מראה שקשה לנו עימה, אנו לומדים לשנות בעצמנו את האיכויות שאנחנו מייחסים להן חסר. זה בדיוק מה שאנחנו מוזמנים לעשות היום- לשבת בהיכל הלילה המקודש שלנו ובו להאיר את הדפוסים הממוחזרים, לראות מבעד למראות המקיפות וליצור עוגן יציב ושקט בתוכנו.

אנרגיית הלילה המהדהד בשיא מאירה את הסיבות לחוסר הנוחות שאנחנו מרגישים לעתים קרובות עם אנשים מסוימים ובסיטאציות שונות. ככל שאנחנו לומדים להרגיש נינוחים בגופינו, בביתינו ובכלל במצב הנוכחי שלנו בחיים, אנו מרגישים "בבית" בכל מקום ובכל רגע ומסוגלים לנוע בנעימים ובערנות מסיטואציה לסיטואציה. הלילה בשיא מעיד על תהליך עמוק מאד שאנחנו עוברים בגל האדמה וככל שאנחנו באמת מסכימים לחוות ולעבור אותו, אנו מתחברים לאינטואיציה הקיימת בנו. החיבור לאינטואיציה מתאפשר רק אחרי שאנחנו משנים את זוויות הראייה הרגשיות שלנו בנוגע לחיים. אז אנחנו מסוגלים לזרום עם תחושות הבטן שלנו שמכוונות אותנו לשפע של אפשרויות מימוש בחיינו.

זרע
ה– 21/2: טון 8 באנרגיה של זרע: ביום השמיני שבו אנחנו בודקים את הנאמנות לעצמנו ולצרכים שלנו, הזרע הגלקטי מכוון אותנו להיפתח לאינסוף האפשרויות הקיימות בכל רגע בחיים. ביום של היושרה הוא מזמין אותנו לשנות את תבניות החשיבה ההרסניות שלנו ואת ההרגלים שבהם אנו אוחזים שמונעים מאיתנו להתייצב ולהתעגן. הזרע עוזר לנו להבין עוד יותר את המראות המשתקפות ואת השינוי שאנחנו מבקשים ליצור דרכן בחיינו. אם עברנו בשלום את הלילה של שיא הגל, אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "עד כמה אני באמת מסכים/ה לשנות את עצמי"?, "עד כמה אני מתרגם/ת את המראות הסובבות אותי במקום לבטא ישירות את הרצונות שלי"?, "עד כמה אני משליך/ה על הסובבים את הפחדים שקיימים בי במקום לראות את עצמי"?, "עד כמה אני אוחז/ת בהרגלים מקובעים של שנים במקום לשחרר ולזרום למציאות חדשה ומצמיחה"? ביום השמיני ניתן לזרוע עם הסמל של הזרע כוונות ברורות של שינוי פנימי וחיצוני בחיים ולתת אמון בנביטתם המהירה של הזרעים החדשים במציאות חיינו.

נחש
ה- 22/2: טון 9 באנרגיה של נחש: יום שער: נקודת המפנה של גל האדמה מגיעה עם הנחש האותנטי והצבעוני. אנחנו מתחילים להבין שכדי להיות נוכחים במציאות החיים, עלינו ללמוד לבטא את הייחודיות והשוני הקיימים בנו, גם אם הם מנוגדים להלך רוחה של החברה הנורמטיבית. הנחש הסולארי מלמד אותנו שהדרך להתקרקע ולעזור בשינוי התדרים הקולקטיבי היא דרך אינדיבידואלית שלא בהכרח חייבת לעמוד בסטנדרטים החברתיים המקובלים. רבים מאיתנו מוותרים באיזשהו שלב בחיים על מימוש החלומות משום שנדמה לנו שהרצונות השונים שלנו לעולם לא יתקבלו ע"י החברה. בוויתור הזה אנחנו מאבדים את שמחת החיים שלנו ואת היכולת ליצור לעצמנו חיים מלאים בעניין ובמימוש. ביום של פענוח הקושי של הגל קיים פוטנציאל לקבלה של מה ששונה בנו, להפסקת הדיון בנוגע לשייכות שלנו לחברה ובכך מתפנה בתוכנו מקום לביטוי רבגוני ומיוחד של עצמנו.

הנחש בשער של היום מלמד שעלינו ללמוד כיצד להנות מהחיים הללו ולשמוח על הנוכחות שלנו בתוך גוף שחי במציאות הפיזית. הגוף והחיים הם זכות אדירה וביום התשיעי הנחש מלמד כיצד להתחבר לקצב שלנו ולפעול בעזרת האינסטינקטים והחושים הטבועים בנו. ככל שאנחנו מתחברים למקצב הטבעי הזה, אנו מגדילים את החיוניות שבנו ועימה את היכולת לפעול בהנאה במציאות היום יומית. כשאנחנו מלאים בחיות ומתמקדים במה שמעניין אותנו, אנו מתמלאים באנרגיה לעשייה, יכולים לזרום בנעימים יחד עם המראות ובלעדיהן וליצור בכיף את יצירותינו האותנטיות.

מגשר עולמות
ה- 23/2: טון 10 באנרגיה של מגשר העולמות: המגשר הפלנטרי מלמד כיצד ניתן לא לקחת באופן אישי שום דבר ממה שקורה עם הסובבים אותנו ולא להתרגש משום אירוע דרמטי שמתרחש בחיינו. במבנה המוחי שלנו כולנו מהווים מעין תוכנות סגורות שממחזרות מידע ואנחנו לא באמת רואים אחד את השני. אותן מראות שמטרידות אותנו זוהי צורת ההתנהלות הכללית שלהם בלי שום קשר אלינו. תובנה זו של המגשר מאפשרת לקבל את הסובבים כפי שהם ולתנועה קלילה, רגועה ומאוזנת מסיטואציה לסיטואציה. ביום העשירי של ה"פינישים" המגשר מלמד אותנו שכדי שנוכל להגדיל את נוכחותינו בגוף ובחיים, עלינו לרפא כמה דפוסים עמוקים שקיימים בתוכנה הרגשית שלנו. פחדים אלה הופכים לדחפים ומניעים אותנו אוטומטית בחיי היום יום שלנו. ככל שאנחנו באמת משחררים, מוותרים לעצמנו ומבינים שמה שהיה היה ולא רלוונטי יותר לחיינו, אנחנו יכולים להפרד מאנשים ומסיטואציות שלא מתאימים לנו יותר ולהיוולד מחדש למציאות של עשייה יצירתית. לאורך גל האדמה עולים צדדים שאנחנו פחות אוהבים בעצמנו והמגשר של היום מלמד כיצד להרפות ובאמת לסלוח לעצמנו ולסובבים אותנו. היום ניתן לנשום את סמל המגשר אל תוך כל התאים בגוף ולהגיד: "אני מרפה וסולח/ת לעצמי, להוריי ולחבריי".

יד
ה- 24/2: טון 11 באנרגיה של יד: ביום של השחרור של מה שעדיין חסום בתוכנו, היד מלמדת שבזבוז האנרגיה על מטרות חיצוניות ועל המראות המקיפות בא על חשבון היצירה, ההגשמה והביטוי שלנו. ידינו הנאמנות מבקשות שנשחרר היום את כל מה שמונע מאיתנו להגשים את עצמנו בהנאה. במקום לדאוג, להיות במתח ובלחץ מכל הדברים שיש לנו לעשות, היד מאפשרת פשוט לזרום בקלילות מעניין לעניין ובכל פעם לעשות עוד קצת מהדברים שאנחנו רוצים. ביום האחת עשרה היד מביאה אותנו למקום פנימי שבו קיימת בנו ידיעה ודאית של רצונותינו ואז היא גם מלמדת כיצד לנוע אל עבר המימוש העצמי הגבוה ביותר שלנו. העשייה של היד היא ממקום שמחבר בין ה"ע"- העוצמה, הראייה הפנימית ל"יד"- לעשייה. היד יודעת מה נכון לה ובמקום להתבלבל ממגוון המראות והסיטואציות שמתרחשות בכל רגע נתון, היא מבקשת שנתחבר לידיעה הפנימית שלנו ונאפשר לה להוביל אותנו אל אינסוף אפשרויות של הגשמה אומנותית בחיינו. תהליך החיבור לאדמה מלמד כיצד ניתן להפוך את הרצון שלנו למעשה, ללא מחשבות הביניים המיותרות שנעות כלפי חוץ וכלפי העתיד הוירטואלי. כשאנחנו מסכימים להשמיע את צליל היצירה שלנו דרך קולה של האדמה, היד מגדילה את הכוח הפנימי שבנו ועימו גם את היכולת לפעול בכיף ובקלילות לכיוון הגשמת חלומותינו הפרועים ביותר.

כוכב
ה- 25/2: טון 12 באנרגיה של כוכב: כוכב ביום השתים עשרה של הגל מסמל אדם חיובי, שמח בחלקו שרואה את האור והיופי הטמונים בו וכתוצאה מכך גם את היופי הרבגוני שקיים בהשתקפויות שלו ובכל רגע בכלל בחיים. אנרגיית הכוכב הקריסטלי המעודנת מאפשרת להטעין את עצמנו מבפנים במידע חיובי. דרך ההטענה העצמית אנחנו מצליחים לשמור על האנרגיה שלנו בלי תלות בבחוץ ובלי לאפשר למראות הסובבות אותנו להשפיע על הפוקוס והזרימה שלנו. ככל שאנחנו באמת מסכימים להתבונן בצדדים השונים שלנו, אנו רואים את היופי הטמון באינסוף הדרכים של הבריאה.

תהליך הגל מלמד שכתוצאה ממיקוד האנרגיה שלנו פנימה במקום החוצה, נוצרה בנו בהירות לגבי היבטים שונים בחיים. הפוקוס על עצמנו ועל מה שכבר קיים במציאות שלנו ממלא אותנו באנרגיה עוצמתית שמאפשרת לנו לנוע וליצור עוד ועוד. אנחנו חווים הקלה על המידע הדפוסי שהשתחרר ופינה את מקומו לעשייה אומנותיות, אלגנטית ואסתטית. הרצון העז בהתקרקעות במציאות עם האדמה וההתבוננות הכנה במראות המקיפות מובילים בפתרון לכוכב מאיר וזורח. השמירה הקפדנית על האנרגיה שלנו בזמן ההווה הופכת אותנו בהדרגה לכור אטומי של אנרגיה, מלא באור ובמידע שמבוטאים הלכה למעשה בכל רגע נתון. בפתרון אנחנו מחוברים לאהבה ללא תנאי שהכוכב המגדלור מפיץ לכל עבר ואהבה זו ממיסה את הבדלי הנבדלות שנראים במראה ומאחדת מבעד לאשליה.

ירח
ה- 26/2: טון 13 באנרגיה של ירח: החיבור לאמא אדמה במהלך הגל על איכויות הסובלנות והחמלה האינסופית שהיא מזינה אותנו בהן, איפשרו לנו להתחבר למקור אדיר של חכמה שטמון במוח שלנו, לירח הקוסמי המאיר שבתוכנו. אנחנו עוברים תהליך שלם מאדמה פוריה, מקרקעת ומעירה אל ירח מאיר, עוצמתי וזורם. הירח מסמל את הילד הרגיש שבתוכנו וביום השלוש עשרה מעיד על יצירת חוזה מחודש עם הילד שבנו. סוף גל האדמה מעיד על כברת הדרך שעלינו לעשות כדי לזכות בשיתוף פעולה עם הילד הזה, שעבר כל כך הרבה מרגע בואו לעולם הפיזי. למעשה מתחילת התבגרותנו אנחנו ממחזרים תבניות דפוסיות רגשיות שוב ושוב וירח ביום האחרון מסמל התנקות והטהרות אדירה מכבלים עזים שאחזו בנו. ההסכמה שלנו כבוגרים להתחבר לעוגן פנימי יציב, ללכת בנתיב הייחודי לנו ולראות את עצמנו מבעד למראות הסובבות מובילה לחיבור ישיר לאינטואיציה שלנו ולזרימה משוחררת במציאות החיים. תחושת הקרקוע מאפשרת לתקשורת פנימית חדשה עם החלקים הרגישים שבנו והיא התחלה של עידן חדש בחיינו.

בסוף הגל חיישני הקליטה שלנו מחודדים, אנחנו זורמים עם הרצונות שלנו ומחוברים לעוצמת הרגשות הפועמת בנו. סוף גל האדמה ממלא אותנו במלוא החופן של מתנות ואפשרויות למימוש עצמי וכל שנדרש מאיתנו הוא לפקוח את עינינו לאינסוף הסימנים שאנו מקבלים על הדרך ולהנות מעצמנו ומכל רגע ורגע בחיים המופלאים הללו.

שיהיה לכולנו גל אדמה פוריה…

ושכל חלומותינו יהפכו בקלות למציאותינו. אמן.

באהבה, טליה.

אשמח לשמוע מכם: 052-2203337

talya@mayazone.co.il

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close