טורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: אדמה (30/5 עד 11/6/11)

[מאת: טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

אדמה
גל האדמה שמתחיל עכשיו
כולל בתוכו את חג השבועות וכרגיל הסנכרון בין ידע המאיה לחכמת היהדות הוא מרתק. כחלק מהקולקטיב היהודי שחי ונושם את החגים פה בארץ אני מעוניינת לחבר בין הפתחים האנרגטיים שנוצרים בזמנים חגיגיים של קבוצות שונות. בתרבויות העתיקות מדידת הזמן נועדה לחבר את בני האדם לבריאה, לטבע ולרוחות השמים. קביעת מועדם של החגים משתנה מתרבות לתרבות בהתאם לדרך ספירת הזמן שבה. חלק הושפעו ממחזורי הירח, חלק אחר ממחזורי השמש, אחרים ייחסו חשיבות לימי השיוויון האביבי והסתווי ועוד. גם למאיה לוחות זמן שונים שעוקבים אחר מחזוריות של כוכבים ופלנטות – לוח אחד חקלאי, אחר לונוס, אחד לירח, לשמש, למאדים ועוד רבים וטובים. בעזרת שילובים של זויות שונות יצרו אנשי המאיה גאומטריה מקודשת ומתמטיקה א- לינארית. ככל שמתעמקים בלוחות של המאיה מצליחים לאט ובהדרגה לחוות את תפיסת הזמן המחזורית ספיראלית. בתור עדה נאמנה לשינויים מרחיקי לכת שמתרחשים במועדים מיוחדים בלוחות הזמן העתיקים, הבנתי שהמודעות למחזוריות מאפשרת לסנכרון עם היקום ולזרימה נעימה עם גלי הזמן.

הימצאותו של חג השבועות בגל האדמה היא מעניינת ביותר. שבועות הוא החג השני משלושת הרגלים והוא קרוי על שם שבעת השבועות של ספירת העומר. בחג הפסח מקובל להקריב שעורים שהוא מאכל בהמה משום שהסימבול של החג הוא חרות גופנית ובסיום התהליך בשבועות נהוג להקריב חיטים שהוא מאכל אדם שהסימבול שבו הוא החרות שבקבלת התורה. שבועות גם קרוי חג מתן תורה והאנרגיה בחג מאפשרת לחיבור ישיר לבורא ולהורדת מידע גבוה אל תוך המציאות שלנו. בהקבלה לכך האדמה מסמלת את המוחות ואת מערכת העצבים שלנו ולאורך הגל מזרימה אלינו ידע מקודם שבהדרגה מאפשר להתחבר ליעוד הגבוה שלנו. אנרגיית האדמה קוראת לנו להתעורר ולפעול כדי להביא לשלב חדש באבולוציה של כדור הארץ ובהתפתחות האנושות. כך שבימים של גל האדמה וחג השבועות ניתן ללמוד ולקבל ידע חדש, להתחבר לתדר המעודן של האדמה ולעזור בדרכנו הייחודית בשינוי הקולקטיבי שמתחולל עכשיו.

אדמה
ה- 30/5: טון 1 בגל האדמה:
לאורך הגל הקרוב אנרגיית האדמה עוזרת לחבר בין ה-"אדם" ל-"ה"- להוויה, להגשמה. היא מאפשרת לנו לעשות, לנוע ולפעול בשטח בלי יותר מדי דיבורים והסברים. אין צורך לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו אלא פשוט לעשות את שלנו. מעצם העשייה השקטה הזאת, אנחנו כבר משפיעים על הסובבים אותנו ועל העולם כולו. במהלך הגל הקרוב האדמה מנערת את חיינו, מאפשרת לסלק מחשבות מכשילות ממוחנו ומניעה אותנו לקראת ישום הרעיונות שלנו במציאות היום יומית. כל מי שזרע כוונה של שינוי פנימי או חיצוני בחייו בגל הזרע שקדם, מוזמן ליצור אותו הלכה למעשה ולחוות בפועל את תוצריו בגל האדמה. האדמה מלמדת כיצד ניתן להתמקד במה שנכון לנו ולהתקרקע במציאות בהתאם לכישורים ולרצונות שלנו. במהלך הגל אמא אדמה ממלאה אותנו באיכויות של חיוניות, סובלנות וחמלה לעצמנו ולסובבים אותנו. היא מזינה את המוחות שלנו במידע מתקדם ומתחדש על מנת שניתן אמון בעצמנו וביכולות הבלתי מוגבלות שבנו ונממש אותן.

לקראת שבועות אנרגיית האדמה המגנטית ממלאה את חיינו ברצף של אירועים מקבילים "מקריים" בעלי משמעות מרובה. ככל שנשים לב אליהם נוכל להפתח לדרך ולצליל האינדיבידואלי שלנו כאן על האדמה ולבטא את עצמנו. בגל האדמה אנחנו עוברים תהליך פנימי עמוק שבסופו נדע כיצד להפוך את הרצון שלנו למעשה, נתחבר לכח האדמה ונוכל לעזור בשינוי התדרים המתרחש עכשיו בכדור הארץ שלנו.

מראה
ה- 31/5: אתגר הגל הוא המראה: מראה, מראה…? אתגר של מראה מלמד כיצד להתבונן מבעד למראות הסובבות אותנו, להבין שכל מה שמשתקף הוא בעצם אנחנו ואז להפסיק לבזבז אנרגיה חיונית על הבחוץ. רובנו מושפעים מאד מהסביבה שלנו – ממה שאומרים עלינו ולנו, ממה שחושבים עלינו, ממה שמצפים מאיתנו ועוד ועוד. המראה מלמדת כיצד להטעין את עצמנו מבפנים, ללא התלות הרגילה בבחוץ ולשמור על האנרגיה שלנו בתוכנו. במקום לתרגם את הסובבים, להשליך עליהם את מצבי הרוח שלנו ולקחת אישית סיטואציות שונות, המראה מלמדת להתרומם לראייה אובייקטיבית של מעבר לטוב או לרע. אנחנו בכל מקרה יכולים לראות רק את עצמנו בהתאם למידע הרגשי שקיים במח שלנו. המראה פשוט מזמינה להתבונן באנשים שמקיפים אותנו ובמקום להתרוקן מאנרגיה להבין שכל מה שמשתקף הוא למעשה יצירה שלנו.

אתגר מראה מאפשר לשנות בעצמנו איכויות שלא מתאימות לנו יותר ולחתוך מחיינו השתקפויות שמעכבות את העשייה שלנו. אותם כעסים מודחקים שממלאים את ליבנו, מונעים מאיתנו לראות את ההיוולדות המחודשת לכל רגע קסום בחיים. לאט ובהדרגה אנחנו מגדילים את הנוכחות בגוף ובמציאות שלנו והיא באה לידי ביטוי בעשייה ובקשרים תומכים ומפרים. במהלך הגל האדמה מלמדת כיצד ליצור עוגן יציב במציאות חיינו ובדרך להתקרקעות הזאת המראה עוזרת לנו לעשות סדר, לאזן את הקשרים השונים ולהתרכז בעצמנו ובהווה הממשי היחידי שקיים. בגל האדמה אנחנו לומדים לזרום בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, להגביר את המיקוד שלנו, להיות יותר ויותר נוכחים ברגע ואז לראות מבעד לאשליית המראות והמציאות.

סערה
ה- 1/6: טון 3 באנרגיה של סערה:
כדי שנוכל להתעגן ולפתח ראייה אובייקטיבית על עצמנו ועל החיים מגיעה הסערה ביום השלישי ומנקה מאיתנו מטענים שליליים. תחילת ה"עבודה" האינטואיטיבית לפתרון האתגר מכוונת אותנו לניקוי יסודי ולריפוי עמוק. חכמת הקדמונים מלמדת שבדרך לנוכחות בטוחה במציאות, ראשית עלינו לרפא את הדחיסות המצטברת בגוף, במוח ובחשיבה. דרך המקומות הכואבים בגופנו ניתן ללמוד על התבניות הרגשיות והמחשבתיות שזה הזמן לשחררם. ביום זה ניתן לשים את סמל הסערה מול העינים ולתת הוראה למוח לרפא את הגוף שלנו. הסערה ביום של הזרימה מאפשרת להגדיל את הביטחון העצמי שלנו בנוגע לאיכויות הקיימות בנו וליכולות העשייה שלנו בחיים. ככל שנאמין בעצמנו ובכישורים המייחדים אותנו, יגדל האמון שלנו גם בסובבים וביקום כולו. ברגע שאנחנו נותנים אמון, אנו מסוגלים לפעול באופן פרקטי בדרכנו האינדיבידואלית במציאות. ביום השלישי הסערה החשמלית מרפאה אותנו ומגדילה את היכולת שלנו לסמוך על עצמנו ובכך מאפשרת לנו לזרום בהנאה עם ומבעד למראות.

שמש
ה- 2/6: טון 4 באנרגיית השמש:
בעזרת אנרגיית השמש החמימה והמאירה אנחנו זורעים פתרונות לאתגר המראה. השמש העצמאית שולחת אלינו אור ומידע חדשים שמאפשרים לשינוי זווית הראייה בנוגע לאנשים ולסיטואציות שלא זורמות בחיי היום יום שלנו. המידע הזה יוצר בהירות כללית שגורמת לזיהוי המקומות שבהם לא נעים לנו ולראיית ההשתקפויות ששואבות מאיתנו אנרגיה. הפסקת הבלבול מקטינה את בזבוז האנרגיה שלנו על המראות הסובבות ומגבירה את יכולת הריכוז ואת יצירת העוגן הפנימי בתוכנו.

השמש מסמלת את אש התשוקה והיצירה ובעזרת האש הפועמת שהיא מחדירה היום לגופינו, אנחנו חווים תחושת חמימות פנימית שבהדרגה מגדילה את רמת האנרגיה שלנו. ככל שאנחנו מוטענים באנרגיה, אנו מסוגלים לנטרל ספקות קיומיים ומחשבות מכשילות ונוצר בנו כח פנימי שעוצר כל סוג של שאיבה אנרגטית. אש השמש הגועשת והגוברת בליבנו מאפשרת לתנועה קלילה במציאות, לביטוי החיוניות שבנו ולתחושה של הגנה וביטחון. ביום הרביעי של הזריעה אנחנו מבינים שבכדי להתקרקע עלינו פשוט לזרום עם הידע שלנו ותוך כדי תנועה לבטא את אש היצירה שבנו. אז אנחנו מקבלים את המסרים הרלוונטיים לרגע העכשווי ומתחברים יותר ויותר למשחק החיים המגוון.

דרקון
ה- 3/6: טון 5 באנרגיית הדרקון:
הדרקון הקוואנטי מלמד אותנו שהדרך היחידה לשינוי היא דרך קבלה של מה שיש בנו עכשיו ושימת דגש על החיובי שבנו ושבחיים. רק דרך האהבה לעצמנו ניתן להשתנות. ביום של הסנטר הפנימי אנו מבינים שלמעשה אנחנו המבקרים הכי גדולים של עצמנו ושהבסיס לאיזון פנימי ולהזנה הדדית הוא שחרור הביקורת וההרס שלנו. ככל שאנחנו באמת מסכימים להתבונן לעומק בנבכי מחשבותינו ורגשותינו, צצות מראות כואבות שאנחנו פחות אוהבים לראות ועולים נושאים שקשה לנו להתמודד איתם. הדרקון מלמד שכדי שנוכל להתעגן במציאות עצמה עלינו ללמוד לקבל את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו עכשיו. אנחנו לומדים כיצד לשחרר את השנאה העצמית שרק מגדילה את החסר בחיינו ולהחליפה בקבלה שלווה של עצמנו.

ביום החמישי יכולת הקבלה שבאנרגיית הדרקון עוזרת לנו לגבש כח רצון פנימי חזק להתקרקע ולעבור את התהליך הרגשי עם המראות הסובבות. כח הרצון בגל האדמה נשען על איכויות נשיות של רכות וכניעה שמובילות בהדרגה למקום של עוצמה והזנה. ככל שאנחנו מזינים את הגוף והמח שלנו במידע חיובי, אנו מגדילים את קבלת המצב הקיים ואז מסוגלים לחוות מערכות יחסים מפרות ועשייה מתפתחת.

רוח
ה- 4/6: טון 6 באנרגיה של רוח:
בעזרת ההומור וההשראה שהרוח מפיחה בנו ניתן לאזן את רצינות היתר והכבדות שיכולים להתעורר בזמן חשבון הנפש שאנחנו עושים לקראת ערב שבועות. הרוח מסמלת את הנשמה והנשימה וביום של הזרימה עם הפלוס אנחנו מוזמנים לנשום עמוק והרבה ולהתחבר לשדה המידע האינסופי. לקראת שיא גל האדמה וערב החג מגיעה הרוח על האיכויות הזכריות שבה ומארגנת בנועם את מה שנדרש להמשך התהליך שאנו עוברים. הרוח הקצבית מגדילה היום את יכולת התקשורת שלנו וזאת כדי שנוכל להגדיר באופן מדויק, הגיוני וממוקד את הרצונות שלנו. החדות, הישירות והתקשורתיות שבאנרגיית הרוח מאפשרים לנו לומר את האמת שלנו בבהירות ולא משנה מי היא המראה העומדת מולנו, אפילו אם היא בורא העולם בכבודו ובעצמו. האנרגיה היאנגית של הרוח מזרימה אלינו חיוניות, אומץ וכוחות שמאפשרים לנו היום לזרום מעניין אחד למשנהו. איכויות אלה מעלות בנו את המוטיבציה הפנימית ליצור את המציאות הרצויה לנו ומגבירות את תחושת החיבור לעוגן הפנימי שבנו.

לילה
ה- 5/6: טון 7 באנרגיה של לילה:
הלילה מסמל את המשכן המקודש שבו אנחנו יושבים ומתבוננים אל עומק נבכי מחשבתנו ואז מאירים את הפחדים החשוכים שיושבים שם. המראה הירחית מאתגרת אותנו לראות את כל הצדדים הקיימים בנו, גם כאלה שלרוב אנחנו מעדיפים להדחיק. התהליך בגל האדמה יוצר התבוננות פנימית באופני החשיבה שלנו ובמשמעות של ההשתקפויות הסובבות אותנו. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לראות מבעד למראה, עלינו להסכים לראות בבירור את השדים הקיימים בתוך המראה, כלומר בתוכנו. כל מה שקורה הוא יצירה שלנו- כל המראות המקיפות הן למעשה אנחנו. כשאנחנו מתמודדים עם מראה שקשה לנו עימה, אנו לומדים לשנות בעצמנו את האיכויות שאנו מייחסים להן חסר.

אנרגיית הלילה בשיא הגל מאירה את הסיבות לחוסר הנוחות שאנחנו מרגישים לעתים קרובות עם אנשים מסוימים ובסיטואציות שונות. כדי שהרצונות שהגדרנו לעצמנו יוכלו להתממש עלינו לשנות במוחנו זוויות ראייה מסוימות בנוגע לחיים ובדיוק לשם כך מיועדת אנרגיית הלילה. אנו מוזמנים היום לשבת בהיכל הלילה המקודש שלנו ובו להאיר את הדפוסים הממוחזרים, לראות מבעד למראות המקיפות וליצור עוגן יציב ושקט בתוכנו. בעזרת הלילה אנחנו לומדים להרגיש נינוחים בגופינו, בביתינו ובכלל במצב הנוכחי שלנו בחיים. כתוצאה מכל אנחנו מרגישים "בבית" בכל מקום ובכל רגע בחיינו, מתחברים לאינטואיציה שבתוכנו ומסוגלים לנוע בנעימים ובערנות מסיטואציה לסיטואציה. החיבור לאינטואיציה מתאפשר רק אחרי שאנחנו משנים את זוויות הראייה הרגשיות שלנו בנוגע לחיים. אז אנחנו מסוגלים לזרום עם תחושות הבטן שלנו שמכוונות אותנו לשפע של אפשרויות מימוש בחיינו.

זרע
ה– 6/6: טון 8 באנרגיה של זרע:
ביום השמיני שבו אנחנו בודקים את הנאמנות לעצמנו ולצרכים שלנו, הזרע מכוון אותנו להיפתח לאינסוף האפשרויות הקיימות בכל רגע בחיים. אם עברנו בשלום את השיא של הלילה, ביום של היושרה הזרע עוזר לנו להבין עוד יותר את המראות המשתקפות ואת השינוי שאנחנו מבקשים ליצור דרכן ואיתן בחיינו. הזרע הגלקטי מלמד אותנו כיצד לשחרר ולשנות את תבניות החשיבה ההרסניות ואת ההרגלים שמונעים מאיתנו מלהתייצב ולהתעגן.

אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "עד כמה אני באמת מסכים/ה לשנות את עצמי"?, "עד כמה אני מתרגם/ת את המראות הסובבות במקום לבטא ישירות את הרצונות שלי"?, "עד כמה אני משליך/ה על הסובבים את הפחדים הקיימים בי במקום לראות את עצמי"?, "עד כמה אני אוחז/ת בהרגלים מקובעים של שנים במקום לשחרר ולזרום למציאות חדשה"? עם הסמל של הזרע ניתן לזרוע היום כוונות ברורות של שינוי ולתת אמון בנביטתם המהירה של הזרעים החדשים במציאות חיינו.

נחש
ה- 7/6: טון 9 באנרגיה של נחש: ערב שבועות: יום שער:
אנו עוברים תהליך של שבעה שבועות שמתחיל בפסח בגאולת הגוף ומסתיים בשבועות בגאולת הנפש. לכן שבועות קרוי גם חג מתן תורה משום שלפי המסורת ביום זה נערך מעמד הר סיני שבו באופן היסטורי, חד פעמי ויוצא דופן נתגלה אלוהים לעם ישראל והורה את עשרת הדיברות שנחקקו על לוחות הברית. החיבור הישיר לבורא בערב שבועות מקביל לאנרגיית הנחש שמסמל את סלילי הד.נ.א שלנו ומאפשר חיבור לחכמת האבות הקיימת בתאי גופינו.

בערב שבועות הנחש האלכימאי יכול לעזור לנו להתמיר כל סוג של רעל מחשבתי ופיזי ולהתחבר ישירות לתדר גבוה. אנחנו מתחילים להבין שכדי להיות נוכחים במציאות חיינו, עלינו ללמוד לבטא את הייחודיות והשוני הקיימים בנו גם אם הם מנוגדים להלך רוחה של החברה הנורמטיבית. בערב החג הנחש האותנטי והצבעוני מלמד אותנו שהדרך להתקרקע ולעזור בשינוי התדרים הקולקטיבי היא דרך אינדיבידואלית שלא בהכרח חייבת לעמוד בסטנדרטים החברתיים המקובלים. רבים מאיתנו מוותרים באיזשהו שלב בחיים על מימוש חלומותינו משום שנדמה לנו שהרצונות השונים שלנו לעולם לא יתקבלו ע"י החברה. בוויתור הזה אנחנו מאבדים את שמחת החיים שלנו ואת היכולת ליצור לעצמנו חיים מלאים בעניין ובמימוש.

בערב שבועות קיים פוטנציאל לקבלה של מה ששונה בנו, להפסקת הדיון בנוגע לשייכות או לשונות שלנו ביחס לחברה ובכך מתאפשר ביטוי רבגוני ומיוחד של עצמנו. הנחש בשער של שבועות מלמד שעלינו ללמוד כיצד להנות מהחיים הללו ולשמוח על הנוכחות שלנו בתוך גוף שחי במציאות הפיזית. הגוף והחיים הם זכות אדירה וביום התשיעי של נקודת המפנה בגל, הנחש מלמד כיצד להתחבר לקצב שלנו ולפעול בעזרת האינסטינקטים והחושים הטבועים בנו. ככל שאנחנו מתחברים למקצב הטבעי הזה, אנו מגדילים את החיוניות שבנו ועימה את היכולת לפעול במציאות. כשאנחנו מלאים בחיות ומתמקדים במה שמעניין אותנו, אנו מתמלאים באנרגיה לעשייה, יכולים לזרום בנעימים יחד עם המראות ובלעדיהן וליצור בכיף את יצירותינו האותנטיות.

מגשר עולמות
ה- 8/6: טון 10 באנרגיה של מגשר העולמות: חג שבועות:
בדיוק כשם שבליל שבועות אנחנו נוהגים להישאר ערים כל הלילה ולהזין את עצמנו בדברי חכמה עד למצב של טוהר וקבלה, כך גם אנרגיית המגשר מאפשרת לניקוי הדחיסות והשליליות הקיימים בנו ולטיהור המערכות שלנו. ביום העשירי אנחנו מדייקים עוד יותר את תהליך ההתייצבות שלנו עם הקלילות והסלחנות של המגשר. המגשר הפלנטרי מלמד אותנו לא לקחת באופן אישי שום דבר ממה שקורה לנו עם הסובבים אותנו ושום אירוע דרמטי שמתרחש בחיינו. במבנה המוחי שלנו כולנו מהווים מעין תוכנות סגורות שממחזרות מידע ואנחנו לא באמת רואים אחד את השני. אותן מראות שמטרידות אותנו, זוהי צורת ההתנהלות הכללית שלהם בלי שום קשר אלינו. תובנה זו של המגשר מאפשרת לקבל את הסובבים כפי שהם ולנוע בקלילות מסיטואציה לסיטואציה רגועים ומאוזנים.

לאורך הגל עלו צדדים שאנחנו פחות אוהבים בעצמנו ובמראות המקיפות אותנו והמגשר היום מלמד לשחרר, להרפות ולסלוח באמת לעצמנו ולסובבים אותנו. בחג השבועות ניתן לנשום את סמל המגשר אל תוך התאים בגוף ולהגיד: "אני מרפה וסולח/ת לעצמי, להורים, לחברים" וכו'. ביום של ה"פינישים" המגשר מלמד שכדי שנוכל להגדיל את הנוכחות בגוף ובחיים עלינו לרפא כמה דפוסים עמוקים שקיימים בתוכנה הרגשית שלנו. פחדים אלה הופכים לדחפים ומניעים אותנו אוטומטית בחיי היום יום. ככל שאנחנו באמת משחררים ומבינים שמה שהיה היה ולא רלוונטי יותר לחיינו, אנו יכולים להפרד מאנשים ומסיטואציות שלא מתאימים לנו יותר ולהיוולד מחדש לקיץ של עשייה יצירתית.

יד
ה- 9/6: טון 11 באנרגיה של יד:
תהליך החיבור לאדמה מלמד אותנו כיצד ניתן להפוך את הרצון שלנו למעשה ללא מחשבות הביניים שנעות כלפי החוץ וכלפי העתיד הווירטואלי. ביום של השחרור של מה שעדיין חסום בתוכנו, היד מלמדת שבזבוז האנרגיה על מטרות חיצוניות ועל המראות המקיפות בא על חשבון היצירה, ההגשמה והביטוי שלנו. ידינו הנאמנות מבקשות שנשחרר היום את כל מה שמונע מאיתנו להגשים את עצמנו בהנאה. במקום לדאוג, להיות במתח ובלחץ מכל הדברים שיש לנו לעשות, היד היום מלמדת פשוט לזרום בקלילות מעניין לעניין ובכל פעם לעשות עוד קצת מהדברים שבהם אנחנו רוצים.

העשייה של היד מגיעה ממקום שמחבר בין ה"ע"- העוצמה והראייה הפנימית ל"יד"- לעשייה. ביום האחת עשרה היד מביאה אותנו למקום שבו קיימת בתוכנו ידיעה ודאית של רצונותינו ומלמדת כיצד לנוע לעבר המימוש העצמי הגבוה שלנו. היד יודעת מה נכון לה ובמקום להתבלבל ממגוון המראות והסיטואציות שמתרחשות כל הזמן, היא מחברת אותנו לידיעה הפנימית שלנו שיכולה להוביל לאינסוף אפשרויות של עשייה. כשאנחנו מסכימים להשמיע את צליל היצירה שלנו דרך קולה של האדמה, היד מגדילה את הכוח הפנימי שבנו ועימו את היכולת לפעול בכיף ובקלילות להגשמת החלומות שלנו.

כוכב
ה- 10/6: טון 12 באנרגיה של כוכב: שער:
כוכב קריסטלי ביום השתים עשרה מסמל אדם חיובי, שמח בחלקו שרואה את האור והיופי הטמונים בו וכתוצאה מכך גם את היופי הרבגוני שקיים באנשים המקיפים ובחיים בכלל. ביום הפתרון אנרגיית הכוכב הקריסטלי המעודנת מאפשרת להטעין את עצמנו במידע חיובי. דרך ההטענה העצמית אנחנו מצליחים לשמור על האנרגיה שלנו ללא התלות הרגילה בבחוץ ומבלי לאפשר למראות הסובבות להשפיע על הפוקוס והזרימה שלנו. הרצון העז בהתקרקעות במציאות עם האדמה, ההתבוננות הכנה במראות המקיפות ביחד עם חג השבועות מובילים בפתרון הגל לכוכב מאיר וזורח.

תהליך הגל מלמד שכתוצאה ממיקוד האנרגיה שלנו פנימה במקום החוצה, נוצרה בנו בהירות לגבי ההיבטים השונים בחיינו. הפוקוס על עצמנו ועל מה שכבר קיים בחיים ממלא אותנו באנרגיה עוצמתית שמאפשרת לנו לנוע וליצור עוד ועוד. אנחנו חווים הקלה על המידע הדפוסי שהשתחרר ופינה את מקומו לעשייה אומנותיות, אלגנטית ואסתטית. ככל שאנחנו באמת מסכימים להתבונן בצדדים השונים שלנו, אנו רואים את היופי הטמון באינסוף הדרכים של הבריאה. השמירה הקפדנית על האנרגיה שלנו בזמן ההווה הופכת אותנו בהדרגה לכור אטומי של אנרגיה, מלא באור ובמידע שמבוטאים הלכה למעשה בכל רגע נתון. בפתרון הגל אנחנו מחוברים לתדר האהבה ללא תנאי שהכוכב המגדלור מפיץ לכל עבר ואהבה זו ממיסה את הבדלי הנבדלות שנראים במראה ולשלמות פנימית שמתבוננת מבעד לאשליה של המציאות הדואלית.

ירח
ה- 11/6: טון 13 באנרגיה של ירח:
החיבור לאמא אדמה במהלך הגל על איכויות הסובלנות והחמלה האינסופית שהיא מזינה אותנו בהן איפשרו לנו להתחבר למקור אדיר של חכמה שטמון במוחנו, לירח המאיר שבנו. תחושת הקרקוע מאפשרת לתקשורת פנימית חדשה עם עצמנו והיא התחלה של עידן חדש בחיינו. הירח מסמל את הילד הרגיש שבתוכנו וביום השלוש עשרה מעיד על יצירת חוזה מחודש עם הילד הזה. סוף גל האדמה מעיד על כברת הדרך שעלינו לעשות כדי לזכות בשיתוף הפעולה עם הילד שבנו, שעבר כל כך הרבה מרגע בואו לעולם הפיזי. למעשה מרגע התבגרותנו אנו ממחזרים תבניות דפוסיות רגשיות שוב ושוב וירח ביום האחרון של הגל מסמל התנקות והטהרות אדירה מכבלים עזים שאחזו בנו.

אנחנו עוברים תהליך שלם מאדמה פורייה, מייצבת ומעוררת אל ירח מאיר, עוצמתי וזורם. הירח הקוסמי מחדד את חיישני הקליטה שלנו, מחבר אותנו לעוצמת הרגשות הפועמת בנו ומאפשר לזרום בנעימים בחיינו. ההסכמה שלנו כבוגרים להתחבר לעוגן פנימי יציב, ללכת בנתיב הייחודי לנו ולראות את עצמנו מבעד למראות הסובבות מובילה לחיבור ישיר לאינטואיציה שלנו ולזרימה משוחררת במציאות היום יומית. סוף גל האדמה ממלא אותנו במלוא החופן של מתנות ואפשרויות למימוש וכל שנדרש מאיתנו הוא לפקוח את עינינו לאינסוף הסימנים שאנחנו מקבלים על הדרך ולהנות מעצמנו ומהחיים.

שיהיה לכולנו גל אדמה פוריה…

וחג שבועות שמיח…

באהבה, טליה.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close