השימושון

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל האדם

מאת: טליה טוקר

ברכות לכולנו:

האדם
ה- 4/2: טון 1 בגל האדם: אחרי שניקינו דחיסות וחוסר איזון בגל הסערה הקודם, אנו מוכנים לצעוד בחכמה בדרכינו בגל האדם ולמגנט שפע של הזדמנויות אל תוך חיינו. האדם מלמד להתגבר בתבונה על מכשולים שונים, להתחבר למזל מבורך וליצור לעצמנו דרך מאירת פנים. הוא ממגנט את החיבור לרצון הלב- הרץ ואת יכולת הפעולה ממנו במקום ההתנהלות האוטומטית מתוך הצורך, שמצרה את העשייה שלנו. סמל האדם מאפשר "לקבל את האדם באשר הוא אדם" ולהתבונן בגובה העיניים על הסובבים אותנו, ללא ביקורת ושיפוט. כל אחד והתוכנה שממנה הוא פועל והאדם מבין שקיימות אינסוף דרכים כאינסןף האינדיבידואלים. גל האדם מציע הזדמנויות חדשות לבטא את אהבתנו לזולת ולממש את הרצון הבלתי מוגבל שלנו. המטרה הכללית של הגל היא לשחרר את המניפולציות השכליות שמטילות ספק בכך שבאמת אפשר לחיות את החיים במציאות וגם להיות שמחים בחלקנו. אנו מבררים במהלך הגל מה גורם לנו לאושר, מה מאזן ומטעין אותנו ומתבקשים לפסוע בנתיב הלב שלנו. ביום הראשון של הגל ניתן לשים את סמל האדם מול העיניים ותוך כדי נשימת הסמל אל כל התאים בגופנו להפוך לגביע פתוח לשפע של אפשרויות.

הלך שמים
ה- 5/2: יום שער: טון 2 אתגר הגל באנרגיה של הלך שמים: הלך שמים מאתגר להתחבר לעוצמה ולידע שלנו, להתמלא באומץ ובנחישות ולבטא בחמלה את החכמה שבנו. הצמיחה עם אתגר הלך שמים יכולה להוביל לטהרה, להתרחבות ולתחייה. בגל שבו אנו מושכים שפע, חירות פנימית ואת פתיחת הלב, האתגר הוא להתעמת ישירות עם כל מה שמפריע לנו בדרך וללמוד לשים גבולות ברורים. הלך שמים מאפשר להגיד 'לא' החלטי ונחוש לכל מה שלא מתאים לנו ולנטרל כל צורה של התעללות בחיינו, שלנו בעצמנו ושל האחרים בנו. כשאנו מכבדים את עצמנו ואת הצרכים שלנו, אנו שומרים על האנרגיה שלנו ויוצרים מרחב ללמידה של ידע חדש, להתפתחות המודעות ולהתחדשות. הימים הללו לקראת מרכז לוח הצ'ולקין יכולים ללמד כיצד לקחת את הזמן לבד עם עצמנו, לחדד את הערנות שלנו בנוגע לסוגיות שונות המלוות אותנו בחיינו ולנוע באומץ ובנחישות למימוש הרצונות הללו. ביום זה ניתן לשאוף את הלך שמים אל גופנו ולדמיין היכל שמקיף אותנו. בתוך היכל הלך השמים שנוצר, ניתן לראות אילו דברים אנו רוצים למשוך אל חיינו ולאילו דברים אנו רוצים להציב גבול. ככל שנשהה בהיכל מקודש זה, נרחיב את יכולת הראייה שלנו לגבי חיינו ואת החיבור לעוצמה ולערנות.

הקוסם
ה- 6/2: טון 3 באנרגיה של קוסם: הפוקוס לפתרון אתגר הלך שמים מתחיל עם אנרגיית הקוסם, שמאפשרת לקבל ולהכיל את כל אותם הדברים שאנו מבקשים בחיינו. גל האדם ממגנט סיטואציות והזדמנויות חדשות שצצות, בהתאם לרצונות שהגדרנו והקוסם מלמד לשחרר ולזרום עם המצבים שנוצרים. הקוסם מחבר למקום של פשטות וכנות עם עצמנו ועם הסובבים ומשחרר את הצורך בשליטה באירועי החיים. תחושת השליטה המדומה מגבילה את ההתפתחות שלנו ומקפיאה מצבים בחיינו. במקום של כנות והרפיה אנו מתחברים לידיעת הלב ומפסיקים להזדקק לאישורי הסביבה. הקוסם היום מלמד שאנו יודעים הכי טוב מה נכון לנו עכשיו בחיינו ויש לנו את כל הלגיטימציה לקבל את הטוב ביותר. הוא מחבר לידיעה פנימית בטוחה ועימה מאפשר ללכת בדרכנו, להתעצם ולהרחיב את הידע שלנו. ביום זה ננשום את הקוסם ונתחבר לחכמת הלב.

הנשר
ה- 7/2: טון 4 באנרגיית הנשר: ביום הרביעי אנו יושבים ומגדירים את האפשרויות לפתרון אתגר הלך שמים עם החזון והתקווה של הנשר. כדי שנוכל להתמלא באומץ לעמוד על שלנו, הנשר מאפשר לקחת צעד לאחור ולראות את תמונת חיינו מלמעלה. כשאנו מרחיבים את הפרספקטיבה על חיינו, אנו מגלים איך שהכל קורה בקצב הנכון ושקיימת דרך לממש את רצונותינו ולזרום על מי מנוחות. הנשר רואה את כל הפרטים כולם ורוקד בשמחה את החלומות שלו. כך שהזריעה לפתרון מלמדת לבחור ממקום חופשי במקום להיגרר בתחושה קורבנית אחר האירועים השונים בחיים. אנרגיה של נשר בטון 4 מעידה על כך שהשפע שאותו מבקשים למגנט בגל האדם קשור בראייה כוללת של התהליכים האנושיים ובתפקיד הייחודי שלנו ביצירת המציאות. ביום הרביעי ניתן לנשום את הנשר ולאט לאט לעוף מעלה מעלה, לראות את הפרטים השונים המרכיבים את חיינו, את החלומות שלנו ואת הדרך הקלה לממש אותם בהנאה.

הלוחם
ה- 8/2: יום שער: טון 5 באנרגיית הלוחם: כח הרצון למגנוט השפע ולהתחדשות נשענים על התבונה והתעוזה של לוחם האור שבנו. הלוחם עוזר לגבש כח רצון חזק ויציב שמאפשר ללכת עם האמת שלנו עד הסוף, ללא פשרות וללא הצורך באישורים מבחוץ. ביום זה אנו מוזמנים לשאול את עצמנו שוב, מהם הרצונות האמיתיים שלנו ומה אנו מבקשים למגנט אל תוך חיינו. הלוחם האינטליגנט עוזר להגדיר את רצונותינו בצורה מפורשת ומראה כיצד לממש בעוז את החלומות הללו. הוא מלמד על הרבגוניות הקיימת בנו ובחיינו, על הידע הרב שאספנו ועל רגישות התבונה שפיתחנו בדרכינו. ביום החמישי ננשום את הלוחם, נרגיש את הסליל יוצא מהעין השלישית אל מרכז האדמה ומחבר אותנו לקול הפנימי שלנו.

אדמה
ה- 9/2: טון 6 באנרגיה של אדמה:
ביום זה האדמה מחברת ליכולת ניווט טבעית הקיימת בנו ומאפשרת לנוע בחכמה מסיטואציה אחת לאחרת, תוך כדי תחושת קרקוע נעימה במציאותינו. כאינדיבידואלים נפרדים שמבקשים לעזור לאמא אדמה בתהליך השינוי שהיא עוברת, אנו מתחברים לעשייה הספציפית המייחדת אותנו. בגל האדם שלומד לצעוד בתבונה בדרך, האדמה מבקשת שנתעורר, שנלמד את הצליל והעשייה המייחדים אותנו בשינוי שמתרחש על הפלנטה עכשיו ונתחיל לבטא אותו בדרכינו. ביום זה אנו מארגנים את כל הפרטים הנדרשים לביטוי ייחודי זה. אני ממליצה לשים לב ל"צירופי המקרים" השונים בחיינו ולראות כיצד הכל קורה בדיוק בזמן הנכון. כיצד מפגש אחד מוביל לאחר, כיצד אדם מסוים מכוון לאדם הספציפי שביקשנו לפגוש, כיצד עשייה מסוג מסוים מתפתחת לאחרת ועוד. אנו מוזמנים לנשום את סמל האדמה ולהתחבר לדרך בה נוכל לממש את הרעיונות שלנו במציאות.

המראה
ה- 10/2: טון 7 באנרגיה של מראה: שיא גל האדם עם המראה שמלמדת שככל שאנו נוכחים כאן ועכשיו, ברגע הזה, אין גבולות לשפע שקיים עבורנו. קיימות אינסוף אפשרויות שבהן היקום מזמן אלינו את הבקשות שלנו. כל שנדרש מאיתנו הוא להפסיק לצפות לביטויים ספציפיים של רצונות אלה ובמקום לצפות, פשוט לעשות. אנו מבקשים משהו ויש לנו גם את התסריט לגבי איך הוא אמור להתממש. המראה בשיא מאפשרת להפסיק לבזבז אנרגיה על עתיד וירטואלי ופשוט להתבונן בחיינו ולראות כיצד כבר עכשיו אנו במסלול של העצמה והתפתחות. ביום השביעי של הגל המראה מבקשת שננטרל ונחתוך מחיינו מערכות יחסים שליליות, בזבוזי אנרגיה על הסובבים, קשיים, כוונות רעות וכל מה שגוזל מאיתנו אנרגיה בדרכינו. היא מלמדת אותנו שאנו יכולים לראות רק את עצמנו, כך שהמראות הסובבות פשוט משקפות לנו את התחומים בהם נדרשת מאיתנו "עבודה" על עצמנו, כדי שנוכל ללכת בדרך האדם השמחה. בשיא הגל ננשום את המראה ונאפשר לעצמנו לראות מבעדה.

סערה
ה- 11/2: טון 8 באנרגיה של סערה: ביום של היושרה הסערה מאפשרת לטהר ולנקות את החשכה הפנימית ואת חוסר האיזון הפיזי, הרגשי והמנטלי. דרך תהליך של התבוננות היא מגדילה את הביטחון שלנו בעצמנו ואת האמון ביקום כולו. ביום שבו אנו מודרכים להיות כנים עם עצמנו, הסערה מעוררת לשים לב היכן אנו לא נותנים אמון ולא מאפשרים לעצמנו את איכות החיים שיכולה להיות לנו. אנו מוזמנים לשאול: "אילו חלקים בחיי אינם מאוזנים"?, "אילו מחשבות שליליות עולות ללא שליטה?", "איזה אזורים בגוף שלי מבקשים את תשומת ליבי?". ההטענה והריפוי שבאנרגיית הסערה יכולים להעלות את רמת האלקטרומגנטיות של גופנו ובכך לזרז את מגנוט השפע אל חיינו. ביום זה ניתן לנשום את האור הסגול המרפא של הסערה, להרגיש כיצד הוא חודר לכל התאים בגוף, מנקה את השליליות והספקות וכיצד אנו מתמלאים בחום פנימי של ריפוי ואהבה.

השמש
ה- 12/2: טון 9 באנרגיה של שמש: נקודת המפנה של הגל מתרחשת עם הבהירות, החמימות והאש של השמש. אנו למדים שככל שנתמלא בחמימות כלפי עצמנו, כך נוכל לחוות חום כלפי הסובבים אותנו ולנוע בשמחה בדרכינו. ככל שנתחבר לאש היצירה הפועמת בנו נוכל לנוע, לחקור ולקבל מידע חדש משדה האפס. ככל שנבהיר לעצמנו את הרצונות שלנו נוכל לממש אותם בקלות ובהנאה. ביום זה אנו מוזמנים להתחבר לאיכויות הבהירות של השמש כדי להתבונן באותם אספקטים בחיינו שעדיין דורשים תשומת לב. ביום הפענוח השמש מלמדת על השלמות הקיימת בחיינו כבר ומאפשרת לנוע עם אש פועמת ויצירתית בחיי היום יום שלנו.

הדרקון
ה- 13/2: טון 10 באנרגיה של דרקון:
ביום העשירי ה'קפיצה' של הגל כבר מגולמת באישיות שלנו באנרגיית הדרקון. אנו לומדים שכדי לממש את רצון הלב שלנו, עלינו לקבל את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו. ככל שנשחרר את השופט והמבקר הפנימי ונהפוך לסנגור של עצמנו ולא הקטגור, יהיה לנו הרבה יותר קל להפיק את הפרויקטים שאנו מבקשים להכניס אל חיינו. יום זה מאפשר להגדיל עוד יותר את ההתבוננות החיובית על עצמנו ועל חיינו ואת השחרור של הספק וההרס העצמי. אנו מוזמנים לראות את כל הדברים הנפלאים שקיימים בנו ובחיינו ולהנות מהם. להבין ש"זה מה יש" כרגע ומה שיש הוא נפלא. האל האם, אנרגיית הדרקון מאפשרת להזין את הגוף, הנפש והרוח שלנו ולהתמלא באנרגיה הנדרשת למימוש של כל רצון שמתעורר בנו. כך שביום שבו מעצבים את הדקויות השונות שעלו בתהליך הגל, הדרקון מבקשת מאיתנו לנהוג באימהיות, בסלחנות וברכות כלפי עצמנו. אנו מוזמנים לנשום את הדרקון ולהזין את עצמנו ברכות ובקבלה עצמית.

הרוח
ה- 14/2: טון 11 באנרגיה של הרוח: בגל האדם אנו לומדים ללכת בדרך שלנו, לשחרר מכשולים ולבטא את רצוננו. ביום זה הרוח מבקשת שנשחרר את כל מה שעדיין עוצר את זרימת השפע, ההזדמנויות והזרימה העליזה בחיינו. הרוח המסמלת את אזור בית החזה ומערכת הנשימה מזכירה לנו לנשום. כל כך טבעי ופשוט ותמיד שוכחים לעשות זאת. ככל שנעצור וננשום, כך נטעין את עצמנו ונוכל לשדר מחשבות ותחושות חיוביות. בכל פעם שעולה בנו מועקה, קושי או בלבול, פשוט נעצור וננשום. מעבר לכך בעזרת החדות, הדיוק והקצב של הרוח, אנו לומדים לבטא את הרצונות שלנו בבהירות ובישירות. ההומור והנועם של הרוח מאפשרים לנו היום לשחרר כעסים מול חברינו וקרובינו ובכלל מכשולים מדרכינו ולשדר ליקום את החלומות שלנו. כך שהיום ה-11 של הגל מאפשר להגיע למצב של זרימה, בו אנו מבטאים את האמת שלנו בנועם ובדיוק ונעים בחיינו בקלילות ובהומור.

הלילה
ה- 15/2: טון 12 באנרגיה של הלילה: לילה בטון 12 מאפשר להרגיש בנח עם עצמנו, עם הרצונות שלנו, עם המקום שבו אנו חיים ועם חיינו בכלל. הלך שמים העיר אותנו להיות ברורים, נחושים ואסרטיביים, כך שבסוף הגל אנו יודעים מהם רצונותינו, מה אנו מוכנים להכניס אל תוך חיינו ואילו דברים אנו משחררים. לאחר שנים של חשכה, מאבק, מוטרדות וחוסר יעילות, הלילה בפתרון מייצב אותנו, מסיר את הערפל וממלא את ליבנו באמונה ובכוחות ליצור לעצמנו חיים מאושרים. הוא מחבר לאינטואיציה וליכולת לקבל הדרכה פנימית, שמובילות להגשמת חלומותינו ולמגנוט של שפע אל תוך חיינו. הלילה בפתרון מלמד שהזרמנו אור, מידע חדש אל חלק מהמפלצות והשדונים הפנימיים שניהלו עד היום את חיינו והגענו למקום נינוח עם עצמנו, לתחושה של בית ורחם ואנו זורמים עם ידיעה פנימית עמוקה במציאות חיינו. ביום זה ננשום את הלילה לכל התאים ונרגיש בבית. נאפשר לאנרגיית הלילה להתפשט בתוך הגוף ונחווה רוגע ושלווה פנימיים וחיבור חזק לאינטואציה שלנו.

הזרע
ה- 16/2: טון 13 באנרגיה של זרע: גל האדם מסתיים בזרע שמעיד על שינוי מהותי שקרה וממשיך להתרחש בחיינו. במידה ועקבנו אחר הקודים של גל האדם, הגענו בסופו למקום שונה בחיים, משוחררים מכבלי הישן ופתוחים בשמחה לחדש. הזרע היום מאפשר להכיר בשינוי שחל בנו, למנות בפני עצמנו את כל ההישגים שהגענו אליהם ואת כל האיכויות הנפלאות שקיימות בנו. ככל שנתמקד ב"יש" ולא ב"אין" ובחסר, אנו משדרים ליקום את השפע הזה במחשבותינו ויוצרים אותו במציאותנו היום יומית. ביום זה אנו מוזמנים לחוות תחושה של צמיחה וגדילה אמיתית, ללמוד את הלקחים של הגל ולכוון את עצמנו בביטחון לדרך של צמיחה והתפתחות. במהלך הגל אנו מתפתחים, מאדם שהולך אחר רצון הלב שלו, מתמלא באומץ, בנחישות ובערנות ועד לזרע שפתוח לאינסוף של אפשרויות ומסוגל ליצור בחן את רצונותיו במציאות היום יומית. בסוף הגל הזרע מזמין להיפתח להזדמנויות מופלאות נוספות שהיקום מקיף אותנו בהן ולהשתנות עוד יותר אל מציאות זורמת וחיובית.

שיהיה לנו גל אדם,
משמח ופותח לב.
באהבה,
טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close