2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל האדמה

מאת: טליה טוקר (*)

ברכות לכולנו:
עולם המאיה הוא עולם צבעוני ועשיר שמורכב מצורות גיאומטריות. הסמלים השונים הנמצאים בטווח הקליטה שלנו כמו האותיות העבריות למשל הם קודים גיאומטריים שצפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו ועל כן החיבור שלנו עימם הוא ישיר. כל סמל מכיל בתוכו אינסוף מידע שהוא מעבר לגבולות הידע הקיים במוחנו כרגע. לכן המשחק עם הצורות מרחיב את היכולות המוחיות שלנו ובינהן את היכולת ליצור מבנים מחשבתיים, שפורצים את גבולות המציאות העכשווית שלנו. אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום יום עם המידע הזה. מה שחשוב הוא להפגש עם הסמלים הללו מדי פעם בנשימה, בציור, במעקב, באומנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל, מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המח שלנו ועוזרים לנו להשתנות. המשחק עם הסמלים הוא אינדיבידואלי וכל אחד יוצר לעצמו חוקי משחק משל עצמו. בכתיבת הגל אני מבקשת שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע הסמלים הטמון בתוכנו. החכמה שבגל הניתנת במעבר מקוד לקוד היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיים כמו גל, בזרימה נעימה ויצירתית. כך שהנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום או של הגל או של מה שמרגיש לכם באותו הרגע, לנשום, לצייר ולהתחבר לידע ולהשראה האינסופיים הגלומים בו.

ה- 26/12: טון 1 בגל האדמה: אנרגיית האדמה שדוחפת ומטעינה אותנו במהלך הגל הקרוב, עוזרת לנו לחבר בין ה-"אדם" ל-"ה"- להוויה, להגשמה ומלמדת כיצד ליצור במציאות את הרעיונות שלנו. כל מי שזרע כוונה של שינוי פנימי או חיצוני בחייו בגל הזרע הקודם, מוזמן ליצור אותו הלכה למעשה ולחוות בפועל את תוצריו בגל האדמה. במהלך הגל הקרוב האדמה מנערת את חיינו, מאפשרת לסלק מחשבות מכשילות ולנוע לקראת ישום הרעיונות שלנו במציאות חיינו. היא מאפשרת לעשות, לנוע ולפעול בשטח, בלי יותר מדי דיבורים והסברים. אין צורך לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו, אלא פשוט לעשות את שלנו ומעצם העשייה השקטה הזאת, אנחנו כבר משפיעים על הסובבים אותנו ועל העולם כולו. האדמה מלמדת כיצד ניתן להתמקד במה שנכון לנו ולהתקרקע במציאות בהתאם לכישורים ולרצונות שלנו. במהלך הגל אמא אדמה ממלאה אותנו באיכויות של חיוניות, סובלנות וחמלה לעצמנו ולסובבים אותנו. היא מזינה את המוחות שלנו במידע מתקדם ומתחדש על מנת שניתן אמון בעצמנו וביכולותינו הבלתי מוגבלות ונוכל ליצור. האדמה מסמלת את המוחות שלנו ואת מערכת העצבים והיא מאפשרת לנו בהדרגה להתחבר ליעוד הגבוה שלנו. אנרגיית האדמה קוראת לנו להתעורר ולפעול כדי להביא לשלב חדש באבולוציה של כדור הארץ ובהתפתחות האנושות. ככל שאנחנו לומדים ומקבלים ידע חדש, אנו מתחברים לתדר המעודן של האדמה ומסוגלים לעזור בדרכנו הייחודית בשינוי הקולקטיבי שמתחולל כרגע. לאורך הגל אנרגיית האדמה תמלא את חיינו ברצף של אירועים "מקריים" מקבילים בעלי משמעות גורלית. ככל שנשים לב אליהם, נוכל להפתח לדרך שלנו כאן על האדמה ולבטא את הצליל האינדיבידואלי שלנו. בגל האדמה אנו עוברים תהליך פנימי עמוק שבסופו נדע כיצד להפוך את הרצון שלנו למעשה, נתחבר לכח האדמה ונוכל לעזור בשינוי התדרים המתרחש עכשיו בכדור הארץ שלנו.

מראה
ה- 27/12: אתגר הגל הוא המראה:
מראה, מראה…? אתגר של מראה מלמד להתבונן מבעד למראות הסובבות אותנו, להבין שכל מה שמשתקף הוא בעצם אנחנו ואז להפסיק לבזבז אנרגיה חיונית על הבחוץ. רובנו מאד מושפעים מהסביבה שלנו- ממה שאומרים עלינו ולנו, ממה שחושבים עלינו, ממה שמצפים מאיתנו ועוד ועוד. המראה מלמדת כיצד להטעין את עצמנו מבפנים, ללא תלות בבחוץ ולשמור על האנרגיה שלנו ברגע הזה. במהלך הגל האדמה מלמדת כיצד ליצור עוגן יציב במציאות שלנו ובדרך להתקרקעות זו המראה מאתגרת אותנו לעשות סדר בחיינו, לאזן את הקשרים שלנו ולהתרכז בעצמנו ובהווה הממשי הקיים. אנחנו בכל מקרה יכולים לראות רק את עצמנו בהתאם למידע הרגשי שקיים במח שלנו ובמקום לתרגם את הסובבים, להשליך עליהם את מצבי הרוח שלנו ולקחת אישית סיטואציות שונות, המראה מלמדת להתרומם לראייה אובייקטיבית של מעבר לטוב או לרע. היא מזמינה להתבונן באנשים שמקיפים אותנו ובמקום להתרוקן מאנרגיה להבין שכל מה שמשתקף הוא יצירה שלנו. אתגר המראה מאפשר לשנות בעצמנו איכויות והיבטים שלא מתאימים לנו יותר ולחתוך מחיינו השתקפויות וסיטואציות שמעכבות את העשייה שלנו. אותם כעסים מודחקים שממלאים את ליבנו מונעים מאיתנו לראות את ההיוולדות מחדש לכל רגע קסום בחיים. בעזרת המראה אנו רואים בבהירות את המחשבות השליליות שלנו על עצמנו ועל החיים שמונעות מאיתנו נוכחות מלאה בהווה. במהלך הגל לאט ובהדרגה אנו מגדילים את הנוכחות בגוף ובמציאות שלנו והיא באה לידי ביטוי בעשייה ובקשרים תומכים ומפרים. בגל האדמה אנו לומדים לזרום בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, להגביר את הריכוז והמיקוד שלנו, להיות יותר ויותר נוכחים ברגע ואז לראות מבעד לאשליית המראות והמציאות.

סערה
ה- 28/12: טון 3 באנרגיה של סערה:
כדי שנוכל להתעגן ולפתח ראייה אובייקטיבית על עצמנו ועל החיים מגיעה הסערה ביום השלישי של הגל ומנקה מאיתנו מטענים שליליים. חכמת הקדמונים מלמדת שבדרך לנוכחות שלווה במציאות, ראשית עלינו לרפא את הדחיסות המצטברת בגוף, במוח ובחשיבה. דרך המקומות הכואבים בגופנו ניתן ללמוד על התבניות הרגשיות והמחשבתיות שזהו הזמן לשחרר. תחילת ה"עבודה" האינטואיטיבית לפתרון האתגר מכוונת אותנו לניקוי יסודי ולריפוי עמוק. ביום זה ניתן לשים את סמל הסערה מול העינים ולתת הוראה למוח לרפא את הגוף שלנו. מעבר לכך הסערה ביום של הזרימה מאפשרת להגדיל את הביטחון העצמי שלנו בנוגע לאיכויות הקיימות בנו וליכולות העשייה שלנו בחיים. ככל שנאמין בעצמנו ובכישורים המייחדים אותנו, יגדל האמון שלנו גם בסובבים ובכלל ביקום. ברגע שאנו נותנים אמון עולה הביטחון העצמי שלנו ועימו גם היכולת לפעול בדרכנו האינדיבידואלית במציאות חיינו.

שמש
ה- 29/12: טון 4 באנרגיית השמש:
בעזרת אנרגיית השמש המאירה והחמימה אנו זורעים פתרונות לאתגר המראה. השמש שולחת אלינו אור, מידע חדש שמאפשר לשינוי זווית הראייה שלנו בנוגע לאנשים ולסיטואציות שלא זורמות בחיינו. המידע שהשמש מזרימה למוחנו היום יוצר בהירות כללית שגורמת לזיהוי המקומות שבהם לא נעים לנו במציאות חיינו וכן לראיית ההשתקפויות ששואבות מאיתנו אנרגיה. בהירות זו מקטינה את בזבוז האנרגיה על המראות הסובבות, מגבירה את המיקוד והריכוז בעצמנו וברגע הנוכחי ואת יצירת העוגן הפנימי. השמש מסמלת את אש התשוקה והיצירה ובעזרת האש הפועמת שהשמש מחדירה היום לגופינו, אנו חווים תחושת חמימות פנימית שמגדילה בהדרגה את רמת האנרגיה שלנו. ככל שאנו מוטענים באנרגיה, אנו מסוגלים לנטרל ספקות קיומיים ומחשבות מכשילות ונוצר בנו כח פנימי שמאפשר לעצור כל סוג של שאיבה אנרגטית. אש השמש הגועשת והגוברת בתוכנו מאפשרת לתנועה קלילה במציאות, לביטוי החיוניות שבנו ולתחושה של הגנה וביטחון. ביום הרביעי של הזריעה אנו מבינים שכדי להתקרקע, עלינו פשוט לזרום עם הידע שלנו ולבטא תוך כדי תנועה את אש היצירה שבנו. אז אנחנו מקבלים את המסרים הרלוונטיים לרגע העכשווי ומתחברים יותר ויותר למשחק החיים המגוון.

דרקון
ה- 30/12: טון 5 באנרגיית הדרקון:
ביום החמישי של הגל אנו מגבשים כח רצון פנימי חזק להתקרקע ולעבור את התהליך הרגשי עם המראות הסובבות בעזרת יכולת הקבלה של אנרגיית הדרקון. הדרקון מלמדת שכדי שנוכל להתעגן במציאות עצמה עלינו ללמוד לקבל את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו עכשיו, על כל מה שיש בנו ובחיינו. בתהליך הכללי של הגל, ככל שאנו באמת מסכימים להתבונן לעומק בנבכי מחשבותינו ורגשותינו, צצות מראות כואבות שאנו פחות אוהבים לראות. הדרך היחידה לשינוי היא דרך קבלה של מה שיש בנו עכשיו ושימת דגש על החיובי שבנו. במקום החיובי של הקבלה, ניתן לראות את ההרגלים והאיכויות שאנו מבקשים לחתוך ולשחרר ודרך האהבה לעצמנו ניתן להשתנות ולשנות. דרקון ביום החמישי מלמדת שאנחנו המבקרים הגדולים ביותר של עצמנו ושהבסיס לאיזון הקשרים עם הסובבים הוא שחרור הביקורת וההרס העצמי שלנו. אנו לומדים כיצד לשחרר את השנאה העצמית שרק מגדילה את החסר בחיינו ולהחליפה בקבלה שלווה של עצמנו. כח הרצון בגל האדמה נשען על איכויות נשיות של רכות וכניעה שמובילות לאט ובהדרגה למקום של עוצמה והזנה. ככל שאנו מזינים את הגוף והמח שלנו במידע חיובי, אנו מגדילים את קבלת המצב הקיים ואז אנו מוצאים את עצמנו במערכות יחסים מפרות ובעשייה מתפתחת.

רוח
ה- 31/12: טון 6 באנרגיה של רוח:
ביום השישי של הזרימה אנו מוזמנים להתחבר לחדות, לישירות ולתקשורתיות שבאנרגיית הרוח. בעזרת ההומור וההשראה שהרוח מפיחה בנו ניתן לאזן את רצינות היתר והכבדות שמתעוררים בהתמודדות עם המראות השונות. הרוח מלמדת אותנו לנשום כמה נשימות עמוקות ואז לבטא את עצמנו בבהירות. היא מגדילה את יכולת התקשורת שלנו כדי שנוכל לומר את האמת שלנו באופן מדויק, הגיוני ובנועם ולא משנה מי היא המראה העומדת מולנו. לקראת שיא גל האדמה מגיעה הרוח על האיכויות הזכריות שבה ומארגנת בנועם ובהומור את שנדרש להמשך התהליך. היא מגדילה היום את שמחת החיים שלנו על מעשינו ועל חיינו בכלל ומאפשרת לזרום בחופשיות ובעליזות בנהר החיים. איכויות אלה מעלות בנו את המוטיבציה ליצור ומגבירות את יצירת העוגן הפנימי. האנרגיה היאנגית של הרוח מזרימה אלינו חיוניות, אומץ וכוחות שמאפשרים היום לזרום בקלילות ובהנאה מעניין אחד למשנהו.

לילה
ה- 1/1: טון 7 באנרגיה של לילה: התהליך בגל האדמה יוצר התבוננות פנימית באופני החשיבה שלנו ובמשמעות ההשתקפויות הסובבות אותנו. תהליך זה הולך ומתעצם בשיא הגל עם אנרגיית הלילה שמבקשת שנתבונן עוד יותר לעומק אל נבכי מחשבתנו ונביא אור אל הפחדים החשוכים היושבים שם. המראה מאתגרת אותנו לראות את כל הצדדים הקיימים בנו, גם כאלה שלרוב אנו מעדיפים להדחיק. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לראות מבעד למראה, עלינו להסכים לראות בבירור את השדים והפחדים שקיימים בתוך המראה, בתוכנו. כל מה שקורה הוא יצירה שלנו- כל המראות המקיפות הן למעשה אנחנו וכשאנו מתמודדים עם מראה שקשה לנו עימה, אנו לומדים לשנות בעצמנו את האיכויות שאנו מייחסים להן חסר. ככל שנסכים להאיר את הדפוסים והפחדים שלנו נוכל לשנות את עצמנו ולראות מבעד למראות המקיפות. אנרגיית הלילה בשיא מאירה את הסיבות לחוסר הנוחות שאנו מרגישים לעתים קרובות עם אנשים מסוימים ובסיטאציות שונות. ככל שאנו לומדים להרגיש נינוחים עם גופינו, ביתנו ומצבינו הנוכחי בחיים, אנו מרגישים בבית בכל מקום ובכל רגע נתון ומסוגלים לנוע בנעימים ובערנות מסיטואציה לסיטואציה. הלילה בשיא מעיד על תהליך עמוק מאד שאנו עוברים בגל האדמה וככל שאנו באמת מסכימים לחוות ולעבור אותו, אנו מתחברים לאינטואיציה הקיימת בנו. החיבור לאינטואיציה מתאפשר רק אחרי שאנחנו משנים את זוויות הראייה הרגשיות שלנו בנוגע לחיים. כשאנו באמת מאירים את המפלצות והשדונים הפנימיים, אנו מסוגלים לזרום עם תחושות הבטן שלנו שמכוונות אותנו לשפע של אפשרויות מימוש בחיינו.

זרע
ה– 2/1: טון 8 באנרגיה של זרע:
ביום השמיני שבו אנו בודקים את הנאמנות שלנו לעצמנו ולצרכים שלנו, הזרע מכוון אותנו להיפתח לאינסוף האפשרויות הקיימות בכל רגע בחיים. אם עברנו בשלום את הלילה של שיא הגל, ביום של היושרה הזרע מזמין אותנו לשנות את תבניות החשיבה ההרסניות, ההרגלים והדפוסים שאנו אוחזים במהלך השנים ושמונעים מאיתנו תחושות של עוגן ויציבות. הזרע עוזר לנו להבין עוד יותר את המראות המשתקפות ואת השינוי שאנו מבקשים ליצור דרכן בחיינו. אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "עד כמה אני באמת מסכים/ה לשנות את עצמי"?, "עד כמה אני מתרגם/ת את המראות הסובבות במקום לבטא ישירות את הרצונות שלי"?, "עד כמה אני משליך/ה על הסובבים אותי את הפחדים הקיימים בי במקום לראות את עצמי"?, "עד כמה אני אוחז/ת בהרגלים מקובעים של שנים במקום לשחרר ולזרום למציאות חדשה"? עם הסמל של הזרע ניתן לזרוע היום כוונות ברורות לשינוי ולתת אמון בנביטתם המהירה של הזרעים במציאות חיינו.

נחש
ה- 3/1: טון 9 באנרגיה של נחש: יום שער:
נקודת המפנה של גל האדמה מגיעה עם הנחש האותנטי והצבעוני. אנו מתחילים להבין היום שכדי להיות נוכחים במציאות חיינו, עלינו ללמוד לבטא את הייחודיות והשוני הקיימים בנו, גם אם הם מנוגדים להלך רוחה של החברה הנורמטיבית. אנו מבינים שהדרך להתקרקע ולעזור בשינוי התדרים הקולקטיבי היא דרך אינדיבידואלית, שלא בהכרח חייבת לעמוד בסטנדרטים החברתיים המקובלים. רבים מאיתנו מוותרים באיזשהו שלב בחיים על מימוש חלומותינו משום שנדמה לנו שהרצונות השונים שלנו לעולם לא יתקבלו ע"י החברה. בוויתור הזה אנו מאבדים את שמחת החיים שלנו ואת היכולת ליצור לעצמנו חיים מלאים בעניין ובמימוש. ביום של פענוח הקושי של הגל קיים פוטנציאל לקבלה של מה ששונה בנו, להפסקת הדיון בנוגע לשייכות שלנו לחברה ובמקומם מתפנה מקום לביטוי רבגוני ומיוחד של עצמנו.
הנחש היום גם מלמד שעלינו ללמוד כיצד להנות מהחיים הללו ולשמוח על הנוכחות שלנו בתוך גוף שחי במציאות. הגוף והחיים הללו הם זכות אדירה וביום התשיעי הנחש מלמד כיצד להתחבר לקצב שלנו ולפעול בעזרת האינסטינקטים והחושים הטבועים בנו. ככל שאנו מתחברים למקצב הטבעי הזה אנו מגדילים את החיוניות שבנו ועימה את היכולת לפעול במציאות. כשאנו מלאים בחיות ומתמקדים במה שמעניין אותנו, אנו מתמלאים באנרגיה לעשייה, יכולים לזרום בנעימים יחד עם המראות ובלעדיהן וליצור בכיף את יצירותינו האותנטיות.

מגשר עולמות
ה- 4/1: טון 10 באנרגיה של מגשר העולמות:
ביום העשירי של השלמת התהליך של הגל, המגשר מלמד אותנו לא לקחת באופן אישי שום דבר ממה שקורה לנו עם הסובבים אותנו או אירועים דרמטיים שמתרחשים בחיים. כולנו מהווים מעין תוכנות סגורות שממחזרות מידע ואותן מראות שמטרידות אותנו, זוהי צורת ההתנהלות הכללית שלהם בלי שום קשר אלינו. תובנה זו של המגשר מאפשרת לקבל את הסובבים כפי שהם ולנוע בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, רגועים, מאוזנים ומשוחררים. אנו מדייקים עוד יותר את תהליך העיגון וההתייצבות שלנו עם הקלילות והסלחנות של המגשר. לאורך הגל עלו צדדים שאנו פחות אוהבים בעצמנו והמגשר היום מלמד לשחרר, להרפות ולסלוח באמת לעצמנו ולסובבים אותנו. ניתן לנשום את סמל המגשר אל תוך התאים בגוף ולהגיד: "אני מרפה וסולח/ת לעצמי, להורים, לחברים" וכו'. ביום של ה"פינישים" מגשר העולמות מלמד שכדי שנוכל להגדיל את הנוכחות בגופנו ובחיינו, עלינו לרפא כמה דפוסים עמוקים שקיימים בתוכנה הרגשית שלנו. המגשר עוזר לנו לנקות את המוח מהפחדים לקרקוע שהופכים לדחפים שמניעים אותנו אוטומטית בחיי היום יום שלנו. ככל שאנו באמת משחררים ומבינים שמה שהיה היה ולא רלוונטי יותר לחיינו, אנו יכולים להפרד מאנשים ומסיטואציות שלא מתאימים לנו יותר ולהיוולד מחדש לחיים של עשייה יצירתית.

יד
ה- 5/1: טון 11 באנרגיה של יד:
ביום של השחרור של מה שעדיין תקוע היד מלמדת שבזבוז האנרגיה על מטרות חיצוניות ועל המראות המקיפות בא על חשבון היצירה, המימוש והביטוי שלנו. ידינו הנאמנות מבקשות שנשחרר היום את כל מה שמונע מאיתנו להגשים את עצמנו בהנאה. במקום לדאוג, להיות במתח ובלחץ מכל הדברים שיש לנו לעשות, היד היום מלמדת פשוט לזרום בכיף מעניין לעניין ובכל פעם לעשות עוד קצת מהדברים שאנחנו רוצים. תהליך החיבור לאדמה מלמד כיצד ניתן להפוך את הרצון שלנו למעשה, ללא מחשבות הביניים שנעות כלפי חוץ וכלפי עתיד וירטואלי. העשייה של היד היא ממקום שמחבר בין ה"ע"- העוצמה, הראייה הפנימית ל"יד"- לעשייה. היא מביאה אותנו למקום בו קיימת בנו ידיעה ודאית של רצוננו ואז היא מלמדת כיצד לנוע לכיוון של מימוש עצמי. היד יודעת מה נכון לה ובמקום להתבלבל ממגוון המראות והסיטואציות שמתרחשות כל הזמן, היא מבקשת שנתחבר לידיעה הפנימית הזאת ונאפשר לה להוביל אותנו לאינסוף אפשרויות של הגשמה בחיינו. כשאנו מסכימים להשמיע את צליל היצירה שלנו דרך קולה של האדמה, היד מזמינה אותנו להגדיל את הכוח הפנימי שלנו ועימו לפעול בקלילות לכיוון של הגשמת החלומות שלנו.

כוכב
ה- 6/1: טון 12 באנרגיה של כוכב:
הרצון העז בהתקרקעות במציאות וההתבוננות הכנה במראות המקיפות מובילים בפתרון הגל לכוכב מאיר וזורח. כוכב ביום השתים עשרה מסמל אדם חיובי, שמח בחלקו, שרואה את האור והיופי הטמונים בו וכתוצאה מכך גם את היופי הרבגוני שקיים בהשתקפויות שלו ובחיים בכלל. אנרגיית הכוכב המעודנת מאפשרת היום להטעין את עצמנו במידע חיובי ודרך ההטענה העצמית לשמור על האנרגיה שלנו, בלי תלות בבחוץ ובלי לאפשר למראות הסובבות להשפיע על הפוקוס והזרימה שלנו. תהליך הגל מלמד שכתוצאה ממיקוד האנרגיה שלנו פנימה במקום החוצה, נוצרה בנו בהירות לגבי היבטים שונים בחיינו. הפוקוס על עצמנו ועל מה שכבר קיים בחיינו ממלא אותנו באנרגיה עוצמתית שמאפשרת לנו לנוע וליצור עוד ועוד. אנו חווים הקלה על המידע הדפוסי שהשתחרר במהלך הגל ופינה את מקומו לעשייה אומנותיות, אלגנטית ואסתטית. ככל שאנו באמת מסכימים להתבונן בצדדים השונים שלנו, אנו רואים את היופי הטמון באינסוף הדרכים של הבריאה. השמירה הקפדנית על האנרגיה שלנו בזמן הווה הופכת אותנו בהדרגה לכור אטומי של אנרגיה, מלא באור ובמידע שמבוטאים הלכה למעשה בכל רגע. בפתרון אנו מחוברים לאהבה ללא תנאי שהכוכב המגדלור מפיץ לכל עבר ואהבה זו ממיסה את הבדלי הנבדלות שנראים במראה ומאחדת מבעד לאשליה.

ירח
ה- 7/1: טון 13 באנרגיה של ירח:
החיבור לאמא אדמה במהלך הגל על איכויות הסובלנות והחמלה האינסופית שהיא מזינה אותנו בהן, איפשרו לנו להתחבר למקור אדיר של חכמה שטמון במוחנו, לירח המאיר שבנו. ההסכמה שלנו כבוגרים להתחבר לעוגן פנימי יציב, ללכת בנתיב הייחודי לנו ולראות את עצמנו מבעד למראות הסובבות מובילה לחיבור ישיר לאינטואיציה שלנו ולזרימה משוחררת במציאות חיינו. הירח מסמל את הילד הרגיש שבתוכנו וביום השלוש עשרה מעיד על יצירת חוזה מחודש עם הילד הזה. סוף גל האדמה מעיד על כברת הדרך שעלינו לעשות כדי לזכות בשיתוף הפעולה עם הילד שבנו, שעבר כל כך הרבה מרגע בואו לעולם הפיזי. למעשה מרגע התבגרותנו, אנו ממחזרים מידע דפוסי רגשי שוב ושוב וירח ביום האחרון של הגל מסמל התנקות והטהרות אדירה מתבניות דפוסיות מהילדות ומכבלים עזים שאחזו בנו. תחושת הקרקוע מאפשרת לתקשורת פנימית חדשה עם עצמנו והיא התחלה של עידן חדש בחיינו. אנו עוברים תהליך שלם מאדמה פוריה, מקרקעת ומעירה אל ירח זורח, עוצמתי וזורם. בסוף הגל חיישני הקליטה שלנו מחודדים, אנו זורמים עם הרצונות שלנו ומחוברים לעוצמת הרגשות הפועמת בנו. סוף גל האדמה ממלא אותנו מלוא החופן מתנות ואפשרויות למימוש וכל שנדרש מאיתנו הוא לפקוח את עינינו לאינסוף הסימנים שאנו מקבלים על הדרך ולהנות מעצמנו ומהחיים.

שיהיה לכולנו גל אדמה פוריה…
באהבה, טליה.

טליה טוקר: ניאופסיכולוגית. מתמחה בידע הזמן והמרחב, בלוחות הזמן ובאסטרולוגיה של המאיה. לומדת ומלמדת כיצד לחיות את הקודים המוצפנים בלוחות הזמן. עברה חניכה בשושלת הקיצ'ה, שושלת שאמאנים גוואטאמאלית עתיקה וכן הוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה. אימייל >>

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close