השימושון

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הירח

גל הלוחם עבר לי בצ'יק מטורף, רובו בחו"ל. בהיותי לוחמת אור צהובה (את יום ההולדת הגלקטי אפשר למצוא כאן בעברית וגם כאן, באנגלית. את כל המפה) תפסתי את הגל הזה אישית והגעתי איתו רחוק, הביתה.
ועכשיו בחוץ ירח מתמלא ומתחיל גל חדש. גל הירח. אין זמן אני אומרת לכם.. (רונית)

מאת: טליה טוקר

ברכות לכולנו:
מחזוריות הצולקין ממשיכה לנוע והנה הגענו לתחילתו של ג'נסיס הירח. לוח המאיה הקדוש מחולק לשלושה "עידנים", המסמלים את ההתפתחות האנושית על גווניה – מהדרקון, האל האם, הראשית, המקור, אל הקוף האינסופי, שמקשר בין הדברים לירח העמוק ובעל חיישני הקליטה המחודדים. גל הירח מתחיל מחזוריות של ארבעת הגלים האחרונים של הצ'ולקין, שבמהלכם אנו לומדים כיצד לנטרל סופית טראומות ילדות, להרחיב את טווח הקליטה המוחית שלנו ולזרום על גבי הספיראלה. מעבר לכך, השנה גל הירח מכניס אותנו אל תוך הסתיו, עם יום השיוויון הסתווי החל במהלכו, כך שמכל כיוון שנתבונן, תקופה חדשה מתחילה. מאחלת לכולנו ג'נסיס ירח מעצים.

ירח
14/9: תחילת גל הירח:
הירח של תחילת הגל מלמד כיצד לזרום בחיינו, להתגלגל ממצב אחד למשנהו, בלי לעצור. בחלק האחרון של מחזוריות הצ'ולקין בכלל ובגל הירח בפרט, אנו מוזמנים לחזור לשורשים שלנו, למחוזות ילדותנו ולנקות דפוסי חשיבה והתנהלות, שאנחנו ממחזרים במשך שנים. הירח מסמל את 'חוק הגורם והתוצאה' ומלמד על כך שהסיבה למיחזור ולהתנהלות האוטומטית שלנו בחיי היום יום, קשורה בזיכרונות תת מודעים מבית ילדותנו. בעזרת הירח ניתן לנקות את התבניות הדפוסיות שהשתרשו בנו ולהתחבר עם הילד הנצחי שבתוכנו, ממקום אוהב וחם. הירח מלמד כיצד לחדד את יכולת הקליטה שלנו לסימנים ולמידע, לדייק את המחשבות שאנו משדרים ודרכם להבין את עקרון התקשורת הפנימית. ככל שאנו מנקים את ה"פיילים" מהילדות, אנו יוצרים תקשורת עמוקה עם עצמנו ומתחברים לעוצמה שלנו. כך שבגל הירח נוצף במפגשים "מקריים", בשיחות עמוקות ובכלל, בסיטואציות מרובות משמעות, שככל שנסכים לראות את הסמליות הטמונה בהם, נוכל ליצור עוגן בטוח, זורם ועוצמתי בתוכנו.

כלב
15/9: יום שער: טון 2 באנרגיית הכלב:
כלב באתגר של הגל מבקש מאיתנו "להקפיד" לעשות את מה שטוב ונעים לנו, את מה שפותח את ליבנו. הכלב הידוע כידידו הנאמן של האדם, מבקש שנהיה החברים הכי טובים של עצמנו ונשמור על נאמנות לרצונות שלנו. אתגר הכלב מלמד כיצד לשים את עצמנו במקום הראשון, לעשות רק את מה שבא לנו ולשמור על לב פתוח כל הזמן. במקום דרמות במערכות יחסים, מצבי רוח, תחושות כעס ודינמיקות של שאיבת האנרגיה מהסובבים אותנו, הכלב מלמד כיצד להטעין את עצמנו באהבה ולאזן את רגשותינו.
אתגר הכלב באנרגיית שער מעמיד אותנו אל מול כל מה שמרגש ומסעיר את נפשנו. עולים נושאים של אינטימיות, של נאמנות לעצמנו ולצרכים שלנו ושל שיתוף אמיתי עם השותפים למסע החיים. ה"משימה" בגל הירח היא לשחרר מחיינו את הקיצוניות, המעורבות הרגשית והנטייה לרצות את האחרים ובמקומם לפתוח את הלב כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו ולהתמלא בחמימות, בשמחה וברוגע.

רגע לפני שממשיכים את התחזית לגל, שתי הודעות חשובות למי שחפץ בלימוד מעמיק יותר:

ב- 20/10 נפתחת קבוצת מאיה חדשה בת 13 מפגשים. מניסיון של שנים, מפגשי המאיה הקבוצתיים מאפשרים למידע הקדום להטמע בשגרת חיינו וגורמים לשינויים מרחיקי לכת בנו ובסביבה. המפגשים יתקיימו בימי שני שעות: 18:00-21:30. בת"א.

סדנת זמן תתקיים ביום שלישי ה- 16/10, ב: 19:00-22:00

סדנת ייעוד לפי האסטרולוגיה של המאיה תתקיים בשלישי ה- 23/10, ב: 19:00-22:00

מפגשים אישיים בתיאום מראש עם טליה.

לפרטים נוספים ולהרשמה: טליה: 0522203337 | אימייל | אתר

קוף
16/9: יום שער: טון 3 באנרגיית הקוף:
ביום של תחילת הפוקוס לפתרון האתגר, הקוף מבקש מאיתנו לשחק באלגנטיות את משחק החיים. לעלות על בימת החיים בדרך יצירתיות, משועשעת וקלילה. המאיה מלמדים שבתחילת תהליך איזון של רגשות קיצוניים וחיבור מחודש לרצון הלב שלנו, כדאי לחבור לאיכויות הקסם, המשחק והמקוריות של הקוף. הקוף ביום זה מלמד אותנו לקחת בקלות את האירועים השונים בחיינו, לזרום בנעימים מסיטואציה אחת לאחרת ולראות את ההומור של החיים, שבזווית הראייה המתאימה, יכול להיות קיים בכל רגע נתון.

האדם
17/9: טון 4 באנרגיית האדם:
ביום שבו מגדירים בצורה מפורשת אפשרויות לפתרון אתגר הכלב, האדם מכוון אותנו להיות "גביע פתוח לשפע של היקום". הזריעה המנטלית לפתרון האתגר מלמדת, שהיקום מלא במתנות עבורנו וכל שנדרש הוא שנשנה את זווית הראייה שלנו ל"יש" במקום החסר המוכר. האדם מלמד כיצד לצעוד בדרכינו בתבונה ובהקשבה לרצון הלב. אנו מוזמנים לרשום את כל מה שאנו רוצים בדרך שלנו עכשיו ואת הרשימה הזאת ליישם. ניתן להתבונן ולבדוק אילו התנגדויות עולות בתוכנו, אילו ספקות מונעים מאיתנו מלבטא את רחשי הלב שלנו ולהיות מאושרים בחיינו ברגע זה ממש. מעבר לכך האדם היום מבקש שנלמד לקבל את האנשים סביבנו ונסתכל על כולם בגובה העיניים. ככל שנרחיב את התפיסה שלנו לגבי בני האדם בכלל ונבין שכל אחד ודרכו הוא, כך נרחיב את מעגל ההשפעה שלנו ונמגנט לעצמנו שפע באינטימיות, בחברויות ובכל שנרצה.

skywalker
18/9: טון 5 באנרגיית הלך שמים:
ביום החמישי הלך שמים עוזר לגבש כח רצון חזק ויציב להמשיך את התהליך שבגל הירח בעזרת האומץ, ההחלטיות והחמלה שבו. הוא מזמין להיכנס אל תוך ההיכל המקודש שלנו וליצור מרחב שבו אנו חוקרים, לומדים ומקבלים מידע ותשובות לגבי עצמנו. המרחב הזה מגדיל את היכולת לעמוד על הרצונות שלנו ולשים גבולות ברורים לכל מי ומה שנמצא מחוץ לטווח הזה. המוטיבציה להתמודד עם אתגר הכלב גדלה ככל שאנו מסכימים להתעמת ישירות עם מה ששואב לנו את האנרגיה ואומרים "לא" למצבי התעללות שונים, שיצרנו עד היום בחיינו. הלך שמים ממלא אותנו בנחישות, עוצמה ואסרטיביות, שעוזרים בשחרור הדרמות ובזבוזי האנרגיה.

הקוסם
19/9: טון 6 באנרגיית הקוסם:
ביום שבו מתאזנים לקראת שיא הגל, מאפשר הקוסם להגדיל את יכולת ההכלה של התהליכים והאירועים השונים, המתרחשים עכשיו בחיינו. אנו הולכים ומתקרבים אל הילד שבתוכנו, לומדים לשנות דינמיקות ממחוזרות במערכות היחסים הקרובות אלינו והקוסם היום מרחיב את זווית הראייה שלנו כלפי התהליכים הללו. כדי לאזן את עצמנו בתהליך פתיחת הלב, מבקש הקוסם שנשחרר את חוסר הכנות, את הצורך בשליטה ואת הנטייה לבקש אישורים מבחוץ, במקום להקשיב לקול הפנימי שלנו. אנו יודעים הכי טוב מה נכון לנו וכך אנו נרגעים היום אל תוך עוצמת הידיעה השקטה לקראת המשך תהליך איזון הרגשות שלנו בגל.

הנשר
20/9: טון 7 באנרגיית הנשר:
בשיא גל הירח, הנשר שבתוכנו מתרומם מעלה, מעלה ומראה את התמונה השלמה לגבי לחיינו. הוא מרחיב את נקודת המבט שלנו, כך שנוכל לקבל פרופורציה בנוגע לדרמות ולמצבים הקיצוניים, שאנו נוטים להשתתף בהם. במקום להיתפס לפרטים ולהדגיש אותם, אנו מוזמנים לראות כיצד כל אירוע בחיינו הוא חלק מפסיפס גורלי עצום. הנשר מאפשר להבין שאנו בוחרים בכל מה שקורה בחיינו ושניתן גם לשנות מצבים לא רצויים. הנשר בשיא התהליך מאפשר לשחרר את הדינמיקות של קורבן/אשם מחיינו, שהם מיחזור של דפוסים מהילדות. מהמקום של החופש והבחירה הנשר מלמד להגיב ממקום רגשי מאוזן ולהתחבר לתקווה ולחלומות, הפועמים בליבנו.

הלוחם
21/9: יום השיוויון הסתווי: טון 8 באנרגיית הלוחם:
ביום השמיני של גל הירח, הלוחם שבתוכנו שואל שאלות ומטיל ספק בכל תהליך איזון הרגשות של הגל. הוא מזמין אותנו לשאול: "עד כמה אנו באמת משוחררים מהדרמות ומהמעורבות הרגשית בחיינו"? "עד כמה אנו באמת נאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו במסגרת מערכות היחסים הקרובות אלינו"? "עד כמה אנו באמת עושים בכל רגע את מה שטוב לנו"?, "איזה קשר בחיינו עדיין לא מאוזן ומעורר את הילד הפגיע שבתוכנו"? בעזרת האינטליגנציה הטבעית שבנו והחיבור לקול הפנימי היודע, הלוחם עוזר לקבל את התשובות לשאלות הללו ובאומץ וחכמה ליישם את התובנות שלנו.
אנרגיית הסתיו מתחילה היום עם הלוחם של גל הירח (ראה פירוא באירועי החודש). מכאן שתקופת הסתיו תהיה מלווה באנרגיה של חקירה פנימית ממוקדת. אנו נלמד להגיע לידיעה ברורה מעבר לכל ספק ועם ידיעה זו לנוע בחיינו. בסתיו הקרוב אנו מוזמנים לבטא את החכמה שלנו, כשאנו משוחררים מתלות וממעורבות רגשית ובמקומם לומדים להתהלך בחיינו בתחושת חופש ותעוזה.

אדמה
22/9: יום 9 באנרגיית האדמה :
ביום התשיעי של הפענוח, הכוונה לאיזון הרגשות והחיבור לילד הרגיש מתחילה להתגשם במציאות באנרגיית האדמה. אנו מתחילים להבין שבכדי לאזן את התוכנה הרגשית שלנו, עלינו ללמוד להניע את עצמנו במציאות חיינו, להתקרקע, להתמלא בחיוניות וליישם את רעיונותינו. במקום לחשוב יותר מדי ולבזבז המון אנרגיה על חשיבה, אנו לומדים פשוט לעשות, בלי יותר מדי דיבורים. כמו כן אנרגיית האדמה מגדילה את המודעות שלנו ל"צירופי המקרים" שונים, הנקרים בדרכנו ובכך מגדילה את הערנות לסימנים ואת היכולת לבטא את הכישורים והידע שלנו, בזמן הנכון ובמקום הנכון.

המראה
23/9: יום שער: טון 10 באנרגיית המראה:
המראה היום מאפשרת לדייק עוד יותר את תהליך הגל, דרך התבוננות מעמיקה בהשתקפויות שלנו. המראות שמלוות אותנו בחיינו מלמדות עד כמה אנו מאוזנים רגשית, מולן ודרכן. עד כמה אנו מבזבזים אנרגיה על האחר, על הפידבקים שלו, על תשומת הלב שלו, במקום להטעין את עצמנו מבפנים. עד כמה אנו מנסים לשנות את האחר, במקום את עצמנו ועד כמה יצרנו לעצמנו מראות, שדרכן משתקפים היופי ומהמקוריות שבנו, בניגוד לדימויים השליליים שגדלנו עימם לגבי עצמנו. תהליך ההתבוננות הכנה במראות שלנו, מפסיק את ההשלכות והתרגומים, מעמיק את האיזון הרגשי שמתחיל להיווצר בנו ומגדיל את הנוכחות ברגע.

סערה
24/9: טון 11 באנרגיית הסערה:
אחרי כברת הדרך שעברנו בגל, מגיעה הסערה ביום ה-11 ומבקשת מאיתנו לרפא ולנקות את החסימות, שעדיין קיימות בתאי גופנו. יום זה מיועד לריפוי עדין של הזיכרונות והרגשות השליליים שהצטברו בתאים. החיבור לילד שבתוכנו מעלה הרבה זכרונות, פצעים ורגישויות והסערה עוזרת לנקות אותם. יום זה מיועד לכך שנרפא את כל מה שעלה במהלך הגל: הרגשות הלא מאוזנים, הנטייה לרצות, הדרמות והקיצוניות. הסערה היום מנקה גם את המחשבות הביקורתיות שלנו על עצמנו וכך מאפשרת להגדיל את הביטחון בכישורים ובידיעה שלנו, לתת אמון בעצמנו וביקום ולקפוץ בתמימות ובשמחה של ילד אל הרפתקאות החיים המרגשות.

שמש
25/9: טון 12 באנרגיית השמש:
תהליך הגל מוביל למקום של בהירות פנימית הולכת וגדלה לגבי מעשינו וחיינו, שנותנת תחושת ביטחון ויציבות פנימית. שמש בפתרון מלמדת שהחיבור המחודש לילד הרגיש שבנו, משחרר תחושות של ניכור וחוסר אונים ובמקומם ממלא בחמימות פנימית וחיוניות. ככל שהמיחזור הדפוסי הרגשי הולך ונעלם מחיינו, אנו מתמלאים בחום פנימי של יצירה, שמתפשט ומתרחב אל נדבכים מרובים בחיינו. אנו מבינים שככל שאנו עושים את מה שטוב לנו וקשובים לרצונותינו, אנו חווים את אש החיים הפועמת בתוכנו, כשלהט פנימי זה רק מתפתח ומוקרן לכל עבר. השמש היום מעידה על כך שלמדנו כיצד להתנהל בחיינו ואנו חשים בטוחים וממוקדים. כך שפתרון אתגר הכלב מלמד לתפוס את הרגע העכשווי ובו לבטא את האש האלוהית שבנו, מתוך ידיעה וריכוז.

דרקון
26/9: יום 13 באנרגיית הדרקון:
סוף גל הירח מאפשר לגעת ברטט של תוכנית האם עם דרקון טון 13, שמסמל רכות, קבלה, הודיה וראייה קוסמית. הגל מוביל אותנו בהדרגה למקום של קבלה עצמית אמיתית, שבו למדנו להכיר ולהנות ממה שקיים בנו ובחיינו. הביקורת וההרס העצמי, שקשורים בתוכנה הרגשית ובמיחזור דפוסי ילדות, מפסיקים ובמקומם אנו מזינים את עצמנו בחיוביות ובהשראה. מירח, ילד רגיש, הישרדותי, קולט מידע וסימנים לדרקון, אימהות פורייה, מקבלת ומזינה. ההתגלמות הנשית בשיא הוויתה מסיימת את הגל, כך שהאיזון הרגשי מוביל לעוצמה נשית חזקה שבוראת, יוצרת ומתחדשת. בסוף גל הירח כולנו מוזמנים לחבור יחדיו עם רטט האימהות והחסד של מקור החיים.

מאחלת לכולנו גל ירח זורם ומרפא
וסתיו מלא בהשראה ויצירה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה,

באהבה,
טליה.

לפרטים נוספים ולהרשמה: טליה: 0522203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

1 thought on “הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הירח”

כתיבת תגובה

Close