השימושון

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הסערה

מאת: טליה טוקר

ברכות לכולנו:
ידע המאיה הוא עולם ומלואו של קידודים נפשיים וכל אחד מאיתנו חווה את המידע האינסופי הזה בדרכו הייחודית. הקודים של המאיה וכן צורות גיאומטריות וסמלים בכלל, צפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו והחיבור אליהם מאפשר לאט ובהדרגה להפתח לשפה האוניברסאלית של הגיאומטריה המקודשת. בכתיבת הגלים אני מכוונת לכך שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע הסמלים הטמון בתוכנו. אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום יום עם המידע הזה. מה שחשוב הוא להפגש עם הסמלים הללו מדי פעם בנשימה, בציור, במעקב, באומנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל, מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המח ועוזרים להשתנות שלנו. החכמה שבגל הניתנת במעבר מקוד לקוד היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיינו כמו גל, תוך כדי זרימה נעימה ויצירתית. הנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום בגל או בסמל שמרגיש לכם באותו הרגע, לנשום, לצייר אותו ולהתכוונן לרוגע של ההוויה ולפתיחת הלב.

סערה
ה- 9/10: טון 1 בגל הסערה:
הסערה היא משענת העולם ומסמלת את המשפחה ובמובן הרחב יותר את הקהילה ואת העם. בגל הקרוב קיימת אנרגיה שמאפשרת לאיחוד עם הסביבה ולחיזוק הקשרים שלנו עם חברים, קרובים ואנשים בכלל. אחרי שנולדנו מחדש בגל הקודם של מגשר העולמות, כאבנו את מותם של כמה מההרגלים הקבועים שאחזנו בהם והרחבנו את התפיסה המוגבלת שלנו לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל, נכנסת האנרגיה של הסערה כדי לנקות את שיירי הדחיסות, המועקה וחוסר האיזון הפיזי. בגל הסערה אנו מוזמנים לטהר את עצמנו ממסה שלילית נוספת שמצטברת בתאי הגוף שלנו וכן להתמלא באנרגיה מחודשת, יצירתית ומעוררת השראה. הסערה מכינה את מערכת העצבים שלנו אל השלב הסופי של הטיהור שלנו כבני אדם. זוהי סערה אלקטרומגנטית שמזרזת את ההתפתחות הפיזית, הרגשית, המנטלית והאתרית. בזמן הריפוי של הסערה, הויבראציה של הגוף מתעדנת והתדר שלנו הופך לפחות דחוס. הטרנספורמציה של הגל מתרחשת מהפנים לחוץ, דברים מתבשלים בתוכנו ומשתנים במציאותינו. במעבר לתדר החדש ניתן לחוות תחושות של חוסר איזון כתוצאה מהרטט המשתנה. כדאי להמנע מהגדרות כמו כאב וחוסר נוחות ובמקומם לחפש עזרה מקצועית לזמן השינוי. ניתן להעזר בצמחים, בהתעמלות, במדיטציה ובכל מטפל שמתאים לנו.

הסערה דוחפת אותנו להאמין בעצמנו, להעלות את הביטחון בכישורים הקיימים בנו ובדרכינו בחיים. אנו לומדים למזג את השינוי האנרגטי ולזרום במציאותינו עם התדר של שפת האור. באופן הדרגתי אנו מנקים כל דימוי שלילי ומידע של התת מודע שמגבילים את התדר שלנו. תהליך הריפוי אליו הסערה דוחפת מאפשר בהדרגה להגיע למצב שבו אנו מוכנים לקפוץ למימי החיים מתוך אמונה בעצמנו וביקום.

הגל מלמד כיצד ביציבות ובביטחון ליצור בתוכנו מרכז חזק ומקורקע שמוכן לאתגרים המצמיחים הקיימים בחיים. לאט ובהדרגה אנו יוצרים בתוכנו עוגן מוצק של ביטחון עצמי וחיבור למציאות ובעזרתו אנו יכולים להתענג על מצבי החיים השונים. אנשי המאיה נהגו לענוד את סמל הסערה כקמע של ריפוי ולכן פוטנציאל הטיהור וההתנקות בגל הוא עצום. אנו מוזמנים היום למלא את כל הגוף שלנו, מכף רגל ועד ראש בסמל הזה של הסערה, להרגיש את האור הסגול מרפא אותנו עד לרמת התא ולשלוח אותו דרך המחשבה לאנשים שחווים היום כאב וצער ולפלנטה בכלל. הסערה מבקשת שנעזר בה בתהליכי השינוי המהירים שאנו עוברים עכשיו. המדיטציה עם הסערה עוזרת לשחרר אנרגיה שלילית שנלכדה בתאים ומאפשרת את הטיהור הסופי של הישות המוארת שאנחנו לפני הקפיצה הקוואנטית.

שמש
ה- 10/10: אתגר הגל הוא השמש:
השמש מסמלת אור אלוהי מוזהב, מחברת אותנו למידע של אחדות וליכולת ליצירת הרמוניה בכל ההיבטים בחיינו. היא מאתגרת אותנו להתמלא בתחושה חמימה ומלטפת ולשחרר תחושות של עצבות וריקנות. אנו לומדים להתמלא באור ובחמימות כלפי עצמנו וקיים פוטנציאל למפגשים נעימים ואוהבים עם המקיפים אותנו. האנרגיה של השמש מסמלת נדיבות אמיתית שנובעת מחיבור לאידאלים גבוהים ובמהלך הגל מלמדת כיצד לנוע בנדיבות כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו. קיים שפע של אפשרויות עבור כולם והצלחה של אחד איננה באה על חשבון האחר. בגל שבו אנו מתנקים היטב מדחיסות פיזית ומחשבתית, השמש מאתגרת אותנו לראות בבהירות את האספקטים השונים המרכיבים את חיינו ולהתנהל מתוך עוצמה, יצירתיות ופוקוס.
אנו לומדים לראות בבירור את הרבדים השונים של דרכינו בחיים, במערכות היחסים שאנו שותפים בהן, במקום העבודה שלנו, בקשרי המשפחה ועוד. אנו בוחנים רבדים שונים ומפתחים דרך התנהלות זורמת יותר במציאות חיינו. ניתן להכין רשימה של תחומים שאנו מבקשים שהבהירות תחלחל בהם. הסערה של הגל מסמלת את ההופעה של אנשי הברק שמביאים עימם את הטרנספורמציה הסופית ע"י החניכה של האש. בתהליך חניכת האש נעלמים מאיתנו כל השקרים. רק המהות האמיתית שלנו יכולה לשרוד את טיהורי האש. במהלך הגל אנו מוזמנים להסיר מדרכנו את כל מה שגוזל מאיתנו את אש החיים ולהתמלא באנרגיה.
ככל שהתחומים השונים מוארים בזוהר הבהירות, מתעוררת אש החיים שבתוכנו ועימה הרצון פשוט לחיות כאן במציאות הפיזית, על כל התענוגות והיצירתיות הקיימים בה.

דרקון
ה- 11/10: טון 3 באנרגיה של דרקון:
כדי להירפא עם הסערה ולהתמלא בחמימות וביצירתיות של השמש, ראשית עלינו לחבור לאיכויות הנשיות שבתוכנו של קבלה עצמית ושל הזנה. הדרך לטיהור הסופי של הגופים שלנו מחייבת את המעבר לתוכנה של פלוס שרואה את מה שיש בחיים ואת האפשרויות האינסופיות הקיימות עבורנו. אנרגיית הדרקון ממקדת אותנו במה שיש בנו ובחיינו וההתמקדות בפלוס הריאלי מחזירה אלינו אנרגיה ומאפשרת להנות מההווה הקיים. ככל שנקבל את מה שיש, יהיה לנו קל יותר להתמלא באש היצירתית ולהתחבר לעוצמה מלאה. האינטואיציה של היום השלישי מכוונת אותנו קודם כל לדאוג לעצמנו, לצרכים ולרצונות שלנו, להתייחס לעצמנו ברכות ובאימהיות ולהזין את עצמנו בכל מה שנעים לנו. האנרגיה הנשית החומלת מלמדת כיצד להזין את כל ההיבטים הדורשים חיזוק בחיינו- ביננו לבין עצמנו ובינינו לבין העולם. אנו לומדים לשחרר את הביקורת העצמית, את השיפוטיות הבלתי פוסקת את עצמנו, את כל ה-"לא מצליח/ה", "לא יכול/ה", "לא מסוגל/ת" וכו' ובמקומם להתמלא בחיוביות ובפרגון עצמי. מכאן שכדי להגיע לחמימות ולהתחבר לאש פנימית שבנו, עלינו ללמוד לקבל את עצמנו כפי שאנחנו היום ולהכיר תודה על הדברים המופלאים הקיימים בנו ובחיים.

רוח
ה- 12/10: טון 4 באנרגיה של הרוח:
הרוח המסמלת את יונק הדבש מלמדת ביום הרביעי של הגל כיצד לנוע בקלילות ובעליזות ממצב למצב תוך כדי ביטוי מדויק ובהיר של הרצונות שלנו. היא מעודדת אותנו לנקות את השכל, את תחושת המטען והכבדות בחיים ובמקומם לחבור לאיכויות של קלילות, עליזות והומור. אנו לומדים לנוע כיונקי דבש שמחים, שמפזרים את הצוף שלהם לכל עבר. ביום של הזריעה לפתרון המאיה מלמדים אותנו לנוע כמו רוח חמימה ומלטפת ולבטא את האמת שלנו. הרוח מלמדת שכדי שתחומים שונים בחיינו יוכלו להתבהר, עלינו ללמוד תקשורת הגיונית מה היא. ככל שנדע לבטא את עצמנו בהגיון, בדיוק ובנועם, כך הבהירות תחלחל לפעולתינו ויפתחו בפנינו אפשרויות לביטוי האש היצירתית שבנו. מעבר לכך הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה. היא מלמדת שכדי להתחבר לאש הפנימית שבנו עלינו לנשום. הנשימה מאפשרת את טיהור הגוף שלנו ואת כניסתו של מידע חדש אל תוך המוחות שלנו. לרוב תוך כדי הטרדות היום יומיות אנחנו שוכחים לנשום וכך עוצרים את האש המבקשת לפרוץ מאיתנו החוצה. ביום זה ננשום שלוש פעמים את הסמל של הרוח אל תאי גופינו ונגדיר בהשראתה אפשרויות פוטנציאליות לעשייה יצירתית ולתנועה קלילה בחיינו.

לילה
ה- 13/10: טון 5 באנרגיית הלילה:
הלילה מסמל את האינטואיציה שלנו ואת היכולת להביא אור למקומות החשוכים במוחנו. אתגר השמש עשוי להוציא החוצה את המקומות בהם אנו מרגישים תקועים, בלתי יצירתיים והרסניים כלפי עצמנו. ביום החמישי של גיבוש המוטיבציה לפתרון האתגר, מופיעה אנרגיית הלילה שמאפשרת להאיר פחדים פנימיים הקיימים בנו ולהרחיב את זווית הראייה שלנו לגביהם. במקום להדגיש ולהעצים את החסר והקושי, אנו לומדים לבחור בצורות מחשבה חיוביות. אנו נמצאים בגל של טיהור וניקוי אינטנסיבי ולצורך כך אנרגיית הלילה מאפשרת לחפור לעומק המחשבות שלנו ולהגיע לתובנות חדשות בנוגע לפחדים שמלווים אותנו. מעבר לכך כדי להתמלא בביטחון של הסערה ובעוצמה של השמש, עלינו ללמוד להרגיש בנח עם עצמנו ועם חיינו. בעזרת הלילה אנו לומדים להרגיש בבית בגוף הפיזי שלנו, שנושא אותנו בנאמנות לאורך השנים, בבית הפיזי שבו אנו מתגוררים עכשיו, שמספק את הפינה השקטה שלנו להתרווח ולהירגע, בישראל, שלמרות הכל אנחנו עדיין כאן ובכלל בעולם, ביקום המופלא הזה על שלל הגוונים, הצורות והצבעים הקיימים בו. תחושת הבית מאפשרת לנקות ולרפא את עצמנו ולהגיע לתחושת חום ובהירות בנוגע לאספקטים השונים המרכיבים את חיינו.

זרע
ה- 14/10: טון 6, באנרגיה של זרע:
ביום שבו אנו מתחילים לזרום עם גל הסערה, הזרע מכוון אותנו לזרוע מטרות חדשות ולהפתח לאפשרויות מגוונות לצמיחה בחיינו. לאחר שהתחזקנו עם היש של הדרקון, הקלילות של הרוח והאור של הלילה, זה הזמן לארגן את העניינים כדי להתחבר למסר העמוק יותר של גל הסערה. הזרע מלמד אותנו את אומנות השינוי וזורע בנו את הידיעה שכל שינוי מביא עימו צמיחה, אהבה והתפתחות. ביום השישי של הגל אנו לומדים לשנות בתוכנה המוחית ובסביבה הפיזית שלנו את כל מה שנדרש כדי שהבהירות והעוצמה בחיינו יגדלו. כדי שנוכל להגיע לאיזון פנימי, זה הזמן לשחרר את ההיאחזות שלנו במוכר ובידוע ולהיפתח לאינסוף של אפשרויות. לקראת שיא גל הסערה הזרע מזמין אותנו להיפתח לעובדה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום" ולזרוע את השינויים הנדרשים עכשיו להתפתחות שלנו. כך שביום השישי של האיזון אנו מתבוננים באותם ההרגלים שמונעים את הצמיחה שלנו וזורעים אפשרויות חדשות של תנועה ויצירה אל מציאות חיינו.

נחש
ה- 15/10: טון 7 באנרגיה של נחש:
אנרגיית שער: הנחש בשיא גל הסערה ממלא אותנו בשמחת חיים ומאפשר נוכחות עוצמתית בתוך הגוף הפיזי שלנו. ההתנקות והריפוי של הסערה מיועדים לכך שנלמד לחיות כאן, בתוך הגוף שלנו, במלוא החושים והאינסטינקטים הקיימים בנו ונשאף אל חיקנו בחיוך את מתנות החיים. הנחש מסמל את סלילי הד.נ.א. ומלמד כיצד לחבר בין טוהר מחשבתי לבין חיות פיזית. ביום זה אנו מכוונים את מעשינו להעצמת כח החיים ולתחושה של שמחה בגוף שלנו. שיא הגל מלמד שכדי שנוכל לבטא את אש השמש שבנו, עלינו לקבל את האותנטיות שלנו ולצעוד בדרכינו הייחודית, גם אם היא שונה מהלך רוחה של החברה הנורמטיבית. כדי שאש החיים תזרום בתאי גופינו, עלינו להתחבר לרצונות המייחדים אותנו ואותם לבטא, גם אם הם שונים מחוקי החברה שסובבת אותנו. הנחש בשיא מלמד כיצד לצעוד בדרכנו האינדיבידואלית וכתוצאה מכך להזרים את אש התשוקה לליבנו. ככל שאנו מתמלאים באנרגיית הנחש, משתחררים מאיתנו כעסים פנימיים של חוסר סיפוק וחוסר מימוש. אז אנו ממזגים אל תוכנו את חכמת האבות האינסופית ולומדים להנות מההימצאות שלנו בתוך גוף פיזי, בחיים רבגוניים ומרתקים.

מגשר עולמות
ה- 16/10: טון 8 באנרגיה של מגשר עולמות: ביום השמיני של היושרה אנו בודקים בעזרת מגשר העולמות עד כמה אנחנו כנים עם עצמנו בתהליכי החיים השונים. כל אותם הרגלים ותבניות שכבר עלו בזמן האחרון כמטרד אך עדיין לא נעלמו לחלוטין מחיינו, מתבקשים להשתחרר עכשיו. בעזרת האנרגיה של המגשר אנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "האם אני רגוע/ה ושלוו/ה בעשייה היומית שלי"?, "האם אני זורם/ת בקלות בחיי"?, "האם כבר הבנתי שהעולם הוא במה ושכולנו שחקנים"?, "עד כמה טראומות ומערכות מידע ממוחזרות מפעילות אותי בעשייה היומית שלי"? המגשר של היום השמיני מאפשר לרפא חלק נוסף מהמעצורים שמעכבים את החיבור לאש החיים שבנו. הוא מלמד שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ואין צורך להיאחז בחוזקה במוכר ובידוע. תוך כדי השחרור של התבניות השונות, אנו מגלים שכבר צצו בחיינו מספר הזדמנויות חדשות וזהו הזמן להיענות להן ולזרום עימן.

יד
ה- 17/10: טון 9 באנרגיה של היד: נקודת המפנה של עלילת הגל מתחילה עם ידיעה פנימית אמיתית של הצרכים והרצונות שלנו ועם יכולת ההגשמה של אנרגיית היד. ככל שאנו מתנקים עם הסערה ושמים את הפוקוס על הגדלת הבהירות בחיינו עם השמש, אנו יוצרים בתוכנו כוח אנרגטי פנימי של יד, שמאפשר "לתקתק" את ענייני החיים בהנאה, ללא לחץ, מתח ודאגה. תהליך הגל מלמד שככל שנגביר את ההקשבה לידע הפנימי שלנו ונפעל ממנו, נחסוך מעצמנו טרדות ובלבול שהם אלה שיוצרים את חוסר הבהירות בחיינו. ביום התשיעי נופל אצלנו "אסימון" שכדי לקפוץ בביטחון אל סערות החיים עלינו להכיר בכישורים שבנו ולזרום עימם. תהליך הפענוח של הגל מוביל למסקנה שאין כל צורך לחיות ברמת מתח גבוהה. המתח שאנו חיים בו הוא למעשה פער בין מצוי לרצוי שקיים אך ורק בתוך המח שלנו. אנרגיית העשייה הקיימת ביד מאפשרת להפסיק לחשוב על מה יהיה בעתיד הרצוי ובמקום זאת פשוט לעשות את שלנו במצוי הקיים. ככל שאנו קשובים לידיעה פנימית זו וזורמים בחיים תוך כדי עשייה, רמת המתח בחיינו קטנה, הבהירות הולכת וגדלה ועימה גם כוחות המימוש שלנו והחיבור לאש השמש היצירתית.

כוכב
ה- 18/10: טון 10 באנרגיה של הכוכב: אנרגיית שער:
ביום העשירי שבו אנחנו מגלמים את ה"אני" ה"משודרג" שלנו במציאות, אנו מתמלאים באנרגיית האהבה ללא תנאי של הכוכב. הכוכב שמסמל את היופי והאהבה של ונוס מאפשר באנרגיית השער של היום לראות את היופי שקיים בנו ובחיים בכלל. כדי להשלים את תהליך הדלקת האש הפועמת בתוכנו, הכוכב מלמד אותנו על הימצאותן של דרכים אסתטיות ואלגנטיות. כדי לדייק עוד יותר את תהליך ההתבהרות של הגל, הכוכב מגדיל את הביטחון העצמי והאהבה שלנו. ככל שאנו חיוביים כלפי עצמנו וכלפי החיים בכלל, קל לנו יותר לזרום בהנאה במציאות חיינו. כך שמה שעדיין נותר לנו ללמוד הוא לראות יותר ויותר את החיובי שקיים בנו ובכל רגע נתון בחיינו.

ירח
ה- 19/10: טון 11 באנרגיית הירח:
בדרך הריפוי של הסערה עדיין קיימים מכשולים להמיס, כשהפעם אנו מתבקשים לשחרר את המחיצה בינינו לבין הילד הפנימי שבתוכנו. מאד הגיוני שביום האחת עשרה של גל שמנקה עד לרמת התאים את חוסר האיזון מחיינו, נגיע גם לתקופת הילדות הרגישה שלנו. הירח היום מלמד שתהליך החיבור לאש היצירה ולתחושה של חמימות בליבנו נעצר אי שם במחוזות ילדותנו. כדי לשנות זאת עלינו ללמוד לתקשר עם הילד הרגיש שבתוכנו, ששם על עצמו מסכות ואימץ לעצמו מנגנוני הגנה כדי להיות מסוגל לתפקד בעולם הזה. הגנות אלה הן מידע ממוחזר שבא על חשבון האש והחום הפנימיים שלנו. ביום זה ניתן להגיע לתחושת ביטחון מתוך הבנה שהיום אנו בוגרים, מבינים וחזקים ושאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו. ברגע שאנו מטפלים בדפוסי הילדות שלנו, מידע ממוחזר רב מתנקה מאיתנו ואינסוף אפשרויות של התפתחות נפתחות בפנינו. הירח מסמל את אלמנט המים ואת מאגרי המידע הקולקטיביים. אנו מבינים כיצד הכל משתנה כל הזמן ואין צורך להמשיך ולמחזר את המידע השלילי מהילדות שלנו. בעזרת הירח אנו מנקים רגשות חסומים שעוצרים את התנועה הזורמת במציאות חיינו. ביום זה אנו מוזמנים לשחרר חוסר בהירות שקשור בקארמה המשפחתית שלנו ולהוציא לאור דברים סמויים וטראומות שחבויות בתוכנו. ככל שאנו מרפאים את המידע השלילי הזה מהילדות, אנו מגיעים ליציבות פנימית, לאיזון בין צרכים שונים שלנו וליכולת לבטא בעוצמה את הכישורים שלנו תוך כדי זרימה נעימה בחיי היום יום.

כלב
ה- 20/10: טון 12 באנרגיה של הכלב:
תהליך הניקוי של הגל גרם לחיבור מחודש לעוצמת הלב שלנו ולהפסקה משמעותית בבזבוזי האנרגיה שלנו על הסובבים. החיבור לחום השמש הופך אותנו ביום הפתרון לחברים הכי טובים של עצמנו. דווקא כשאנחנו נאמנים לרצונות הלב שלנו, אנו מלאים באנרגיה ושופעים בחמימות, באש וביצירתיות. פתרון גל הסערה מגיע עם הכלב שמלמד לחבר בין ה-"כ" ל"לב", לשלב את הכוונות לרצון הלב שלנו. לאורך הגל אנו מגלים מהם הצרכים והרצונות האמיתיים שלנו וכיצד ניתן להשאר קשובים להם לאורך כל הדרך. ברגע שאנו מעמידים את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו, קיימת בנו האנרגיה ליצור עוד ועוד ומתאפשר מקום לביטוי הכישורים שלנו. כדי לחוות את תחושת החיים, עלינו לשחרר את מסך הסערה הרגשית שמעוור את עינינו, את הכעסים, מצבי הרוח והדעות הקדומות. הנטייה שלנו להתערבב עם האנשים שעל הדרך, להגזים בתגובות שלנו לארועי המציאות היום יומיים, להשליך על הסובבים, מגבילה את האפשרות לחוות את המגוון המוצע לנו בחיים. שחרור התלות באנרגיה של האחר מאפשר להגיע לאינטימיות ולהיפתח רגשית. רק שהפעם ללא דרמות, תרגומים ומעורבות רגשית, אלא ממקום מאוזן ושקט. לא ממקום שתלוי באחר ושואב את האנרגיה שלו, אלא ממקום שמוטען באש מבפנים ועם לב פתוח ואוהב, חווה חמימות בקשריו. אנו לומדים שכל התהליכים הם בנו, בינינו לבין עצמנו ובמקום להזין את המח שלנו באנרגיה רגשית ממוחזרת של דרמות וקיצוניות, אנו יכולים להתמלא באש יצירתית ומאירה. כלב בפתרון מסמל את היכולת להיות נאמנים לעצמנו ולעשות בדיוק את מה שמתאים לנו בכל רגע. כתוצאה מכך אנו הופכים לאנשים הוגנים, מאוזנים ועם לב פתוח ואוהב חווים חמימות ותחושה של מימוש בחיינו.

קוף
ה- 21/10: טון 13 באנרגיה של הקוף:
קוף ביום השלוש עשרה מסמל אדם שמח וטוב לב, שמתנהל בקלילות ובהנאה מסיטואציה אחת לאחרת, תוך כדי מימוש מקורי של הרצונות שלו. עבודת הריפוי האינטנסיבית עושה את שלה ומאפשרת בסוף הגל לקחת בקלות את אירועי החיים. זה הכל עניין של זווית ראייה ובמקום כבדות, רמת מתח גבוהה והתנהלות מתישה ממשימה למשימה, הקוף מציע לנו מלוא חופן תענוגות, רוח יצירה שטותית ומהנה ומקוריות מלהיבה. תהליך הניקוי, ההתבהרות והמיקוד של הגל מוביל אותנו למקום קסום שיודע להתנהל אחרת על גבי הזמן. קוף בטון שלוש עשרה מחבר אותנו לגאוניות הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו ומאפשר ליצור יש מאין, ממקום שמעבר לזמן. היכולת להמציא את עצמנו מחדש בכל רגע, תלויה בכמות המידע הקיימת במערכת שלנו. ככל שתהליך הריפוי של הסערה הלך והתעצם, התפנתה כמות אדירה של מידע ממוחזר מתאי גופינו ונפתחה בפנינו האפשרות לתקשורת ישירה עם אינסוף של מידע משדה הנפש. אתגר השמש הטעין אותנו באור מוזהב של אחדות שמאפשר לתבנית השלמות והיופי להשתקף בחיינו. ככל שחיינו בהירים לנו ואנו מתנהלים במציאות ללא מטענים רגשיים ושכליים, מתפנה המקום ליצור ולבטא את המקוריות הייחודית, שהיא האש הפנימית המבקשת לפרוץ מאיתנו החוצה. האמון בעצמנו ובחיים שהלך ונבנה בתוכנו וכן החמימות הפנימית שהלכה וגדלה, מאפשרים לקפוץ היום בהנאה אל תוך המציאות ולשחק ובגדול את משחק החיים. האינטליגנציה והביטחון העצמי שקוף בטון שלוש עשרה מסמל מאפשרים לארוג בחכמה את מציאות חיינו, לקשר בין הכוחות השונים הפועלים עלינו ולבצע כל פעולה באופן אופטימאלי. הקוף בסוף הגל משחרר מאיתנו את רצינות היתר ומאפשר במשחקיות ובאלגנטיות לנוע בין הבמות השונות של חיינו ולבטא את רצונותינו ביצירתיות קסומה וייחודית.

שנהנה מגל סערה מרפא, מאיר ויצירתי.
באהבה,
טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close