2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הרוח

מאת: טליה טוקר

שלום וברכה לכולנו:

רוח
ב- 1/3: נכנס גל חדש באנרגיית שער והוא נקרא גל הרוח: לאחר התהליך העמוק של האיזון הרגשי שהיה מלווה בתחושה של כובד אנרגטי שחווינו בגל הירח שחלף, מגיעה לחיינו הרוח הזורמת, הקלילה והמשועשעת. הרוח מסומלת ע"י יונק הדבש ולאורך הגל הקרוב היא ממלאה אותנו בשמחה ובעליזות ומאפשרת לקפץ בנועם מסיטואציה אחת לאחרת, תוך כדי ביטוי נאמן לאמת שלנו.
ככל שאנו נפתחים להומור ולרבגוניות שבאנרגיית הרוח, משתחררות מאיתנו תחושות של עצבות, נטל ומטען שהן צורות ביטוי שונות לרמת המתח הגבוהה שלרוב אנו חיים בה. רובנו חיים ברמות מתח גבוהות מאד כתוצאה מהפער הקיים במוחנו בין הרצוי למצוי.

אחת ממטרות הגל העיקריות היא להגיע לרמת מתח נורמטיבית וה"פוש" הראשון מהשער של הרוח הוא בנשימה. הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה שלנו ומזכירה לנו כמה שיותר פעמים ביום פשוט לנשום. בזמן הנשימה אנו מאפשרים למידע שבאויר להכנס אל תוך המערכת שלנו וכתוצאה מהמידע החדש אנו חווים רגיעה בגוף שלנו. מעבר לכך הרוח מסמלת את עקרון התקשורת ומאפשרת לתקשורת קולחת בכל סוג של אינטראקציה. לאורך הגל היא דוחפת אותנו לבטא את עצמנו בחדות, בבהירות ובאופן מדיוק ונאמן לרצונותינו. הנושא הכללי של הגל הוא היכולת לקחת אחריות על עצמנו ועל חיינו. באנגלית המילה responsibility"" מתורגמת "ליכולת להגיב"- להגיב במחשבות, במילים ובמעשים על מה שקורה במציאות שלנו ולקחת את ההחלטות שנכונות לנו עכשיו. אנו מתחברים לאלמנטים הזכריים שבנו ולומדים כיצד לצעוד בנועם במציאות חיינו תוך כדי ביטוי שוטף של האמת שלנו.

אנרגיית הרוח מחברת אותנו לארבע רוחות השמים ומלמדת כיצד להגיע לאחדות הניגודים בתוכנו. אז היא פותחת עבורנו חלון להתפתחות המודעות ולצמיחה הרוחנית שלנו ואנו מתחברים ישירות לשדה הנפש הנצחי ומאפשרים להשראה אינסופית לבוא לידי ביטוי דרכינו.

לילה
ה- 2/3: טון 2, היום השני של אתגר הגל באנרגיית הלילה:
אנו נמצאים לקראת סוף לוח הצ'ולקין ועל כן זהו הזמן להתנקות מעוד מידע דפוסי שמגביל את האפשרויות האינסופיות שלנו. בתהליך סגירת המעגלים של המחזור שחולף אנו מתמודדים עם אתגר לילה כדי לנטרל מהמערכת שלנו סופית מספר תבניות אישיותיות ששולטות בתפיסת המציאות שלנו. הלילה מסמל את החשכה הפנימית, את הפחדים שהצטברו בתוכנה הרגשית שלנו והיום אנו חווים אותם כמפלצות שמרפות את ידינו. במהלך הגל אנו לומדים להביא אור, מידע חדש לפחדים העמוקים הללו שהם פרי יצירתה של התוכנה הרגשית שלנו. האתגר בגל הרוח הוא לשחרר עוד חלק מהדואליות שבה אנו חיים ולהסיר מעט את הערפל של המציאות הקוטבית. הגיהנום הוא כאן, במציאות הקוטבית של הטוב והרע שבה אנחנו חיים. במציאות הזאת אנחנו שופטים, מגדירים ומסווגים כל דבר. דרך הרחבת נקודת המבט ליותר ויותר אוביקטיבית, אנרגיית הלילה מאפשרת לנגוס בגן העדן שמבעד לזמן ולמרחב. לכל שאלה תשובה ודרך חפירה עמוקה בנבכי מוחנו, אנרגיית הלילה מאפשרת לשנות את זווית הראייה שלנו בנוגע לסיטואציות שחוזרות על עצמן כתוצאה ממחזור המידע. הלילה שמסמל גם תחושה של בית מזמין אותנו במהלך הגל ליצור לעצמנו מרחב אישי מקודש שבו נרגיש נינוחים ומוגנים. כשנלמד להרגיש בבית במציאות חיינו, נוכל בקצב שלנו לשחרר את החשכה מחיינו ובמקומה להטען באור ובתקווה. השחרור של המידע השלילי מפנה מקום לתקשורת מסוג אחר ואנו נפתחים לזרימה אינטואיטיבית ביום יום שלנו שמחוברת לאפשרויות חדשות ולידע גבוה.

זרע
ה- 3/3: טון 3 שבו מתחיל הפוקוס לפתרון האתגר, באנרגיית הזרע:
הזרע מלמד את אומנות השינוי ומזכיר לנו את העובדה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום". הפחד משינוי הוא אחד מהפחדים הגדולים ביותר שלנו כבני אדם. לרוב אנחנו מעדיפים לשמור על המוכר והידוע משום שהלא ידוע מעלה בנו תחושות של חוסר אונים ושל איבוד שליטה. קיימים תחומים בחיינו שבהם אנחנו מרגישים "תקועים" אך הפחד מ"הרעת המצב" משתק אותנו. כדי שנוכל לזרום בחיינו עם הרוח ולהתחבר לאינטואיציה שבלילה, הזרע מאפשר להכיר בערך של יצירת שינויים בחיינו ואף לזרוע אותם. הכל משתנה כל הזמן: כדור הארץ נמצא בתנועה תמידית ביחס לשמש, בטבע בכל רגע נתון קיימת צמיחה אפילו אם היא במילימטרים, הים נמצא בתנועה אינסופית ואנו לומדים לזרום עם התנועה הזאת שהיא בעצם החיים. הזרע היום מביא אותנו להכרה בשינויים שאותם אנו מבקשים להכניס עכשיו אל תוך חיינו ואורג רשת של צורות ותאוריות מציאות חדשות, שממגנטות את רצונותינו אל תוך המציאות. ביום השלישי של החיבור לאינטואיציה הזרע מלמד שכדי להתמודד עם פחדים עמוקים ולהפתח לזויות ראייה חדשות עלינו לנוע, להתפתח לכיוונים שונים ולזרוע מטרות חדשות אל מציאות חיינו. אנו מוזמנים היום לנשום את הזרע לתאי גופינו ולהבין מה עלינו לשנות עכשיו בגישה הפנימית ובמציאות החיצונית שלנו.

לפי החכמה הסינית הצורה הגיאומטרית של שלושת הימים הראשונים של הגל קרויה: "קדמה", "התקדמות" (הקסגרמה 35), ועפ"יה בימים אלה ניתן ליישם רעיונות ולהוציא לפועל מטרות חדשות (זרע 3). הסינים מוסיפים כי קיים עכשיו פוטנציאל לתקשורת בכל הרמות, במקביל לאפשריות של תמיכה, כנות, עידון, שיפור והשפעה יוצאת דופן (רוח 1).

נחש
ה- 4/3: טון 4 של זריעת פתרונות לאתגר הלילה, באנרגיית הנחש:
אנו נמצאים בגל רוח שמניעה אותנו לבטא את האמת שלנו וחכמת הנחש מלמדת שהדרך היחידה היא הדרך האותנטית שלנו, ללא השוואות ל"דשא של השכן" ולנורמות החברתיות. ביום של זריעת הפתרונות הנחש מלמד לצעוד בדרכינו האינדיבידואלית מבלי לבזבז אנרגיה על מחשבות של ביחס לבחוץ. הוא מרגיע את מערכת העצבים האקטיבית שלנו, שכתוצאה מההתמודדות עם אתגרי הלילה והחיים יכולה בשלב הזה להיות מוצפת ברמת מתח גבוהה. ההתבוננות בחשכה הפנימית מעלה סוגיות שונות אל המודעות שלנו והנחש האלכימאי מלמד היום כיצד ניתן להתמיר את הרעל המחשבתי, המועקות הרגשיות והתשוקות המוגזמות. הוא מחבר אותנו לחכמת האבות הקיימת בסלילי הד.נ.א. שלנו ובעזרת הידע האינסופי הזה שבתוכנו אנו מאירים את החשכה. הנחש המסמל חיות ונוכחות בגוף ומלמד לשמור על רמת אנרגיה גבוהה במערכת שלנו. כדי לפתור אתגר לילה ולהרגיש בנח בגופינו ובחיינו אנו מודרכים לחיות, להתענג ולחוות את המגוון הקיים במציאות. בעזרת אהבת החיים של הנחש והתנועה הספיראלית שלו ניתן להאיר "לופים" שכליים וטשטוש פנימי שנוצרו במהלך חיינו. ההנחייה של הנחש היום היא לחיות את מה שמשמח את ליבנו ומחייה את גופנו ולהנות מצוף החיים העסיסי.

מגשר עולמות
ה- 5/3: טון 5, בו אנו מתחברים למרכז הפנימי שבנו ומגבשים כח רצון חזק כדי שנוכל לפתור את אתגר הלילה, באנרגיה של מגשר העולמות:
המגשר מסמל נקיון, שחרור, סליחה וטרנספורמציה. העוגן של הגל נשען על היכולת לנקות מעצמנו כל סוג של שליליות, לשחרר מאיתנו את הדחיסות המצטברת כל הזמן בתאי גופינו ולהרפות מהלחצים ומהקשיים היום יומיים. המוטיבציה להתמודד עם אתגר הלילה מלמדת אותנו שהנטל שאנו סוחבים עימנו הוא מידע ממוחזר שקיים עמוק בתוך התוכנה הרגשית שלנו. זהו מידע שהפנמנו בשלב כזה או אחר בחיינו וברגע שאנו מודעים למחזור שלו, אין בנו יותר את הצורך להשתמש בו. אנרגיית המגשר מלמדת כיצד לנקות ולרפא את המידע הממוחזר הזה וכתוצאה מהניקוי להתמלא בקלילות, בחכמה ובשמחה על חיים חדשים. ביום החמישי של גל הרוח אנו מגיעים למקום של סליחה לעצמנו ולסובבים אותנו. הריפוי של המגשר משחרר מאיתנו מועקות ואמונות דפוסיות שעד היום ניהלו את חיינו ומאפשר לזרימה ספונטנית מרגע לרגע.

יד
ה- 6/3: טון 6, שבו אנו מתחילים לזרום עם פלוס בחיינו באנרגיית היד: היד מלמדת אותנו היום כיצד אנו יכולים לזרום בחיינו ממקום של ידיעה פנימית בטוחה. ככל שנתחבר ל(יד)ע הפנימי שלנו, נוכל לפעול מתוך הרצון הרץ והזורם ולא מתוך הצורך הצר והמגביל. תהליך הגל מלמד שכדי להרגיע את רמות המתח הגבוהות שלרוב אנו חיים בהם כתוצאה מהלילה שבתוכנו, עלינו ללמוד פשוט לעשות, לזרום, לנוע הלאה. היד מחברת אותנו היום לכוח פנימי אינסופי שמאחד בתוכנו את ארבעת האלמנטים ומעצים אותנו. החיבור לידיעה הפנימית מאפשר להשלים בהנאה משימות שונות בחיינו ולהגשים את הרצונות שלנו. במקום לנוע בתחושות של לחץ, בלבול ודאגה אנו לומדים לסמוך על עצמנו ועל היכולות שלנו. ביום השישי שבו אנו מארגנים את העניינים בשטח, את "הסידורים" הנדרשים לקראת שיא הגל, היד מלמדת כיצד לזרום בנעימים מעניין לעניין ולממש את עצמנו על המגוון הקיים בנו. היום ננשום את היד אל תאי גופינו, נתחבר לידע שבנו ובעזרתו "נתקתק" עניינים שוטפים במציאות שלנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "תועלת", "עלייה", "התווספות" (הקסגרמה 42) והיא מלמדת שהכל אפשרי עבורנו בזמן מיוחד זה (מגשר 5). עפ"י הסינים כדאי לנו לנצל את הזמן הזה כדי לשחרר התמכרויות והרגלים הרסניים שלא משרתים אותנו יותר (נחש 4). הם מוסיפים שע"י התמדה, משמעת עצמית ורצון יציב ומתמשך ניתן להשיג את מטרותינו ולהרחיב אותן גם לשירות הכלל (יד 6).

כוכב
ה- 7/3: טון 7, שיא הגל באנרגיית הכוכב: בשיאו של גל הרוח הכוכב ממלא אותנו באנרגיית האהבה ללא תנאי של ונוס, בזוהר אינסופי של ספיראלה ורודה שהופך אותנו לכור אטומי של אנרגיה. אתגר הלילה ותהליך סגירת המעגלים של סוף הצ'ולקין מעלים בנו שליליות, ביקורתיות ומטען כבד מהעבר. לכן בשיא התהליך של הגל הכוכב "עובד" במלוא המרץ כדי למלא אותנו בחיוביות ובזוהר כוכבי. כדי להתמודד עם האפלה המחשבתית שבנו, הכוכב מלמד כיצד לשנות את הדימויים השליליים שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי חיינו לדימויים חיוביים. כדי שנוכל להמשיך בתהליך סילוקם של הפחדים העמוקים, הכוכב היום פוקח את עינינו לראות את היופי הקיים בנו ובחיינו בכל רגע נתון. בשיא גל הרוח אנו לומדים להתמקד במה שיש בנו ובחיינו ובמקום לנוע מהבסיס של החסר המוכר לנו, אנו הופכים את הפלוס לנקודת המוצא שממנה אנחנו פועלים. ביום זה ננשום את האור של הכוכב ונקבל את עצמנו כפי שאנחנו ברגע זה ממש. בזמן הנשימה נחווה רטט מעודן של אהבה במרכז הלב שלנו ונדמיין כיצד אנחנו הופכים למגדל-אור שמאיר ומתפשט לכל עבר.

ירח
ה- 8/3: טון 8 של היושר הפנימי, באנרגיית הירח:
ירח גלקטי מעיד על כך שגל הרוח גורם לתהליך של התבוננות עמוקה וכנה אל תוך עצמנו. הירח מחבר אותנו למאגרי הזכרון של התת מודע, שבהם נמצאים הטראומות והפצעים מהילדות שלנו. בהשראת הירח אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "עד כמה באמת נגעתי בשורשי הפחדים שלי"?, "עד כמה אני מסכימ/ה להתבונן באומץ במנגנוני ההישרדות שאימצתי לעצמי מאז היותי ילד/ה"?, "עד כמה אני בוחר/ת את האירועים בחיי ועד כמה הדפוסים העמוקים הם אלה שמנהלים אותי ביום יום שלי"?, "עד כמה אני באמת מגשימ/ה את הפוטנציאל הגלום בי ומחובר/ת לעוצמה הטמונה בי"? ביום זה הירח שמסמל תחנת שידור וקליטה מחדד את יכולת הקליטה שלנו לסימנים ולסמלים שאנחנו מקבלים על הדרך. במהלך הגל אנו מוזמנים לשים לב לסימנים הללו ובעזרתם לקבל תשובות לכל השאלות שלנו. העובדה שהירח נמצא ביום השמיני של הגל מעידה על כך שקיימת עוד "עבודה" על התוכנה הרגשית שלנו. אנו לומדים לשחרר את התנועה במציאות מתוך מידע רגשי ממוחזר ובמקומו אנו מטעינים עוד מידע הגיוני וחיובי ומתחברים לעוצמה המלאה שבנו.

כלב
ה- 9/3: טון 9, נקודת המפנה בסיפור של הגל מתחילה באנרגיית הכלב: הקפיצה של הגל מתבהרת לנו כשאנחנו מבינים שהחשכה הפנימית שבתוכנו נובעת ממצבים רגשיים קיצוניים שמציפים מדי פעם את המערכת שלנו. בכולנו קיימת "תוכנה" רגשית שממחזרת מידע ופועלת באופן אוטומטי והכלב היום מלמד שככל שנשמור על איזון רגשי ונלמד לפעול דרך ההגיון הבריא שלנו, כך יעלמו המועקות מחיינו. בעזרת הכלב אנו לומדים לוותר על הדרמות, על הסערות וההתרגשויות הקיצוניות ובמקומם לפעול ממקום הגיוני, הוגן ומאוזן. תהליך הגל הולך ומתבהר לנו עוד יותר כשאנחנו לומדים להעמיד את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו ומפסיקים לבזבז אנרגיה על ריצוי הסביבה שלנו. ביום של הפענוח אנו מבינים שכדי שנוכל לראות מבעד לחשכה ולנוע בהשראת הרוח, עלינו להפוך לחברים הכי טובים של עצמנו בדיוק כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם. הנאמנות לרצונות ולצרכים שלנו שומרת על רמת האנרגיה שלנו, פותחת את ליבנו לעצמנו ולסובבים אותנו ומאפשרת למימוש הרוחני הגבוה שלנו.

לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "הרמוניה", "התלהבות" (הקסגרמה 16) והיא מלמדת אותנו לזרום עם עצמנו, עם חיינו ועם הגוף שלנו, מבלי להתנגד ולבזבז אנרגיה (כוכב 7). אנו לומדים לזרום בחיינו (ירח 8) ובכך מאפשרים לשיתופי פעולה ולביטוי מלא של עצמנו ברגע העכשווי (כלב 9).

קוף
ה- 10/3: טון 10, בו אנו מדייקים ומעצבים עוד יותר את הקפיצה שמתרחשת בגל באנרגיית הקוף: הקוף היום מלמד אותנו כיצד ניתן לשחק את משחק החיים עם תמימות וסקרנות של ילדים. כדי להפוך את התהליך שבגל למושלם אנו מתחברים היום לילד היצירתי, הקסום והחינני שבתוכנו. המועקות וחשיבת היתר של הלילה נעלמים ברגע שאנחנו לומדים לזרום ממצב למצב בחיים כשאנו משועשעים ויצירתיים. ביום של ה"פינישים" הקוף מלמד אותנו להתייחס בקלילות לאירועי החיים וממלא אותנו במנה הגונה של ההומור הקיים בכל רגע ורגע. עם התפתחות החברה המערבית שבה אנו חיים למדנו שכדי "להצליח" עלינו להיות רציניים, אחראיים ובוגרים. הקוף של היום מלמד שיהיה לנו הרבה יותר קל לזרום בחיים, ממקום של צחוק ושל זוית ראייה קלילה על המצבים השונים. ככל שאנו משתחררים מהכבדות ומהביקורתיות, הקוף מחבר אותנו ישירות לשדה הנפש ואנו מתמלאים במידע חדש ומקורי. אז אנו מוזמנים להתחבר לרוח הדוחפת אותנו לאורך הגל ולבטא את ההשראה שעוברת דרכינו בדרכים שונות.

אדם
ה- 11/3: טון 11 שבו משחררים דפוסים עמוקים ומכשולים פנימיים שעדיין קיימים במערכת שלנו, באנרגיית האדם:
במהלכו של גל הרוח אנו מבינים שעיקר החשכה הפנימית נובע מ"לופים" שכליים, שלא מפסיקים כמעט אף פעם. המחשבות הדפוסיות מלוות אותנו כל הזמן, החל מהרגע שבו אנו פוקחים את עינינו בבוקר ועד למצבי העייפות המוגברים של הערב והלילה. האדם של היום האחת עשרה עוזר לנו לשחרר את המחשבות הבלתי פוסקות הללו ואת השכל המניפולטיבי שמטיל ספק בכך שניתן לחיות חיים מאושרים כאן במציאות הפיזית הקוטבית. האדם בעל הגוף המנטלי המפותח לרוב לא מאמין שניתן לצעוד בדרך הלב בחיים הללו ולהפוך ל"גביע שפתוח לשפע של היקום". יום זה מיועד לניקוי גוף המחשבה שלנו מכל אותם הרהורים ולבטים גדולים. האדם גם מלמד כיצד לאפשר לאחרים להיות בדיוק כפי שהם, ללא שפיטה וללא הצורך לשנות אותם. כל אחד הולך בדרכו עם התוכנה הרגשית שמוטבעת במוחו ושום דבר לא קשור אלינו באופן אישי. כשאנו משחררים ציפיות מעצמנו ומהסובבים אותנו, אנו מאפשרים לתנועה קלה וזורמת במציאות חיינו. בעזרת האדם אנו לומדים היום לצעוד בתבונה בדרכינו, להסתכל בגובה העיניים על הסובבים אותנו ולמגנט שפע של הזדמנויות אל תוך חיינו.

הלך שמים
ה- 12/3: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של הלך שמים: הלך שמים מסמל את המטה הקדוש הקם לתחייה, את אנרגיית הנביא והמשיח. פתרון הגל מחבר אותנו ביראת כבוד למקום מאד עוצמתי בנשמתנו ומעיד על חמלה ואומץ אדירים שנבנים בליבנו במהלכו של גל הרוח. הגל מלמד שהארתם של המקומות החשוכים בתוכנו בזוויות ראייה מחודשות משתלמת ומובילה להתפתחות רוחנית גבוהה ולנחישות פנימית. ההתמודדות עם הפחדים העמוקים מפתחת בנו את היכולת לשמור על האנרגיה שלנו מכל סוג של התעללות חיצונית ופנימית ומבזבוז אנרגטי. פתרון הגל מלמד שככל שאנחנו הופכים להחלטיים ולאסרטיביים, אנו מסוגלים להתעמת ישירות עם כל מה שמרפה את ידינו ולהציב גבולות ברורים לכל "שואבי" האנרגיה למינהם. כשאנו באמת מסכימים להסיר את הערפל המחשבתי והרגשי מחיינו אנו מתמלאים באנרגיה אינסופית, נפתחים למסרים מקודשים ממערכות מידע מפותחות ולתקשורת ישירה עם המדריכים שלנו. ביום השתים עשרה של הגל אנו מרגישים בנח עם עצמנו ועם חיינו ובעזרת הלך שמים יוצרים מרחב מקודש לחקירה, ללמידה ולתנועה בין מימדים. ביום זה ננשום את גלופת הלך שמים לתאי גופינו, נשהה בהיכל הלך שמים המקודש ונקבל את הסימנים המיועדים להתפתחות שלנו עכשיו.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה קרויה: "התחלות קשות" (הקסגרמה 3) והיא מלמדת אותנו כיצד לטפל בבעיות השוטפות, בענייני היום יום השונים, תוך כדי גיבוש יסודות מוצקים וארגון המידע בסדר וביעילות (אדם 11). הסינים מוסיפים שבימים אלה אנו נולדים מחדש ללא ידוע וכתוצאה מכך חווים כאבי גדילה ועל כן עלינו להתארגן מחדש ולעמוד בסופת הרגשות, תוך כדי שמירה על עקרונותינו (הלך שמים 12).

קוסם
ה- 13/3: טון 13, בו מגולמת החכמה והקפיצה של הגל באנרגיית הקוסם:
קוסם ביום השלוש עשרה מעיד על חיבור לעוצמה המלאה שלנו ולמערכות מפותחות של ידע, שהם מעבר לתהליכי המציאות הרגילה. הגל מוביל אותנו מרוח קלילה, שמחה וזורמת אל עבר קוסם מחובר ויודע, בעל מבנה המח המפותח. מרוח תקשורתית בעלת יכולת ביטוי מדויקת אל קוסם שהופך לצינור של אור ומבטא בחמלה את הידע שבו. מרוח שמחברת לאמת הפנימית שלנו ויוצרת אפשרויות מגוונות למימוש אמת זו בחיינו לכוהנת הגדולה שמכילה בקלות את אינסוף האירועים המתרחשים בחיינו. הצמיחה עם אתגר הלילה מביאה אותנו למקום של ידיעה פנימית עמוקה שגורמת לבטחון בעצמנו ובהחלטות שלנו. ההתבוננות לעומק המוחות שלנו אפשרה לנטרול של מידע רגשי מחיינו ולשחרור ההיצמדות לאותה התנהלות דפוסית ממוחזרת. הרוח מיגנטה את היכולת לזרום בהשראה בחיינו והפכה אותנו לקוסם שיודע את עצמו, אינו תלוי בפידבקים ובאישורים מבחוץ ובעל יכולת לרפא את עצמו, את סביבתו ואת האדמה. ביום השלוש עשרה של גל הרוח אנו הופכים למיכל של ידע ואור שמכיל בתוכו בהנאה את המציאות הקוטבית האשליתית. אז אנו מתחברים לתדר האהבה ללא תנאי ולאנרגיה הנשית הספיראלית של הבריאה ומסוגלים לחולל ניסים בחיינו. אמן.

מאחלת לכולנו גל רוח קליל ומלא בהשראה.
באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: | אימייל | אתר

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close