2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: כלב (12-24/6/11)

יום ראשון – – הרבה דברים לעשות, לשדר, לקלוט. רשמים. בין שינה וערות התפזרתי בין חדרים וחלומות ובבוקר כל החלקים מרחפים חזרה למקום בספירלה איטית. דילוגים מהירים לאזורי פונקציונליות וביניהם רגעים ארוכים בגינה – לטפל בצמחים, להוציא ייחורים, לשתול עציצים, לעשב אדמה שהולכת ומתקשה על שורשים קשוחים. לבהות בורדים. [רונית]

לכבוד גל הכלב פותח הלב קבלו וידאו פותח לב (ומפתיע) – מכתב לנשים, מניפסט אהבה מהגבר החדש לאישה הנצחית:


[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

כלב
ב- 12/6, מתחיל גל הכלב: בגל הקרוב הכלב דוחף אותנו לחבר את הכוונה ללב (כ-לב) ולפתוח את ליבנו יותר ויותר. לאורך הגל הכלב ממגנט לחיינו אנרגיות של חמימות, אמון, פתיחות ושל חברות אמיתית. עקב משברים שונים שעברנו עם אנשים ובמיוחד עקב חוויות של פגיעה ממערכות יחסים קרובות, רבים מאיתנו שמו מנגנוני הגנה על ליבם כדי לא להפגע. בגל הנוכחי נלמד כיצד להשתחרר מהסגירות הזאת ובמקומה לפתוח את ליבנו למגוון החוויות המרגשות הממתינות לנו.

החכמה של הגל מלמדת שהצעד הראשון בפתיחת הלב וביכולת לשיתוף פעולה עם הקרובים אלינו הוא להיות קשובים לעצמנו ולצרכים שלנו, כפי שנאמר- "ואהבת לרעך כמוך". ראשית אנחנו לומדים לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו ולכבד את הרצון שלנו בכל רגע נתון. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך האנרגיה שלו דוחפת אותנו במהלך הגל להיות נאמנים לרצונות שלנו ולשים את עצמנו בראש סדרי העדיפויות בחיינו. במקום לרצות את הסובבים ולבזבז אנרגיה מרובה על הבחוץ, אנו מבינים שאנחנו הכי חשובים ושהגיע הזמן לעשות בדיוק את מה שטוב לנו.

במשך הגל אנחנו מאזנים את הרגשות שלנו, משחררים דרמות של האגו ועושים חשבון נפש ביננו לבין עצמנו וביננו לבין חברינו. גל הכלב מלמד כיצד לשמור על האנרגיה שלנו ועל רגשות מאוזנים במקום להתערבב בסיטואציות קיצוניות ובדרמות סוערות. כשאנחנו שומרים על האנרגיה שלנו ו"מקפידים" לאהוב את עצמנו, ליבנו מלא באהבה גם לסובבים אותנו ולעולם בכלל.

במשך שלושה עשר הימים הקרובים, מערכות היחסים הקרובות שלנו יכולות לתמוך בנו ואף לגדול ולהתחזק בעצמן וכמו כן קיים פוטנציאל להכרויות אינטימיות. גל הכלב מיועד לכך שנלמד להכיר בערך העצמי שלנו ולבטא בבהירות את רגשותינו ורצונותינו האמיתיים. ככל שנעשה זאת נוכל להגיע למצב שבו אנחנו מלאים בשמחת חיים, בתחושת חמימות ובהרגשה שאנחנו אוהבים ומוקפים באהבה.

קוף
ה- 13/6, אתגר הגל הוא הקוף:
הקוף הירחי מאתגר אותנו לעלות על במת החיים עם הקסם והכריזמטיות הקיימים בנו ולשחק את המשחק בהנאה, בקלילות ובמקוריות. הוא מלמד כיצד לשזור את הכישורים הטבועים בנו אל תוך המציאות הקוטבית וליצור בהנאה את רצונותינו. היצירה של הקוף היא ספיראלית, באה ממקור של השראה אינסופי וממלאה אותנו ביכולת ליצור יש מאין. מעניין שהדרך אל פתיחת הלב עם הכלב עוברת דווקא דרך הקוף הקליל והיצירתי. אנחנו מבינים שככל שנבטא את עצמנו ונחווה תחושות של סיפוק מהעבודה, מהיצירה האישית ומדרך ההתנהלות היום יומית שלנו, נוכל באמת להיפתח גם לסובבים המקיפים אותנו.

הקושי בגל הוא לבטא, להוציא החוצה את מה שאנחנו מרגישים וחושבים ולהפסיק לקחת את עצמנו ברצינות רבה מדי. לרוב מה שמונע מאיתנו לחיות את פרץ האש היצירתי הטבוע בכל אחד ואחת מאיתנו, קשור במחסומים שעצרו אותנו עוד כששיחקנו כילדים. כדי לבטא את הילד ההיפראקטיבי והמשועשע שבתוכנו ולזרום בהנאה במציאות החיים, עלינו להוציא החוצה את כל מה שאנחנו עוצרים בתוך הבטן. התהליך של פתיחת הלב יכול להציף אותנו בפחדים ובמועקות ואתגר הקוף מבקש שנשחרר מאיתנו את הכבדות, הריחוק והציניות. עם הקוף אנחנו לומדים כיצד לשחרר את מה שמעכב את הקסם וההברקות האישיות מלהגיע אל חיינו. אז אנחנו מוזמנים לנוע בחיים בקלילות ובהנאה תוך כדי ביטוי יצירתי מפרה ומשמח.

אדם
ביום השלישי של הגל, ב- 14/6, מתחיל המיקוד בפתרון האתגר באנרגיית האדם:
האדם החשמלי מלמד אותנו היום שמותר לנו לעשות בדיוק את מה שאנחנו רוצים. אמנם זה נשמע מרחיק לכת, אך באמת ניתן לחיות במציאות שבה אנחנו עושים ומבטאים את הרצונות הפנימיים שלנו. כדי להתאזן רגשית ולהיפתח לילד היצירתי שבנו, האדם ביום השלישי של הזרימה מבקש שנשים את השכל שלנו בצד ונשחרר את שאלות הקיום הטורדניות ואת הספקות שכל הזמן מנקרים ברקע. השאלות והספקות מקבלים כל הזמן את אותן התשובות בהתאם למידע הרגשי שקיים בתוכנה המוחית שלנו. במקום זאת האדם מציע שנאפשר לליבנו להיות המוביל ובעזרתו נוכל לממש את הרעיונות היצירתיים שלנו.

האדם מלמד כיצד ללכת בדרך ולהתגבר בתבונה על כל מכשול אפשרי שקיים בה. לאט ובהדרגה אנחנו הופכים לגביע שפתוח לשפע של היקום ונפתחים להזדמנויות הרבות שקיימות עבורנו בכל רגע בחיים. ביום זה האדם מלמד כיצד להסתכל בגובה העיניים על הסובבים אותנו ולהתייחס לכל מפגש כאל התכנסות של חכמה. בדרך לאיזון הקשרים שלנו עם הכלב אנחנו מבינים שכל אחד והדרך שלו ואין לכך שום קשר אישי אלינו או לרצונות שלנו. במקום האוביקטיבי שמשחרר שיפוט כלפי בני האדם הרבה יותר קל לנו לזרום עם לב פתוח ולחזק את שיתופי הפעולה המצמחים עם השותפים שלנו למסע החיים.

הלך שמים
היום הרביעי של הגל, ב- 15/6, אנרגיית שער בסימן הלך שמים:
החכמה של הקודים מלמדת שלא ניתן להגיע לאיזון רגשי אם לא נדע כיצד לשים גבולות ברורים לכל מי ומה ששואבים את האנרגיה שלנו. הכלב מלמד אותנו שאנחנו במקום הראשון בחיינו ולמעשה אמורים להיות הכי חשובים והלך שמים מלמד כיצד להגביל באופן החלטי ונחוש את כל מה שמונע מאיתנו לזרום עם הרצונות שלנו. כדי לא להכנס לדרמות של החיים אנחנו חייבים להתמלא בנחישות שלווה ולהגיד "לא" החלטי וברור כשמהלך האירועים לא באמת מתאים לנו. רק כשאנחנו מקפידים לעשות את מה שבא לנו ולבלות בחברת מי שבא לנו, אנו מצליחים לשמור על האנרגיה שלנו ואז יכולים להיפתח לצדדים היצירתיים והקלילים באישיותנו.

ביום של הזריעה המנטלית הלך שמים ממלא אותנו בנחישות, בחמלה ובאומץ לבטא בבהירות את הרגשות שלנו. יום שער זה של הגל מאפשר לקפיצה אישית עצומה ברמת המודעות שלנו ולחיבור לידע מאד גבוה משדה הנפש. מודעות זו הולכת וגדלה ככל שאנחנו משחררים את הישן, מוותרים על תפיסות עולם מקובעות שמוכרות לנו ומרחיבים את זווית הראייה בנוגע למצבים שונים בחיים. כל אחד מאיתנו מוזמן ליצור לעצמו היום חלל של הלך שמים מקודש שבו הוא יכול לחקור וללמוד על עצמו ועל החיים. בחלל הנעים הזה הלך שמים מעיר אותנו לדעת את עצמנו, את מה שטוב ונעים לנו בחיים ואת המקומות שבהם כדאי לנו להציב גבולות מאד ברורים. ככל שאנו מזהים מי אנחנו ומה נכון לנו, אנחנו מתחברים לידע אינסופי, מתעצמים מאד ומסוגלים לתרגם בדרכינו האותנטית את הידע הגבוה שלנו.

קוסם
תהליך פתיחת הלב ממשיך ליום החמישי של הגל ב- 16/6, באנרגיית הקוסם:
הקוסם הקוואנטי של היום מלמד אותנו לסמוך על עצמנו ועל האינטואיציות שלנו ולשחרר את הצורך באישורים ובפידבקים מהבחוץ. ביום שבו אנחנו מגבשים כח רצון פנימי לשחרר את הדרמות ואת חוסר האיזון הרגשי מחיינו, הקוסם מלמד כיצד להפסיק להיות "קבצני אישורים" מהסביבה ומהעולם. כדי שנוכל לפתוח את ליבנו הרגיש עוד יותר ולשחק בכיף עם הרעיונות היצירתיים שלנו, אנחנו לומדים להתחבר למקור עצום של אנרגיה הקיים בתוכנו, לקול פנימי עמוק שלא תלוי או מושפע מהחוץ. אנחנו אלה שיודעים הכי טוב מי אנחנו ומה נכון לנו בחיים. אף אחד מחוצה לנו לא מכיר אותנו כמו שאנחנו את עצמנו והגיע הזמן לסמוך על הידיעה האישית הזאת.

אנרגיית היגואר ביום של הסנטר מאפשרת לפעול ממקום פשוט וצנוע של אמונה וביטחון בידע שלנו. גל הכלב הולך ומתפתח ועניינים רגשיים שונים צפים והקוסם היום מרחיב את היכולת להכיל את אירועי המציאות השונים ולהפוך למיכל של ידע ושל אור. המוטיבציה להמשך התהליך של הגל נשענת על העוצמה הנשית שבנו ועל עומקים של בריאה שהם מבעד לזמן ולמרחב.

נשר
היום השישי של הגל ב- 17/6, באנרגיית הנשר:
הנשר המהדהד מכוון אותנו היום להגביה את מעוף הציפור שלנו אל מעבר לשגרה השוטפת בחיי היום יום שלנו ולהתבונן בתמונה השלמה של חיינו על כל הפרטים שבה. הרחבת נקודת המבט מאפשרת להפתח לאפשרויות ראייה חדשות שלא חשבנו עליהן קודם לכן. במקום להסתבך בפרשנות צרה של פרט ספציפי, אנחנו מתרוממים לנקודת מבט אוביקטיבית יותר של המציאות. כשאנחנו פחות מדגישים את הפרטים שהם מחזור של מידע רגשי, אנו מגלים כיצד חיינו עם כל מה שיש בהם בסה"כ זורמים לכיוון הנכון עבורנו עכשיו.

הנשר ביום השישי של הגל מראה כיצד כל חלק בחיינו הוא בחירה שלנו ושלרוב היא אפילו מוצלחת ואם לא, הוא ממלא אותנו בתקווה ובכוחות לשנות את התמונה. ביום השישי של הזרימה לקראת שיא הגל, אנרגיית הנשר מלמדת כיצד לאזן בין עשייה "רצינית" למנוחה. הפאזל של חיינו מורכב מהמון צדדים ואנו לומדים כיצד לשלב בינהם. ככל שננוח, מוחנו העמוס יוכל לאזן את המערכת שלנו מבפנים ולהתחבר להשראה האינסופית עם הקוף. כך שהיום יש לנו אפשרות להגיע לשקט פנימי סביב כל ההתרחשויות האחרונות דרך הגדלת זווית הראייה שלנו וקבלת פרספקטיבה מאוזנת על מהלך האירועים השונים בחיים.

לוחם
שיא הגל ב- 18/6, יום שער באנרגיית הלוחם:
תהליך פתיחת הלב מגיע לשיאו והלוחם ביום שער זה מאפשר לשחרור חוסר הביטחון בעצמנו ובאמת שלנו. הלוחם האינטליגנט ממשיך לשאול היום שאלות ולהטיל ספקות בנוגע למימוש היצירתי ולסוגיות שמלוות אותנו במערכות היחסים הקרובות לנו. הוא מדריך אותנו לגלות מה היא הדרך שהכי פותחת את ליבנו ומלמד כיצד לצעוד בדרך מופלאה זו באומץ, בתבונה ובהגיון.

הלוחם הוא עצמאי בשטח, יכול להסתדר בעצמו בכל מקום ועם כל אחד ומאפשר היום לשחרר את התלות באחרים ובדברים החיצוניים. ביום השביעי של הגל הוא מחבר אותנו לקול פנימי ברור בנוגע להיבטים השונים בחיינו. הוא מזמין אותנו לבטא אמת פנימית זו מבלי לפחד מתוצאות עתידיות וליצור בחכמה את רצונותינו העכשויים בקצב שנכון לנו. בשיא התהליך של גל הכלב, הלוחם המהדהד מאפשר להציב את הגבולות מהזריעה של היום הרביעי, להתאים את הגוף לאנרגיות המעודנות שהקוסם מחדיר ביום החמישי ולתעל את האנרגיות לעבר מימוש החזון של היום השישי. כך שהיום אנחנו מוזמנים להקשיב לעצמנו, לליבנו ולמה שבאמת נכון לנו בדרך שאנחנו עושים ואז ליישם בנחישות את הידע שלנו במציאות היום יומית.

אדמה
ב- 19/6, ביום השמיני מתחיל תהליך הירידה בקצב של הגל עם אנרגיית האדמה:
כחלק מתהליך החיבור ללב וליצירתיות שבנו הגיע הרגע לבדוק בצורה כנה עד כמה אנחנו מקורקעים ומחוברים למציאות שלנו. האדמה הגלקטית מבקשת שנשאל את עצמנו היום: "האם אני נוכח/ת במציאות הפיזית שלי עם שתי רגליים על הקרקע"?, "האם אני מבטא/ת בפועל את הרעיונות היצירתיים הקיימים בראשי?", "האם עיסוקיי היום יומיים משקפים את מה שהנשמה שלי מבקשת לעשות פה בכדור הארץ"?, "האם אני לומד/ת ופתוח/ה לעוד ועוד מידע חדש"?, "עד כמה אני פשוט עושה את שלי מבלי לנסות לשכנע את הסובבים אותי בצדקת דרכי"? האדמה ביום של היושרה מעירה אותנו לממש את הרצונות המקוריים שלנו במציאות חיינו ומדרבנת אותנו לעשות, בלי יותר מדי דיבורים. ככל שאנו מוציאים את רעיונותינו מהכח אל הפועל, אנחנו מהווים דוגמא לחיים יצירתיים שנוצרים בלב אוהב ופתוח.

מראה
ב- 20/6 היום התשיעי שבו כוונת הגל מתחילה להתגשם במציאות הוא באנרגיית המראה:
ביום של פענוח עלילת הגל אנחנו מבינים שתהליך פתיחת הלב שלנו חייב לבוא לידי ביטוי ביחסים עם המראות המקיפות אותנו. אנחנו לא חיים באי בודד ולב פתוח מעיד על נתינה ללא תנאים, ללא חשבונאות ו"פנקסנות". המראה הסולארית מציעה שנתבונן בהשתקפויות המקיפות אותנו ונלמד דרכן על עצמנו ועל המקומות שנשאר לנו "לעבוד" עליהם. דרך המראות השונות אנחנו לומדים על ההיבטים היצירתיים שחסומים אצלנו ועל הגירויים וההסחות שמקטינים את יכולת הריכוז והמיקוד שלנו ברגע. המראה מאפשרת לבדוק האם אנחנו באמת מאוזנים רגשית ונוכחים ללא שיפוט וביקורת בסיטואציות השונות ועם האנשים שאנו פוגשים על הדרך.

אני ממליצה שנשים לב למפגשים המתרחשים לאורך הגל ולתחושות השונות שעולות בנו בזמנים הללו. נתבונן במיוחד במצבים שבהם אנחנו מתנתקים מהלב שלנו כדי לזכות באישור ובהכרה מבחוץ. נשים לב היכן במקום לעשות את מה שבאמת בא לנו, אנחנו מושפעים מהדעות של הסביבה שלנו. כשנזהה את המקומות שבהם חשוב לנו להרשים ולהוכיח, שבהם האנרגיה שלנו מופנית החוצה במקום פשוט להיות אנחנו עצמנו, נוכל להשתחרר מהתלות בסביבה, להסיר מאיתנו הרבה חוקים ונורמות חברתיות מזויפות ולחיות ללא פחד ועם לב פתוח.

סערה
ה- 21/6, היום הארוך בשנה: היום העשירי של הגל באנרגיית הסערה:
ביום שבו הלב ועימו גם היצירתיות שבנו מתחילים להיפתח, הסערה מגדילה עוד יותר את הביטחון העצמי שלנו. ביום העשירי של ה"פינישים" הסופיים של הגל, הסערה המרפאה מלמדת כיצד אנחנו יכולים להטעין את עצמנו מבפנים ולהפוך להיות העוגן של עצמנו. היא ממלאה אותנו בתחושות של אמון והגנה ומגדילה את ידיעת הכישורים המייחדים אותנו. בכך היא מאפשרת לנו לפתוח את ליבנו יותר ויותר במהלכם של החיים ה"סוערים" השוטפים.

במהלך גל הכלב אנחנו עוברים תהליך עמוק של איזון רגשי וכדי להשלים את התהליך אנו עוברים היום דרך הריפוי של הסערה הפלנטרית. הסערה מאפשרת לניקוי יסודי של דחיסות שהצטברה בתאי הגוף ולטיהור של מידע שלילי מהתוכנה המוחית שלנו. אנחנו מבינים שכדי לדייק עוד יותר את תהליך הגל עלינו להמשיך ולטפל בעצמנו עד שנדע שאנחנו מאוזנים לחלוטין. ככל שאנו מלאים באמון בעצמנו ובעולם, גדלה גם ההסכמה הפנימית שלנו לקפוץ לים החיים המרתקים ולזרום בחופשיות עם היצירתיות הקיימת בנו.

היום הוא גם היום הפורמאלי הראשון של הקיץ: מזה עידנים ימי השיוויון מהווים נקודות יחס בין חושך לאור עפ"יהם ניתן לקבוע את עונות השנה. התרבויות העתיקות במצרים, במקסיקו, בסין ועוד התייחסו לימי השיוויון כאל נקודות מפנה בזמן בהן ניתן לנקות את האנרגיה שלא רלוונטית יותר, להשתנות ולהיטען באנרגיה חדשה מהמחזור החדש. ה21/6 הוא יום השוויון הקייצי ומסמל את תחילת הקיץ. מיום זה הימים מתחילים להתקצר במסלולה של השמש דרומה עד שהיא מגיעה לנקודה הכי דרומית ב21/12. העובדה שהקיץ מתחיל בסערה מלמדת על תהליך עמוק של ריפוי וטיהור שאנחנו עומדים לעבור בתקופה הזאת. אנחנו נלמד כיצד לנקות מאיתנו את כל השליליות שקיימת במח ובגוף שלנו עד שנתמלא בביטחון ונוכל לממש את עצמנו בקיץ של עשייה יצירתית ובזרימה נעימה עם גלי החיים. אמן.

שמש
ב- 22/6 אנחנו מגיעים ליום ה-11, שבו הגיע הזמן לשחרר את מה שעדיין מעכב את פתיחת הלב שלנו באנרגיית השמש:
השמש היום מבקשת שנפשפש עוד יותר בעומק מוחנו ונוציא משם עוד כמה מעצורים שמנעו מאיתנו עד היום מלהגיע לאיזון רגשי פנימי ולביטוי יצירתי. ניתן לשאול את עצמנו היום: "מה עדיין לא בהיר וברור לי באופן שבו אני רוצה לבטא את עצמי"?, "מה עוצר אותי מלפעול מתוך להט היצירה שקיים בתוכי"?, "באילו מקומות אני עדיין מרגיש/ה קור, ניכור, וכבדות בחיי היום יום שלי"? האור של השמש היום מבהיר לנו את התחומים שבהם אנחנו עדיין לא פועלים מהלב ולכן חווים מחסומים באש היצירה שלנו. אנרגיית השמש ממלאה אותנו בחמימות, באור ובמידע לגבי הדרך המדויקת עבורנו עכשיו בחיים. אני ממליצה שנדמיין היום שמש ענקית במרכז הלב שלנו ונתבונן בכל אותם הדברים שמרגשים ופותחים אותנו אל שמחת החיים שבנו.

דרקון
ב- 23/6 מגיע הפתרון של היום ה-12 באנרגיית הדרקון:
בפתרון הגל אנחנו מתחברים לעוצמה הנשית הקיימת בכל אחד מאיתנו שמקבלת, מפרגנת ומתנהלת באהבה לעצמה ולסובבים אותה. תהליך פתיחת הלב שלנו והרצון לבטא את היצירתיות הפועמת בנו מובילים למקום של קבלה של מה שיש בנו ובחיינו ושל אהבה לעצמנו בדיוק כפי שאנחנו היום. אנחנו לומדים שהחסימות הרגשיות והיצירתיות נובעות מביקורתיות מיותרת ומהרגלים של הרס עצמי.

תהליך הגל איפשר לנו לנקות את השפיטה העצמית ואת המיקוד במה שאין שמנעו מאיתנו את היכולת לביטוי האותנטי שלנו. אנרגיית הדרקון הקריסטלי של היום ממלאה אותנו ברכות כלפי עצמנו וכלפי העולם הסובב ומזינה אותנו במה שאנחנו זקוקים לו עכשיו. ביום זה הלך שמים נמצא בהדרכה ומעיד על כך שלמדנו להיות החלטיים, נחושים ולכבד את הצרכים והרצונות שלנו. כשאנחנו שמים גבולות ברורים, קל לנו יותר לקבל ולהזין את עצמנו באהבה ובחיוביות. בפתרון הגל אנחנו מלאים בביטחון, בעוצמה ובראייה אופטימית על עצמנו ועל החיים. קבלה זו של עצמנו הופכת לבסיס מוצק שמאפשר לבטא את מי שאנחנו היום ואת היצירתיות הנשית השופעת הקיימת בתוכנו. ככל שאנחנו נמצאים במקום של קבלה, אנו מתחברים לאינסוף אפשרויות בריאה של עולמות חדשים בחיינו.

רוח
סוף הגל ב- 24/6, היום ה- 13 באנרגיית הרוח:
התהליך שעברנו בגל הכלב מוביל אותנו לרוח ביום השלוש עשרה שמעידה על כך שהפכנו לאדם עליז, תקשורתי, בהיר וכנה. לאורך הגל אנחנו עוברים תהליך מכלב רגיש, נאמן ואוהב עד לרוח מלאה בהשראה, בשמחה ובנועם. הכלב מיגנט אלינו את נתינת האמון בעצמנו ובשותפים שלנו למסע החיים ולאט ובהדרגה איפשר לאיזון הרגשות הסוערים שלנו. האיזון האנרגטי מביא ביום האחרון לרוח קוסמית זורמת ויציבה.

הרוח של סוף הגל מלמדת על כך שיצרנו סוג חדש של תקשורת עם הסובבים אותנו, החל בקרובים אלינו ביותר וכלה באנשים שאנחנו פוגשים על הדרך. תהליך פתיחת הלב ואיזון הרגשות לימד אותנו כיצד לבטא את עצמנו בהגיון ובנועם, להוציא החוצה בפשטות את אשר בליבנו וזאת ללא הצורך בדרמות ובקיצוניות. הרוח מסמלת דיוק ובהירות ומלמדת על כך שהיום אנחנו כבר לא מתבלבלים ולא מאפשרים להצפות רגשיות להתרחש.

הגל מלמד שתקשורת ויכולת לבטא את הרצונות שלנו באופן מדוייק הם הכרחיים למערכות יחסים אוהבות, צומחות ומתפתחות. במהלך הגל הקוף דחף אותנו לבטא, להוציא החוצה את היצירתיות שבנו והרוח שבסוף מעידה על כך שלמדנו לזרום בנועם ובקלילות מעניין לעניין כמו יונק דבש עליז וססגוני. הרוח מסמלת את האיכויות הזכריות של ביטוי האמת שלנו ברוגע ובהומור והעובדה שהיא מסיימת את הגל מעידה על כברת הדרך שיש לעבור כדי להצליח להתנהל בצורה הישירה הזאת. התהליך שבגל הכלב הופך אותנו לבני אדם ששמחים בחלקנו, שזורמים בעקבות האמת שבליבנו ושמבטאים באהבה את השפע שקיים בנו.

מאחלת שאנרגיות הכלב

יעזרו לכולנו לפתוח את הלב..

ושיהיה לנו קיץ שמיח ופוריח…

באהבה, טליה.

הערה כללית –

עולם המאיה הוא עולם צבעוני ועשיר שמורכב מקודים מתמטיים ומצורות גיאומטריות. הסמלים השונים הנמצאים בטווח הקליטה שלנו הם קודים שצפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו ולכן לכל אחד מאיתנו קיים חיבור ישיר איתם. הלמידה של הסימבולים פותחת אותנו למידע אינסופי שקיים בתוכנו, מידע שהוא מעבר לידע הממוחזר של התוכנה הסגורה במח שלנו.

המשחק עם הסמלים יוצר בתוכנו רישומים של מידע שעד היום לא זוהו ע"י המח שלנו משום שהמח הוא תוכנה שמוגבלת במידע. ביצירת תבניות המידע החדשות אנחנו מרחיבים את טווח קליטת המח ובכך יוצרים פתח למיגנוט מהיר ומדויק של הרצונות שלנו. החשיפה לתדר שהוא מעבר למילים דרך צורות גיאומטריות מאפשרת לשינוי במבנה המח וכתוצאה מכך לשינוי ההתנהלות במציאות היום יומית שלנו.

אני מציעה לאלה שקוראים את התחזית מדי יום לשים את גלופת היום מול העיניים: לנשום אותה אל תוך הגוף, להרגיש כיצד האנרגיה מחלחלת לכל תא ותא, לאפשר לזרם האסוציאציות החופשי למלא אותנו ולהתכוונן על האנרגיה של היום. בעזרת הנשימה של הסמל נשתדל להתמלא במחשבות חיוביות לגבי עצמנו בפרט ולגבי החיים בכלל. ניתן לכתוב כל מה שעולה לנו- כוונות, אירועים והבנות. הנשימה, הציור והכתיבה יכולים לעזור מאד כדי להיזכר בידע האינסופי שקיים בתוכנו. מאחלת לכולנו גל כלב פותח לב.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close