2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: לוחם 25/3 עד 6/4

[מאת: טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

לוחם25/3: תחילת גל הלוחם: גל הלוחם מלמד אותנו כיצד לבטא את האמת העמוקה ביותר שלנו באומץ, בחכמה ובאלגנטיות. הלוחם של תחילת הגל מזרז את המעבר מהמערכת הדפוסית, שממחזרת שוב ושוב את אותן תבניות מידע מוגבלות אל מערכת הגיונית, שבה אנחנו בעלי בחירה מבין אינסוף של אפשרויות. המטרה בגל היא לממש בתעוזה ובחינניות את מה שאנחנו מאמינים בו ולא משנה באיזה נושא מדובר.

האמת הפנימית שלנו נוגעת בתחומים מגוונים: בעבודה, במערכות היחסים הקרובות והרחוקות, בתחומי העניין השונים בחיינו, בזמן הפנאי האיכותי שלנו ועוד ועוד. במהלך הגל אנחנו לומדים כיצד לפעול מתוך הרצון (הרץ), מתוך חופש הבחירה ולא מתוך הצורך (הצר), שמגביל את האפשרויות בחיינו.

הלוחם מתבונן בשקט בעצמו ובהתרחשויות בחייו, חוקר לעומק תחומים שונים עד שהמודעות האישית שלו מתרחבת והאינטליגנציה שבו הופכת לפעילה. אז הוא יכול להגשים את הרעיונות והרצונות שלו במציאות החיים ולהתקרקע. אחרי שהשתחררנו מהישן בגל הלילה והרשנו לחדש ולשונה להתווסף אל תוך חיינו עם הזרע, אנו מוזמנים לנוע באומץ אל מציאותנו המשתנה ובה ליצור את חלומותינו.

בגל הלוחם אנו לומדים כיצד לבטא את הרעיונות המבריקים שלנו וכיצד להגשים אותם בקלות ובחכמה. הלוחם המגנטי מלמד להיות עצמאיים בשטח ולא תלויים בדבר. בדרכו הנבונה הוא מתמודד בשעבוד פנימי של מחשבות ממוחזרות, בהתמכרויות, בתלות באנשים, בחפצים ובכל דבר חיצוני עד שהוא מצליח לחוות תחושת חופש פנימית של ידיעה ומעשה. הוא מטיל ספקות בנוגע להיבטים השונים של החיים ובודק אותם ביסודיות עד שהוא מגיע לתובנות לגבי מה שנכון לו.

למשך שלושה עשר הימים הקרובים – מהיום עד ערב ליל הסדר – הלוחם ממגנט אלינו אנרגיות של אמון בעצמנו, מחבר אותנו להדרכה הפנימית שלנו וממלא אותנו ברוח אומנותית לקראת ימים מלאים בעשייה ובהשראה.

אדמה
26/3: יום שער: יום שני באנרגיית האדמה: האתגר בגל הלוחם הוא להתחבר לאדמה ולעמוד איתנים ויציבים עם שתי רגליים על הקרקע. אנחנו לומדים כיצד ליצור עוגן פנימי יציב בעל שורשים עבותים שחודרים הישר אל עומק נבכי האדמה. לאורך הגל אנחנו לומדים להתחבר לאמא אדמה- במגע, בהליכה יחפים על האדמה, בחיבור לחיות, לצמחים, לאבנים, לקריסטלים או בכל דרך שמתאימה לנו. ככל שאנחנו מתייצבים ומשתרשים, אנו מתחברים לנקודת המרכז שבמרכז הלב והענפים שלנו יכולים להתפשט אל עבר השמים האינסופיים. תחושת העוגן הולכת ומתרחבת ככל שאנחנו נמצאים בעשייה ויוצרים את המחשבות שלנו אל תוך החומר.

בעידן הנוכחי שבו קיימים אינסוף של גירויים סביבנו, רבים מאיתנו מחפשים אחר האושר אי שם בחוץ ושוכחים שהכל נמצא בתוכנו כאן ועכשיו. במקום לבזבז את האנרגיה שלנו על מסקנות מיותרות ותסריטים עתידיים, אנרגיית האדמה מלמדת אותנו להתרכז במציאות עצמה ובמה שקורה בה ברגע זה ממש. אנחנו לומדים לחיות בהווה הריאלי, להתמקד במה שממשי בחיינו במקום בפנטזיות הוירטאוליות שעוברות במוחינו ללא הרף.

לאורך הגל האדמה הירחית מסנכרנת אותנו עם סיטואציות ומפגשים משמעותיים שמבקשים להעיר אותנו מתרדמת של שנים ארוכות ולהניע אותנו לפעול בדרך הביטוי שנעימה לנו. ייתכן שהיא תנער את חיינו ואיתם גם חלקים בתוך המוח שלנו כדי שנשחרר מחשבות מכשילות ונוכל לעזור בשינוי התדרים שמתרחש בתקופה מואצת זו.

מעצם הבחירות והמעשים שלנו בגל בפרט ובחיים בכלל, אנחנו משפיעים על האחרים ועל העולם כולו ואין צורך בדיבורים מיותרים ובשכנוע הסובבים אותנו בצדקת דרכינו. ברגע שאנחנו מבטאים את קולנו עם הלוחם ולומדים לעשות את שלנו עם האדמה, אנו חווים תחושת חופש פנימית וזורמים לכיוון של צמיחה והתפתחות הידע.

מראה
27/3: יום שלישי באנרגיית המראה: ביום של תחילת הפוקוס לכיוון פתרון אתגר האדמה, המראה מניחה בידינו את החרב שחותכת את האשליות ומאפשרת לראות מבעד למראות הסובבות. היא מבקשת שנתבונן באנשים המקיפים אותנו ונלמד בעזרתם כיצד לשנות את עצמנו.

אחד הגורמים שמאד מקשים על יכולת המימוש והביטוי שלנו קשור ביחס שלנו להשתקפויות המקיפות אותנו. אנחנו מבזבזים המון אנרגיה על הבחוץ בנסיון להרשים, לקבל פידבקים ולעמוד בנורמות החברתיות המקובלות. המראה החשמלית היום מלמדת כיצד להפסיק את התנודות הללו אל עבר המראות ובמקומן ללמוד על עצמנו דרך השיקופים ולשנות בתוכנו את החלקים שלא נעימים לנו. היא מלמדת כיצד לשחרר מתחים, תרגומים והשלכות על הסובבים ונטרול התנודות מאפשר לזרימה נטולת שיפוט מסיטואציה אחת לאחרת.

המראה מסמלת ריכוז ומיקוד ומאפשרת להיות יותר ויותר נוכחים ברגע ההווה, בלי המחשבות המיותרות על העתיד הלא ידוע ועל "מה שיהיה" בו. ביום של הזרימה האינטאיטיבית אנחנו לומדים להתמקד בעצמנו ובהווה הריאלי היחידי שקיים ובכך מתמלאים באנרגיה להמשך הגל.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "מתינות", "צניעות" (הקסגרמה 15), עפ"יה אם נאזן מצבים קיצוניים בחיינו, נשלים בדרכנו משימות שהתחלנו (אדמה 2) ונשמור על כנות עם עצמנו, המטרות שהצבנו לעצמנו יתממשו (לוחם 1). הסינים מוסיפים שעלינו לזכור לעשות הכל במידה, למתן את הפנטזיות מרחיקות הלכת שלנו ולהשאר מרוכזים ברגע העכשווי (מראה 3).

סערה
28/3: יום רביעי באנרגיה של סערה: ביום של הזריעה המנטלית לכיוון פתרון אתגר האדמה, מהות הסערה מכוונת אותנו לנקות ולרפא כל סוג של חסימה- פיזית, רגשית, מנטלית או אנרגטית. הריפוי של הסערה העצמאית מאפשר לטיהור של תאים חולים מגופינו ולניקוי של מידע ממוחזר מתוך המוח שלנו. אנחנו לומדים שכדי להתקרקע בדרכינו הייחודית, עלינו לשחרר את תחושת הפער המדומה בין הרצוי למצוי. גם אם לעתים נדמה לנו שאין לנו ברירה והמציאות מבחוץ כופה עלינו דברים, זהו למעשה מידע ממוחזר שקיים במוח שלנו שמוקרן לעולם והופך למציאות. כל מה שקורה בחיינו הוא מדוייק ולטובה ואנחנו מוזמנים לשנות את אותם הדברים שפחות זורמים לנו.

אותם הכבלים שאנחנו חיים בהם הם יצירה שלנו והחקירה היסודית של הלוחם מרחיבה את זווית הראייה שלנו ומאפשרת לבחירה חדשה בנוגע להיבטים השונים במציאות חיינו. בזריעה לפתרון אתגר האדמה אנחנו משחררים "פיילים" שלא רלוונטיים יותר למציאות היום יומית שלנו ומנקים כמות אדירה של מסה תאית שלילית. כדי לצעוד באומץ עם האמת שלנו עלינו להאמין בעצמנו וביכולות הקיימות בנו. הסערה האלקטרומגנטית עוזרת לנו היום לבדוק עד כמה אנחנו מעריכים את עצמנו ומגדילה את הביטחון שלנו לקפוץ אל מימיי החיים הסוערים. היא עוזרת להטעין את עצמנו בריפוי, ברעיונות חדשים ובהשראה ובכך מאפשרת להשתרש בנחישות במציאות חיינו.

שמש
29/3: יום חמישי באנרגיית השמש: תהליך גילוי הרצונות האמיתיים שלנו עם הלוחם מחבר אותנו ביום החמישי לאלמנט האש שבתוכנו. השמש הקוואנטית היום מחזקת את החיבור לאש הפנימית שמתחילה לזרום בלהט אל תוך התאים שלנו. אש מחממת זו שורפת חלק נוסף מהדחיסות שנתגלתה ביום זריעת הפתרונות עם הסערה וממלאה אותנו בכוחות לעשייה ובאנרגיה יצירתית.

המוטיבציה להשתרש יותר ויותר במציאות החיים נשענת על היכולת להיות בהירים בנוגע לדרכי הפעולה שלנו. הבהירות השמשית מאפשרת לשים את הפוקוס על הדברים שבאמת חשובים לנו עכשיו ומשחררת מאיתנו בלבול ופיזור שמקשים על יכולת ההגשמה שלנו. כדי לחזק את יכולת הקרקוע והביטוי של רעיונותינו, עלינו ללמוד להיות חמימים כלפי עצמנו כמו שמש אביבית נעימה ומלטפת. חמימות זו מטעינה אותנו באנרגיה פנימית שמאפשרת ליישום הרצונות שלנו. השמש ממקדת אותנו היום ברצונות האינדיבידואלים שלנו וממלאה אותנו באור, במידע ובחום.

דרקון
30/3: טון 6 באנרגיית הדרקון: ביום שבו אנחנו מתאזנים לקראת שיא הגל, האנרגיה הנשית של הדרקון מבקשת מאיתנו לקבל את עצמנו ואת מי שאנחנו היום ולהכיר בהישגים שכבר מימשנו בחיינו. אנרגיית הדרקון הקצבי מאפשרת להעריך מחדש את מה שכבר עשינו ועברנו בחיים ולגלות שיש כמה וכמה דברים במציאות שלנו שבאופן אוביקטיבי ניתן לכנותם הישג. היא מכוונת אותנו למלא את מחשבותינו בחיוביות לגבי עצמנו, לגבי התהליכים השונים בחיים ובכלל לגבי כל מה שקורה לנו. פעמים רבות מה שמרפה את ידינו מלהגשים את עצמנו ברבדים שונים הוא וויתור עצמי וחוסר ביטחון בסיסי בכך שאכן ניתן לחיות את האמיתות שלנו. כשאנחנו מתבוננים במה שיש לנו ומעלים את רמת הפלוס במערכת שלנו, אנו מתמלאים באנרגיה שמאפשרת לעשייה וליצירה.

בעזרת הקבלה האימהית שקיימת באנרגיית הדרקון ניתן להגיע לרגיעה, לשקט ולרכות ולשחרר את הביקורת וההרס העצמיים שהם אלה שמעכבים את הביטוי המלא שלנו. בתהליך ההשתרשות ההולך ומתייצב שלנו עם האדמה, האנרגיה הנשית מזמינה אותנו להרגע ולהזין את הגוף ואת המוח שלנו. ככל ש"נקפיד" לאהוב את עצמנו ואת חיינו, נוכל להיוולד אל תוך מציאות קסומה שבה אנחנו חיים את הרצון שלנו בכל רגע נתון.

רוח
31/3: טון 7 באנרגיית הרוח: הרוח בשיא גל הלוחם מזכירה לנו קודם כל לנשום. הנשימה היא מפתח בסיסי למימוש, לתנועה ולחיים. אמנם לנשום נשמע מאד הגיוני לכולנו אך רובנו לא נושמים כמעט בכלל. כדי שנוכל לבטא, להתעגן וליצור, הרוח המהדהדת מלמדת אותנו כיצד למלא את בית החזה שלנו באוויר ואת מוחנו בחמצן שמאד חיוניים לערנות ולריכוז שלנו. החמצן שאנחנו נושמים הוא למעשה הדרך המהירה ביותר לקבלה של מידע חדש והנשימה מאפשרת להזנה של המוח שלנו.

בשיא הגל הרוח מרעננת את דרכי התקשורת שלנו עם עצמנו ועם הסביבה ומאפשרת לבטא את עצמנו בחדות, בדיוק ובנועם. הרוח התקשורתית מעמיקה את שאלת השאלות של הלוחם ומעצימה את היכולת שלנו לבטא בהנאה ובחן את האמת שהולכת ומתגלה לנו לאורך הגל. כדי שנוכל להשתרש בנועם ולא לפעול מתוך לחץ ורמות מתח גבוהות, הרוח מחדירה קלילות ושמחה אל התהליך של הגל. לעתים קרובות נדמה לנו שהמציאות היא קשה ומורכבת וכדי להגיע לאיזושהי תחושה של מימוש, עלינו להתאמץ מאד ואולי אפילו קצת לסבול. בשיא התהליך של גל הלוחם הרוח מלמדת שתהליך של קרקוע יכול גם לזרום בתנועה קלילה, מלאה בהומור ובהשראה.

לילה
1/4:יום שער: טון 8 באנרגיית הלילה: אנרגיית הלילה היום מבקשת מאיתנו להכנס פנימה אל תוך המוח שלנו ולהתבונן בעומק המחשבות שקיימות שם. ביום השמיני אנחנו עורכים בדק בית פנימי עם הלילה הגלקטי וכשאנחנו באמת מסכימים להתבונן אל תוך החשכה שבתוכנו, עולים הפחדים העתיקים שעד היום הגבילו את החופש והעשייה שלנו. הלילה שקרוי גם "בית" מלמד אותנו כיצד להיות נינוחים בגופינו, בביתינו ובכלל בכל זמן ומרחב.

ביום של היושרה שבו אנחנו לומדים ליצור הרמוניה בין המחשבות, המילים והמעשים שלנו, אנו מוזמנים להכנס אל תוך היכל הלילה המקודש שבתוכנו ולשאול את עצמנו: "איזה חשכה פנימית מונעת ממני לצאת אל העולם ובגדול"?, "היכן אני מרגיש/ה לא בנח בעשייה היום יומית שלי"?, "עד כמה אני באמת מרשה לעצמי לעשות את מה שבא לי בחיי?", "עד כמה אני קשובה לאינטואיציה שלי"? אנרגיית הלילה מאירה עבורינו פחדים עמוקים ומושרשים שעד היום נמצאים בתוך המוח שלנו ומעכבים את העשייה בחיינו. מערכות מידע אלה מנעו מאיתנו מלבטא את הקול הייחודי שלנו ולחוות תחושה של מימוש עצמי.

ביום שער זה אנחנו מוזמנים לנשום את הסמל של הלילה אל תוך תאי הגוף, להציף באור לבן את כל האמונות הדפוסיות שעולות ולהזרים במקומן מידע חיובי וחדש.

הרבה מאד דברים מתרחשים במקביל עם אתגר האדמה. הרבה רעיונות, אפשרויות, מפגשים והתפתחויות. לפי החכמה הסינית הימים השביעי עד העשירי בגל קרויים: "הסתגלות" (הקסגרמה 17) ובהם אנו לומדים מתי לפעול (רוח 7) ומתי לנוח (לילה 8) וכיצד להתאים את עצמנו לצרכי השעה, החברה והתקופה. אנחנו לומדים להיות חלק מהמצב הקיים ובתוכו לפעול (זרע 9).

זרע
2/4: יום תשיעי באנרגיית הזרע: נקודת המפנה בעלילת הגל מתחילה בהסכמה פנימית לשינוי ולהשתנות. בדיוק כשם שהים לא מפסיק לנוע ולהשתנות אף לא לרגע אחד, כך גם החיים הם למעשה תנועה אינסופית. הזרע מסמל שינוי ומלמד שכדי להגיע לתחושה של מימוש עלינו לנוע כל הזמן אל עבר החדש בחיינו. תהליך גילוי הרצון האמיתי שלנו וה"פוש" לעשייה מהאדמה צוברים תאוצה כשאנחנו באמת מסכימים לשנות משהו בסוג ההתנהלות היומית ובאופן החשיבה שלנו.

ביום התשיעי אנחנו מתחברים לפולסים של אנרגיית הזרע שבתוכנו, שוברים מגבלות פנימיות וצומחים ופורחים יותר ויותר. אנחנו לומדים לזהות את הרווח המתקבל כתוצאה משחרור החשיבה הדפוסית וההרגלים הממוחזרים ומגבירים את התנועה לקראת סוג אחר של נוכחות בחיינו. הזרע הסולארי מלמד שכדי לשחרר את הכבלים הישנים שעימם חיינו עד לרגע זה עלינו להסכים לזרוע, להשקות ולהגשים את הרעיונות והידע שקיימים בנו, כאן עכשיו! הזריעה היא היום, ברגע זה ממש.

פעמים רבות אנחנו חושבים על שינוי אך לא עושים דבר על מנת שהוא יקרה. הזרע ביום של "נפילת האסימון" מלמד שהגיע הזמן לעשות את הצעדים הנדרשים לגדילה ולצמיחה שלנו. הוא מלמד כיצד לסגל את עצמנו לצורכי הזמן, לתאם תדרים עם החברה שמקיפה אותנו ותוך כדי כך לתרום את חלקנו בשינוי הקולקטיבי שמתרחש עכשיו על פני האדמה.

נחש
3/4: טון 10 באנרגיית הנחש: ביום העשירי הנחש הצבעוני והחינני מדייק עוד יותר את תהליך ההשתרשות שלנו במציאות החיים. הנחש מסמל את הרצון האינדיבידואלי שבתוכנו ומאפשר היום להתחבר לאמת הייחודית הזאת.

האתגר עם האדמה מוביל אותנו לבדיקה מחודשת בנוגע לעשייה הנכונה לנו בתקופה זו בחיינו ואנחנו מגלים שפעמים רבות אנו מגבילים את האפשרויות שלנו בגלל הרצון להשתייך לנורמות החברתיות המקובלות. "שונים", "שייכים", "מקובלים" הם בסך הכל מילים והנחש הפלנטרי משחרר אותנו מהדיון בנושאים הללו. הוא מאפשר לקבל את השונות והייחודיות שבנו שהופכות אותנו למי שאנחנו. הקול הפנימי האינדיבידואלי שלנו יכול להוביל לאמת יוצאת דופן שלא בהכרח תואמת את הנורמות שגדלנו עליהן (למעשה, בהכרח לא…). הנחש מאפשר להתחבר לעשייה האותנטית שלנו, מבלי להיות מוטרדים מהחברה ומהחוקים שלה.

כדי להשלים את תהליך ההתייצבות והקרקוע הנחש הנהנתן מלמד אותנו כיצד לחיות בתוך הגוף שלנו ולהנות מכל רגע במציאות היום יומית. הוא מזמין אותנו להתענג על כל צעד ושעל שבדרך ובכך לאפשר לפרצי חיות ולהתרגשויות בחיינו. הנחש מופיע ביום העשירי של הגל ומבקש שנחבר את העשייה שלנו אל שמחת החיים. כשאנחנו מלאים באנרגיית חיים אנו מתחברים לידע הקדום המצוי בתוך סלילי הד.נ.א. שלנו ומאפשרים לידע אינסופי זה להתבטא בכל רגע במציאות היום יומית.

מגשר עולמות
4/4: טון 11 באנרגיית מגשר העולמות: ההתחברות לעוצמת אנרגיית האדמה מחייבת אותנו לרפא כמה טראומות עתיקות שמושרשות בתאי גופינו, שכל פעם מחדש מציפות אותנו וממשיכות להפעיל את המערכת הרגשית שלנו. קיימות סיבות טובות לכך שעד היום לא העזנו לבטא את החלומות והרצונות האמיתיים שלנו. ככל שהמערכת שלנו מתייצבת, נרגעת ומתקרקעת, אנחנו מסוגלים להתבונן בעומק ההסחות הרגשיות שצצות בתוכנו.

אחרי כברת הדרך שכבר עברנו בגל הלוחם, מגשר העולמות מבקש ש"נחפור" עוד טיפה בפצעים הרגשיים שלנו וננקה עוד כמה מהדפוסים הממוחזרים. ביום האחת עשרה שבו אנחנו ממיסים את המכשולים שעדיין נותרו לקרקוע שלנו, אנרגיית המגשר מאפשרת לרפא תבניות חשיבה תקועות ולשחרר הגבלות מחשבתיות של המערכת הרגשית הסגורה שלנו. הטיהור עם המגשר מרגיע אותנו, יוצר שקט פנימי וממלא אותנו בתמימות ובתחושת ביטחון. כשאנו נמצאים במקום הזה של שלווה פנימית, אנחנו מסוגלים לזרום בקלילות מחוויה לחוויה ולהיוולד בכל רגע מחדש אל המגוון האינסופי הקיים בחיים הללו.

לפי החכמה הסינית ימים אלה מלווים באנרגיה הקרויה: "קיפאון" (הקסגרמה 12), עפ"יה אנחנו כרגע במצב שבו אין פעילות גומלין, צמיחה או תקשורת (נחש 10) ולכן עולות בנו תחושות של חוסר אמון, חוסר משמעות, ניתוק ותקיעות (מגשר 11). בכל אלה ניתן להילחם בעזרת החיבור ליושר הפנימי של הלוחם שבנו, הריפוי של הסערה העצמאית והבהירות של השמש שמאירה את כח הרצון שלנו.

יד
5/4: טון 12 באנרגיית היד: פתרון אתגר האדמה מגיע עם ידי האלוהים שלנו שמסמלות חיבור מאוזן של כל ארבעת האלמנטים שבנו- אדמה, אש, מים ואוויר. יד קריסטלית ביום השתים עשרה מסמלת את אומנות ההגשמה ומאפשרת להפוך כל מחשבה למציאות, לחומר, ללא זמן הביניים של המחשבות הממוחזרות. כשאנחנו באמת רוצים משהו, אנחנו פשוט עושים אותו.

היד היודעת של פתרון הגל קשובה בכל רגע לרצון האותנטי שלה ויוצרת אותו תוך כדי זרימה נעימה במציאות החיים. ביום הפתרון היא מעידה על כך שלמדנו להנות מהתהליכים המגוונים בחיינו ומההיבטים השונים של העשייה שלנו. מהלך הגל הוביל אותנו למקום של יצירה מתוך שמחה ולא מתוך רמות מתח גבוהות. הבנו שהלחץ והדאגה הם תמיד בנוגע לעתיד וככל שאנחנו מתמקדים בעשייה בהווה הריאלי הממשי שלנו, המציאות הופכת ליותר ויותר מרתקת ונעימה. למדנו גם שעצם העשייה שלנו תורמת באופן אוטומטי לסובבים אותנו ומשפיעה על החברה כולה.

בפתרון גל הלוחם אנחנו סומכים על עצמנו, מסוגלים להחליט מה נכון בשבילנו ולממש את זה. אנחנו מגלים שמאד נעים להיות במקום שיודע עבור עצמו ונע במלוא העוצמה מרגע לרגע. זהו כח אדיר להצליח לשמור על האנרגיה שלנו ברמה כל כך גבוהה שיוצקת אנרגיה ממשית אל תוך הרעיונות שלנו. בפתרון גל הלוחם הגענו למקום של ידיעה עצמית ואנחנו נהנים מתחושה של חופש וזרימה במציאות חיינו "הרגילה" והיום יומית.
כוכב
6/4: טון 13 באנרגיית הכוכב: ערב פסח: הסינכרון בין ערב חג הפסח לכוכב טון 13 הוא מרגש ביותר! כמות האנרגיה בערב החג היא עצומה. חג הפסח הוא חג החירות, חג שבו אנו משחררים את המיצרים והכבלים של המציאות הדואלית ויוצאים לחופשי למקום שבו אנו בוחרים את האירועים וההתרחשויות בחיינו.

בהקבלה לסימבוליקה של חג הפסח, גם גל הלוחם לימד אותנו כיצד להשתחרר מההגבלות שחיינו עימן עד היום, כיצד לשנות את רמת המודעות שלנו, לשנות תבניות חשיבה של תלות אנרגטית ולהפתח לאפשרויות חדשות בעולמנו. לאורך הגל הלוחם בדק ומצא את האמיתות שלו ועכשיו הוא צועד ככוכב קוסמי מאיר בדרכו המשתנה.

כוכב בטון שלוש עשרה מסמל אדם חופשי מלא בחיוביות, בהרמוניה פנימית וחיצונית ובאנרגיית חיים. בפסח אנו נעים ממצב של שעבוד פנימי ותבניות חשיבה מקובעות למח אחר שנמצא במצב חדש של מודעות. בדיוק כשם שהלוחם משתחרר מתלות, מספקות, מחוסר ידיעה ומתחבר לקול פנימי, להדרכה גבוהה ולתנועה ממח הגיוני.

לאורך הגל סגרנו סופית את המעגלים של השנה הרוחנית שחלפה, למדנו להכיר בשינויים שכבר עשינו ונפתחנו וזרענו זרעים לקראת השנה הרוחנית היהודית החדשה. בסופו של גל הלוחם כל אחד מאיתנו יכול להפוך לכור אטומי של אהבה שמתפשט ומאיר לכל עבר. תהליך הגל מוביל אותנו בהדרגה מלוחם מגנטי שמחפש בעוז אחר האמת שלו אל עבר כוכב קוסמי שמאיר ומנצנץ עם אמת זו. מאתגר של אדמה שמלמדת לקרקע את הרעיונות שלנו במציאות הממשית אל כוכב זורח שבטוח בעצמו, בכישוריו ובהצלחתו. תהליך ההשתרשות עם האדמה יצר בתוכנו מרכז פנימי יציב וכשהוא מוזן באהבה עצמית הוא מקרין אנרגיה ספיראלית ורודה ועוצמתית.

הרצון הכנה של הלוחם לגילוי האמת שלו הוביל להבנה עמוקה בנוגע לחשיבות המילה וליכולת הבריאה שלה. תהליך הגל מלמד כיצד להשתחרר מכבלי השליליות המילולית והמחשבתית ולהתמלא בפוריות ובדימויים חיוביים לגבי עצמנו בפרט ולגבי החיים בכלל. אנחנו לומדים שככל שאנחנו מבטאים באופן חיובי את הרצונות שלנו וזורמים לכיוון של הגשמת הרצונות הללו, אנו יוצרים בתוכנו אנרגיה פנימית עצומה, שלא תלויה בדבר ושזוהרת לכל עבר.

אנרגיה של כוכב ביום האחרון היא אהבה ללא תנאי שיוצאת ממפתח הלב שלנו ומתחברת אל כל המימדים כולם. בסוף הגל אנחנו מלאים בחמלה ובסובלנות, מעריכים את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ומתבוננים בפליאה ובחדווה ביופי האינסופי שמקיף אותנו בחיים המרתקים והמגוונים הללו.

מאחלת לכולנו גל לוחם מעיר ומאיר..

באהבה,

טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337

talya@mayazone.co.il

על העבודה עם סמלי המאיה:

סמלי המאיה הם צורות גיאומטריות שנמצאות בתוך הד.נ.א האנושי שלנו, כשם שכל הידע הקוסמי והאישי קיים בתאי גופינו. החיבור לסימבולים פותח אותנו למידע אינסופי שקיים בנו, מידע שהוא מעבר לידע הממוחזר של התוכנה הסגורה במח שלנו. החשיפה דרך הצורות הגיאומטריות לתדר שהוא מעבר למילים מאפשרת לשינוי במבנה המח וכתוצאה מכך לשינוי ההתנהלות במציאות היומית שלנו. המשחק עם הסמלים יוצר בתוכנו רישומים של מידע שעד היום לא זוהו ע"י המח שלנו משום שהמח הוא תוכנה מוגבלת במידע. ביצירת תבניות המידע החדשות אנחנו מרחיבים את אפשרויות ההתהנהלות שלנו ואת היכולת למיגנוט מהיר ומדויק של רצונותינו. אני מציעה לאלה שקוראים את התחזית מדי יום לשים את גלופת היום מול העיניים: לנשום אותה אל תוך הגוף, להרגיש כיצד האנרגיה מחלחלת לכל תא ותא, לאפשר לזרם של אסוציאציות חופשיות למלא אותנו ולהתכונן לאנרגיה של היום. בעזרת ההדרכה של הסמל נשתדל להתמלא במחשבות חיוביות לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל. ניתן לכתוב כל מה שעולה לנו- כוונות, אירועים והבנות. החיבור לסמלים הוא ישיר לכל אחד ואחת מאיתנו וכדי להיזכר בו- הנשימה, הציור והכתיבה יכולים מאד לעזור.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337

talya@mayazone.co.il

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close