2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: לילה (25/6 עד 7/7/11)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

לילה
ב- 25/6 מתחיל גל הלילה:
ברוכים הבאים לגל מעניין ומיוחד שמלמד אותנו להרגיש בנח עם עצמנו ועם החיים שלנו. במהלך הגל אנרגיית הלילה שמסמלת גם "בית" מלמדת אותנו כיצד להרגיש בבית בגופנו הפיזי הנושא אותנו נאמנה לאורך הזמן, בביתנו שאותו אנחנו לומדים להפוך למרחב מקודש לעשייה יצירתית ובכדור הארץ בכלל, שכל אחד מאיתנו הוא חלק ייחודי ויפיפה שלו. תחושת הנינוחות הביתית שהלילה ממגנט אלינו מגדילה את הביטחון העצמי ואת היכולת שלנו להרפות ולהירגע. כשאנו מרגישים שקט ותחושה של חיבור לעצמנו, אנחנו מצליחים לזרום עם האינטואיציה שלנו ולמגנט שפע של הזדמנויות חדשות בכל התחומים בחיינו.

הלילה מחבר בין ה"ל"- הלמידה ל"יה"- לאלוהות ומלמד על השיעורים וה"תיקונים" שעלינו ללמוד בגוף ובחיים הללו. במהלך הגל אנחנו נכנסים למצב של חקירה אישית אינטנסיבית שמלמדת אותנו המון על עצמנו ועל דרכי החשיבה שלנו. בסופה של ההתבוננות ה"לילית" הפנימית ניתן להגיע למימוש רחב יותר של הפוטנציאל הגלום בנו ולסוג של קפיצת דרך קוואנטית אישית. הלילה מאפשר להתבונן אל תוך עומק התוכנה המוחית שמפעילה אותנו ושם לגלות מידע דפוסי שמעכב את ההתפתחות שלנו. לאורך הגל אנחנו עומדים לראות צדדים בנו ובחיינו שטרם העזנו להתבונן בהם באופן ישיר משום שעד עכשיו לא היינו מוכנים לכך. הפחדים הפנימיים הללו מנהלים באופן אוטומטי ולא מודע את חיינו וגורמים למיחזור של סיטואציות שמרוקנות אותנו. אנחנו מוזמנים לחקור ביסודיות את השדים המעיקים שבתוכנו עד שנחווה שינוי פנימי מהותי באופני החשיבה שלנו.

הלילה ממלא אותנו בכוחות ובמוטיבציה להטעין מידע חדש וחיובי אל תוך מוחנו. ככל שאנחנו מתמלאים במידע חיובי, אנו מסוגלים לשנות את צורת החשיבה שלנו מחשיבה רגשית ממוחזרת לחשיבה הגיונית ופרקטית. החשיבה ההגיונית מאפשרת לידיעה פנימית מלאה בביטחון עצמי ומחברת אותנו לאינטואיציה המחודדת שבנו. אנו מוזמנים לנשום היום את הסמל של הלילה לתאי גופינו, לדמיין היכל לילה מקודש שמקיף אותנו ולקבל את המתנות הממתינות לנו שם.

כדי להבהיר לעצמנו את האנרגיות הקיימות מזווית ראייה קצת אחרת נתבונן גם בחכמה הסינית: לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה- "מכשולים" (הקסגרמה 39). אנרגיה זו מלמדת שזהו זמן של מכשולים בחיים שניתן להתמודד איתם בחיקוי דרך הזרימה של המים (לילה). נתיב המים מלמד אותנו לזרום כשניתן ולעצור, לנוח ולאסוף כוחות כשנדרש (זרע 2). הסינים מוסיפים כי המכשולים מקורם בפנימיותנו (לילה 1) ושככל שנתמיד בחשיבה בונה וחיובית נוכל להתפתח ולהתחזק.

זרע
ב- 26/6 מופיע ביום שער אתגר הגל באנרגיית הזרע:
הזרע מלמד אותנו ש-'השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום' ובמהלכו של גל הלילה הוא מבקש מאיתנו לשנות ולהשתנות. כשמתבוננים בטבע ניתן לראות את השינוי התמידי שמתרחש כל הזמן: בכל רגע כדור הארץ משנה את הזווית שלו ביחס לתנועה של השמש, העצים והפרחים צומחים או משילים את הישן ומתפתחים בהתאם למחזוריות השמים. רק אנחנו בני האדם אוחזים בחוזקה באורח חיים ספציפי שחוזר על עצמו, אפילו אם הוא לא מתאים לנו יותר. החיים הם תנועה והכל משתנה במהלכה של תנועה אינסופית זו. אנשים שלא משנים דברים בחייהם ומעדיפים לשמור על הבטוח, הידוע והמוכר, למעשה נמצאים בנסיגה ביחס לתנועה הבלתי פוסקת של כדו"א. בגלל הפחד שלנו מהלא ידוע פעמים רבות אנחנו שומרים על מצבים מקובעים שכבר מזמן לא זורמים בנעימים בחיינו – אותה עבודה, אותם המגורים, אותה מערכת זוגית וכו'.

אתגר הזרע באנרגיית השער מבקש שנשחרר הרגלים, קבעונות וסיטואציות שאינן זורמות יותר ובמקומן נפתח ונזרע אפשרויות חדשות. אנחנו לומדים לשנות את זווית הראייה שלנו בנוגע לתחום מסוים והשינוי הפנימי מוביל לתוצאות חיצוניות במציאות. הזרע הירחי מזמין אותנו לשחרר היבטים ישנים ולארוג במקומם יצירות חדשות אל מציאות חיינו. האתגר בגל הלילה מלמד כיצד להפוך לאדמה פורייה שמאפשרת את נביטת זרעי האפשרויות שאנחנו זורעים. בגל הנוכחי קיים פוטנציאל אדיר לשינוי משמעותי אם רק נסכים להפתח, ליצור ולקבל אותו. אני ממליצה לבחור תחום מסוים בחיים שבו אנחנו מרגישים "תקועים" ובו להתמקד עכשיו ביצירה של שינוי. לאורך ימי הגל ניתן לנשום את הזרע לתאי גופינו ולהגיד: "כל שינוי מביא לחיי שמחה, אושר ואהבה". אמן.

נחש
ה- 27/6, היום השלישי של הזרימה האינטואיטיבית באנרגיית הנחש: בצעד הראשון לכיוון פתרון האתגר מופיע הנחש הצבעוני והאותנטי שמחבר אותנו לחיות ולמרץ הקיימים בנו וממלא את חיינו במלוא החופן של תענוגות החיים. חכמת הסמלים מלמדת שכדי שנסכים לשנות הרגל או צורת חשיבה שמלווים אותנו נאמנה לאורך שנים ארוכות, עלינו להתחבר לטעם החיים ולשמוח על המגוון המרתק שקיים בחיינו. כשאנו נוכחים בתוך הגוף וקיימת זרימה קולחת של האנרגיה שלנו, אנחנו מפוגגים את תחושת התקיעות והדריכה במקום. במהלכם של החיים השוטפים והמלאים במחויבויות החכמה היא ללמוד גם להרפות, לנוח ולהנות מזמן של פנאי איכותי.

מעבר לכך הנחש החשמלי של היום מלמד שכדי שנוכל לבצע שינוי כלשהו, עלינו להיות קשובים לרצון הייחודי והאינדיבידואלי שלנו. אנו לומדים ליישם את הרצונות הפנימיים שלנו וזאת במקום להיכנע לדרישות הסובבים או להתנהל בהתאם לנורמות החברתיות המקובלות. כשאנו זורמים עם המקצב האותנטי שלנו, אנחנו מתמלאים במוטיבציה ובחיות ומסוגלים לנוע בחיים ולייצר שינוי. הנחש האלכימאי מאפשר לנו היום להאיר את החשכה הפנימית שמתחילה להציף אותנו ומלמד כיצד ניתן להתמיר את הרעלים המחשבתיים למחשבות חיוביות ומקוריות. ביום זה ניתן לנשום את סמל הנחש לכל התאים בגוף ולהתמלא באנרגיה ובחיות.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה- "ביקורת" (הקסגרמה 36), עפ"יה אנחנו חווים עימות חזיתי עם כוחות שאינם עולים בקנה אחד עם הרצונות והצרכים שלנו (נחש 3). אין טעם להתעלם או להתכחש לשליליות שעולה שרק מתחזקת כשמתנגדים אליה (מגשר עולמות 4). אנו לומדים לקבל את הרגע ואת כל מה שקיים בו. הקבלה של מה שיש היא הדרך היחידה לשחרור ולשינוי (כוכב 6).

מגשר עולמות
ה- 28/6 הוא היום הרביעי של זריעת הפתרונות באנרגיית מגשר העולמות: המגשר מסמל את מותם של דפוסים והרגלים ישנים ובטון הרביעי של הגל מעיד על תהליך עמוק ומשמעותי של שינוי. הוא מלמד אותנו שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ומשנה את היחס שלנו לסיומים ולפרידות. ברגע שאנחנו מבינים שאין דבר כזה "סוף" אלא פשוט תנועה אינוספית מעניין אחד למשנהו, אנו הופכים להרבה יותר קלילים ונפתחים לשינויים שמתרחשים עכשיו בחיינו. הזריעה בגל מלמדת שעלינו לשחרר התנהלות אוטומטית כשלהי שקשורה בתחום שאותו אנחנו מבקשים לשנות.

המגשר העצמאי עוזר לנו לשחרר מידע שלילי שמשפיע באופן לא מודע ומכביד על ההתנהלות שלנו וניקוי הזכרון מאפשר לשינוי להתרחש. המגשר מלמד אותנו להיכנע- שורש כ.נ.ע: להביא את ה"כ" – הכוונה, ל"נע" לתנועה ולהגיד "כן" ל"ע" – לעוצמה הפנימית. כלומר כדי ששינוי יקרה עלינו להאמין בעוצמה הטמונה בנו ולהתמלא בביטחון בנוגע לכישורים ולידע הקיימים בתוכנו. אז אנחנו מסוגלים לנוע באומץ מחוויה לחוויה, מרגע לרגע וממשחק למשחק. היום ניתן לנשום את מגשר העולמות אל תוך התאים שלנו ולמלא את עצמנו באור לבן מכף רגל ועד ראש, תוך כדי הכנסת כוונה לניקוי ולריפוי של זכרונות כואבים.

יד
ב- 29/6 הטון הקוואנטי שמגבש את המוטיבציה לפתור את אתגר הזרע באנרגיית היד: בגל הלילה כח הרצון לשנות היבטים שונים בחיים נשען על יכולת ההגשמה שלנו. היד מסמלת את יכולת הפעולה ואת האפשרות לממש את רצונותינו מהכח אל הפועל. אנחנו לומדים ששינוי בחיים חייב להיות מלווה בתנועה כלשהי במציאות עצמה. זה לא מספיק לרצות שינוי או לשנן מנטרות ולקוות למשהו שיקרה. עלינו גם לפעול באופן פרקטי במציאות עצמה ולבצע את הפעולות הנדרשות למען השינוי. ביום החמישי אנחנו לומדים פשוט לעשות את שלנו בלי לחשוב יותר מדי. לאט ובהדרגה הרצון שלנו הופך לפעולה ללא הספקות, מחשבות הביניים והדאגות של השכל שעוצרות את התנועה שלנו במציאות וגורמות לתחושת התקיעות בחיינו.

ביום של החיבור לסנטר אנחנו משתחררים מהמתח, הלחץ והדאגה ובמקומם לומדים להנות מהתהליכים והאירועים השונים ולזרום עם עצמנו. היד יוצרת בתוכנו כח פנימי מגובש, מאוזן בארבעת האלמנטים ויציב. ככל שאנחנו קשובים ליד היודעת שבנו ופועלים בהתאם לידיעה הפנימית הזו, החיבור לעומק הלילה ולאינטואיציה שבתוכנו מתחזקים. היום ננשום את היד אל תוך התאים ונתמלא באנרגיה של עשיה.

כוכב
ב- 30/6 הטון השישי של הגל, באנרגיית הכוכב: כמה נעים הכוכב המאיר והמנצנץ שמאפשר להתאזן ולהרגע לקראת שיא הגל. הכוכב שהוא "החיוביסט" שבחבורת הסמלים מחזק היום את הדימויים החיוביים שמתחילים להיווצר לנו לגבי עצמנו ולגבי העשייה שלנו. ככל שאנחנו מתקדמים בתהליך של גל הלילה ומתבוננים בעומק החשכה הפנימית שבתוכנו, אנו מגלים שפחדינו הם דימויים שליליים ותבניות דפוסיות שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל.

ביום השישי של הזרימה אנחנו מבינים שהיכולת לשינוי של אספקטים שונים בחיים כרוכה בשינוי המחשבות שאנחנו משדרים ליקום. ככל שנחליף את מחשבות החסר השליליות במחשבות חיוביות ומפרגנות, נמגנט שפע של אפשרויות חדשות אל תוך מציאות חיינו. הכוכב שמסמל את היופי של ונוס מאפשר לנו היום לראות את היופי הטמון בנו ובהרבה מאד סיטואציות בחיים. הוא מלמד כיצד להטעין את עצמנו באהבה ואז כיצד לשדר את האהבה הזאת לכל עבר. היום ננשום את אנרגיית הכוכב לכל התאים בגופינו, נתמלא באהבה ללא תנאי שהוא מזרים אליהם ונהפוך למגדל אור שמקרין אהבה לעצמו ולסביבתו.

ירח
ה– 1/7 הוא הטון המהדהד ביום השביעי של הגל, יום שער באנרגיית הירח: גם שיא גל הלילה, גם שער וגם ירח! הנבירה בעומק מוחנו עם הלילה מגיעה עד לדפוסים ישנים נושנים שהחלו במחוזות ילדותנו. שיא הגל מוביל אותנו הישר אל זרועות הילד הרגיש שבתוכנו ואל מנגנוני ההגנה שילד זה סיגל לעצמו כדי לחיות בעולם הדחוס שבו אנו חיים. תבניות מידע אלו יושבות עמוק בתוך המח שלנו ולרוב עד ליום מותנו אנחנו ממשיכים למחזר אותם שוב ושוב באופן אוטומטי ולא מודע.

ביום שער זה של הירח קיים פוטנציאל לניקוי של דפוס ילדות ישן ומעיק. כדי שנוכל להשתנות עלינו לשחרר את מנגנוני ההגנה שאימצנו לעצמנו משום שהן מסתירים תחתם עוצמה, פשטות ויכולת לזרום. הירח המהדהד בעל חיישני הקליטה המחודדים מלמד אותנו היום שדרך ההתגלגלות והזרימה בחיים עצמם ניתן לקבל תשובות לגבי כל מה שמטריד אותנו. הוא מחזק את היכולת שלנו להרגיש אנשים, מקומות וסיטואציות תוך כדי תנועה ביום יום שלנו. אנחנו לומדים כיצד להרים את מבטינו ולראות את הסימנים שהיקום שולח לנו. במהלך הגל כדאי שנשים לב ונלמד מהמסרים השונים המועברים אלינו דרך מפגשים, ספרים, מילים ובדרכים שונות. היום ננשום את סמל הירח אל תאי גופינו ונרגיש תחושת חום פנימי וחיבוק שמחברים אותנו אל הילדים הסקרנים, התמימים והיצירתיים שבנו.

כלב
ה- 2/7 הטון הגלקטי ביום השמיני שמכוון אותנו אל עבר האמת הפנימית שלנו, באנרגיית הכלב: בתחילת תהליך הירידה של הגל מגיע הכלב כדי לחבר אותנו לחכמת הלב שלנו ולעזור באיזון הרגשות הסוערים שיכולים להציף אותנו לאורך גל הלילה. ביום של היושרה הכלב עוזר לנו לדייק את תהליך השינוי כשהוא בודק את מידת האיזון הרגשי בחיינו. הוא מזמין אותנו לשאול את עצמנו היום: "עד כמה אנחנו עושים את מה שטוב לנו"?, "עד כמה אנחנו נאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו"?, "עד כמה אנו מאוזנים רגשית ולא מעורבים בדרמות ובמצבים קיצוניים בחיים"?, "האם למדנו לבטא ברוגע ובהגיון את הרצונות שלנו"?, "עד כמה אנו נתונים למצבי רוח "?,"האם אנו משליכים על הסובבים את הקשיים שלנו"? אנו מבינים היום שחוסר הנאמנות לעצמנו ולרצונות שלנו מונע מאיתנו ליצור את השינויים שבהם אנחנו מעוניינים. הכלב מלמד שכדי ששינוי יוכל להתרחש עלינו ללמוד להעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיינו ולהיות נאמנים לצרכים האמיתיים שלנו. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך הוא מלמד אותנו כיצד להפוך לחברים הכי טובים של עצמנו ולעשות תמיד בדיוק את מה שבא לנו. היום נדמיין את הסמל של הכלב חודר לכל התאים בגוף ומתמקם באזור הלב. נמשיך להזרים את הצורה אל ליבנו ונרגיש כיצד הוא נפתח ומתמלא באהבה.

עפ"י ההקבלה לחכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו עכשיו קרויה- "הר", "מדיטציה", "הרהור", "דממה" (הקסגרמה 52). צורה גיאומטרית זו מכוונת אותנו למיקוד בנקודת המבט הפנימית שלנו ולחיבור למרכז שלנו (כלב 8). כשאנחנו מרוכזים וממוקדים, אנו יודעים מתי לזרום, מתי לפעול ומתי לנוח (קוף 9). רק מתוך נקודת המבט הפנימית ניתן לדעת מה נכון לנו (אדם 10). הסינים מוסיפים כי דממה פנימית של מיקוד בהווה מאפשרת להתגבר על קשיים שמקורם באגו (הלך שמים 11).

קוף
ה- 3/7, הטון הסולארי ביום התשיעי שבו השינוי של הגל מתחיל להתממש, באנרגיית הקוף:
הקוף הקליל, המבריק, האנרגטי והמשועשע עוזר לנו היום לפענח את הדרך ליצירה של שינוי. הוא מלמד אותנו שאם נשמור על זווית ראייה אופטימית והומוריסטית על עצמנו ועל החיים יהיה לנו קל מאד לזרום ולייצר שינויים שונים. ההתמודדות עם הפחדים העמוקים שבנו יכולה להוביל לרצינות יתר ולכבדות והקוף של היום משחרר מאיתנו את ההתייחסות הרצינית לחיים ובמקומה ממלא אותנו בקלילות ובהשראה. בחברה המערבית שבה אנחנו חיים חונכנו לחשוב שאדם בוגר הוא אחראי מאד, שולט בחייו ושומר לעצמו את רגשותיו וחלומותיו.

תהליך הגל מקבל תפנית חיובית כשאנחנו לומדים להוציא החוצה את הרגשות והמחשבות שלנו במקום לשמור אותם בחשכה הפנימית של מוחנו ומרשים לעצמנו לנוע בכיף עם הרצונות שלנו. הצופן הפנימי שבגל מלמד שככל שאנחנו מבטאים את עצמנו בחופשיות וגם מקפידים לעשות את מה שבא לנו, מתפנה במוחנו ובחיינו מקום ליצירה ולהנאה. האקטיביות והאנרגטיות של הקוף הסולארי מזרימים היום רעיונות מתחדשים ופתרונות מקוריים לסוגיות שונות שמלוות אותנו בחיים והם מאפשרים את יצירת השינוי. היום ננשום את הקוף לכל התאים ונתמלא בהשראה, ביצירתיות אינסופית ובהומור.

אדם
ה- 4/7, הטון הפלנטרי ביום העשירי ושוב ביום שער, באנרגיית האדם: האדם מלמד אותנו היום כיצד ללכת בדרך של הרצון החופשי ולא בדרך של הצורך המוגבל. לרוב אנחנו מגבילים מראש הזדמנויות חדשות בחיינו בגלל שנדמה לנו שזה בלתי אפשרי לזרום עם הרצון שלנו בכל רגע. בהשלמת תהליך השינוי אנו מוזמנים לשחרר ספקות ומניפולציות שכליות בנוגע לעולם, למציאות ולדרך שאנחנו "אמורים" ללכת בה. אנו מחונכים לחשוב שיש לנו מחויבויות וכדי שנוכל לעמוד בהם, אנחנו צריכים ללכת בדרך מסוימת.

האדם מלמד כיצד לשחרר את ה"לופים" השכליים הללו שלא מאפשרים לנו להאמין שאכן ניתן ליצור דרך נעימה ולהיות מאושרים במציאות הקוטבית הזאת. אנו מתחילים לקלוט שברגע שאנו קשובים לרצונות האמיתיים שלנו ומקפידים ליישם אותם בתבונה, אנחנו יכולים ליצור לעצמנו מציאות שבה אנו צומחים, מתפתחים ונהנים. כמו כן אנרגיית השער של האדם עוזרת לנו היום להסתכל בגובה העיניים על הסובבים אותנו, ללא הביקורת והשיפוט הרגילים. כדי לדייק את תהליך השינוי אנחנו משנים את ההתייחסות שלנו לשותפים לדרך ולומדים לכבד את "האדם באשר הוא אדם". כל אחד והדרך שהוא בוחר לעצמו ואין לכך שום קשר אלינו. האדם הפלנטרי עוזר לנו לשנות את הגישה שלנו לאנשים ולמהות החיים ובכך להתחבר למודעות של שפע ולמגנט אפשרויות חדשות אל תוך חיינו. היום נדמיין את סמל האדם בכל הגוף שלנו ונבקש הכוונה בנוגע לדרך המדויקת ביותר עבורנו עכשיו.

הלך שמים
ה- 5/7, היום ה-11 באנרגיה של הלך שמים:
לקראת סוף הגל אנחנו פוגשים באנרגיית החמלה, הנחישות והאומץ שבהלך שמים. ביום השחרור של מה שעדיין מעכב את השינויים מלהתרחש בחיינו, הלך שמים מלמד אותנו שמדובר בחוסר החלטיות ובקושי שלנו לשים גבולות לעצמנו ולעולם. כשאנחנו לא יודעים לעמוד על שלנו, המרחב האישי שלנו נפרץ לכל עבר ואנו חווים חוסר אונים וחוסר סיפוק. אנחנו מבינים שכדי ששינוי משמעותי יוכל להיווצר, עלינו להציב גבולות ברורים לכל "שואבי האנרגיה" למינהם.

עם הלך שמים אנחנו לומדים להתעמת ישירות עם כל מה שמרוקן לנו את האנרגיה מבחוץ ומבפנים. ככל שאנו מכבדים את עצמנו ואת הרצונות שלנו, אנחנו יוצרים מרחב אישי לצמיחה ולגדילה. השינוי מתאפשר כשאנו מודעים לגבולות הרצון שלנו ומשחררים בנחישות את המצבים שבהם אנחנו לא קשובים לרצון הזה. במרחב האישי והמקודש שאנו יוצרים, הלך שמים מחבר אותנו לשדה האפס של המידע הטהור ומאפשר למידע אינסופי להגיע אלינו. במקום הממורכז הזה שהוא היכל הלילה שבתוכנו, אנחנו מצליחים לחוות תחושת של נינוחות ושלווה, מגדילים את הראייה האינטואיטיבית שלנו ומכפילים את גודל השינוי. אנו מוזמנים היום לדמיין כדור של הלך שמים שמקיף אותנו, מחבר אותנו לרשת אינסופית של מידע ופותח את ליבנו לחמלה.

קוסם
ה- 6/7, היום ה- 12 של פתרון אתגר הזרע, באנרגיית הקוסם: אנרגיית הקוסם היום מכילה בזרועות פתוחות את הזרעים החדשים שנובטים בחיינו. הרבה דברים עולים במהלך גל הלילה וכשהקוסם שבנו מחובר לעוצמה המלאה שבו הוא יודע בדיוק כיצד לנוע בתוך מכלול האפשרויות המגוון. שינויים בחיים דורשים יכולת הכלה גבוהה והקוסם הקריסטלי הוא מיכל אדיר של ידע ושל אור. אנחנו מבינים שהפחד משינוי הוא פחד מלאבד שליטה על עצמנו ועל החיים. לרוב אנחנו מעדיפים לשמור על המוכר והידוע בגלל פחד קולקטיבי עמוק מהלא נודע.

תהליך ההתבוננות בשדים הפנימיים שבנו מוביל אותנו ביום הפתרון לידיעה פנימית של קוסם. סוף כל סוף אנחנו סומכים על עצמנו ומפסיקים לבקש אישורים וחיזוקים מהחוץ. ככל שאנחנו נותנים אמון בעצמנו, בידע ובכישורים שלנו, אנו מתמלאים בתחושה של יציבות והגנה. כשאנחנו בטוחים ומעריכים את מי שאנחנו, משתחרר מאיתנו הצורך לשלוט בעצמנו, באחרים ובאירועי החיים בכלל.

פתרון אתגר הזרע מלמד שברגע שאנחנו באמת מסכימים לשנות ולהשתנות, אנו מתחברים למקורות מידע אינסופיים ואין גבול לעוצמה שיכולה להתגלם דרכינו. ככל שאנחנו מסכימים לנוע ולצמוח ומשחררים את המצבים ה"תקועים" וה"קפואים" מהיום יום שלנו, שינויים מתרחשים וחיינו הופכים למבורכים באינסוף של אפשרויות. אנרגיית הכוהנת הגדולה של היום מאפשרת להבנה שאנחנו אלה שיוצרים את המציאות שלנו דרך המחשבות שאנו מקרינים לעולם. אנחנו יכולים ואף מוזמנים ליצור עבור עצמנו אינסוף של הפתעות צבעוניות ומשמחות. כשאנו מגיעים למקום פנימי של כנות, פשטות וידיעה עצמית, הקוסם מרחיב עוד יותר את מבנה המח שלנו ויכול לאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשריות להתחולל עכשיו בחיינו. אמן ואמן…

לפי החכמה הסינית הימים הללו מאופיינים באנרגיה של "תם", "תמימות" (הקסגרמה 25). הסינים מלמדים שזהו זמן לזרום בצורה ספונטנית עם מה שקורה לנו תוך כדי שמירה על רווחתנו ובריאותנו (נשר 13). עלינו לפעול גם למען הזולת ולשים לב למידע בעל ערך שמופיע עכשיו בחיינו (קוסם 12). אם ננהג כך מחכות לנו הזדמנויות מפתיעות ורעיונות חדשים (נשר 13).

נשר
ה- 7/7, היום ה- 13 בגל הלילה באנרגיית הנשר:
בסופו של גל הלילה אנחנו פורסים את כנפי הנשר המלכותיות שלנו, מתבוננים מנקודת מבט אוביקטיבית על הנוף המתפרש בפנינו וזורמים בהנאה, בחופשיות ובהשראה במציאות החיים. מהזחילה האיטית במערות מוחנו החשוכות עם הלילה, אנחנו מתרוממים אל תעופה חופשית של אינסוף האפשרויות עם הנשר. מהתבוננות אמיצה בפחדים העתיקים שקיימים בתוכנו אל זווית ראייה רחבה, מלאה ופתוחה מאד על החיים. תהליך החקירה הפנימית עם אנרגיית הלילה הוביל לשחרור הפער בין הרצוי האידיאלי לבין המצוי הקשה והבעייתי. לקיחת האחריות על הפחדים וזוויות הראייה השליליות שלנו שיחררה מאיתנו המון מידע שלילי ואת הדינמיקה המוכרת של הקורבן והאשם. הנשר של סוף הגל מחדיר בתוכנו את ההבנה שאנחנו אלה שבוחרים את הרגעים השונים בחיינו ויכולים לשנות את המצבים שבהם לא נעים לנו. התהליך של גל הלילה הופך אותנו לנשר בעל לב רחב, אמונה חזקה ועם הרבה כוחות ואנרגיה להמשך הדרך. הנשר הקוסמי בוחר בהנאה את הרגעים המרכיבים את חייו ונע באופן חופשי ומעורר השראה באפיזודות השונות. אתגר הזרע של הגל הכניס שינויים מבורכים אל תוך חיינו והפך אותנו לבוראים פעילים ביצירת המציאות שלנו. הנשר המרומם שהפכנו להיות רואה בחדות את פיסות החיים השונות ויודע כיצד ללדת כל רעיון ולהפכו ליצירה במציאות. התחלנו בלילה כשהסכמנו להתבונן באומץ בחשכה שבתוכנו ואנו מסיימים עם האור, התקווה והחזון של הנשר הגדול. בסוף הגל קיימת בנו הבשלות והנכונות לקפוץ לזרימת החיים בשמחה תוך כדי מימוש יצירתי ואלגנטי של חלומותינו הכמוסים ביותר.

מאחלת לכולנו שאנרגיות הלילה

יאירו באור ובמידע חדש את חיינו.

באהבה, טליה.

לאתר המחודש של טליה טוקר >>

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “הגל הנוכחי לפי המאיה: לילה (25/6 עד 7/7/11)”

כתיבת תגובה

Close