2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: נחש (24/12/11 עד 5/1/12)

[מאת: טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

הגענו לגל הנחש שמתחיל עם חג החנוכה, לתחילת שנת 2012 ומוביל לתקופה מרגשת ביותר, בה אירועים רבים מתרחשים במקביל וקיים פוטנציאל לשינוי משמעותי בחיינו. בלוח המאיה המקודש, הצ'ולקין, גל הנחש מתרחש בסמוך למרכז הלוח שמסמל את המרכז שבתוכנו. צינור האור של מרכז הצ'ולקין מסמל את המעבר ממצב של קבלת מידע ואור שמועברים אלינו בחלק הראשון של הלוח להתמרה מעשית של המידע שהתקבל אל מציאות חיינו בחלקו השני.

מדהים הסנכרון לחג החנוכה שמלמד כיצד להדליק את האור שבתוכנו על מנת שנוכל לבטא אותו במציאות עצמה. בזמן המיוחד של מרכז הלוח אנחנו מקבלים את התורה הפנימית שלנו, חווים התגלויות ונפתחים ליעוד הגבוה שלנו בכדור הארץ. לאחר העיכול, ההטמעה וההתמרה, אנו לומדים כיצד ניתן לממש את המידע המועבר אלינו ולבטא אותו. גל הנחש מסיים את שלב קבלת האינפורמציה ומלמד כיצד לבצע את השינויים הנדרשים לביטוי הייחודי שלנו במציאות היום יומית. בהקבלה גם חנוכה הוא חג של חניכה שבו אנו מגדילים את אורנו מרגע לרגע, עד למצב שבו אנו אפילו יכולים לחולל ניסים.

מעבר לכך גל הנחש מלווה כולו בימי שער שהם פתח לתנועה ולצמיחה. ימי שער הם ימים שהעוצמה בהם מאד מתחזקת ושכל מה שחושבים ומרגישים מתעצם. חלק ניכר מהימים בגל הנחש מייצגים את סלילי הד.נ.א. שבתוך הגוף שלנו והחיבור לימי האור האנרגטיים הללו מאפשר לזיכרון התאי שלנו להיפתח ולמבנה המח להשתנות.

ההקבלה של חנוכה לימי השער יכולה להאיר את חיינו ברבדים חדשים שטרם נחשפנו אליהם. האור הזה שאנו מדליקים הוא מעבר לאור השמש המוכר לנו. זהו אור של מידע חדש, של אהבה, של רטט מעודן שאליו ניתן להתחבר במהלך ימי החג והגל. הסנכרון המסחרר עם ימי חג החנוכה ושנת 2012 יוצר "מיקס" מרשים ופותח עבור כל אחד מאיתנו אינסוף של אפשרויות. יחד עם החגיגות הקולקטיביות המשותפות שמתקיימות לאורך הגל ניתן להשפיע עכשיו על היקום כולו- "כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן".

נחש
ה- 24/12: חנוכה: נר 5: טון 1 בגל הנחש:   בחג החנוכה אנו לומדים להגדיל את היכולת שלנו להכיל אור ומידע חדש דרך התמודדות עם חשכה שקיימת בתוכנו. היום החמישי של החג עם הנחש האלכימאי מלמד כיצד להתמיר קשיים חשיבתיים ופיזיים. הנחש העוצמתי זוחל בתנועה ספיראלית קרוב קרוב לאדמה ומלמד כיצד להחליף שליליות, הרס וקושי לחיוביות, שמחה והנאה מהחיים. למשך הגל הקרוב הנחש מושך אלינו את תענוגות החיים ואת היכולת להתחבר לחמשת החושים המוכרים לנו- ראייה, שמיעה, טעם, ריח ומגע ולהנות מקיומם. במהלך הגל אנו מוזמנים לאט ובהדרגה להגדיל את החיוניות, החיות, החיבור לאינסטינקטים ולשמחת החיים שלנו.

הנחש מסמל את הרצון האינדיבידואלי, כך שבמהלך הגל אנחנו מוזמנים לגלות את הרצונות היחודיים לנו ואת הצרכים הספציפיים שלנו ולבטא אותם. לעתים החיבור לרצון הנחש יכול לגרום לתחושות של חוסר שייכות או שונות. במהלך הגל אנו מבינים שבכל מקרה אנחנו לא שייכים לשום דבר ולאף אחד. אנחנו אנחנו וזה אמור להספיק. במקום לבזבז אנרגיה על נסיונות של השתלבות בעולם, אנחנו נכנסים פנימה ומשקיעים את האנרגיה במימוש הרצונות שלנו. אנו לומדים כיצד להתחבר לאותנטיות שבנו ולהרגיש בנח עם מי שאנחנו.

הנחש הוא בעל אישיות כריזמטית ואינדיבידואלית ועל כן מודע מאד לנפרדות הקיימת בעולמנו. כתוצאה מכך לאנשי הנחש קיימת לעתים נטייה לחוות תחושות של דחייה ובידוד. במהלך הגל אנו מחזקים את האהבה לעצמנו, משחררים את הדיונים הפנימיים בסוגיית הבדידות וחווים את האהבה שבכל מקרה מקיפה אותנו כל הזמן. גל הנחש על העוצמה של ימי השער המרכיבים אותו מאפשר להתחבר למהות הייחודית שלנו ולשחרור של מה שכובל ומסתיר את הצבעוניות הקיימת בנו. בעזרת הנחש אנו מתחברים לחכמת האבות הטמונה בסלילי הד.נ.א. שלנו ונולדים מחדש לחיים מענגים ומלאים בביטוי שמח. היום ננשום את הנחש לתאי הגוף שלנו ונהפוך לנר שמאיר את החשכה הפנימית: "נר לי, נר לי, נר לי, דקיק. בחנוכה נרי אדליק".

מגשר עולמות
ה- 25/12: חנוכה: נר 6: יום שער: אתגר הגל הוא מגשר העולמות:
אתגר המגשר מלמד אותנו כיצד ניתן לנוע בקלילות מסיטואציה לסיטואציה תוך כדי מודעות לכך שהחיים הם במה ושאנחנו השחקנים הראשיים. אנו מבינים שבכל פעם משתנים המקום, המשתתפים, הנושאים ושהמשמעות הנסתרת מתחת לפני האירועים השונים היא הרחבת הידע והכלים שלנו. בגל שבו אנחנו לומדים להתחבר לעוצמה פיזית ואנרגטית ולשמחת החיים, אתגר השער מאפשר לתובנה פנימית חשובה ש"סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר". ברגע שאנחנו קולטים שאין דבר כזה סוף, קיים פוטנציאל להעמקה ולתובנות בסוגיית מושג הזמן. למעשה אין מה לפחד משחרור הישן ומפרידה ממה שלא מתאים יותר לחיינו, נהפוך הוא! לרוב אנחנו רגילים לחלק, להגדיר ולמדוד כל היבט ודבר בחיים בגלל התוכנה הרגשית שאנחנו פועלים ממנה. אם נוריד את הקטלוגים וההגדרות, תשאר הוויה מקבלת, פתוחה וזורמת ממצב למצב.

אתגר המגשר מלמד אותנו למות להרגלים שעוצרים את זרימת החיות בגופנו, לפחדים שעוצרים את ביטוי הרצון הייחודי שלנו ולכבלים ששמנו על עצמנו. ריפוי הזכרונות הפצועים הללו שעוצרים את התנועה הספונטאנית בחיינו מאפשר להוולדות למצב מודעות חדש. אני ממליצה שנעשה 'בדק בית' רציני עם עצמנו ונבין אילו תבניות חשיבה אנחנו מבקשים לשחרר מחיינו אחת ולתמיד. במהלך הגל נתבונן אילו מערכות יחסים לא תומכות יותר בצמיחה שלנו, אילו פעולות מרוקנות את האנרגיה שלנו ואילו אמונות מלוות אותנו כבר שנים ארוכות ועוצרות את ההתרחבות שלנו. ככל שנננקה מתאי גופנו טראומות ופצעים ישנים, נוכל ליצור טרנספורמציה בחיינו ולהגיע בעזרת מגשר העולמות למקום של שלווה, כח פנימי ולהתגלויות.

בהקבלה לחג, גם חנוכה מסמל את המאבק בין הרצון החופשי שלנו לבין התגובות והצרכים האוטומטיים. הסימבוליקה של החג מאפשרת את נצחון הנפש על ההרגלים והתבניות של האישיות המוגבלת. הריפוי עם מגשר העולמות מאפשר למחיקת הישן, לשינוי של אורח חיים מסוים שלא מתאים לנו יותר וכתוצאה מכך להיוולדות מחדש לאינסוף של הזדמנויות נפלאות שמחכות להתגלות בפנינו.

יד
ה- 26/12: חנוכה: נר 7: יום שער: טון 3 באנרגיה של יד:
ביום השלישי היד היודעת מחברת אותנו לידיעה פנימית ברורה של מה שנכון לנו ובהכוונת ידיעה זו מניעה אותנו ליצור. היד היום מלמדת שכדי להתמלא בחיות ולהתנקות מטראומות, עלינו ללמוד כיצד לזרום ממצב למצב בחיינו כמו הים האינסופי. אם נסתכל לרגע על הים נוכל לראות שהוא כל הזמן בתנועה, עולה ויורד ולא עוצר אף לא לרגע אחד. כך ביום השלישי של האינטואיציה היד מלמדת אותנו לנוע, לזרום ופשוט לעשות את שלנו בלי לחשוב יותר מדי. אין מדובר בעשייה אינטנסיבית מוטרפת אלא בפעולות שקטות, רגועות ונעימות שמשמחות אותנו.

היד בשער של היום השלישי מאפשרת "לתקתק עניינים" שונים בקלות, בזרימה ובהנאה ולהגיע להישגים פרקטיים בתחומי החיים השוטפים. אנו מוזמנים לזרום בכיף אל עבר הגשמת היעדים שלנו, ללא הלחץ ורמות המתח הגבוהות שלרוב מלוות את העשייה בחיינו. המתח הוא הפער בין היעדים שאנו רוצים להשיג לבין המצב הנוכחי שבו אנחנו מצויים עכשיו. הפער הזה יוצר גם את אשליית הזמן. היד מלמדת כיצד ניתן לזרום בהנאה אל עבר המימוש העצמי שלנו בלי לנייד את האנרגיה שלנו אל עבר מטרות חיצוניות. אנו לומדים להנות מהעשייה שלנו כאן ועכשיו. בנר השביעי ננשום את היד ונרגיש חיבור לידיעה שבתוכנו.

כוכב
ה- 27/12: יום שער: חנוכה: נר 8: טון 4 באנרגיית הכוכב:  אין זה מפתיע שהזריעה המנטלית לפתרון אתגר המגשר היא הכוכב שמסמל יופי, חיוביות ואת תדר האהבה ללא תנאי. לכוכב תפקיד חשוב בעלילת הגל משום שהוא מאפשר את קבלת עצמנו, קבלת העולם וקבלת הדרך שלנו כאן במציאות. הכוכב מלמד שאנחנו בסדר גמור כפי שאנחנו והגיע הזמן שנכיר בעובדה חשובה זו בעצמנו. הוא מטעין אותנו בכח ובעוצמה להביא מידע חדש למקומות החשוכים בנפשנו ובחשיבתנו, "סורה חושך…". כדי שנוכל לשנות משהו בחיים, בין אם מדובר בהרגל או בצורת החשיבה שלנו, עלינו ראשית לקבל אותו ולהבין שכרגע "זה מה יש". רק מהמקום החיובי של הקבלה של מה שכבר קיים בנו ובחיינו ניתן להשתנות ולממש את רצונותינו הייחודיים. הוא מלמד כיצד להטעין את עצמנו במידע חיובי, להתמלא בפלוסים עד שאנחנו הופכים לזרקורים שמאירים לכל עבר. כשנלמד לחבק את המפלצות והשדים שבתוכנו, כלומר נשנה זוויות ראייה שליליות לחיוביות, ישתחררו מאיתנו המעצורים והפחדים.

הכוכב ביום של זריעת הזרעים לפתרון האתגר ממזג אל תוך חיינו עבודות, נסיעות וקשרים שמפרים אותנו, נעימים לנו ויוצרים תנועה זורמת וקלילה. ביום האחרון של חנוכה אנרגיית הכוכב פותחת אותנו ליופי הקיים בנו ובחיים ובכך למושלמות הקיימת בכל רגע נתון. אנו מתמלאים באנרגיות אינטואיטיביות ואלגנטיות של ונוס ובהמון אהבה. בדומה לאנרגיית הכוכב, גם בחנוכה אנו לומדים שמה שרואים בעולם הפיזי הוא רק חלק מיכולות הראייה שלנו. ברגע שאנו מסירים את הערפל של השליליות המחשבתית, אנו מקבלים גישה לעולם של אור אינסופי. הכוכב הוא המגדל אור שמלא במידע חיובי ומקרין את אורו לכל עבר. כך שהסנכרון בין היום האחרון של החג לכוכב העצמאי מאפשר לנו להאיר את חיינו ולהפוך לפח שמן, שמטעין את עצמו באנרגיה ומזין את עצמו ואת העולם במידע חיובי בכל רגע נתון.

ירח
ה- 28/12: טון 5 באנרגיית הירח: יום שער: 
כח הרצון לפתור את אתגר המגשר נשען על ניקוי דפוסי החשיבה שמושרשים בנו מאז תקופת הילדות שלנו. הירח מוביל אותנו עמוק עמוק פנימה, למקום של הילד הרגיש שבתוכנו שחווה פצעים רגשיים בצעירותו וכתוצאה מכך אימץ לעצמו מנגנוני הגנה כדי לשרוד בעולמנו הקוטבי. כדי שנוכל למות לתבניות המוחיות הוותיקות, עלינו להתבונן לעומק בטראומות רציניות בהיסטוריה האישית שלנו ולשנות את נקודת ההתייחסות שלנו אליהן.

ככל שנתקשר עם הילד הפנימי שבנו, נחבק ונאהב אותו וניתן לו ביטחון, יהיה לנו קל יותר לנוע קדימה בחיינו. אנו מבינים שהיום אנחנו במקום אחר לחלוטין מזה שהיינו בו בילדות שלנו ושהגיע הזמן להוריד מאיתנו את תחפושות ההישרדות שלבשנו על עצמנו. מה שהיה היה, נגמר ואין טעם להמשיך לחשוב על המידע הישן הזה. חלק גדול מהפחדים שלנו כבר ממש לא רלוונטיים ובמקום להמשיך למחזר אותם במילים שליליות ובהימנעות מהחיים הגיע הזמן לזהות מי אנחנו היום ולשחררם.

ביום זה הירח מחדד את רגישות הקליטה שלנו למסרים ודרך סימנים שונים שנקרים בדרכינו הוא מאפשר לקבל תשובות לשאלות כלליות שמעסיקות אותנו. המוטיבציה לחיות באותנטיות נחשית בחיינו גדלה ככל שאנחנו מפתחים ערוץ תקשורת פנימי עמוק עם עצמנו. דרך הערוץ הישיר הזה אנחנו משנים את ההתייחסות שלנו לאירועי הילדות שחווינו, מקבלים את התשובות שנכונות לנו לרגע הנתון ומתעצמים.

כלבה- 29/12: טון 6 באנרגיה של כלב: יום שער:   בשער שנפתח ביום השישי שבו מתחילה זרימה ממקום חיובי בגל, הכלב מאפשר לנו לפתוח את הלב ולהפוך לחברים הכי טובים של עצמנו. הוא מלמד כיצד להעמיד את עצמנו ואת הרצונות שלנו במקום הראשון בחיינו, כפי שנאמר: "ואהבת לרעך כמוך" ובכך לשמור על אנרגיית החיים שלנו ולפתוח את ליבנו יותר ויותר.

ביום השישי של הזרימה אנחנו מבינים שכל התהליכים מתרחשים בינינו לבין עצמנו, בין המח לבין התאים בגוף שלנו. במקום לתרגם, להשליך ולהתערבב רגשית עם הסובבים אותנו, אנחנו לומדים לנוע מתוך הפנים שלנו אל החוץ ומקפידים להקשיב למה שנכון לנו בכל רגע נתון. כשאנחנו מעמידים את עצמנו בראש סדרי העדיפויות, אנחנו מגלים שלא רק שיש בנו המון אנרגיה אלא שאפילו נשארת לנו אנרגיה בשפע גם עבור הסובבים אותנו. כלומר תהליך האיזון הרגשי מתנהל בתוך המוחות שלנו ותלוי ביכולת שלנו לשמור אנרגיה בכך שאנו נאמנים לעצמנו ולרצונות שלנו. אנו מבינים שכדי שנוכל לנקות מאיתנו דפוסים עתיקים ולהתחבר לאנרגיית החיים הפועמת בנו, עלינו ללמוד לאזן את הרגשות הסוערים שמציפים את המערכת שלנו, להרגיע מערכות יחסים דרמטיות ולאזן כל סוג של קיצוניות שקיימת בחיינו.

קוף
ה- 30/12: טון 7 באנרגיה של קוף: יום שער:   בשיא גל הנחש אנו מוזמנים לאפשר לאיכויות היצירתיות, המקוריות והמשחקיות של הקוף לבוא לידי ביטוי בחיינו. ככל שהגל מתקדם אנחנו מבינים שכל מה שמתרחש בתוכנו ובחיים שלנו הוא מעין משחק מופלא ורבגוני. הקוף האינטליגנט מרחיב את ההבנה שהמציאות היא אשליה שנוצרת ע"י המח המוגבל שלנו ושברגע שאנחנו משנים את זווית הראייה שלנו, אין גבולות למה שניתן ליצור בחיים הללו. בשיא ההשראה של הגל הקוף מעודד אותנו לבטא בקלילות את הרגשות, המחשבות והמקוריות הקיימים בנו. הוא מלמד אותנו לשחק, לשחק ולשחק! לא לקחת את עצמנו ובכלל שום דבר בחיים ברצינות רבה מדי.

כהמשך ללמידה עם אתגר המגשר הקוף מעלה את רמת המודעות שלנו לכך שהכל משתנה, שבמת המציאות היא כל פעם אחרת, השחקנים מתחלפים, הנושאים משתכללים ובתוך כל אלה אנחנו מתנהלים. תובנה זו מאפשרת לנו לנוע בקלילות ובחכמה ממשחק אחד למשנהו, מסיטואציה אחת לאחרת עד לתובנה של המגשר שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר. בשיא גל הנחש ניתן להגיע למקום מלא בהשראה של ביטוי, הומור וקסם החיים.

אדם
ה – 31/12: טון 8 באנרגיה של אדם: יום שער:  אז נכון שאנחנו כאן לא בעד הספירה הגרגוריאנית, אך מכיוון ששנת 2012 היא בעלת משמעות מיוחדת נפרט מעט על הסימבוליקה. סוף שנת 2011 מגיע עם האדם שמאפשר לנו לעשות חשבון נפש בנוגע לדרך שעשינו עד הלום. האדם שמסמל הליכה נבונה במציאות החיים מאפשר לנו ביום האחרון של השנה הנוכחית לסגור מעגלים ישנים ולפתוח חדשים. אחרי שעברנו את מחצית הגל ביום השמיני של היושרה, האדם מלמד אותנו כיצד ניתן להפוך לגביע שפתוח לשפע אינסופי של היקום בשנה החדשה. הוא מזמין אותנו לשאול את עצמנו: "עד כמה אני הולכ/ת בדרך הלב שלי"?, האם הרצונות שאני מגדיר/ר לעצמי מגיעים אלי בקלות"?, "עד כמה אני מיישמ/ת בחכמה את הרצונות הללו"?, "עד כמה אני מסתכל/ת בגובה העיניים על הסובבים אותי, ללא שפיטה וביקורת"?

בשער שנפתח עבורנו היום ניתן לראות כיצד השכל המהתל שלנו כל הזמן מטיל ספק, מבקר ושרוי בחסר ובכך עוצר את המימוש העצמי שלנו. השכל מיועד לכך שנבצע בדרך המקורית ביותר את הרצונות שלנו, אבל מי שאמור להנחות אותנו בקבלת ההחלטות הוא הלב שהוא הקפטן. ביום זה האדם הגלקטי מאפשר לנו לראות את ה"לופים" המחשבתיים שלנו וכיצד הם מונעים זרימה של שפע מכל סוג שהוא אל תוך חיינו. ההתבוננות הכנה עם אנרגיית האדם מלמדת לבחור בדרך הקלה ביותר עבורנו, לקבל באהבה את הסובבים שיכולים להיות גם שונים מאיתנו ולממש באושר ובשמחה את רצונות הלב שלנו בשנה המבורכת שמתחילה.

הלך שמים
ה- 1/1/2012: טון 9 באנרגיה של הלך שמים: יום שער:   שנת 2012 מתחילה עם האנרגיה של הנביא, של המשיח, של המורה בעל הידע. העובדה שנכנסים לשנה המדוברת בשער של הלך שמים הסולארי בגל הנחש מאפשרת לקפיצה קוואנטית ברמת המודעות שלנו. הלך שמים מחובר לידע הגבוה ביותר ומאפשר להתחבר למימדים חסרי זמן ומרחב. אנו נכנסים לשנה של התפתחות אדירה במודעות שלנו ובעלת אפשרויות שכרגע אנחנו בכלל לא מסוגלים להעלות על דעתנו.

ביום שבו כוונת הגל למגנוט של חיות נחשית ושלווה פנימית מתחילה להתגשם במציאות, מופיע הלך שמים הנחוש, העוצמתי והחומל. הלך שמים מלמד אותנו להציב גבולות ברורים ולהתעמת ישירות עם כל מי ומה שמרוקן אותנו אנרגטית ומפריע לנו לזרום עם הרצונות שלנו. אנחנו מבינים שבכדי ליצור טרנספורמציה ולשנות את רמת המודעות שלנו, עלינו לדעת להגביל בהחלטיות את "שואבי האנרגיה" למינהם. הלך שמים מזמין אותנו היום להגדיר לעצמנו מה אנחנו מוכנים להכניס אל תוך חיינו בשנה החדשה ולאילו דברים אנו מציבים גבול ברור, גם אם מדובר בהרגלים של שנים או בהתמכרויות אישיות שלנו.

ביום השער של תהליך הפענוח של הגל הלך שמים מלמד שככל שנרחיב את הנחישות, האסרטיביות והישירות שבנו ונלמד להגיד "לא" בהיר ותקיף לכל מה שלא מתאים לנו, נוכל להתחבר לכוח פנימי עצום שקיים בכל אחד ואחת מאיתנו. הוא מלמד כיצד ליצור לעצמנו מרחב נעים שבו אנחנו יכולים לחקור את עצמנו, ללמוד את החכמה האלוהית המועברת אלינו, להתרחב ולגדול. ההתכנסות אל תוך עצמנו מעוררת אותנו ומאפשרת ליישם באומץ ובחמלה את הידע שלנו. ביום התשיעי הלך שמים מאפשר לנו לשמור על האנרגיה שלנו, מגדיל את הערנות והריכוז ברגע העכשווי ומרחיב את המודעות הקוסמית שלנו בנוגע לשנה שמתחילה היום.

קוסםה- 2/1: טון 10 באנרגיה של קוסם: יום שער:  הקוסם היום מדייק עוד יותר את תהליך הגל בכך שהוא מחבר אותנו באופן חד משמעי אל הרצונות והידיעה הפנימיים שלנו. ככל שנלמד לבטוח בעצמנו ובאינטואיציות שלנו, יפחת הצורך שלנו באישורים ובתוויות מהסביבה ונדע כיצד להטעין את עצמנו באור ולהתעצם. אנו יודעים הכי טוב מה נכון לנו בחיים ובכלל מי אנחנו והקוסם בפשטות ובצניעות מגדיל את הערך והביטחון העצמיים שלנו.

שחרור התלות בבחוץ והחיבור לקול הפנימי הכרחיים לנטרול האני הישן שממחזר את הטראומות והדפוסים השונים לאורך השנים. אנו נמצאים בגל נחש שמלמד לבטא את הייחודיות הקיימת בנו, גם אם היא לא עומדת בקריטריונים החברתיים. הקוסם הפלנטרי מגדיל את האמונה שלנו בעצמנו ובמי שאנחנו ובכך מאפשר לאותנטיות האינדיבידואלית שבנו לצאת החוצה. ביום שבו השינוי של הגל מתחיל לבוא לידי ביטוי בנוכחות שלנו, הקוסם מגדיל את היכולת שלנו להכיל את אירועי המציאות.

אתגר המגשר מוביל אותנו לקפיצה ענקית בצורת החשיבה וההתנהלות בחיינו. מצבים שונים שהתרגלנו אליהם במשך שנים משתחררים עכשיו ובמקביל הזדמנויות חדשות נוצרות בדרכנו. ביום השער של ה'פינישים' אנרגיית הכוהנת הגדולה מלמדת כיצד להכיל את שחרור הישן, המעבר לחדש ואת השינויים בחיינו. היא מחברת אותנו לאינסוף של ידע ומלמדת שכל הידע כולו קיים בתוכנו ועיקר ה"עבודה" שלנו היא בינינו לבין עצמנו. תהליך הגל מוביל אותנו ביום של ההתגלמות לאני חדש שמוטען באנרגיה פנימית, מחובר לעוצמה בגוף הפיזי ומתחיל לזרום עם מערכת הרצון הגבוהה שלו.

נשר
ה- 3/1: טון 11 באנרגיה של נשר: יום שער:
  ביום השחרור הסופי לקראת הלידה המחודשת שלנו, הנשר מלמד שמה שעדיין מעכב את מימוש החלומות שלנו קשור ביכולת לשמור על פרספקטיבה רחבה על המציאות הסובבת אותנו כלומר לחיות בפרופורציות ריאליות. אנו לומדים להרחיב את זוית הראייה שלנו לאובייקטיבית, שהיא מערכת מידע מעבר לטוב ולרע ולסיווגים האישיים שלנו. במקום הניטראלי הזה אנו מסוגלים לנוע בהנאה מעניין לעניין ומגלים שהכל אפשרי עבורנו בחיים המגוונים הללו.

הנשר בשער של היום מאפשר לראות מלמעלה את התמונה השלמה של מציאות חיינו, להתבונן בפרטים השונים שמרכיבים אותה, לבחור בזווית ראייה חיובית בכל רגע ולחבר את כל הפרטים לכדי שלמות מופלאה. הוא מלמד כיצד לבחור ממקום של חופש באירועי החיים השונים ועוזר לטפל בעניינים של "סחיטות אנרגטיות". עלינו לזכור תמיד לעשות בדיוק את מה שהלב אומר לנו מבלי להגיע למצבים של לחץ, חובה וצורך או להתנהל מתוך תחושה של אשמה או קורבנות. פעמים רבות אנחנו מרגישים שמכריחים אותנו לעשות דברים, שדוחקים אותנו לפינה ושלא משאירים לנו ברירה. למעשה אנחנו אלה שמתנהלים בנוקשות כלפי עצמנו ומשליכים על הסביבה את חוסר הסיפוק שלנו.

הנשר מזכיר לנו היום את חוסר הגבולות ואת חופש הפעולה הנצחי. הוא גם מלמד אותנו כיצד לאזן את הפעיליות האקטיביות שלנו עם מנוחה מטעינה. אנו מבינים שככל שנאזן את העשייה, הפרוייקטים וזמן העבודה שלנו עם זמן של פנאי ובילויים מהנים, נוכל לשמור על רמת אנרגיה גבוהה במערכת שלנו ולהתחבר לעוצמה הנחשית שבגופנו.

לוחם
ה- 4/1: טון 12 באנרגיה של לוחם:
פתרון אתגר מגשר העולמות מגיע עם הלוחם: במהלך גל הנחש מתבהרים לנו הצרכים והרצונות האינדיבידואלים שלנו והאיכויות החדשות שאנו רוצים להכניס אל תוך מציאות חיינו. אומץ הלב והתעוזה של הלוחם בפתרון מאפשרים למות הישן ולשליליות של תוכנת החסר שלא רלוונטיים יותר למציאות שלנו. ללוחם הקריסטלי קיים כוח פנימי עצום להילחם במפלצות הרגשיות ובמוחות הספקניים שבתוכו ושמסביבו וביום הפתרון מאפשר להגיע לנוכחות שלווה ובטוחה.

לאחר שהבנו מה נכון לנו בדרכנו הלוחם מניע אותנו ללכת עם האמת הזאת עד הסוף. אחרי החקירה והבדיקה שנעשתה לאורך הגל, אנחנו סוף סוף מבינים שהקול הפנימי שבנו יודע בדיוק את הדרך הנכונה לנו עכשיו. הלוחם של פתרון הגל מאפשר לנו לצעוד בחכמה במציאות החיים בעזרת האינטואיציה שלנו. ביום של הפתרון אנו מחוברים לחכמת הקדמונים הקיימת בסלילי הד.נ.א. שלנו ובאומץ ובאלגנטיות מיישמים אותה.

תהליך הגל מוביל אותנו למקום שבו אנו נעים בקלילות, בשחרור ובחן במציאות היום יומית, עצמאיים בשטח ומשוחררים מכל תלות- בחפצים, באנשים, במצבים מקובעים ובהתמכרויות. כדי שנוכל לשים לב לאפשרויות האינסופיות שנקרות בדרכנו בכל רגע נתון, הלוחם מחבר אותנו למידע מהעל מרחב ומכוון אל אותם המקומות שבהם החלומות שלנו הופכים למציאות.

אדמהה- 5/1: טון 13 באנרגיה של אדמה:   גל הנחש מסתיים באדמה קוסמית! לאורך הגל אנו מתפתחים מנחש שמזדחל בחושניות על פני האדמה וממגנט את החיבור לתענוגות החיים אל עבר אדמה יציבה ומקורקעת שמאפשרת ליישם את הידע והחכמה בעיתויים מושלמים בחיינו. מנחש שמחובר לידע של האבות הקדמונים ועד לאדמה שמרחיבה עוד יותר את מבנה המח שלנו ומניעה אותנו להגשים את הידע הגבוה במציאות הממשית.

אחרי שמשכנו עם הנחש את החיות, התשוקה לחיים ואת הרצון האינדיבידואלי שלנו, אנו מוזמנים לגלם ייחודיות זו במציאות עצמה בעזרת האדמה. האדמה הקוסמית מלמדת אותנו היום כיצד להגשים, לממש ולהשמיע את הצליל הייחודי לנו ובכך לבטא את האותנטיות שקיימת בנו. לאחר ששחררנו הרגלים ואמונות ישנות בעזרת המגשר, האדמה מזכירה לנו את התוכנית האלוהית הרחבה, את מסלול ההתפתחות של הפלנטה, את הרצף שבתוכו אנו מצויים וכיצד כל עניין, מפגש ועשייה הם חלק מהפאזל הגדול. עם כל הכאב והקושי שאנו עוברים כאן במציאות הפיזית כבני אדם, האדמה מלמדת ששום דבר אינו מקרי ושהכל הוא חלק מתוכנית אלוהית שלמה. במקום לחוות תחושה של איבוד שליטה, הגיע הזמן שנבטח ביקום ושנתייחס לכל חוויה כאל שיעור מלמד ומצמיח. ככל שנלמד לשים לב לסינכרוניות המתרחשת בחיינו, יהיה לנו קל יותר למלא את התפקיד הייחודי שלנו תוך כדי שיתוף פעולה עם הסובבים אותנו. ההתמדה בעשייה האישית שלנו מייצרת שיתופי פעולה פרקטיים וכך אנחנו חווים כיצד "השלם גדול על סכום חלקיו".

האדמה של סוף הגל מאפשרת חיבור מלא בין ההשראה והרעיונות שלנו לבין המימוש שלהם במציאות ופותחת את המוחות שלנו לידע ייחודי שמאפשר לעזור לאמא אדמה בתקופה מיוחדת זו.

שנהנה מגל נחש מיוחד במינו..

מהמשך חנוכה שמח

וששנת 2012 תהיה שנה של ניסים ונפלאות לכולם!

באהבה,

טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | talya@mayazone.co.il

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close