טורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: קוסם (11-23/6)

[מאת: טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

קוסם
ברוכים הבאים לגל השני של הצ'ולקין שהתחיל את שנת 2012, גל הקוסם!
לאורך הגל הקרוב הקוסם עומד להרחיב את כמות המידע במח שלנו ויכול לאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשרויות שלנו להתחולל עכשיו במציאות חיינו. אז מה זה בעצם נס? אותו דבר הקרוי בפינו "נס" הוא מידע שלא נמצא בטווח הקליטה שלנו או מעשה שלא ניתן לביצוע בעזרת היכולות המוחיות שלנו ברגע זה. אני מניחה שרובנו ראינו את הסרט "הבליפ" ובו האינדיאני השאמאן שעומד על היבשה ורואה דבר לא מזוהה בתוך המים. במבנה המח של האינדיאנים באותו הזמן, לא היתה תבנית מוגדרת של ספינה ועל כן לא היה ביכולתם לזהות את התופעה המוזרה שצצה לפתע מולם. השאמאן התרכז עד מאד, ביקש בכל מאודו לדעת, עד שבסופו של דבר הצליח לקבל מידע ממקור אחר ולזהות את ה"חייזר" שבמים כספינה. עד לאותו הרגע מבחינתם של האינדיאנים, הספינה יכלה להחשב כסוג של אל מוזר שמשפריץ אדים לכל עבר. מדוגמא זו ניתן ללמוד שנס הוא למעשה פונקציה של כמות המידע הקיימת במוחנו. אם כל אחד מאיתנו יופיע עכשיו באיזה כפר פרימיטיבי נידח עם מצלמה, לפטופ וזיקוקים, הוא יחשב כאל בעל עוצמה וכוחות על.

עד היום המודעות האנושות שמה את הפוקוס על תפיסת זמן לינארית של עבר- הווה- עתיד שמוגבלת בלידה ובמוות. האנרגיות המוזרמות אלינו בצ'ולקין שמעביר אותנו לשנת 2013 מאפשרות להרחבת שדה הראייה האנושי, לשינוי המידע המוגבל במח שלנו ולתפיסה מחודשת בדבר המוות והאינסופיות שלנו. אנחנו לומדים להסתנכרן באופן מושלם בכמה וכמה רבדים במקביל ומפתחים את היכולת להיות במקום הנכון בזמן הנכון, כפי שאמר טולקין בשר הטבעות: "קוסם אף פעם אינו מקדים ואינו מאחר…". בגל הקוסם אנחנו מוזמנים לטהר את השליליות מהמחשבות שלנו כדי שנוכל לברוא לעצמנו מחזור מופלא, זורם ובעל אפשרויות חדשות שטרם חווינו בחיים הללו.

קוסם
ב- 11/6 מתחיל גל הקוסם: למשך שלושה עשר הימים הקרובים הקוסם מלמד אותנו כיצד להניף את שרביט הקסמים ומתוך חיבור לעוצמה הטמונה בנו לחולל ניסים במציאות חיינו. הקוסם מאפשר לנו להתחבר לאנרגיית היגואר השואג והעוצמתי או לחילופין לאנרגיית הכוהנת הגדולה בעלת הידע האינסופי שמעורר בנו פליאה והשראה. הקוסם המגנטי מלמד אותנו להקשיב ולסמוך על עצמנו מתוך נקודת הנחה שאנחנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו. לאורך הגל אנחנו לומדים לזרום עם הידיעה הפנימית שלנו במקום הצורך באישורים ובהכרה מבחוץ, בפידבקים ובכותרות. ככל שאנחנו מפסיקים "לקבץ אישורים" מהסביבה, אנחנו מתחברים לידיעה עצמית של מה שמדויק עבורנו ומשתחרר מאיתנו הצורך לשלוט בחיים ובחיי הסובבים אותנו. ככל שאנחנו נכנסים פנימה כדי למצוא תשובות לשאלות שמטרידות אותנו, אנחנו נפתחים לידע טהור ויכולים להפוך לקוסמים בהתנהלות חיינו.

החיבור לידיעה הפנימית שלנו הופך אותנו לסמכות של עצמנו ומאפשר לנו לברוא לעצמנו "גורל" קסום למחזור החדש שהחל. לאורך הגל אנחנו מגדילים את יכולת ההכלה שלנו, מתחברים לידיעה הפנימית של מה שנכון לנו עד למצב שבו אנחנו מסוגלים ליצור ניסים ונפלאות לעצמנו ולאנושות כולה! אמן ואמן.

לפי הסינים, האנרגיה בימים אלה קרויה: "ריבונות", "בעלות על שפע רב", (הקסגרמה 14), לפיה ככל שננהג במתינות ובענווה נוכל להגיע לקדמה ולהצלחה גדולים. הסינים אומרים ש"התנהגות ראויה הכרחית כדי שנוכל להתמיד בהישגים" (קוסם 1). הם מוסיפים שיש לרסן את האגו ולהתאים את הערכים שלנו למציאות (נשר 2). יש להקפיד על הדיבור, הרעיונות והאמונות וע"י כך ניתן להגדיל את ההצלחה החומרית (אדמה 4).

נשר
ה- 12/6: טון 2, אתגר הגל באנרגיה של נשר בהדרכת יד: אחרי גל הדרקון שבו נפתחנו לאפשרויות חדשות של תנועה במציאות החיים, הנשר מאתגר אותנו לפעול באופן פרקטי ולממש את החלומות מרחיקי הלכת שלנו. עלינו ללמוד כיצד להתנהל בחיים מתוך פרופורציות ריאליות ולזכור תמיד לראות את הפרספקטיבה הרחבה של תמונת החיים השלמה.

כדי שנוכל ליצור לעצמנו שנת 2012 של אינסוף אפשרויות חדשות, הנשר מאתגר אותנו לבחור בכל רגע את האובייקטים השונים בחיינו, במקום לנוע באופן אוטמטי מתוך ברירות מחדל ממוחזרות. הנשר הירחי מלמד כיצד להרחיב את זווית הראייה שלנו בנוגע לסיטואציות מרוקנות, לנטרל דינמיקות של קורבן ואשם מחיינו ולזהות שתמיד קיימת עבורנו האפשרות לבחור. למעשה אתגר הנשר מבקש שנפסיק את הפער בין המצוי לרצוי ונלמד שאנחנו היוצרים היחידים של המציאות שלנו. באופן תאורטי קיימת בכולנו היכולת להפוך כל רצון שלנו למעשה, אם רק נלמד לשלוט במחשבות שעוברות בראשנו. היד המדריכה היום מלמדת כיצד "לתקתק עניינים" בחיים. היא מלמדת לחבר בין האיכויות הנקביות של הקבלה לאיכויות הזכריות של העשייה ולהגשים במציאות הפיזית את החזון שלנו. הקושי בגל הוא לשמור על תחושה של רוגע מבלי להיכנס למתחים ולדאגות עקב ריבוי ההתרחשויות במציאותינו המשתנה. אמנם אנחנו בגל קוסם שדוחף להתרחבות ולעוצמה, אך אין זה אומר שעלינו להכנס עכשיו לעשייה אינטנסיבית אלא ללמוד לאזן בין מימוש ומנוחה. לזכור כל הזמן שאנחנו חופשיים לעשות בדיוק את מה שאנו רוצים וגם להקפיד לעשות זאת. אז מובטח לנו מחזור של תעופה חופשית וקלילה במציאות החיים ה"רגילה".

לוחם
ה- 13/6: טון 3, באנרגיה של לוחם בהדרכת שמש: ביום השלישי אנחנו מתחברים לאנרגיית הלוחם שבתוכנו, שמעז ושואל את עצמו שאלות בנוגע לדרכו ולעשייה שלו. הלוחם האינטליגנט חוקר ובודק עד כמה הוא נאמן לעצמו, לחזון שלו ולאמת שהוא מבקש לבטא כאן בכדור הארץ. הרחבת המידע במח האנושי לרוב מלווה במאבק פנימי בין הצורך- הצר לבין הרצון- הרץ. הלוחם החשמלי מתבונן לעומק ברצונות העמוקים שלו וביום של הזרימה האינטואיטיבית הוא נלחם בכנות ובעוז בספקות, בשליליות ובפחדים. השמש המדריכה שולחת אור ומידע שמבהירים עבורנו סוגיות נרחבות ומחדדים היבטים ספציפיים בסיטואציות החיים. הלוחם מטיל ספקות וחווה תחושה של חוסר וודאות והשמש ממלאה אותו באומץ ובחכמה שמאפשרים לו לצעוד בדרך האמת שלו. עם האור שהשמש מקרינה ביום החשמלי אנחנו נטענים באש יוקדת של להט ואנרגיה יצירתית לפעול בדיוק בהתאם לידיעה הפנימית שלנו. תהליך ההתבוננות פנימה בגל הקוסם יכול להוביל לנטרול התוכנה האוטומטית המוגבלת שממנה התנהלנו עד היום ולמעבר לדרך חדשה של זרימה בחיים.

אדמה
ה- 14/6: יום רביעי של זריעה מנטלית לפתרון אתגר הנשר באנרגיה של אדמה בהדרכת הלך שמים: האדמה העצמאית היום מזרימה כמויות אדירות של מידע חדש על מנת ש"נתעורר על חיינו" ונצעד במסלול הייחודי שלנו כאן. היא מכוונת אותנו להתקרקע ופשוט לעשות את שלנו, בלי יותר מדי דיבורים ובכך לתרום את חלקנו לשינוי התדרים שמתרחש עכשיו בעולם. במהלך השנים האחרונות אנחנו עדים לאסונות רבים ושונים על פני כדו"א שלנו – שיטפונות, רעב, אלימות, גלי חום, איומי מלחמה ועוד. במקביל אנחנו שומעים על יותר ויותר מחלות קשות כמו סרטן ושבץ מוחי בקרב מבוגרים וצעירים כאחד. כחלק מהתפתחות האבולציה האנושית מועבר מידע של אהבה ללא תנאי אל תושבי כדו"א, מידע שמוזרם דרך קרניים אולטרא סגוליות. האור הסגול המעודן עדיין לא מוכל בתוך המערכות האנושיות הדחוסות שלנו ועל כן נפלט החוצה, מחמם את כדו"א וגורם לאסונות השונים. המחזור החדש של הצ'ולקין שהחל ב29/5 והאנרגיות האינטנסיביות של שנת 2012 מזרימים רטטים חדשים אל כדו"א וכולנו עוברים עכשיו קפיצת דרך קולקטיבית. האדמה הולכת ומתפתחת לקראת שינוי סופי באבולציה שלה ועל כן קוראת לכולנו להעלות את רמת המודעות שלנו. לשם כך היא מעבירה אל תוך המערכות האנושיות שלנו מידע אינסופי שיכול להרחיב את המידע הקיים במח שלנו אל מעבר למה שהוא היום ולעזור לנו להכיל את התדר החדש והקצב המהיר. הלך שמים המדריך היום מלמד כיצד לתרגם באופן מעשי את המידע המעודן שמוזרם אל תוך חיינו. הלך שמים מסמל צמיחה והתפתחות רוחנית וע"י פרישה וחקירה אישית הוא מאפשר להכיל את הרטט החדש. ביום של הזריעה המנטלית אנחנו מוזמנים ליצור לעצמנו מרחב נקי ומקודש, ללא הסחות חיצוניות שבו נוכל לחקור, ללמוד ולעבד את התדר המעודן ובכך גם לתרגם למעשה את חזון הנשר שלנו במחזור החדש שהחל.

מראה
ה- 15/6: טון 5 של חיבור לכח הרצון הפנימי שלנו, באנרגיה של מראה בהדרכת מגשר עולמות: המראה ביום של החיבור לסנטר מאפשרת לעשות חשבון נפש בינינו לבין האנשים שמקיפים אותנו. אנחנו חיים בעולם של מראות מגוונות כדי שנוכל ללמוד ולדעת את עצמנו דרך ההשתקפויות הללו. לאורך החיים אנחנו לומדים כיצד לקבל את האדם באשר הוא אדם, ללא שיפוט, כעס והתנגדויות. ככל שאנחנו מודעים לעצמנו ומתמלאים בביטחון מבפנים עם הקוסם, אנחנו גם מסוגלים להכיל את הסובבים אותנו ללא איבוד של אנרגיה. לשם כך מגיעה המראה הקוואנטית ומלמדת כיצד להפסיק את התנודות האנרגיות אל עבר העולם והחוץ. ביום זה אנחנו מסוגלים להתבונן בכל הצדדים שלנו, גם באלה שלרוב אנו מעדיפים להדחיק ולהעלים מעצמנו. כשסוף כל סוף אנחנו מסכימים לראות את כל החלקים שלנו, אנו מודרכים ע"י מגשר העולמות לסלוח לעצמנו על אותם הצדדים שאנחנו פחות אוהבים בעצמנו. הצדדים הללו הן בסה"כ הטבעה של מידע ויש לנו את היכולת לנקות אותו מהמערכות שלנו. בכולנו הוטבע מידע בילדותינו והכעס העצמי על התנהלויות מסוימות הוא מיותר כי אין לנו אפשרות לפעול אחרת מבלי שנתקל בידע מקודם ומחודש. האנרגיה של המגשר מלמדת אותנו להתבונן פנימה ולרפא את השליליות, ההרס והביקורת העצמיים שרק מורידים את רמת האנרגיה שלנו עד למצב של מחלות ואסונות. המראה מאפשרת לראות מבעד למראות ולהתנהלויות הדפוסיות האוטומטיות שלנו עד למצב שבו אנחנו מצליחים להיות נוכחים במציאות הממשית באינטראקציות השונות שבהן אנחנו שותפים. ככל שאנחנו משחררים טראומות ופצעים רגשיים מהתאים שלנו עם המגשר המדריך אנו מסוגלים לנוע בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, כשאנחנו לגמרי נוכחים ברגע ומשקפים במחשבות, במילים ובמעשים שלנו את אינסוף האפשרויות הקיימות.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה היא של "מסה קריטית" (הקסגרמה 28), לפיה המצב הנוכחי הולך ונעשה כבד בשל מספר רב של שיקולים. הרבה החלטות, רעיונות ואפשרויות שגורמות לתחושה שהמצב עולה על גדותיו (סערה 6). זהו שלב מעבר ונדרשת בו פעולה מהירה ויעדים ברורים (שמש 7). זמנים אלה של התפוצצות פנימית חושפים את המהות של העצמי ובעזרת נחישות פנימית ניתן לצאת מהם מחוזקים (מראה 5).

סערה
ה- 16/6: טון 6 של זרימה עם הפלוס, באנרגיה של סערה בהדרכת סערה: הסערה הקצבית מאפשרת לרפא את עצמנו ואת הסובבים אותנו מכל המסה התאית השלילית שאנחנו צוברים במהלך הזמן. לקראת שיא התהליך של גל הקוסם אנחנו מאזנים את הצרכים של הגוף הפיזי, הרגשי והמנטלי שלנו, מנקים חלקים דחוסים ושליליים שקיימים בתוכנו ובכך אנחנו מאפשרים לאנרגיית החיים שבנו לזרום בחופשיות. תהליך הרחבת המידע במוחות שלנו צובר תאוצה ולשם כך ביום השישי הסערה מרפאה, מטהרת ומאזנת אותנו. דרך הריפוי העצמי שלנו אנחנו מסוגלים לארגן את הפרטים הנדרשים להמשך התהליך בגל ובכך מזרזים את ההתפתחות שלנו ואת שינוי המידע הקיים במוחנו. הסערה היום גם מגדילה את הביטחון העצמי שלנו ביכולות ובידע הקיימים בנו ובכך גם את נתינת האמון בעצמנו ובתוכנית האלוהית כולה. ככל שאנחנו מתמקדים בפלוסים הקיימים בנו ובחיים ומתייצבים, אנחנו מתמלאים באנרגיה ובכוחות ומסכימים לקפוץ בשמחה אל המחזור החדש ולממש בו את חלומותינו.

שמש
ה- 17/6: טון 7, יום שער, שיא הגל באנרגיה של שמש בהדרכת אדם: שמש בשיא הגל מעידה על אנרגיה אדירה שהולכת ומצטברת בתוכנו במהלכו של גל הקוסם. אנחנו נמצאים בגל שמלמד כיצד ליצור את החלומות שלנו והשמש המהדהדת מעידה על כך שנדרשת אנרגיה יציבה ומעוגנת כדי להפיק פרוייקטים, להיות פרודוקטיביים ולהגיע לתחושה של מימוש בחיים. בשיא הגל אנחנו מכווננים לתעל את האש הפנימית שבתוכנו למקומות של בהירות, אור וחיות ולעשות את מה שגורם לנו להיות מאושרים. האדם מדריך אותנו היום לקבל את הסובבים אותנו בדיוק כפי שהם מבלי לנסות לשנות או "לעצב" אותם בהתאם לראות עינינו. ביום שער זה אנחנו לומדים כיצד להפסיק לבזבז אנרגיה על תרגום ושינוי הסביבה שלנו ובמקומם להתמלא באנרגיה מחום השמש הפועמת בתוך ליבנו. ככל שנתחבר לתבונה הפנימית ולידיעת הלב שלנו, נוכל לאורך הצ'ולקין החדש להרחיב את מעגל ההשפעה שלנו ולחיות את חיינו בדרך מעוררת השראה. בשיא גל הקוסם האדם מאפשר לשחרר את השכל המניפולטיבי שמטיל ספק בכך שאנחנו באמת יכולים למגנט שפע אל כל התחומים בחיינו. הוא מלמד כיצד להקשיב בכל רגע במהלך הדרך לרצון האמיתי שלנו ואז גם כיצד ליישם אותו בחכמה. גל הקוסם מוביל אותנו לאט ובהדרגה למצב שבו אנחנו חיים את החיים השגרתיים ממוח מאד לא שגרתי.

דרקון
ה- 18/6: טון 8 של חיבור ליושרה ולאמת הפנימיים שלנו, באנרגיה של דרקון בהדרכת נחש: אנרגיית הדרקון היום מאפשרת לקבל את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו באהבה, ברכות ובאימהיות. אנחנו מוזמנים לבדוק עד כמה הפוקוס שלנו הוא על מה שיש בחיינו ועל מה שמצוי בנו, במקום להיות עסוקים בהרס ובביקורת עצמיים. ביום הגלקטי אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "מה אני אוהב/ת בעצמי?", "מה אני אוהב/ת בחיי?", "לאיזה השגים כבר הגעתי בחיים הללו?", התשובות לשאלות הללו יאפשרו לנו להתמקד במה שכן מצוי בחיינו ולהתמלא באנרגיית חיים. הנחש מסמל את סלילי הד.נ.א. האנושי שלנו ומדריך אותנו להתחבר אל חכמת האבות הטמונה בגופנו. הוא מסמל אלכימיה ומאפשר "להשיל את עורנו"- כלומר להתמיר את הרעל המחשבתי, האמונות השגויות ותוכנת החסר לעוצמה ולחיוביות. דרך החיבור לדרקון הגלקטי אנחנו מוזמנים לבדוק היכן בחיינו עדיין קיים הצורך בהתמרה הזו של הנחש. הנחש מדריך אותנו לבדוק עד כמה אנחנו מיישמים את הרצון האינדיבידואלי שלנו וחווים שמחה על היותנו נוכחים בחיים מלאי תענוגות. ככל שנתחבר לחיות האנרגטית הקיימת בתאי גופינו, נוכל לקבל את מי שאנחנו ללא שפיטה ולהזין את עצמנו באהבה. אז נוכל להגיע להרמוניה בין הצרכים והרצונות שלנו לבין הביטוי שלהם במציאות ולנוע בשמחה אל עבר מימוש חלומות הנשר שלנו.

רוח
ה- 19/6: יום תשיעי בגל הקוסם, יום שער, באנרגיה של רוח בהדרכת מראה: ביום שער זה יצירת החזון שלנו ותחושת המימוש העצמי מתחילים להתגשם במציאות בעזרת יכולות התקשורת של הרוח. ביום של הפענוח הרוח הסולארית עוזרת לנו להבין שהיכולת להגשים את החלומות שלנו תלויה בדרך שבה אנחנו מבטאים את עצמנו. ככל שנלמד להתבטא באופן הגיוני, חד ומדויק, נחסוך מעצמנו בזבוז מרובה של אנרגיה ונוכל לתקשר את האמת העמוקה שלנו ולממש את עצמנו. גם המראה המדריכה היום מחזקת את ההתייחסות הריאלית שלנו לעובדות הנתונות בכאן ועכשיו. ביום של "נפילת האסימון" אנחנו לומדים להתייחס באופן מעשי והגיוני ולא רגשי אל העובדות במציאות החיים. במקום לבזבז אנרגיה על השלכות ותרגומים רגשיים, אנחנו לומדים לבטא באופן ישיר ובהיר את הרצונות שלנו. המראה מדריכה אותנו לראות את כל הצדדים שלנו ואת כל מה שהביא אותנו עד הלום: הכאב, השמחה, העצב והתמיכה. ואז לראות מבעד לאשליית המראות המציאותיות- לראות איך שהכל הוא למעשה השתקפות שלנו, איך שלכל רגע בדרך יש תפקיד ואיך שהכל פועם בסדר אלוהי מדוייק. ברגע שאנחנו מחזירים לעצמנו את האנרגיה, אנו מסוגלים לבטא בהנאה את השראת הרוח שבנו דרך אינסוף ההשתקפויות שיצרנו, יוצרים ועוד ניצור בצ'ולקין החדש.

לילה
ה- 20/6: טון 10 של ההתגלמות, באנרגיה של לילה בהדרכת קוף: אנרגיית הלילה מסמלת תחושה של רחם, של נינוחות ביתית, של מערה מערסלת. לאחר שיושבים זמן מה במערה חשוכה, באיזשהו שלב מתחיל להפציע האור. ברגע שאנו מסירים את הערפל של הלילה שבתוכנו, את החשכה של הפחדים שלנו, אנחנו מקבלים גישה לאור, למידע חדש שמשנה את זוית הראייה שלנו. ביום העשירי שבו אנחנו הופכים את התהליך שבגל הקוסם למושלם, אנרגיית הלילה מאפשרת להאיר חשכה פנימית שעד היום לא העזנו להתבונן בה. הלילה הפלנטרי מבקש ש"נחפור" עוד טיפה פנימה וננקה מידע שלילי ממוחזר שעד לרגע זה מנע מאיתנו מליצור את החלומות שלנו במציאות. הדרכת הקוף של היום מבקשת מאיתנו ליצור, ליצור וליצור! לבטא את המקוריות שלנו לאורך הדרך שבה אנחנו הולכים ולהוציא לפועל בקלות ובהנאה את הרצונות שלנו. הקוף הוא הילד הגאון שבתוכנו והיום מלמד אותנו לשחק את משחק החיים בקלילות, בהומור ובהנאה. בתהליך הגל אנחנו מגיעים להרגשה נינוחה עם עצמנו בכל רגע נתון, משחררים את רצינות היתר והכבדות ורק אז אנחנו מסוגלים לזרום במקוריות וביצירתיות מעניין לעניין. תהליך זה מפנה מקום לאינטואיציה ולידיעה פנימית עמוקה שמתחילים לכוון את התנועה בחיינו. תנועה אינטואיטיבית חדשה זו פותחת עבורנו את דלת הכניסה לעולם הניסים והקסמים.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה בימים אלה קרויה: "עוצמה רבה" (הקסגרמה 34), לפיה העוצמה מעמידה במבחן אמיתי את אופיו של האדם: את המילים, המחשבות והמעשים שלו (לילה 10). האחריות להתנהגות ראויה בתקופות של עוצמה היא רבה (נחש 12). הסינים מוסיפים שככל שהמטרות הן לטובת הכלל, כך צפויה הצלחה בעניינים ארציים (מגשר 13).

זרע
ה- 21/6: טון 11 של השחרור, באנרגיה של זרע בהדרכת זרע: הזרע ביום האחת עשרה מלמד שהסיבה לכך שאנחנו לא פורצים את חוקי הזמן והמרחב הלינאריים נעוצה בפחד בסיסי ועמוק משינוי. לרוב בני האדם מאד מפחדים מלנוע ומלהשתנות ומעדיפים לשמור על הקיים והידוע. בתודעה הקולקטיבית שלנו קיים פחד משינוי משום שבזכרון שלנו שינויים הובילו לאסונות, לכאב ולהרס אך זוהי רק זווית ראייה חלקית בנוגע למהות השינוי. לאט ובהדרגה אנחנו נפתחים לעובדה שבכל מקרה הכל משתנה כל הזמן וככל שנקדים להשתנות גם אנחנו, כך חיינו יזרמו לכיוונים חיוביים יותר ויותר. כדי להתחבר לקוסם, לעוצמה, ליושרה ולחזון הגבוה שלנו, עלינו להסכים להשתנות ולשחרר את כל ההרגלים, האמונות והתבניות שלא רלוונטיים יותר למחזור החדש של הצ'ולקין ולרטטים המעודנים של 2012. הזרע היום עוזר לנו לכוון את עצמנו בצורה עוד יותר מדוייקת אל עבר צמיחה והתפתחות המודעות שלנו עד למצב של תנועה ספונטנית וזורמת בחיינו. ככל שאנחנו משחררים הרגלים וקיבעונות ישנים ונעים אל עבר החדש והלא ידוע, מובטחים לנו במחזור החדש מימוש יצירתי ושפע רב.

נחש
ה- 22/6: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של נחש בהדרכת אדמה: הנחש הקריסטלי בפתרון מעיד על כך שבמהלך הגל הצלחנו לגעת באומנות האלכימיה. ביום השתים עשרה אנחנו יודעים להתמיר רעל, תקיעות ושליליות לתקווה, זרימה ולחיוביות. למדנו לצעוד בדרכינו הייחודית, הצבעונית והאותנטית. חכמת הגל מלמדת שכדי להרחיב את המידע במוחנו ולממש את החלומות שלנו, עלינו להתחבר לטעם, לתענוגות ולשמחת החיים. כל הידע כולו נמצא בתאים שלנו וביום הקריסטלי אנחנו מחוברים דרך ערוצי גופינו לחכמה האינסופית. האדמה המדריכה מאפשרת לקרקוע נעים וזורם של הרצונות האינדיבידואליים והרעיונות המקוריים שלנו. למעשה כולנו מערכות תקשורת שתוך כדי חיינו הארציים מקבלות ואוספות מידע. כל אחד מאיתנו מחובר לרשתות מידע אישיות וקולקטיביות ועפ"יהם הוא מתנהל בחייו. כתוצאה מעבודה מרוכזת של קבוצות אור שונות שנעשתה במהלך השנים האחרונות, נבנתה רשת אדירה של מידע מעודן מעל לכדור הארץ שלנו. האדמה בהדרכת הפתרון מאפשרת להפעיל ולהצית רשת מידע זו ומעבירה כמויות של מידע אינסופי אל תוך המערכות שלנו. האנרגיות של גל הקוסם בשנת 2012 מאפשרות לנו להתמזג עם מערכות מידע שבעבר הלא רחוק לא היו בגדר אפשרות עבורנו. החיבור לרשת הפרושה על פני האדמה וההתעוררות שלנו אל עבר ההגשמה העצמית שלנו ממלאים אותנו באנרגיית חיים. וכך עם תחושת גוף נוכחת וזרימה קולחת של האנרגיה שלנו אנחנו יכולים לחיות חיים של עונג, עוצמה וגיוון בביטויים שונים של חכמה.

מגשר עולמות
ה- 23/6: טון 13 של הנוכחות, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת כלב: מגשר עולמות ביום השלוש עשרה של הגל מסמל מוות לצורת חיים אחת ולידה לצורת חיים אחרת. דרך הדחיפה לפריצת מגבלות הזמן והמרחב עם הקוסם, לאורך הגל הצלחנו להבין קצת יותר את מהות הזמן. המגשר הקוסמי הוא בעל הבנה ברורה ש"סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר" ומאפשר לנו לסגור סופית את המעגלים הישנים, להיפרד מאנרגיות שליליות ולנוע בקלילות וברוגע אל עבר ההתחלות החדשות. המגשר בסוף הגל מעיד על ניקוי מאסיבי של מידע שלילי וזכרונות כואבים מתאי גופינו שעד היום השפיעו באופן לא מודע על ההתנהלות שלנו. כתוצאה מריפוי הטראומות ושחרור צורות החשיבה הישנות, המידע במח שלנו מתרחב. במקום התנהלות דפוסית רגשית ואוטומטית אנחנו נולדים לזרימה חופשית והגיונית בחיינו שפתוחה לאינסוף של אפשרויות. גם להדרכת הכלב תפקיד חשוב בחיבור לעוצמת הקוסם שבנו, משום שהכלב הוא המאסטר לענייני הלב. הכלב בסוף גל הקוסם מעיד על כך שהצלחנו לנקות את הכעסים, הביקורת והקונפליקטים עם הסובבים אותנו ולהגיע לאיזון ולרגיעה במערכות היחסים השונות. בתהליך הגל למדנו לשמור על רגשות מאוזנים ולשנות את התגובות האוטומטיות הדפוסיות שלנו. גל הקוסם לימד אותנו להשאיר מאחור סיטואציות שבהן לא היינו נאמנים לעצמנו ומאפשר ליצור לעצמנו מציאות שבה אנחנו שמים את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיים. הקפיצה שעשינו בגל מבוטאת בכח פנימי רב, בטרנספורמציה אישית, בפתיחה להזדמנויות חדשות במציאות היום יומית ובתנועה קלילה עם לב פתוח ושמח על משחק החיים המרתק.

ובסיום גל הקוסם נשאל שוב: האם באמת ניתן לחולל ניסים בחיינו? חכמת גל הקוסם מלמדת שאנחנו יכולים לשנות את המידע הקיים במוחנו וכתוצאה מכך לפרוץ את גבולות הזמן והמרחב הלינאריים שהיו מוכרים לנו עד להיום. עבור בני האדם נס נחשב למשהו לא טבעי, אך הטבע הוא בסה"כ הטבעה של מידע בתוך המח שלנו. במידה ונשנה את סוג ההטבעה, את סוג הידע שממלא את מוחנו, נוכל ללכת אל מעבר למגבלות הטבע כפי שתפסנו אותו עד היום ולחולל ניסים וקסמים למען עצמנו ולמען האנושות כולה בצ'ולקין שמעביר אותנו לשנת 2013. אמן ואמן!

מאחלת לכולנו גל קוסם של ניסים ונפלאות.

באהבה, טליה.

הראה עוד

2 thoughts on “הגל הנוכחי לפי המאיה: קוסם (11-23/6)”

  1. טליה
    תודה לך על דברייך הם עוזרים לי להיות גבוהה, עדה ומשקיפה על המתרחש בי ועל המציאות שאחווה כתוצאה מכך, ליצצב את רגשותי ולא לתת להם לנהל את העניינים במרחב. דברייך מזכירים לי את עבודתי הרוחנית ומחזקים את אמונתי בבורא עולם בי כקוסמת ובקסם הבריאה,
    תודה על כתיבתך – פשוטה ונקייה.

  2. טליה.
    לא יודעת למה, אך אני מוצאת עצמי מתרגשת מקריאת דברייך וקוראת אותם באדיקות, שוב ושוב. האופן בו הם כתובים וכמובן התוכן, נוגעים בנימים עמוקים בי. אני מודה לך על השיתוף בידע שאת עושה ועל האיכות של האנרגיה שאני חשה שנשקפת מהן.

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close