2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: רוח (20/4 עד 2/5/12)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

רוח
ב- 20/4: באנרגיית שער נכנס גל חדש שנקרא גל הרוח: לאחר שחווינו תחושת כובד וסערה פנימית בתהליך האיזון הרגשי של גל הירח, מגיעה אל חיינו הרוח הזורמת, הקלילה והמשועשעת. הרוח מסומלת ע"י יונק הדבש ולאורך הגל הקרוב ממלאה אותנו בשמחה ובעליזות ומאפשרת לקפץ בהנאה מסיטואציה אחת לאחרת. אחת ממטרות הגל העיקריות היא ללמוד לחיות ברמת מתח נורמטיבית בניגוד לרמות המתח הגבוהות שרובנו חווים במציאות, שנובעים מהפער בין הרצוי למצוי הקיים במוחנו. ככל שאנחנו נפתחים להומור ולרבגוניות שבאנרגיית הרוח, משתחררות מאיתנו תחושות של עצבות, נטל ומטען שהן צורות ביטוי שונות לרמת מתח גבוהה.

הרוח מסמלת את אזור בית החזה בגופנו ואת מערכת הנשימה שלנו ומזכירה לנו פשוט לנשום, כמה שיותר פעמים ביום. בזמן הנשימה אנחנו מאפשרים למידע שבאוויר להכנס אל תוך המערכת שלנו. כתוצאה מזרימת המידע החדש רמת המתח שלנו יורדת ואנחנו חווים רגיעה בגוף שלנו. מעבר לכך הרוח המגנטית מלמדת אותנו כיצד לבטא את הרצונות האמיתיים שלנו ובכך להפוך את המצוי בחיינו לנפלא ולנהדר. היא מסמלת את עקרון התקשורת ומאפשרת לתקשורת קולחת בכל הרמות בסוגים שונים של אינטראקציות. היא דוחפת אותנו לבטא את עצמנו ואת האמת שלנו בחדות, בבהירות ובאופן מדיוק ונאמן לרצונות שלנו.

הנושא הכללי של הגל הוא היכולת לקחת אחריות על עצמנו ועל חיינו. המילה responsibility"" מתורגמת בעברית ל"יכולת להגיב"- כלומר להגיב במחשבות, במילים ובמעשים על כל מה שקורה במציאות שלנו ולקחת את ההחלטות שנכונות לנו לעכשיו. ככל שאנחנו מגיבים "און ליין" ומבטאים את עצמנו, משתחררים מאיתנו מתחים פנימיים ועומסים רבים ומיותרים. אנרגיית הרוח מחברת אותנו לארבע רוחות השמים ומלמדת כיצד להגיע לאחדות הניגודים בתוכנו. במקום המאוחד והשלם הזה היא פותחת עבורנו חלון להתפתחות המודעות האישית ולצמיחה הרוחנית שלנו. אז אנחנו יכולים להתחבר ישירות לשדה הנפש הנצחי ודרכו השראה אינסופית זורמת אל תוך חיינו.

לילה
ה- 21/4: טון 2, היום השני של אתגר הגל באנרגיית הלילה: הגיהנום הוא כאן, במציאות הקוטבית של הטוב והרע שבה אנחנו שופטים, מגדירים ומסווגים כל דבר. דרך הרחבת נקודת המבט ליותר ויותר אובייקטיבית, אנרגיית הלילה הירחי מאפשרת לנו לנגוס בגן העדן שמבעד לזמן ולמרחב. האתגר בגל הרוח הוא לשחרר מאיתנו חלק נוסף מהדואליות שבה אנחנו חיים ובכך להסיר לאט ובהדרגה את הערפל של המציאות האשלייתית. לכל שאלה קיימת תשובה ודרך "חפירה" עמוקה בנבכי מוחנו, ניתן להאיר את אותו חלק במח שנותן את הפתרונות לקשיים. הלילה מסמל את החשכה הפנימית ואת הטראומות שהצטברו לאורך החיים בתוכנה הרגשית שלנו. כתוצאה ממיחזור אוטומטי של מידע במשך שנים ארוכות, הפחדים גדלו והעמיקו והיום אנחנו חווים אותם כמפלצות שמרפות את ידינו.

אנרגיית הלילה מאפשרת לשינוי זווית הראייה שלנו בנוגע לנושאים דפוסיים עמוקים ולסיטואציות שחוזרות על עצמן. בתהליך סגירת המעגלים של המחזור שחולף אנחנו מתמודדים עם אתגר הלילה כדי לנטרל סופית מהמערכת שלנו מספר תבניות אישיותיות ששולטות בתפיסת המציאות שלנו. הלילה גם מסמל תחושה של בית ומזמין אותנו ליצור לעצמנו מרחב אישי מקודש שבו נרגיש נינוחים ומוגנים. ככל שנרגיש בבית בתוכנו ומציאות חיינו, נשתחרר מהחשכה הפנימית ובקצב שלנו נתמלא במידע מחודש.

אנחנו נמצאים לקראת סוף לוח הצ'ולקין, שנת 2012 הולכת ו"מתקדמת" וזהו זמן להתנקות מעוד מידע רגשי שלילי שמגביל את האפשרויות האינסופיות שלנו. השחרור של המידע השלילי מפנה במוחנו מקום לסוג אחר של תקשורת עם עצמנו. אז אנחנו נפתחים לדרך של הזרימה האינטואיטיבית שמחוברת ישירות לידע גבוה ולאינסוף של אפשרויות חדשות.

זרע
ה- 22/4: טון 3 שבו מתחיל הפוקוס לפתרון האתגר, באנרגיית הזרע: הזרע מלמד אותנו את אומנות השינוי ומזכיר לנו את העובדה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום". הפחד משינוי הוא אחד מהפחדים הגדולים ביותר שלנו כבני אדם. לרוב אנחנו מעדיפים לשמור על המוכר והידוע משום שהלא ידוע מעלה בנו תחושות של חוסר אונים ושל איבוד שליטה. קיימים תחומים שונים בחיים שבהם אנחנו מרגישים "תקועים" אך הפחד מ"הרעת המצב" משתק אותנו. כדי שנוכל לזרום בחיינו עם הרוח ולהתחבר לאינטואיציה שבלילה, הזרע מאפשר לנו להכיר בערך החיובי של יצירת שינויים בחיים ואז גם מלמד כיצד לזרוע אותם.

הכל משתנה כל הזמן: כדור הארץ נמצא בתנועה מתמדת ביחס לשמש, בטבע בכל רגע נתון קיימת צמיחה אפילו אם היא במילימטרים, הים נמצא בתנועה מתמדת וכו'. ביום השלישי של הזרימה אנחנו לומדים לזרום עם התנועה האינסופית הזאת שהיא בעצם החיים. הזרע מלמד אותנו שכדי להתמודד עם פחדים עמוקים ולהפתח לזויות ראייה חדשות עלינו לנוע, להתפתח לכיוונים שונים ולהתכוונן על מטרות חדשות. הזרע החשמלי אורג עבורנו רשת של צורות ותאוריות מציאות חדשות שממגנטות את רצונותינו אל תוך המציאות. הוא מביא אותנו להכרה בשינויים שאותם אנחנו מבקשים להכניס עכשיו אל תוך חיינו. היום ניתן לנשום את הזרע לתאי הגוף ולהבין מה עלינו לשנות עכשיו בגישה הפנימית שלנו ומה כדאי לעשות לשם כך. אז אנחנו מוזמנים לפעול בשטח לקראת שינוי ממשי במציאות היום יומית שלנו.

לפי החכמה הסינית הצורה הגיאומטרית של שלושת הימים הראשונים של הגל קרויה: "קדמה", "התקדמות" (הקסגרמה 35) ועפ"יה בימים אלה ניתן ליישם רעיונות ולהוציא לפועל מטרות חדשות (זרע 3). הסינים מוסיפים כי קיים עכשיו פוטנציאל לתקשורת בכל הרמות (רוח 1), במקביל לאפשריות של תמיכה, כנות, עידון, שיפור והשפעה יוצאת דופן (לילה 2).

נחש
ה- 23/4: טון 4 של זריעת פתרונות לאתגר הלילה, באנרגיית הנחש: חכמת הנחש העצמאי מלמדת אותנו היום שהדרך היחידה לחיות ולבטא את עצמנו היא הדרך האותנטית שלנו, ללא השוואות ל"דשא של השכן" ולנורמות החברתיות. ביום של זריעת הפתרונות הנחש מלמד אותנו לצעוד בשמחה בדרך האינדיבידואלית שלנו מבלי לבזבז אנרגיה על התנודות הרגילות שלרוב יש לנו אל עבר הבחוץ והעולם. הנחש מרגיע את מערכת העצבים האקטיבית שלנו שכתוצאה מההתמודדות עם אתגרי הלילה והחיים, בשלב הזה יכולה להיות מוצפת ברמת מתח גבוהה.

ההתבוננות בחשכה הפנימית מעלה סוגיות שונות אל המודעות שלנו והנחש האלכימאי מלמד כיצד ניתן להתמיר את הרעל המחשבתי, המועקות הרגשיות והתשוקות המוגזמות. הוא מחבר אותנו אל חכמת האבות הקיימת בסלילי הד.נ.א. שלנו ובעזרת הידע האינסופי הזה שבתוכנו, אנחנו מסוגלים לשנות את המחשבות השליליות. הנחש מסמל חיות ונוכחות בתוך הגוף ומלמד כיצד לשמור על רמת אנרגיה גבוהה בתוך המערכת שלנו.

כדי לפתור את אתגר הלילה ולהרגיש בנח בגוף ובחיים, אנחנו מודרכים לחיות, להתענג ולחוות את המגוון האינסופי שקיים בכל רגע. בעזרת אהבת החיים של הנחש והתנועה הספיראלית שלו ניתן להאיר "לופים" שכליים וטשטוש פנימי שנוצרו לאורך הזמן במוחנו. ההנחיה של הנחש היום היא לחיות את מה שמשמח את ליבנו ומחייה את גופנו ולהנות מצוף החיים העסיסי.

מגשר עולמות
ה- 24/4: טון 5 שבו אנחנו מגבשים כח רצון חזק לפתור את אתגר הלילה, באנרגיית מגשר העולמות: המוטיבציה להתמודד עם אתגר הלילה מלמדת אותנו שהנטל שאנחנו סוחבים עימנו הוא מידע ממוחזר שקיים עמוק עמוק בתוך התוכנה הרגשית שבמוחנו. זהו מידע שהפנמנו בשלב כזה או אחר בחיים ומאז הוא קיים בתוך המח שלנו ומשפיע אוטומטית על חיינו. המודעות למיחזור של המידע מורידה את הצורך להשתמש בו ומעלה את המוטיבציה לחפש דרכים אחרות.

המגשר מסמל נקיון, שחרור, סליחה וטרנספורמציה. ביום שבו אנחנו מתחברים למרכז הפנימי שבנו, אנרגיית המגשר מלמדת כיצד לרפא את המידע הממוחזר הזה. העוגן של הגל נשען על היכולת לנקות מעצמנו שליליות ודחיסות שכל הזמן מצטברת בתאי הגוף שלנו ובכך להרפות מהלחצים ומהקשיים היום יומיים. כתוצאה מהניקוי אנחנו מתמלאים בקלילות, בחכמה ובשמחה על חיים חדשים. הריפוי של המגשר הקוואנטי משחרר מאיתנו מועקות ואמונות דפוסיות שעד היום ניהלו את חיינו ומאפשר לזרימה ספונטנית מרגע לרגע. ביום החמישי של גל הרוח אנחנו מגיעים למקום של חמלה אמיתית פנימית לעצמנו ולסובבים אותנו. היום ננשום את המגשר לתאי הגוף ונמלא את עצמנו מכף רגל ועד ראש באור לבן מרפא.

יד
ה- 25/4: טון 6, שבו אנחנו מתחילים לזרום עם הפלוס בחיינו באנרגיית היד: היד היום מלמדת כיצד ניתן לזרום מתוך ידיעה פנימית בטוחה. ככל שנתחבר ל(יד)ע הפנימי שלנו, נוכל לפעול מתוך הרצון הרץ והזורם שבליבנו ולא מתוך הצורך הצר והמגביל שבמוחנו. החיבור לידיעה הפנימית מאפשר להגשים בהנאה את הרצונות שלנו וליצור פרוייקטים שונים בחיי היום יום. במקום לנוע בחיים בתחושות של לחץ, בלבול ודאגה, אנחנו לומדים לסמוך על עצמנו ועל היכולות שבנו. תהליך הגל מלמד אותנו שכדי להרגיע את רמות המתח הגבוהות שפעמים רבות אנחנו מגיעים אליהן (כתוצאה מהלילה שבתוכנו), עלינו פשוט להאמין בעצמנו ובכך שאנחנו יודעים מה נכון לנו. האמונה בעצמנו מאפשרת לעשות את שלנו, לזרום בלי מעצורים ולנוע מבלי להתעכב באף נקודה.

היד מחברת אותנו היום לכוח פנימי אינסופי שמאחד בתוכנו את ארבעת האלמנטים, ממלא בביטחון ומעצים אותנו. ביום השישי שבו אנחנו מארגנים את העניינים בשטח ועושים את "הסידורים" הנדרשים לקראת שיא הגל, היד הקצבית מלמדת אותנו לזרום בנעימים מעניין לעניין ולממש את עצמנו על המגוון שקיים בנו. היום ננשום את היד אל תאי הגוף, נתחבר לידע שבתוכנו ובעזרתו "נתקתק" עניינים שוטפים במציאות שלנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה את הימים הרביעי עד השישי בגל קרויה: "תועלת", "עלייה", "התווספות" (הקסגרמה 42) והיא מלמדת שהכל אפשרי עבורנו בזמן מיוחד זה (מגשר 5). עפ"י הסינים כדאי לנו לנצל את הזמן כדי לשחרר התמכרויות והרגלים הרסניים שלא משרתים אותנו יותר (נחש 4). הם מוסיפים שע"י התמדה, משמעת עצמית ורצון יציב ומתמשך ניתן להשיג את מטרותינו ולהרחיב אותן גם לשירות הכלל (יד 6).

כוכב
ה- 26/4: טון 7, שיא הגל באנרגיית הכוכב: בשיאו של גל הרוח, הכוכב ממלא אותנו באנרגיית האהבה ללא תנאי של ונוס ובזוהר האינסופי של הספיראלה הורודה. אתגר הלילה ותהליך סגירת המעגלים של סוף הלוח מעלים בנו שליליות, ביקורתיות ומטען כבד מהעבר. כדי להתמודד עם האפלה המחשבתית שבתוכנו, הכוכב מלמד כיצד לשנות את הדימויים השליליים שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים לדימויים חיוביים. בשיא גל הרוח, במקום לנוע מהבסיס של החסר המוכר לנו, אנחנו לומדים כיצד להתמקד במה שיש לנו. לכן הכוכב המהדהד "עובד" היום במלוא המרץ וממלא אותנו בחיוביות ובזוהר כוכבי.

כדי שנוכל להמשיך בתהליך סילוקם של הפחדים העמוקים, הכוכב פוקח את עינינו לראות את היופי שכבר קיים בנו ובכל רגע נתון בחיים. הכוכב ממשיך להטעין אותנו מבפנים עד למצב שבו אנחנו הופכים את הפלוס הזה לנקודת המוצא שממנה אנחנו פועלים. ביום זה ננשום את האור של הכוכב ונקבל את עצמנו כפי שאנחנו ברגע זה ממש. בזמן הנשימה נחווה רטט מעודן של אהבה במרכז הלב שלנו ונדמיין כיצד אנחנו הופכים למגדל-אור שמאיר ומתפשט לכל עבר.

ירח
ה- 27/4: טון 8 של היושר הפנימי, באנרגיית הירח: ירח גלקטי מעיד על כך שגל הרוח גורם לתהליך של התבוננות עמוקה וכנה אל תוך עצמנו וכן שקיימת עוד "עבודה" על התוכנה הרגשית שלנו. הירח מחבר אותנו אל מאגרי הזכרון של התת מודע שלנו, שבהם נמצאים הטראומות והפצעים מהילדות שלנו. בהשראת הירח אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "עד כמה באמת נגעתי בשורשי הפחדים שלי"?, "עד כמה אני מסכימ/ה להתבונן באומץ במנגנוני ההישרדות האוטומטיים שאימצתי לעצמי מאז היותי ילד/ה"?, "עד כמה אני בוחר/ת את האירועים בחיי ועד כמה הדפוסים העמוקים הם אלה שמנהלים אותי בחיי היום יום שלי"?, "עד כמה אני באמת מגשימ/ה את הפוטנציאל הגלום בי ומחובר/ת לעוצמה הטמונה בתוכי"?

הירח שמסמל תחנת שידור וקליטה מחדד היום את יכולת הקליטה שלנו לסימנים ולסמלים שאנחנו מקבלים כל הזמן "על הדרך". במהלך הגל אנחנו מוזמנים לשים לב לסימנים הללו, שמגיעים באינסוף של דרכים ובעזרתם לקבל תשובות לכל השאלות שלנו. אנחנו לומדים לשחרר את התנועה במציאות מתוך מידע רגשי ממוחזר ובמקומו מטעינים את המוח שלנו במידע הגיוני וחיובי. ככל שהתהליך הזה נמשך אנחנו מתחברים לעוצמה המלאה שבנו.

כלב
ה- 28/4: טון 9, נקודת המפנה בעלילת הגל מתחילה באנרגיית הכלב: הכלב הסולארי של היום מלמד שככל שנשמור על איזון רגשי ונלמד לפעול דרך ההגיון הבריא שלנו, כך יעלמו המועקות מחיינו. בכולנו קיימת "תוכנה" רגשית שממחזרת מידע ופועלת באופן אוטומטי.

הקפיצה של הגל מתבהרת לנו כשאנחנו מבינים שהחשכה הפנימית שבתוכנו "מופעלת" ע"י מצבים רגשיים קיצוניים שמדי פעם מציפים את המערכת שלנו. בעזרת הכלב אנחנו מוותרים על הדרמות בחיינו, על הסערות וההתרגשויות הקיצוניות ובמקומם לומדים לפעול ממקום הגיוני, הוגן ומאוזן. תהליך הגל הולך ומתפענח על ידינו עוד יותר כשאנחנו לומדים להעמיד את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו ומפסיקים לבזבז אנרגיה על ריצוי הסביבה שלנו. ביום של "נפילת האסימון" אנחנו מבינים שכדי שנוכל לראות מבעד לחשכה ולנוע בהשראת הרוח, עלינו להפוך לחברים הכי טובים של עצמנו בדיוק כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם. הנאמנות לרצונות ולצרכים שלנו שומרת על רמת האנרגיה שלנו, פותחת את ליבנו לעצמנו ולסובבים אותנו ומאפשרת למימוש הרוחני הגבוה שלנו.

לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים השביעי עד התשיעי של הגל קרויה: "הרמוניה", "התלהבות" (הקסגרמה 16) והיא מלמדת אותנו לזרום עם עצמנו, עם חיינו ועם הגוף שלנו, מבלי להתנגד ולבזבז אנרגיה (כוכב 7). אנחנו לומדים לזרום בחיים (ירח 8) ובכך מאפשרים לשיתופי פעולה ולביטוי מלא של עצמנו ברגע העכשווי (כלב 9).

קוף
ה- 29/4: טון 10, בו אנחנו מעצבים עוד יותר את הקפיצה שמתרחשת בגל באנרגיית הקוף: הקוף של היום מלמד אותנו כיצד לשחק את משחק החיים עם תמימות וסקרנות של ילדים. ביום של הדיוקים אנחנו מתחברים לילד היצירתי, הקסום והחינני שבתוכנו. עם התפתחות החברה המערבית למדנו שכדי "להצליח" בחיים עלינו להיות רציניים, אחראיים, מודאגים ובוגרים.

הקוף מלמד אותנו שיהיה לנו הרבה יותר קל לזרום בחיים ממקום של שעשוע והומור ועם זוית ראייה קלילה על הסיטואציות השונות בחיים. ביום של ה"פינישים" הקוף הפלנטרי ממלא אותנו במנה הגונה של צחוק, מקוריות ואופטימיות. המועקות וחשיבת היתר של הלילה נעלמים ברגע שאנחנו לומדים לנוע ביצירתיות ובקלות ממצב למצב. ככל שאנחנו משתחררים מהכבדות ומהביקורתיות, הקוף מחבר אותנו ישירות לשדה הנפש ואנחנו מתמלאים במידע חדש ומקורי. אז אנחנו מוזמנים להתחבר לרוח המגנטית של תחילת הגל ולבטא בדרכים שונות את ההשראה האינסופית שעוברת דרכינו.

אדם
ה- 30/4: טון 11 שבו אנו משחררים דפוסים עמוקים ומכשולים פנימיים שעדיין קיימים במערכת שלנו, באנרגיית האדם: במהלכו של גל הרוח אנחנו מבינים שהחשכה הפנימית נובעת מ"לופים" שכליים שחולפים במוחנו ושלא מפסיקים כמעט אף פעם. המחשבות הדפוסיות מלוות אותנו כל הזמן, החל מהרגע שבו אנחנו פוקחים את העיניים בבוקר ועד למצבי העייפות המוגברים של הערב והלילה. אצל רובנו קיים שכל מניפולטיבי שמטיל ספק בכך שניתן לחיות חיים מאושרים כאן במציאות הפיזית הקוטבית. לאדם המערבי החוקר בעל הגוף המנטלי המפותח קיימת נטייה להיות סקפטי ולרוב הוא לא מאמין שאכן ניתן לחיות את מה שרוצים באמת ולהפוך ל"גביע שפתוח לשפע של היקום".

האדם של היום האחת עשרה עוזר לשחרר את המחשבות הבלתי פוסקות הללו ולנקות את כל ההרהורים והלבטים הגדולים. הוא גם מלמד אותנו כיצד לאפשר לאחרים להיות בדיוק כפי שהם, ללא שפיטה וללא הצורך לשנות אותם. כל אדם הולך בדרכו עם המידע הסובייקטיבי שמוטבע בו ושום דבר לא מכוון אלינו באופן אישי. כשאנחנו משחררים ציפיות מעצמנו ומהסובבים אותנו, אנו מסוגלים לזרום בקלילות ממצב למצב. בעזרת האדם אנחנו לומדים לצעוד בתבונה בדרך שלנו, להסתכל בגובה העיניים על הסובבים אותנו ולקראת סוף הצ'ולקין למגנט לעצמנו שפע של הזדמנויות חדשות.

הלך שמים
ה- 1/5: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של הלך שמים: הלך שמים קריסטלי מסמל את המטה הקדוש הקם לתחייה, את אנרגיית הנביא והמשיח. כשאנחנו באמת מסכימים להסיר את הערפל המחשבתי והרגשי מתוך המח שלנו, אנו מתמלאים באנרגיה אינסופית, נפתחים למסרים מקודשים ממערכות מידע מפותחות ולתקשורת ישירה עם המדריכים שלנו. פתרון הגל מחבר אותנו ביראת כבוד למקום מאד עוצמתי בנשמתנו ומעיד על חמלה ואומץ אדירים שנבנים בליבנו במהלכו של גל הרוח. הגל מלמד שהארתם של המקומות החשוכים בתוכנו בזוויות ראייה מחודשות משתלמת מאד ויכולה להוביל להתפתחות רוחנית גבוהה ולנחישות פנימית. ההתמודדות עם הפחדים העמוקים מפתחת את היכולת לשמור על האנרגיה שלנו מכל סוג של התעללות פנימית וחיצונית ומבזבוז אנרגטי.

ביום של הפתרון יצרנו עוגן החלטי ונחוש בתוכנו שמאפשר להתעמת ישירות עם כל מה שמרפה את ידינו. ההחלטיות שבהדרגה נבנית בנו מאפשרת להפוך לסמכות של עצמנו ולהציב גבולות ברורים לכל "שואבי" האנרגיה למינהם. כך נוצרים בחיינו גבולות אוטמטיים מעצם המבנה היציב שלנו. ביום השתים עשרה של הגל אנחנו מרגישים בנח עם עצמנו ומסופקים מההישגים שיש לנו בחיים ובעזרת הלך שמים יוצרים מרחב מקודש לחקירה, ללמידה ולתנועה בין המימדים. ביום זה ננשום את הסמל של הלך שמים אל תאי הגוף, נשהה בהיכל המקודש של התדר הקריסטלי הזה ונקבל את הסימנים המיועדים להתפתחות שלנו עכשיו.

לפי הסינים האנרגיה בימים האחרונים של סוף הגל קרויה: "התחלות קשות" (הקסגרמה 3) והיא מלמדת אותנו כיצד לטפל בבעיות השוטפות ובענייני היום יום השונים (לילה 2), תוך כדי גיבוש יסודות מוצקים וארגון המידע בסדר וביעילות (אדם 11). הסינים מוסיפים שבימים אלה אנחנו נולדים מחדש ללא ידוע (קוסם 13) וכתוצאה מכך חווים כאבי גדילה. עלינו להתארגן מחדש ולעמוד בסופת הרגשות, תוך כדי שמירה על עקרונותינו (הלך שמים 12).

קוסם
ה- 2/5: טון 13, בו מגולמת החכמה והקפיצה של הגל באנרגיית הקוסם: קוסם ביום השלוש עשרה של הגל מעיד על פתיחה לעוצמה המלאה שלנו ועל חיבור למערכות מידע משודרגות של ידע שהם מעבר לתהליכי המציאות הרגילה. הגל מוביל אותנו בהדרגה מרוח קלילה, שמחה וזורמת אל עבר קוסם מחובר ויודע, בעל מבנה מח מפותח. מרוח תקשורתית בעלת יכולת ביטוי מדויקת אל קוסם שמהווה צינור של אור ומבטא בחמלה את הידע שבתוכו. מרוח שמחברת אותנו אל האמת הפנימית שלנו ויוצרת אפשרויות מגוונות למימוש אמת זו בחיים לכוהנת הגדולה שמכילה בקלות את אינסוף האירועים המתרחשים במקביל. ההתבוננות לתוך עומק המוחות שלנו איפשרה לנטרול של מידע רגשי מתאי הגוף ולשחרור ההיצמדות לאותה התנהלות דפוסית ממוחזרת. הצמיחה עם אתגר הלילה מביאה אותנו למקום של ידיעה פנימית עמוקה שגורמת לבטחון בעצמנו ובהחלטות שלנו.

הרוח מיגנטה את היכולת לזרום בהשראה ובכיף בחיים והפכה אותנו לקוסם שיודע את עצמו ואינו תלוי בפידבקים ובאישורים מהחוץ. ככל שמשתחררת מאיתנו התלות בעולם, בפידבקים ובזמן, אנחנו הופכים לקוסם קוסמי בעל היכולת להניף את שרביט הקסמים ולרפא את עצמו, את סביבתו ואת האדמה. ביום השלוש עשרה של גל הרוח אנחנו הופכים למיכל של ידע ושל אור שמכיל בתוכו בהנאה את המציאות הקוטבית האשלייתית. אז אנחנו מתחברים לתדר האהבה ללא תנאי ולאנרגיה הנשית הספיראלית של הבריאה ומסוגלים לחולל ניסים בחיינו. אמן ואמן.

מאחלת לכולנו גל רוח קליל, זורם ומלא בהשראה.
באהבה, טליה.

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close