2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: שמש 7-19/7/12

[מאת: טליה טוקר]

שלום רב וברכות לכולנו:

שוב ברצוני להתחיל בהדגשת העוצמה הטמונה בצורות גיאומטריות בכלל ושל המאיה בפרט. הסמלים הגיאומטריים השונים הנמצאים בטווח הקליטה שלנו הם קודים אנרגטיים המצויים בתוך ה-ד.נ.א. האנושי ועל כן החיבור שלנו עימם הוא ישיר. אנחנו גם לומדים וגם נזכרים בידע הזמן של המאיה משום שהוא שכבר קיים בתוך תאי הגוף שלנו. כל סמל מכיל בתוכו אינסוף של ידע שהוא מעבר לגבולות המידע הקיימים במוחנו כרגע אך למרות זאת הוא מוכר לנו.

הלמידה עם הצורות הגיאומטריות מרחיבה את היכולות המוחיות שלנו ובינהן את האפשרות ליצור מבנים מחשבתיים שפורצים את גבולות המציאות העכשווית שלנו. המיקוד בצורות שמכילות מידע רב יותר מזה שנמצא במוחנו הוא זה שמגדיל את היכולות שלנו. המשחק עם הסמלים הוא אינדיבידואלי וכל אחד יוצר לעצמו חוקי משחק משל עצמו. אין זה משנה כיצד "עובדים" עם הסמלים הללו: אפשר להתבונן ולנשום אותם פנימה, אפשר לצייר, אפשר לעקוב אחר הגלים השונים- כל דבר שעולה בדעתנו. כתוצאה מכך אנחנו מוטענים באנרגיה, מעלים את רמת המגנטיות של המערכת שלנו ויותר ויותר מסוגלים להיות נוכחים ברגע העכשווי היחידי שקיים. לאט ובהדרגה אנחנו נזכרים בידע הזה של הזמן והמרחב, של חיבור להווה ולהוויה ושל תנועה בין מימדים שהם מעבר למימד השלישי המוכר לנו. אני מזמינה אתכם לשחק בהנאה את משחק המאיה ולהתחבר לידע ולהשראה האינסופיים הגלומים בו.

שמשה- 7/7: טון 1, היום הראשון בגל השמש: בגל הקרוב השמש המגנטית מאירה את חיינו באור של זהב ומאפשרת לנוע בחיים בנדיבות ובהרמוניה ומתוך תחושה של אחדות פנימית. השמש היא אלת הפרחים ומסמלת את המושלמות וההרמוניה הקיימים בפרח. בגל השמש אנחנו הופכים לפרח שמתבונן בפליאה על המצוי בחייו ורואה את המושלמות הקיימת בבריאה על אינסוף הצורות האינדיבידואליות שבה. בכל פעם שאנחנו נכנסים אל תוך שדה של פרחים, אנו נפעמים ממגוון הצורות והצבעים שהם מרקמים גיאומטריים מושלמים שפותחים אותנו לחוויה של אחדות. המילה מושלם יכולה לבלבל משום שהיא יוצרת אובססיה מחשבתית אחר אידאל שלא בהכרח קיים.

השמש מלמדת אותנו להפסיק את השאיפה הבלתי אפשרית לשלמות ובמקומה מלמדת להיות שלמים עם עצמנו ועם מה שכבר יש לנו. לאורך הגל נלמד לאפשר לעצמנו לחוות תחושות של נינוחות והרפייה במציאות החיים המגוונת. השמש ממלאה אותנו בחמימות פנימית, מחברת לאידאלים נעלים ומזככת את הפנים שלנו.

אחרי גל היד הגדוש בעניינים שבו למדנו לזרום עם הרצונות שלנו, עכשיו בגל השמש אנחנו מדייקים ומבהירים לעצמנו אספקטים שונים במציאותינו המשתנה. השמש נותנת לנו דחיפה להתבונן באפיזודות השונות שאנחנו נעים דרכן ועוזרת להחליט במה כדאי לנו להתמקד עכשיו. למשך שלושה עשר הימים הבאים היא מושכת אלינו אש חמה, יצירתית ולוהטת שחודרת לכל רובד ונדבך בחיינו ופותרת את הבלבול הפנימי שלנו. כתוצאה מכך אנחנו מתחילים לנוע במציאות החיים בבהירות ובנדיבות שופעת כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו. תהליך החקירה העצמית שלנו בגל השמש מוביל להתפתחות האישית שלנו עד למצב של חיבור לאינטואיציה שבנו. כשאנחנו לומדים לזרום עם הרצון האמיתי שלנו אנו מאפשרים למושלמות השמשית לחלחל אל תוך מעשינו השונים שמתאפיינת בביטויים של אהבה כלפי עצמנו וכלפי אחינו בני האדם.

דרקוןה- 8/7: טון 2, באנרגיה של דרקון בהדרכת הלך שמים: אנרגיית הדרקון מסמלת את השד האימהי שמזין בחום ובאהבה את התינוק שלו ולאורך הגל מלמדת אותנו להזין את עצמנו בצורה דומה. להזין את גופנו במה שמחייה אותו, את נפשנו באהבה ואת מחשבותינו בהשראה אלוהית. אתגר הדרקון מלמד אותנו להתחבר לעוצמה הנשית בעלת יכולות הבריאה והלידה הטמונים בכל אחד ואחת מאיתנו. עם הדחיפה של השמש למושלמות ולדיוק במחשבות ובמעשים, אנרגיית הדרקון מראה לנו היכן אנחנו מלאים עדיין בביקורת עצמית ובנוקשות פנימית. הלמידה כאן היא לשחרר את ההרס העצמי שבא לידי ביטוי במחשבות שליליות על עצמנו בפרט ועל החיים בכלל. הדרקון הירחית מאתגרת אותנו להפסיק את המיחזור המחשבתי השלילי הזה. הפחדים השונים שלנו מוקרנים לעולם כתמונה הולגרפית, נתקלים במסה בחלל וחוזרים אלינו כמציאות.

לאורך הגל נשתדל לשים לב למחשבות, למילים ולמעשים שלנו משום שהמחשבות שלנו המבוטאות במילים, יוצרות את מציאותנו, כשם שנאמר "חיים ומוות ביד הלשון". כמו משק כנפי הפרפר שעובר מבעד למרחבים, כך גם המחשבות שלנו יוצרות מציאות מיידית. ככל שנקפיד להשתמש במילים חיוביות ונלמד את העוצמה הטמונה בהקרנות הפנימיות שאנחנו משדרים ליקום, נוכל לברוא את רצונותינו באפס זמן. הדרקון מסמלת את האיכויות הנשיות שמאפשרות לנהוג בחמלה, ברכות ובקבלה כלפי עצמנו. נראה שהגיע הזמן שנקלוט מי אנחנו ולאיזה מקום נפלא הבאנו את עצמנו בחיים הללו. הלך שמים שמדריך אותנו היום מלמד שיכולות הבריאה שבנו ילכו ויתחזקו ככל שנשמור על גבולות ברורים ונקפיד להקשיב לצרכים ולרצונות האמיתיים שלנו.

בתוכנה הרגשית שממנה לרוב אנחנו פועלים, קיימת לכולנו נטייה להרס עצמי ובמקרים רבים אנחנו מעמידים את עצמנו במצבי התעללות של ממש. הדרכת הלך שמים מאפשרת ליצירה של עוגן נחוש והחלטי בתוכנו שמסוגל להגיד "לא" אסרטיבי לכל מי ומה שלא מתאים לו. ברגע שאנחנו מציבים את הגבולות, נוצר עבורנו חלל נרחב ללמידה, להתפתחות ולחיבור לחכמה האינסופית.

רוח
ה- 9/7: טון 3, באנרגיה של רוח בהדרכת מגשר העולמות: אנרגיית הרוח מסמלת את יונק הדבש הססגוני שמקפץ לו בשמחה מעניין לעניין. בגל השמש אנחנו זקוקים לאנרגיה היאנגית האקטיבית הזאת כדי שנוכל לזרום עם אש היצירה שבתוכנו. ביום שבו אנחנו מתחילים לזרום לכיוון פתרון האתגר, הרוח מאפשרת לנוע בקלילות מסיטואציה אחת לאחרת תוך כדי ביטוי ברור ומדויק של הרצונות שלנו. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת ולאורך הגל מלמדת אותנו כיצד לבטא את האמת שלנו באופן הגיוני ובהיר. כדי שנוכל להפסיק את הביקורת וההרס העצמיים עלינו ללמוד להגיב באופן הגיוני ופרקטי להתרחשויות השונות בחיים ועל כן הרוח החשמלית ממלאה אותנו היום ביכולת לתקשורת קולחת וישירה.

ביום השלישי של הזרימה האינטואיטיבית הרוח מפיחה אויר בריאותינו, ממלאה את מוחינו במידע מתחדש ואז מלמדת כיצד לבטא את רצונותינו בנועם, בחדות ובהומור. המגשר המדריך מלמד כיצד לנקות ולשחרר סיטואציות ותבניות חשיבה שכבר לא מתאימות לנו יותר בחיינו ובכך לרפא את הצד השלילי והביקורתי שבנו. הוא מלמד שהכל תלוי באופן החשיבה שלנו וכדי שנוכל לחשוב חיובי ניתן ורצוי לשחרר זכרונות רגשיים תאיים טראומתיים. לאורך הגל אנחנו מוזמנים לנהוג כלפי עצמנו כמו רוח חמה, נעימה ומלטפת ובעזרתה לנקות מעצמנו דפוסים שמנעו מאיתנו עד היום אהבה עצמית וקבלה של מידע אינסופי.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "רוח", "השפעה חודרת", "העדין" (הקסגרמה 57), לפיה עלינו ללכת בדרכה של הרוח העדינה והבלתי פוסקת (רוח 3), להגדיר לעצמנו מטרות ברורות ולקיים אותן לאורך זמן (הלךשמים בהדרכה). ההצלחה מגיעה בהדרגה ומביאה עימה בהירות הולכת וגוברת של התכלית שלנו (שמש 1). הזמן דורש סבלנות, מחויבות ארוכת טווח וחזון של מה שברצוננו להשיג בסופו של דבר (דרקון 2).

לילה
ה- 10/7: שער: טון 4, באנרגיה של לילה בהדרכת סערה: ביום הרביעי של הזריעה המנטלית אנרגיית הלילה מלמדת כיצד להכנס עמוק עמוק פנימה, אל תוך ההיכל המקודש שבנו ושם להתחבר לאור של אהבה ולמידע מחודש. ההרס והביקורת העצמיים טבועים בתוך התוכנה המוחית שלנו והלילה מלמד כיצד לצלול אל תוך מורכבות הדפוסים ולהרחיב את זוית הראייה לגבי הסוגיות שמטרידות אותנו. אנחנו חיים בעולם של חשכה שבו קיימים קשיים, מלחמות, משברים כלכליים, מחלות, תחושות של יאוש, בידוד והרס סביבנו. החשכה הקולקטיבית והאישית נובעות מחוסר בידע, באור. כדי להגיע למצב שבו אנחנו רואים את המצוי בחיינו כמושלם, עלינו להכנס אל תוך עצמנו ולזהות את התבניות המחשבתיות שמונעות זאת מאיתנו. בעזרת אנרגיית הלילה העצמאי אנחנו מתחברים למידע חדש ומתקדם ומפתחים נקודת מבט רחבה יותר על העולם ועל הדינמיקות בחיינו.

הסערה המדריכה היום מחזקת עוד יותר את התהליך בכך שהיא מרפאה מאיתנו כל שכבה דפוסית וסוג של דחיסות מנטלית, רגשית או פיזית. היא עוזרת לנו להתחבר למקום טהור, נקי ופשוט בליבנו שנותן אמון בעצמו ובעולם וקופץ בהנאה למימיי החיים המרתקים. לאורך הגל אנחנו מוזמנים ליצור לעצמנו מרחב שבו נרגיש נינוחים ובבית ובו להרחיב את זווית הראייה שלנו. בהיכל הלילה שלנו אנחנו יכולים להתנקות ולהטהר, להתחבר לאינטואיציה שבנו, לראות את היופי והחכמה האלוהית שקיימים כבר עכשיו במציאות שלנו ולקבל את המתנות שממתינות לנו בתוך תוכנו.

זרע
ה- 11/7: טון 5, באנרגיה של זרע בהדרכת אדם: אנחנו נמצאים בגל שמאפשר לנו להתחבר לאור המוזהב והאינסופי של השמש ולשם כך הזרע הקוואנטי דוחף אותנו היום להסכים לשינוי מהותי בחיינו ואז גם להשתנות. ככל שנזהה את הצמיחה החיובית המתרחשת בתוכנו במהלכם של שינויים ואת הרצף ההתפתחותי שעברנו בחודשים ובשנים שחלפו, נוכל להתחבר לעוצמה הנשית המקבלת הקיימת בנו. לרוב אנחנו מפחדים לשנות את הדברים שאנחנו רגילים אליהם, אך אנו מלמדים את עצמנו שכל שינוי הוא לטובה. השינויים מעידים על הגדילה שלנו ועל היכולת לברוא את עצמנו מחדש בכל רגע נתון. ביום החמישי הזרע מאפשר לנו לקלוט את הרווח הטמון בשינויים בחיים ואז הוא גם מניע אותנו ליצור אותם. במקום להחזיק באותן תבניות נוקשות המלוות אותנו במשך שנים ארוכות אנחנו לומדים לזרום, להשתחרר ולצמוח. האחיזה ה"אובססיבית" שלנו במצבים קבועים מונעת מאיתנו חיבור לעוצמה מאד גדולה הטמונה בכל אחד ואחת מאיתנו.

האדם מדריך אותנו היום ללכת בחכמה בדרכינו, כשאנחנו פוקחים את עינינו לשפע ההזדמנויות המוצעות לנו בכל רגע ורגע. הדרכת האדם מאפשרת לקבל את הדרך שבחרנו לעצמנו וכן את אינסוף הדרכים של הסובבים אותנו. ככל שאנחנו לומדים לנטרל את השיפוטים הסוביקטיביים שלנו ולקבל את "האדם באשר הוא אדם" אנחנו מגדילים את יכולת ההשפעה שלנו בעולם. לאט ובהדרגה אנחנו מתחילים לנוע עם לב פתוח ומאפשרים לשינויים מרחיקי לכת להתרחש בחיינו עכשיו.

נחש
ה- 12/7: טון 6, באנרגיה של נחש בהדרכת נחש: ביום שבו אנחנו מתחילים לזרום עם עצמנו ועם הגל, מופיע הנחש הצבעוני והנוכח ומחבר אותנו אל חכמת הגוף שלנו. לאורך הגל השמש מזרימה אלינו מידע, אור וחום וכדי שנוכל להכיל את האש הלוהטת הזאת הנחש מלמד כיצד לחבר בין המח לתאי הגוף ולהתענג על מציאות החיים הפיזית. אנחנו נמצאים כאן בכדור הארץ, במציאות דואלית בתוך גוף אנושי והנחש מאפשר לשמוח על הנוכחות הממשית שלנו ועל תהליכי החיים המגוונים.

כדי לארגן את מגוון העניינים שמתרחשים עכשיו בחיינו, הנחש מפיח בתוכנו את שמחת החיים ומאפשר לנו פשוט להנות מכל מה שקורה. אתגר הדרקון שמלמד לקבל את עצמנו כפי שאנחנו ברגע זה ממש הולך ומתאזן כשאנחנו מכירים בייחודיות שלנו ומברכים עליה. במקום להדגיש את השונות ואת חוסר השייכות, הנחש הקצבי מלמד אותנו להתמקד באותנטיות ובעוצמות הקיימות בנו. במקום להתמקד בנורמות ובחוקים החברתיים, הנחש מחבר אותנו לאינדיבידואליות ולרצונות האמיתיים שלנו. לקראת שיא גל השמש, אנחנו לומדים לשמוח על החיים שלנו ועל התפקיד הייחודי והמיוחד ששמור אך ורק לנו במכלול הכולל של תהליכי היקום.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "אנרגיה פוטנציאלית" (הקסגרמה 26), על פיה קיימת בידנו אנרגיה עוצמתית עכשיו שמאפשרת לנו להגשים משימות מרחיקות לכת (זרע 5). לפי הסינים היכולת לשלוט בכוחותינו, לכוונם ולרסנם מביאה להצלחה מרובה (נחש 6). עלינו להעריך מחדש את המטרות שהצבנו לעצמנו, לבדוק האם הן ראויות ולטובתם הנעלה של כל הנוגעים בדבר והתבוננות זו מובילה אותנו אל עבר מימוש עצמי (דרקון 2). זהו זמן לפריצת דרך משמעותית שיכולה לגמרי לשנות את חיינו (לילה 4).

מגשר עולמות
ה- 13/7: טון 7, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת מראה: המגשר המהדהד בשיא הגל מאפשר לנו לקלוט שהחיים הם במה ושאנחנו השחקנים הראשיים. אנחנו בוחרים גם באיזה סרטים להשתתף וגם מפתחים את התסריטים השונים הללו. כולנו חיים בסרט ממוחזר בהתאם לדפוסים שקיימים בתוכנה המוחית שלנו והגיע הזמן לשנות את התסריטים שלא נעימים לנו. בשיא תהליך החיבור לשמש הקורנות שבתוכנו מגשר העולמות עוזר לנו לנקות סופית דפוסי חשיבה שליליים. היכולת להתחבר לאנרגיה הספיראלית האינסופית של הבריאה קיימת בידינו בכל רגע נתון ולשם כך עלינו לשחרר זכרונות כואבים מתוך תאי הגוף שלנו ולפנות מקום למידע חדש ואחר.

המראות הסובבות מדריכות ומשקפות לנו לאורך הגל איזה דפוסים מעיקים עכשיו על המערכת שלנו. אנחנו לומדים שהמון אנרגיה מתבזבזת לנו על השלכות ותרגומים של הסובבים אותנו. כל אחד והסרט שלו. כל אחד והתפקיד שהוא בוחר לשחק. שום דבר לא אישי ולא נגדנו. דרך אינטראקציות עם העולם אנחנו מנקים שיפוטים רגשיים על בני האדם וכך לומדים לקבל את העוצמה הטמונה בתוכנו. שיא גל השמש מלמד אותנו שבני האדם הם תוכנות סגורות, כל אחד מסתובב בתוך בועה משל עצמו וככל שנלמד לנוע אל מעבר לדינמיקות רגשיות מרוקנות נוכל פשוט להיות מי שאנחנו, שלווים, נוכחים ושמחים על הרגע.

יד
ה- 14/7: טון 8, באנרגיה של יד בהדרכת קוף: היד הגלקטית ביום של היושרה עורכת בדק בית רציני ומחפשת תשובות כנות ומדוייקות לשאלות שמטרידות אותה. אנרגיית היד מלמדת אותנו לזרום כמו גל בחיים ולנוע בהנאה מעניין לעניין תוך כדי ביטוי מבריק של הכישורים הטבועים בנו. בכולנו קיימת היכולת לנוע בקלילות ובכיף בחיינו ולהשתדרג לתדר של הרצון והיד הגלקטית מזמינה אותנו היום לחקור בתוכנו את המעצורים שמונעים זאת מאיתנו.

אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "האם אני נאמן/ה לידיעה הפנימית שלי"?, "האם אני מדאיג/ה ומלחיצ/ה את עצמי או שעושה בדיוק את מה שמתאים לי בכל רגע נתון"?, "האם אני נותנ/ת מקום לפגיעות, לרגישות ולאנושיות שבי וזורמ/ת בחיים בקצב שלי"?, "האם אני מבטא/ת את היצירתיות והמקוריות הקיימים בי בחיי היום יום שלי"?, "האם אני לוקח/ת כל דבר ברצינות או שמא משתעשע/ת ממשחק החיים המרתק"?, התשובות הכנות לשאלות הללו מייצרות בתוכנו כוח פנימי שיודע לנוע מנקודה לנקודה מתוך חיבור לרצון האמיתי וקבלת האינדיבידואליות שבנו.

ביום השמיני של הגל היד היודעת מחברת אותנו לידיעה פנימית עמוקה בנוגע להיבטים שונים של העשיה שלנו בחיים. הקוף בהדרכה מאפשר להשתעשע מכל מה שקורה לנו ולנוע למקומות שבהם כיף לנו, קליל ונעים. ככל שאנחנו עושים זאת הגאוניות של הקוף מעמיקה את החיבור הישיר שלנו לשדה הנפש וממלאה אותנו בהשראה אינסופית ובהברקות ברגע.

כוכב
ה- 15/7: טון 9, באנרגיה של כוכב בהדרכת זרע: אנרגיית הכוכב מסמלת את ונוס, את פסגת ההרמוניה והיופי בעולמנו ומאפשרת לכולנו להתחבר למרכז שבנו ולהקרין אור ואהבה לכל עבר. כוונת גל השמש היא למלא את חיינו ברטט מעודן שמאיר עבורנו רבדים חדשים ועמוקים שעד היום לא היתה לנו האפשרות להחשף אליהם. הגל מלמד אותנו שמה שאנחנו רואים בעולם הפיזי הוא רק חלק מזערי מיכולות הראייה שלנו. האור שבו הכוכב הסולארי ממלא אותנו היום הוא הרבה מעבר לזה של קרני האור הסולאריים. כדי להאיר עלינו לשחרר היבטים חשוכים מחיינו ומחשיבתינו וביום של "נפילת האסימון" הכוכב מאיר את חיינו ומטעין אותנו במידע חיובי ובאופטימיות. אנחנו לומדים שככל שאנו מדגישים את החיובי שבנו, במקום את השלילי שבו רובנו מתמקדים, אנחנו מצליחים לאהוב את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו.

הזרע המדריך ממלא אותנו באומץ להשתנות ובצורה מודעת ומכוונת לפעול להגשמת המטרות שהצבנו לעצמנו. ברגע שנסכים להתחבר אל אינסוף האפשרויות הקיימות עבורנו בכל רגע נתון, מבלי לצמצם מראש את האופן שבו הדברים אמורים לקרות בחיים, נוכל לחוות בתוכנו יותר ויותר את האהבה ללא התנאים של הכוכב. אנחנו מוזמנים היום לנשום את הכוכב לכל תאי גופנו ולהתמלא באנרגיית האהבה והיופי של ונוס.

ירח
ה- 16/7: טון 10, באנרגיה של ירח בהדרכת אדמה: אנרגיית הירח מלמדת כיצד להתגלגל כמו כדור במציאות החיים, פתוחים ל360 מעלות של אפשרויות. ביום שבו אנחנו מדייקים עוד יותר את תהליך הגל, הירח הפלנטרי עוזר לנו לרפא פצע ישן ומשחרר מאיתנו סופית זכרון טראומתי שקשור בילדות שלנו. ניקוי המידע השלילי מאפשר לנו לזרום בחיים במלוא העוצמה שלנו. הירח מסמל תחנת תקשורת גלקטית וביום העשירי מרחיב את יכולת השידור והקליטה לסימנים שהיקום שולח אלינו בכל רגע נתון.

אנרגיית האדמה המדריכה היום מזרימה אלינו מידע חדש שמאפשר להתעוררות ולתנועה סינכרונית במציאות חיינו. היא מאפשרת לקלוט את המידע המועבר אלינו ולתרגם אותו באופן מעשי אל תוך המציאות. מכאן שהרבה מאד מסרים נשלחים אלינו עכשיו על מנת שנתעצם ונזרום. מעבר לצמיחה האישית שלנו הגיע הזמן שנפעל גם למען התפתחות המודעת של האנושות כולה.

ביום של השלמת התהליך האדמה שולחת אלינו סימנים שמלמדים אותנו כיצד לתרום בדרכינו הייחודית לשינוי שמתחולל. בידי כולנו קיימת עכשיו הזדמנות להאיר את החשכה הקולקטיבית המקיפה אותנו. ככל שיותר בני אדם יתעוררו בתקופה הזאת לשינויים מרחיקי הלכת המתרחשים עכשיו על פני כדור הארץ, רשת האור הפרוסה מעלינו תלך ותתעצם. אנחנו מוזמנים לנשום היום את הירח, לנקות את תאי גופנו מרגשות לא מאוזנים ולקבל סימנים להמשך הדרך.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "המקור" ("הבאר") (הקסגרמה 48), על פיה קיים מקור שמכיל את האמת הקולקטיבית של המין האנושי שמקבל מהתנסותו של היחיד ומעניק לטבעו של היחיד (ירח 10). החדירה למקור של נבכי המין האנושי מאפשרת נתינת מענה לצרכים ולרצונות האישיים ולנגיעה כנה בעומק הרגשות של עצמנו ושל אחינו בני האדם (כלב 11). נדרש עכשיו שיתוף פעולה אמיתי עם השותפים שלנו לקארמה (יד 8) כדי שנוכל לממש את המטרות שלנו ולחוות בחיינו את האמיתות האוניברסאליות (כוכב 9).

כלב
ה- 17/7: שער: טון 11 באנרגיה של כלב בהדרכת כלב: כלב ביום של השחרור מעיד על כך שחוסר הקבלה העצמית שלנו נעוץ בחסך רגשי פנימי שמניע אותנו אל עבר דרמות וקיצוניות בחיים. אנחנו מבינים שהמעורבות הרגשית וההזדהות שלנו עם אנשים ועם סיטואציות שונות מבזבזת לנו אנרגיה מרובה ומכניסה אותנו לדינמיקות סוערות של השלכות, תרגומים וחשבונאות. הכלב מלמד אותנו כיצד להעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיינו ולהפוך לחברים הכי טובים של עצמנו. רק כשאנחנו קשובים לרצונות הלב שלנו, ליבנו יכול להפתח גם לאחרים. רק כשאנחנו נוהגים באהבה כלפי עצמנו, אנחנו יכולים להעניק אהבה גם לסובבים אותנו.

ביום ההמסה של מה שעדיין מעכב את חווית האחדות הפנימית, הכלב מלמד להפסיק את התלות בבחוץ, בתשומת לב ובאישורים מהסביבה ומהעולם. במקום הנטייה לרצות את הסובבים ולהתיש את עצמנו בדרמות החיים, אנחנו מטעינים את עצמנו במה שנכון לנו ולומדים ליצור תקשורת הגיונית עם העולם והסובבים שבחוץ. ככל שננטרל את הדינמיקות הרגשיות השואבות ונקשיב לרצונות הלב שלנו, נוכל לזרום בהנאה בדרך האמצע עבורנו ולהקרין אהבה לקרובינו ולחברינו. ביום שער זה ננשום את הכלב אל מרכז הלב שלנו ונרגיש כיצד הוא נפתח יותר ויותר.

קוף
ה- 18/7: שער: טון 12 באנרגיה של קוף בהדרכת לילה: פתרון הגל עם הקוף היצירתי מעיד על כך שבגל השמש ניתן להתחבר להשראה אלוהית ולגאוניות הקיימים בכל אחד ואחת מאיתנו. ברגע שאנחנו מגיעים למקום של קבלה עצמית אמיתית ולהזנה נכונה של עצמנו, אנחנו מאפשרים למקוריות שבנו לפרוץ החוצה וההתנהלות בחיים הופכת לזורמת, קלילה ומספקת. השמש שמיגנטה אלינו אש לוהטת הופכת לאנרגיה יצירתית קופיפית בתנועה וביום הקריסטלי אנחנו משועשעים ממשחק החיים ופתוחים ליצירה של יש מאין. הלילה מדריך הפתרון מעיד על כך שבמהלך הגל הצלחנו להאיר בעזרת התודעה המורחבת שלנו דפוסי חשיבה מעוותים. אתגר הדרקון פיתח בתוכנו כוח ועוצמה להאיר במידע חדש את המקומות החשוכים בחשיבתינו.

אנרגיית הלילה משולה גם לרחם ולמערה. אם נשב זמן מה בחשכה מוחלטת, לאט ובהדרגה נוכל לראות. ברגע שאנחנו מסירים את ערפל הלילה שבתוכנו אנו מתחברים לאינטואיציה חדה ובהירה ומקבלים גישה לעולם של אור אינסופי. אור זה מתחזק בימים מיוחדים אלה של ההאצה בזמן ב2012 ושל השער הבין מימדי שנפתח עבורנו בפתרון גל השמש. ביום זה אנחנו חווים תחושת נינוחות וזורמים בהנאה ובקלות במציאות החיים. אנחנו מוזמנים ליצור לעצמנו היכל לילה מקודש, לנשום את סמל הקוף ולהתמלא במידע ישיר משדה ההשראה האינסופי.

אדם
ה- 19/7: טון 13, סוף גל השמש שמגיע עם אדם בהדרכת לוחם: גל השמש הופך אותנו לאדם קוסמי מלא בחכמה שמעז ללכת עם האמת הפנימית העמוקה ביותר שלו ולממש אותה באלגנטיות ובתבונה. אתגר הדרקון יצר מלחמה פנימית בין המניפולציות השכליות והוויתור העצמי לבין חיבור למידע טהור ולנקיון המחשבות. הסימבוליקה של הגל מלמדת על מאבק פנימי בין הרצון- הרץ לצורך- הצר שמגיע לפתרונו כשאנחנו משחררים את התוכנה האוטומטית של הצורך וזורמים עם הרצון שלנו. תהליך הגל לימד אותנו לשחרר ביקורת והרס עצמיים, לשנותם לדימויים חיוביים, להגיע לקבלה של היש בחיינו וכך לעבור לדרך אחרת של התנהלות, לדרך של השמש המאירה.

אדם בטון שלוש עשרה מסמל הליכה בטוחה ועליזה בדרך שיצרנו לעצמנו. הלוחם המדריך היום מבטא את הקול האלוהי שבתוכו ומסמל "נצחון" אישי על התוכנה הדפוסית האוטומטית השלילית. הגל מוביל לאט ובהדרגה לשחרור של הרגלים ותבניות אישיותיות ממוחזרות וקיים בו הפוטנציאל להגיע אל מעבר לטבע המוכר לנו. בסוף גל השמש קיימת האפשרות לפרוץ את גבולות התוכנה המוחית שלנו ולהתחבר לאור שהוא מבעד לזמן ולמרחב. הדחיפה של השמש מובילה לישות מלאה בחכמה אנושית שמחוברת להדרכה הגבוהה שלה, מקבלת את "האדם באשר הוא אדם" ושמחה ומודה על ההזדמנויות המדויקות הנקרות בדרכה.

גל השמש מסתיים ואנחנו מתכוננים ומברכים על הגל הבא, גל הלך שמים…

מאחלת לכולנו גל שמש

מאיר, מבהיר ומעצים.

באהבה,

טליה.

הראה עוד

2 thoughts on “הגל הנוכחי לפי המאיה: שמש 7-19/7/12”

כתיבת תגובה

Close