2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי: מגשר עולמות (2-14/8/12)

[מאת: טליה טוקר]

שלום רב וברכות:

מגשר עולמות
ב- 2/8 נכנס גל מגשר העולמות: למשך שלושה עשר הימים הקרובים המגשר דוחף אותנו להרפות ולשחרר. לרובנו שרגילים לחיות ברמת מתח גבוהה ולנוע בלחץ ממשימה למשימה, זוהי משימה קשה מאד להגיע למצב של הרפייה פנימית ומנוחה. בגל המגשר אנחנו לומדים לסמוך על עצמנו שאנחנו יודעים כיצד ליצור לעצמנו בדיוק את המציאות שאנחנו רוצים ובכך מתאפשרת ההרפייה במערכת שלנו. אנחנו לומדים לנשום עמוק, לנקות מעצמנו הרבה מאד שליליות מחשבתית עד למצב של מנוחה אמיתית מבפנים.

מגשר העולמות מלמד כיצד לשחרר את הפער המדומה בין הרצוי למצוי- בין המציאות לבין מה שהיינו רוצים ליצור בה וממנה. הפער הזה הוא שיוצר את רמות המתח הגבוהות בחיינו. לרוב במציאות החיים לוקח לנו זמן, אם בכלל, לגשר על הפער הזה משום שהמח שלנו תופס את הזמן בחלקים ועל פני רצף. הוא חושב שאם יש איזשהו רצוי בלתי מושג, יקח לו הרבה מאד זמן לממש אותו באשליית הזמן הלינארית. המגשר המגנטי עוזר לנו לשחרר מחיינו טראומות ותבניות שמונעות מאיתנו לחיות את הרצוי עבורנו ברגע זה ממש.

בגל הלך שמים שחלף קיבלנו מידע חדש לגבי עצמנו ולגבי החיים ועכשיו אנחנו לומדים כיצד לשחרר אמונות, הרגלים ואת התלות שעדיין יש לנו במצבים ממוחזרים רגשיים שונים. מגשר העולמות מסמל את היכולת לסלוח, למות לישן ולעבר הלא רלוונטי ולאחר מכן להפתח למצב חדש ואחר. הגיע הזמן לנקות מתאי הגוף שלנו את המידע הדפוסי שבתוכנה האוטומטית שבמוחנו. במהלך הגל המגשר עוזר לנו להאיר את המידע שלילי ולהשתחרר מכבלי הטראומות שהם חלק מהתוכנה הישנה שלנו. ככל שהישן הולך ומתנקה, אנחנו מתחילים לנוע עם מידע מקודם ונפתחים לדרך אחרת של התנהלות בחיים. בגל המגשר אנחנו עוברים טרנספורמציה פנימית עד למצב שבו אנחנו מגיעים למקום פנימי של שלווה וביטחון. כתוצאה מכך ניתן לנוע בקלילות זורמת, ברוגע ובסקרנות לקראת משחק חיים חדש ואחר מזה שהשתתפנו בו עד עכשיו. הגל יכול לאפשר לשינוי פנימי מהותי של ממש, כך שכולנו מוזמנים "להתגלגל" מחדש לדמות שאותה אנחנו מבקשים לחיות עכשיו במציאות חיינו. אמן ואמן!

יד
ה- 3/8: היום השני של האתגר באנרגיית היד: היד מאתגרת אותנו להוריד את רמות המתח הגבוהות שאנחנו חיים בהם, מתרוצצים מ"צריך" אחד למשנהו ומודאגים כל פעם ממשהו "חשוב" אחר. לאורך הגל אנחנו לומדים כיצד ניתן להנות ממה שקורה לנו עכשיו במציאות שלנו ובכלל מכל רגע ספציפי לאורך הדרך. במקום להלחץ מעודף המשימות ולדאוג מ"מה יהיה" ומ"איך יהיה", פשוט לנוע עם הידיעה הקיימת בנו, מרגע לרגע. אם נתבונן בים נוכל לראות שהוא אינו עוצר אף לא לרגע אחד. בכל רגע נתון קיימת תנועה בים, גל עולה וגל יורד. היד הירחית מאפשרת להתחבר לסוג הזה של התנועה האינסופית, כשאנחנו נעים בחיינו מתוך חיבור אמיתי לרצונות שלנו.

המגשר דוחף אותנו להרפות והיד מלמדת כיצד לזרום ממצב אחד לאחר כשאנחנו משוחררים ורגועים ומצליחים לשמור על האנרגיה שלנו. ככל שאנחנו מתבוננים פנימה ומזהים את הכשרונות שיש לנו, אנו מתחילים להכיר בכוח הפנימי שקיים בנו ובכך שיש לנו את היכולת לעשות את כל מה שאנחנו חפצים בו. הסמל של היד מורכב מארבעת האצבעות שמסמלות את ארבעת האלמנטים ורוחות השמים ומהאגודל שמסמל כוח אלוהי שמאחד את המבנה הריבועי הזה אל עבר המרכז שלנו. לאורך הגל אנרגיית היד מלמדת אותנו לראות ולהדגיש את היכולות שלנו ולהנות מהם במהלך העשייה שלנו. אני ממליצה שננשום היום את הסמל של היד, תוך כדי התכווננות לארבע רוחות השמים ואז נתחבר למרכז שלנו ולאנרגיה הספיראלית של אינסוף האפשרויות.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "התקדמות", "דחיפה מעלה" (הקסגרמה 46), לפיה בעקבות התאמה הקיימת בין הפעולות העקביות שלנו לבין נטיות הקוסמוס, קיים עכשיו פוטנציאל להתקדמות והצלחה עצומים (מגשר 1). הסינים ממליצים להמשיך להשקיע מאמצים, להתמיד עם הפעילות שלנו ולהישען על כח הרצון החזק שלנו (יד 2). ככל שנשקיע בבניית בבסיס רחב ויציב נוכל להשיג את מטרותינו (כוכב 3).

כוכב
ה- 4/8: טון 3 באנרגיית הכוכב: הכוכב הזורח של היום מאיר אותנו באנרגיות האהבה ללא תנאי של ונוס ומאפשר להטעין את עצמנו באנרגיה חיובית מתוך עצמנו. גל המגשר מלמד שהצעד הראשון למות התוכנה הדפוסית שמנהלת אותנו באופן אוטומטי הוא במעבר לתוכנה חיובית שבה החסר והשליליות מפסיקים להשפיע עלינו. ביום החשמלי נדרשת מאיתנו עבודה מחשבתית על המקומות שבהם אנחנו עדיין מבקרים את עצמנו. אנחנו מוזמנים לחשוב על זוויות הראייה הפאסימיות שיש לנו ועל חוסר היכולת שלנו להנות ממה שכבר קיים בנו ושכבר השגנו בחיינו. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לממש בהנאה את ידי האלוהים שלנו עלינו לנקות את הדימויים השליליים שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים.

ביום השלישי של הזרימה האינטואיטבית אנרגיית הכוכב ממלאה אותנו באופטימיות ובתחושת סיפוק ממה שיש בנו ובמציאות שלנו. ראייה אובייקטיבית של היופי הקיים בכל רגע מאפשרת למצוא פתרונות מאד אלגנטיים למצבי החיים וליצירה אומנותית של הרצונות שלנו. אני ממליצה היום על מדיטציה ארוכה שמתחילה עם מגשר העולמות. ננשום את המגשר לכל תאי הגוף ואז לאט ובהדרגה נמלא באור לבן כל תא ותא תוך כדי ניקוי של כל התדרים הדחוסים. אז ננשום את הכוכב. נדמיין את הסמל במרכז הלב שלנו ואת האיזון של ארבעת האלמנטים בתוכנו. נאפשר לאור זהב למלא אותנו וניצור תצורות מחשבה חיוביות להמשך הגל והחיים.

ירח
ה- 5/8: טון 4 באנרגיית הירח: שער: השער של הירח ביום הרביעי הוא הגיוני מאד בגל שבו אנחנו משחררים מתאי הגוף שלנו זכרונות טראומתיים. הירח מסמל את הילדים הרגישים שבתוכנו ושורשיו מתחילים בילדותנו המוקדמת. בתקופת הילדות הוטבע בנו חלק ניכר מהדפוסים שמלווים אותנו "נאמנה" עד לעצם היום הזה. ניתן להסיק מכך שהקושי לזרום בהנאה ולאפשר לעצמנו רגעי מנוחה נובע מפצעיי ילדות עמוקים שנשארו חקוקים בתאי הגוף שלנו והם אלה שגורמים למיחזור חוזר ונשנה של המעשים שלנו. דפוסי ילדות אלה חוסמים מאיתנו את החיבור ליצירתיות ולעוצמה אינסופיים שקיימים בנו. הירח מציע שנפשפש באירועי הילדות ונבין את התבניות המחשבתיות שמעכבות אותנו.

ביום העצמאי, שבו אנחנו זורעים מהמח ההגיוני שלנו אפשרויות לפתרון האתגר, הירח מלמד אותנו כיצד לשחרר את דפוסי ה"אני לא יכול / מוצלח / דחוי" וכו' וכו' ואז לאט ובביטחון לזרום במיימי החיים. אנחנו מוזמנים לנקות את המידע הרגשי הכואב הזה, לטהר את יסוד המים שבתוכנו עד שנתחבר מחדש לילד הסקרן והיצרתי שבנו. במהלך הגל אנרגיית הירח מזמינה אותנו לחדד את חיישני הקליטה שלנו ולקבל סימנים מתנועת החיים השוטפת. אנחנו מוזמנים לשים לב למסרים מאנשים, מסיטואציות, ממילים שנאמרות ובכלל מכל רגע נתון. בעזרת הירח אנחנו מרחיבים את רגישות הקליטה לסימנים ואת היכולת שלנו להבין בדיוק את המשמעות שמסתתרת מאחוריהם. הערנות שלנו לרגע היא זו שמאפשרת לנוע באופן אינטואיטיבי בחיים בהתאם להדרכה הישירה שמועברת אלינו.

כלב
ה- 6/8: טון 5, באנרגיית הכלב: התהליך של הגל הולך ומעמיק עם יצירת עוגן פנימי של כלב. כלב ביום של גיבוש המוטיבציה מבהיר לנו שהדרך לעבור שינוי פנימי מהותי ולהיוולד מחדש חייבת לבוא מתוך ידיעת אני ברורה. על המקדש בדלפי, בזמנו של סוקרטס היה כתוב-"דע את עצמך". לדעת את עצמנו אומר לדעת מה מתאים לנו ומה לא, מה משמח אותנו ומה לא, מה באמת אנחנו רוצים ומה לא. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך אנחנו לומדים להיות נאמנים לעצמנו וקשובים לצרכים האישיים שלנו והופכים לחברים הכי טובים של עצמנו. רובנו נקלעים למצבים במציאות החיים שבהם אנחנו מרצים את האחר ועושים דברים ש"לא נעים לנו" לסרב להם.

הגל מלמד שאין לכך מקום, שמדובר באיבוד של אנרגיה ועלינו ללמוד להעמיד את עצמנו ואת הרצונות שלנו במקום הראשון בחיינו. ככל שנקפיד להקשיב לרחשי הלב האישיים שלנו ונממש אותם, כך נחווה יותר ויותר אהבה לעצמנו וכתוצאה מכך גם לעולם כולו. כשאנחנו בטוב ובאושר, בוודאות נגרום גם אושר לסובבים אותנו. הכלב הקוואנטי מלמד כיצד להגיע לשלווה ולאיזון במערכות יחסים עמוקות ואינטימיות ע"י כך שהוא ממקד אותנו באהבה שקיימת בקשרים הללו. כדי לחזק את כח הרצון שלנו להתמודד עם אתגר היד ולשחרר טראומות עם המגשר, ניתן ורצוי לאורך הגל לשהות בחברת עצמנו המשובחת וכן בחברתם של משפחה, חברים ואנשים אהובים. ביום הקוואנטי מופיע הכלב ומבקש לחבר אותנו לחשיבה הלבבית שבה אנחנו "אוהבים את רענו כמו שאת עצמנו" וזורמים בנדיבות אין קץ ובהנאה על יש אינסוף ההזדמנויות שברגע!

לפי החכמה הסינית, האנרגיה בימים אלה קרויה: "עידוד", ("שמחה") (הקסגרמה 58), לפיה הדרך שבה ניתן להשיג עכשיו את המטרות שלנו היא ע"י עידוד אחרים בהשגת מטרותיהם (אדם 7). תקשורת נעימה ואכפתיות אמיתית לרגשות הזולת (כלב 5) מאפשרים לתחושות של נאמנות, השראה (קוף 6) ולבחינה אמיתית של העקרונות והמטרות האישיות שלנו (אדם 7).

קוף
ה- 7/8: טון 6 באנרגיה של קוף : לקראת שיא תהליך הגל, הקוף מחדיר בנו את היכולת לזרום בקלילות נטולת דאגות בין אפיזודות החיים השונות ולבטא באופן מקורי את הרצונות שלנו. ביום של האיזון הקוף מאפשר להתבונן על החיים ועל התהליכים העמוקים שאנחנו עוברים מזווית ראייה משועשעת ומבלי לקחת שום דבר ברצינות רבה מדי או באופן אישי. אנחנו עוברים תהליך של ריפוי עמוק והתחדשות וההומור והיצירתיות של הקוף עוזרים לנו לשמור על חיוביות וקלילות וזאת במקום הכובד שמתחיל להצטבר כתוצאה מההתייחסות לטראומות בחיינו. הקוף הקצבי משחרר מאיתנו היום לחץ, מתח ודאגה בכך שהוא מתייחס אל החיים כאל מגרש משחקים ענק עם המון צעצועים צבעוניים וכיפיים!

כדי שנשאר רגועים ומאוזנים במהלך השינוי הפנימי והעשייה ההולכת וגדלה בחיינו, אנחנו מזומנים להטעין את עצמנו היום ביצירתיות הסוחפת ובהברקות שבאנרגיית הקוף. ביום השישי אנחנו מארגנים בנועם עניינים שונים במציאות שלנו ומאפשרים להשראה האינסופית של הקוף הקצבי למלא אותנו ברעיונות מחודשים.

אדם
ה- 8/8: שער: טון 7 באנרגיית האדם: המציאות בחיינו תלויה אך ורק במחשבות שלנו והאדם בשער של היום מאפשר לשחרר את המניפולציות המתוחכמות של המח הדפוסי שלנו. כחלק מניקוי התוכנה הרגשית שלנו עם המגשר, לאורך הגל אנחנו גם משתחררים מנורמות חברתיות שונות ומתפיסות קולקטיביות בדבר "האושר" והדרך להגיע אליו. למעשה האושר הוא מצב אנרגטי של מלאות במח והוא לא תלוי בשום דבר חיצוני. בעזרת האדם אנחנו מבינים ששפע אינסופי ממתין לנו כשנלמד לפעול מתוך ההדרכה הפנימית שלנו ללא תלות בעולם ובסובבים אותנו. בגל המגשר אנחנו מתנקים מקונספטים נוקשים ומאמונות פנימיות שהם מידע ממוחזר מהילדות שלנו ומוגבל באפשרויות שבו.

האדם המהדהד מלמד כיצד לשים בצד את ספקות השכל ואת חוסר האמונה בכך שניתן לממש את הרצונות שלנו ולהיות מאושרים במציאות היום יומית. הוא מחבר אותנו לתבונה האלוהית הקיימת בנו ומלמד כיצד לסמוך על עצמנו ועל כך שכל מה שאנחנו מבקשים יכול להגיע אלינו בקלות. בשיא התהליך של הגל האדם ממלא את ליבנו בחכמה שמאפשרת לנוע בעליזות ובנדיבות כלפי עצמנו וכלפי הסובבים במציאות היום יומית. אנחנו לומדים להתחלק במתנות שבורכנו בהן, להסתכל בגובה העיניים על בני האדם המקיפים אותנו ולהנות מעצם הקיום בעולם הרבגוני והצבעוני שבו אנחנו חיים.

הלך שמים
ה- 9/8: טון 8 באנרגיה של הלך שמים: ביום שבו אנחנו עורכים בדק בית של כנות עם עצמנו ומגיעים ליושר הפנימי שבנו, הלך שמים ממלא את ליבנו בחמלה ואת מוחנו במידע מתחדש ובחזון יצירתי. הוא מזמין אותנו ליצור לעצמנו היכל מקודש משלנו, שבו אנחנו מגדילים את הערנות והמודעות שלנו בנוגע לפרטים השונים בחיינו. בתוך מרחב הלמידה היצירתי הזה אנחנו מוזמנים לבדוק עם עצמנו לאורך הגל: "האם אני מכבד/ת את המרחב הפרטי שלי לחקירה, לעשייה יצירתית וללמידה"? "האם אני יודע/ת להציב גבולות ברורים לכל מי ומה ששואב ממני את האנרגיה שלי"?, "האם אני מאפשר/ת "התעללות" מאיזה שהוא סוג בחיי, שלי בעצמי או של מישהו בסביבה כלפיי"?, "האם אני לומד/ת ומתפתח/ת ומאפשר/ת לעצמי לפרוץ את גבולות הזמן/ מרחב שהאנושות חיה בהם"?

ככל שנבטח בעצמנו ובידיעה שלנו, נהפוך לאמיצים ולנחושים בתוכנו ונוכל להגיד 'לא' החלטי ובהיר לכל מה שלא מתאים לנו. אז נוכל לשמור על רמת אנרגיה גבוהה במערכת שלנו ונצליח להתמקד במה שבאמת מעניין אותנו. יצירת המרחב הנדרש לנו לשם חיבור לעצמנו ולרצונות הפנימיים שלנו ממלא אותנו בהשראה ובחדוות היצירה. הלך השמים הגלקטי ממלא אותנו היום בהבזקים של חכמה, מחבר אותנו לעוצמה שלנו ומלמד על היכולת להיוולד מחדש לכל רגע קסום ומקודש בחיים.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "עימות" (הקסגרמה 6), לפיה למרות שאנחנו פועלים עפ"י הטבע והרצונות שלנו (אדם 7), מכשולים והתנגדויות עשויים לעמוד בדרכינו (לוחם 11). ייתכן כי קיים הצורך לשנות את השקפות היסוד שלנו באופן מציאותי יותר (הלך שמים 8). בכל מקרה זהו זמן לעצור, לבחון מחדש את ההשקפות המקוריות שלנו ולהבשיל רוחנית (קוסם 9).

קוסם
ה- 10/8: טון 9, באנרגיה של קוסם: ביום התשיעי הקוסם עוזר לנו לפענח את הקושי שבגל ומלמד שכדי לזרום בהנאה בחיים עלינו לסמוך על הידע שלנו ולאשר את עצמנו לעצמנו. אנחנו מבינים שכדי להיוולד מחדש לכל יום ולכל רגע, עלינו להאמין בעצמנו, בעוצמה שבנו ובידיעה הפנימית שלנו. הקוסם הסולארי מגדיל את ההערכה שלנו לעצמנו ומשחרר מאיתנו את הצורך באישורים ובפידבקים מהחוץ. אנחנו יודעים הכי טוב מי אנחנו ומהם הרצונות שלנו ואף אחד מחוצה לנו לא יכול לדעת טוב יותר מאיתנו מה נכון לנו.

ביום של "נפילת האסימון" הקוסם מבהיר לנו שעשייה מתוך האגו ומתוך הפניית האנרגיה לבחוץ היא בזבוז אנרגיה מוחלט. אנחנו מבינים ששחרור התלות בפידבקים, בהערכה חיצונית ובעמידה בנורמות החברתיות מעלה את רמת האנרגיה שלנו. רק כשנתחיל "להטעין" את עצמנו מבפנים נוכל לנוע בחיים מתוך ידיעה פנימית בטוחה. אנחנו לומדים לתת אמון בעצמנו ומפסיקים את התלות ב"אישורי" החברה והסובבים ובכך יוצרים עוצמה פנימית של הכלה והגשמה. החיבור הפנימי יכול לאפשר למימוש החלומות הכי "פרועים" שלנו. זוהי למעשה תחילת בניית הסנטר בתוכנו שהוא ספיראלה שפתוחה לאינסוף של אפשרויות ושמחוברת ישירות למידע מהעל מרחב ולחשיבה הלבבית.

נשר
ה- 11/8: טון 10, באנרגיה של נשר: אמנם אנחנו חיים על קרקע מוצקה אך בעזרת זווית ראייה אובייקטיבית קיימת בידינו האפשרות לצמוח עד לנפש שבשמיים. כך בדיוק הנשר הפלנטרי מאפשר לנו להרחיב את נקודת המבט שלנו מאישית לאוביקטיבית ואז להגשים את הרעיונות שלנו על פני האדמה. ביום השלמת התהליך של הגל הנשר מלמד אותנו כיצד להגביה את מעוף הציפור שלנו ולקחת כמה צעדים לאחור. אנחנו לומדים לשים בפרופורציה ריאלית את הדברים המתרחשים בחיינו ולהתבונן על הכל מזווית ראייה הרבה יותר רחבה.

לאורך הגל אנחנו מתבוננים במקומות שבהם אנחנו פועלים עדיין מתוך הצורך הצר והמצומצם ולא מתוך הרצון הרץ והאינסופי. הנשר היום מלמד שכל האירועים בחיינו הם בחירה שלנו, גם אם אנחנו לא מודעים אליה. יש לנו את היכולת לשנות מצבים שליליים ע"י שחרור המחשבות הדפוסיות שלנו וזה מה שאנחנו עושים לאורך הגל עם המגשר המגנטי. ביום של "הפינישים" אנחנו מבינים שתחושת הקורבנות, ההאשמה, הכלא, התסכול ודומיהם הם יצירה של המח הדפוסי שלנו. אם רק נשנה חלק מדרכי החשיבה והפעולה שלנו בחיים, נתמלא בתחושות של חופש ושמחה. הנשר גם מלמד אותנו שחשוב מאד שנפנה זמן לפנאי ולהנאה ושנאזן את העשייה המרובה והרצינית שלנו עם מנוחה מבורכת של השראה. עם הנשר המרומם אנחנו מוזמנים להתחבר לחזונות ולחלומות מרחיקי הלכת שלנו ולדרך שבה ניתן לממש אותם בריקוד ובהנאה על פני האדמה.

לוחם
ה- 12/8: טון 11, באנרגיה של לוחם: ביום האחת עשרה הלוחם מלמד אותנו כיצד ליצור באומנותיות ובאלגנטיות את מארג חיינו המגוון. כיצד לנוע דרך אנשים, נופים ומימדים שונים וליישם בחכמה את המידע הנרחב שיש לנו. עברנו כברת דרך בגל המגשר והגענו ליום שבו אנחנו משחררים את כל מה שעדיין מונע מאיתנו לזרום כמו גל במציאות החיים. הלוחם היצירתי והחוקר ממיס היום את השאלות והספקות שמנקרים ברקע המוח הדפוסי שלנו ומונעים מאיתנו עשייה מהנה וזרימה קלילה בחיינו. הוא מלמד שהתלות שעדיין יש לנו באנשים אחרים, בסדר יום מסוים או בהתמכרות כזאת או אחרת הם אלה שמונעים מאיתנו מלצאת אל העולם ובגדול! ביום זה אנחנו משחררים חלק נוסף מהתנודות שלנו אל העולם החיצוני והופכים יותר ויותר לעצמאיים בשטח.

הלוחם מלמד שמה שבאמת שלנו אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו. במקום התלות שיש לנו בחומר ובסובבים אותנו, הלוחם מחבר אותנו לאינטואיציה שלנו שהיא צינור ביננו לבין שדה נרחב עם אינסוף של מידע. קול הידיעה הפנימית שלנו נבנה בעבודה ובחכמה מרובים לאורך השנים והלוחם מאפשר לנוע באומץ במציאות היום יומית שלנו יחד עם התובנות הפנימיות העמוקות שאליהן הגענו.

אדמה
ה- 13/8: שער: טון 12, באנרגיה של אדמה: אדמה קריסטלית מעידה על כך שהפכנו לאנשים פרקטיים ושאנחנו עושים את שלנו במעשים ובלי יותר מדי דיבורים. אתגר היד שלימד כיצד לזרום בהנאה ממצב אחד לאחר פיתח בנו את היכולת לבצע בקלילות את הצעדים הנדרשים לשם מימוש הרצונות שלנו. במקום מחשבות הביניים המיותרות של ה"מה יהיה" וה"איך יהיה", אנחנו פשוט עושים. חכמת גל המגשר מובילה אותנו צעד אחר צעד עד למקום שבו הרצון שלנו הופך למעשה. פתרון האדמה מלמד שלאורך הגל קיבלנו מידע חדש שמאפשר לנו לנוע בתזמון מושלם במציאות חיינו היום יומית.

כשאנחנו זורמים אינטואיטיבית- כל מפגש, כל מילה וכל מחשבה מגיעים בדיוק ברגע המדויק והכל זורם בקלות ביום יום שלנו. כשאנחנו מפסיקים את המאבק המחשבתי הפנימי האינסופי, אנו מסוגלים להתמקד במה שבאמת חשוב לנו ואז נפתחים ליעוד הספציפי שלנו. החיבור לידיעה הפנימית מאפשר לזרימה יעילה, פרודוקטיבית ופתוחה לאפשרויות חדשות במציאות שלנו. גל המגשר מאפשר לנוע באופן מדיטטיבי נטול מחשבות, תוך כדי הגשמה של עצמנו.

בשער של האדמה הקריסטלית היום אנחנו מוזמנים להתחבר לרעיונות היחודיים שלנו ולחשוב כיצד אנחנו יכולים לעזור לשינוי חיובי להווצר על פני האדמה. אם באמת עקבנו אחר הקודים של הגל, אז ביום הפתרון אנחנו מפוצצים באנרגיה ומעוניינים להרחיב את טווח העשייה שלנו ליצירת מבנים בעלי תוכן ומשמעות בכדור הארץ. לקראת סוף הגל אנחנו מתחברים לפעימת הלב של האדמה ועושים את מיטב יכולתינו כדי לתרום לתהליך התפתחות האבולוציה האנושית.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "סתירה" ("ניגוד") (הקסגרמה 38), לפיה בזמן זה אנחנו עשויים לפגוש בדואליות הטבועה באישיות שלנו ולראות את שני הצדדים הקיימים בנו בבהירות רבה (מראה 13). ככל שאנחנו מרחיבים את נקודת המבט שלנו, אנחנו יכולים לראות שכל הניגודים הקיימים בעולם זה הם חלק מהתוכנית הגדולה עבורנו במימד הפיזי (נשר 10). מה שבסופו של דבר מחלץ אותנו מסתירה טבעית זו הוא האינדיבידואליות שלנו (אדמה 12).

מראה
ה- 14/8: טון 13, באנרגיה של מראה: מראה בטון השלוש עשרה מעידה על אדם צלול, מלא באנרגיה וממוקד ברגע העכשווי שלו. התהליך שעברנו לאורך הגל הפך אותנו לאדם שיודע לשמור על האנרגיה שלו עם עצמו ובדינמיקות עם הסובבים אותו וממקד את הפוקוס שלו בכאן ועכשיו. הדחיפה של המגשר להרפייה ולסליחה הובילה אותנו למצב שבו אנחנו רואים מבעד למראות הסובבות אותנו, משתקפים בהן ומשקפים אותן. הצלחנו להבין שאין ביכולתינו לתקן או לשנות את המראות המקיפות אותנו אלא אך ורק את עצמנו. אנחנו מבינים שהאנשים בחיינו מלמדים אותנו על המחשבות, הרגשות והרצונות שלנו. במקום לייצר אנרגיה ביחס לאנשים הללו למדנו כיצד להחזיר את כל האנרגיה לעצמנו.

המראה הקוסמית מסוגלת לראות בתוך המראה וגם "מבעד למראה" ולשקף באוביקטיביות לסובבים את עצמם. קיימים אינסוף אינדיבידואלים בעולמנו כשכל אחד והדרך הייחודית שלו. המראה ביום השלוש עשרה של הגל מאפשרת פשוט להיות עם האחר, מבלי להתערבב באופן אישי או לבקר אותו. הלמידה עם היד שיחררה מאיתנו את רמות המתח הגבוהות שתיפקדנו בהן וצימצמה את הפער בין הרצוי למצוי. כתוצאה מכך הפחתנו בצורה ניכרת את הבזבוז האנרגטי המיותר על תרגום והשלכה של האחר ועל מחשבות מרוקנות בנוגע לעתיד הוירטואלי הצפוי לנו. הטרנספורמציה בגל המגשר באה לידי ביטוי ברמת אנרגיה גבוהה במוח שלנו וביכולת למיקוד ברגע העכשווי. השחרור והניקוי של מחשבות טורדניות ושל פצעי העבר הובילו לאדם נוכח ולבבי שנולד בכל יום לאפשרות חדשה מבין אינסוף האפשרויות המרגשות המקיפות אותו. אמן ואמן!

גל המגשר מסתיים והמראה הקוסמית מובילה אותנו אל הגל הבא, גל הסערה המגנטית..

מאחלת שבגל המגשר

נגשר בין העולמות השונים שבתוכנו..

בברכה, טליה.

—-
ל- mayazone, אתר של טליה טוקר >

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “הגל הנוכחי: מגשר עולמות (2-14/8/12)”

כתיבת תגובה

Close