בעלי מקצועדף אינדקסחינוךטורים אישייםיוזמות חופשיותילדיםכלליכתיבה פרטיתסביבה וקהילה

הגן הדו-לשוני בבנימינה

שלום וברוכים הבאים לגן ומרכז חינוכי דו לשוני (עברית-אנגלית) –  גן זיו אור

 

גן זיו1שמי הוא ג'קי זיו אור ואני המקימה של מרכז חינוכי ולימודי זה ביחד עם בעלי ד"ר מיכאל זיו אור (פסיכולוג קליני). ניסיוני כולל 6 שנות עבודה במרכזי גן מונטסורי בלונדון ובדרום אפריקה.
סיימתי בהצטיינות את לימודי ההוראה במונטסורי בשנת 2003. תארי הקודמים כוללים תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה לילדים. אני כרגע עורכת מחקר לקבלת תואר דוקטורט בפסיכותרפיה של הילד עם התמקדות בנושא השפעת המשחק על תהליכים חינוכיים והתפתחותיים.

החזון של הגן הוא לספק לילדי הגן  מקום ללמוד ולגדול לפי הקצב שלהם באוירה ביתית חמה, חכמה, ותומכת.

שיטת החינוך בה אני דוגלת מושפעת בעיקר משיטת החינוך מונטסורי:  שיטה זו ממוקדת ומאפשרת לילדים להשיג בטחון בתחומי העניין שלהם. זאת על ידי התבוננות ומתן אפשרות לילד להתמקד בתחומי עניינו. שיטה זו אינה דוגלת במתן הוראות. בשיטת מונטסורי הילד הוא המוביל את תהליך הלמידה, תהליך זה נתמך על ידי משחקים ושימוש ברהיטים המתוכננים בקפידה ללימודים בנושאים רבים. המשחק הוא הדבר החשוב ביותר עבור ילדים. מטרתי היא לספק לילדי הגן מרחב פעולה בלימודם את סביבתם הטבעית.

המוטו של גן זיו אור הוא תחושה ביתית רחוק מהבית.

גן זיו2

בקבוצה קטנה הילד מקבל יחס ממוקד, חינוך ברמה הגבוהה ביותר – וחשוב מכל בית חם ללמוד ולגדול בו.

הגן הינו דו לשוני – הילדים נחשפים לשפת האנגלית דרך משחקים והפעלות, ומנסיוננו כמו גם ממחקרים, הילדים מקבלים יתרון יוצא דופן בפיתוח רגישות, הבנה ושימוש בשפת האנגלית .

אוכל – התזונה בגן לוקחת בחשבון את הצרכים ההתפתחותיים של הילדים. התפריט הינו עשיר וכולל מנות בריאות – ירקות, פירות, קטניות – והכל בטוב טעם.

גן זיו אור – גן דו-לשוני בבנימינה

בגן שלוש קבוצות – תינוקות, 1-2, 2-4.

שעות פתיחה: 07:30 – 17:00.

כתובת: רח' המורה 6, בנימינה. 

 

גן זיו3לפרטים נוספים:

ג'קי    054-6195738

מיכאל 054-6195737

אתר האינטרנט >

מייל >

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close