חינוךילדים

הגן של זיוי בפרדס חנה

שמי זיו ינר, אני נשואה ואמא לשני בנים.
את תחילת דרכי בגידול ילדים עשיתי כאחות לשמונה אחים במשפחה גדולה, בה הוריי עבדו ואני עסקתי רבות בגידולם של חמישה אחים צעירים ממני. ניחנתי באורך רוח מופלא, דרך ארץ ואהבה אדירה לילדים.
תמיד ידעתי שאת מקומי אמצא בחינוך ילדים.

למדתי תואר ראשון בחינוך מיוחד במכללת קיי בבאר שבע, כשכבר קודם התחברתי לתחום ועבדתי בגנים כמחליפה. מיד בתום לימודי פתחתי משפחתון משלי עם שבעה ילדים ובתוכם גם בני. נמשכתי רבות לגיל הרך ולהקמת גן ילדים אך הרגשתי כי אין לי מספיק ידע בגישות השונות של החינוך ויצאתי למסע ארוך של למידה בגנים שונים עם גישות שונות. בין היתר התמחתי בהוראת חינוך מיוחד. אני יודעת לדבר בשפת סימנים, ומקפידה כל שנה לשלב בגן ילדים מהחינוך המיוחד, בהתאם למקרה ולסיוע שיש לכל ילד.

הגן של זיוי במשפט אחד:
שילוב גישות – כי לכל ילד מגיעה הגישה הנכונה עבורו.

הגן שלי הוקם על מנת לתת לכל ילד את המענה הנכון עבורו. אני מאמינה כי שילוב גישות, תורות ואמצעי הדרכה, תוך שימת דגשים בתחומים החברתיים, הרגשיים, והקוגניטיביים, יתרמו למיקסום יכולתו והתפתחותו של כל ילד וילד בגן:

בתחום החברתי: הקניית ערכי שיתוף, קבלת השונה, עבודת צוות, הקניית סובלנות ויכולת התפשרות, המתנה בתור, לימוד נורמות חברתיות ולקבל את כללי החברה הנאותה.

בתחום הרגשי: להעניק לילד חווית כיף והנאה שביצירה, לחזק את בטחונו ודימויו העצמי, לפתח את עצמאותו ולהקפיד לחזק את החיוב, ולהמעיט במילות שלילה. הצבת גבולות ולמידת חוקי הגן: הרגלי אכילה בריאים, ישיבה במפגש, מעברים וסידורי פינות הגן.

בתחום הקוגניטיבי: למידה והכרת חגי ישראל, עונות לאורך השנה, שפה ומושגים, פיתוח הדמיון, מוסיקה ותנועה, וכן בעלי חיים במסגרת חוג חיות, והכל במסגרת מגוון ההתנסויות והפעילויות שהגן מאפשר לכל ילד לעבור ולהתנסות בו.

התזונה בגן: בריאה ומלאה, נבנתה עם תזונאית ומשלבת אוכל איכותי ובחלקו אורגני. כל האוכל טרי ומבושל כולו על ידי מבשלת מנוסה.

צוות הגן: ככלל, אני משתדלת להעסיק אנשי צוות שעברו הכשרה, בעיקר כשמדובר בסייעות. הדבר חשוב על מנת שתהיה שפה משותפת והבנה של התפתחות הילד ויישום הגישות המגוונת בגני.

בגן שתי קבוצות:
תינוקיה לקטנטנים מגילאי 3 חודשים ועד שנה וחצי (קבוצה קטנה).
וקבוצה שנייה מגילאי שנה וחצי ומעלה (עד 3 וחצי – ארבע).

שעות פעילות:
7:30 -16:00 ימים א'-ה'
ימי ו' 7:30 – 12:15.
הגן ממוקם במרכז פרדס חנה.

ההרשמה לגננו בעיצומה!
התקשרו ובואו להתרשם: 050-2287421. לאתר הגן >

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close