השימושון

מפגש נוסף עם רויטל אריאלי

פגשתי את רויטל אריאלי בערב שהתקיים ב"טנקה" בשבוע שעבר. היא אישה מקסימה ומרתקת, ששרה כמו שועל ומספרת כמו ינשוף. בסוף הפגישה, שהתקיימה בערב גשום ובחדר מלא, נשארתי עם המון קצות חוט מסקרנים שבא לי למשוך. סוף סוף מפגש עם הסמלים ככה, על השולחן.
רויטל, שלא עונדת שעון בדרך כלל, סיפרה שכשהיא יוצאת ל"אינדיאן טיים" היא כן לוקחת שעון – ולא כדי לדעת מה השעה אלא בשביל להתמצא בגלגל הסגולות האינדיאני, המורכב מ"מעגלי האמת" ו"הילוך השלום", שהם סוג של אינדקס/מילון שעובד על כיוונים, חושים וצבעים.
רונית ואיל קופוליס היו שם גם, והזמינו את רויטל להרחיב את הדיבור אצלם בגן יאשיה. הנה:

הגשמת חלומות התחברות לסדר הייקומי על פי פילוסופיית החיים האינדיאנית. סדנה בהנחיית רויטל אריאלי (wata), שתתקיים ב- 18/2, ותענה על שאלות שאנשים שואלים את עצמם לעיתים תכופות:

מי אני? מאיפה באתי? למה אני כאן? ומה העתיד צופן בשבילי?
רויטל תענה על השאלות האלה מנקודת ראות אינדיאנית ותציג למשתתפים דרך חיבור לייעוד שלהם ותחזוקו בחיי היום יום. במקביל יתואר תהליך של הגשמת חלום מהזמן שהחלום הוא רעיון בלבד עד למימושו כישות שלמה ועצמאית ע"י שימוש בגלגל הסגולות האינדיאני. במשך הסדנה תהיה הפעלה של המשתתפים והצגה של כלים שונים בדרך להגשמת החלום כמו עבודה על טקסים, הדרכה ע"י חלומות, שיתוף של קהילה תומכת ועוד.

רוויטל אריאלי על הנושא:

הדבר שדחף אותי למצוא את האינדיאנים, הייתה כמיהה מאוד עמוקה לאחדות עם היקום. הבנתי, שבטבע יש הרמוניה מושלמת ואיכשהו נשארתי מחוץ להרמוניה הזאת. בחיפוש שלי אחרי דרך שתספק את הכמיהה להיות אחד עם כל הדברים הקיימים, הבנתי שלכל דבר חי יש מקום בטבע. לדוגמא: עץ לימון יודע שהוא עץ לימון ויודע שתפקידו זה לגדל לימונים. כשהנושא מגיע ליישום אצל בני המין האנושי, יש בלבול של התאמה לחוקי ההרמוניה. רבים מאיתנו לא יודעים מי הם ולמה הם כאן. בנוסף לכך, הייעוד שלנו משתנה לפעמים ואפילו בצורה קיצונית.
כדי להבין את השייכות לכלל, האדם צריך להכיר את חוקי ההרמוניה וישנם חוקים מאוד ברורים. אנשים מכירים את חוקי ההרמוניה הפיזית כמו חוק המשיכה, אבל לטבע יש חוקי הרמוניה רוחניים והם מאוד חשובים למי שרוצה לחיות את הייעוד שלו.
הסיבה שחשוב לי להעביר את הנושא הזה היא, שבשבילי מילוי הייעוד היא הצורה הכי עמוקה לשרת את הבריאה ודרך להגיד תודה למסתוריות הגדולה על נשמת החיים.

רוויטל אריאלי מתגוררת בסנטה-פה ניו מקסיקו, ארצות הברית.
היא מרצה, מאמנת, יועצת ומגשרת ליחידים, זוגות, מוסדות ,עוסקים עצמאים ועסקים קטנים.כל האספקטים של העבודה שלה מושרשים בפילוסופיה האינדיאנית, במיוחד בפילוסופיה של שבטי האיראקווי, שבטי קונפדרציית שלום. רוויטל חיתה חמש שנים בשמורת קטארגוס עם זקנות השבט, סבתא טווילה וסבתא קייטי ולמדה את הפילוסופיה הרוחנית האינדיאנית ממקור ראשון.
לאחר שעזבה את השמורה המשיכה ללמוד ולהעביר ידע מהזקנים ומניסיונה האישי במשך עשרים ואחת השנים האחרונות. בגיליון המאה החגיגי שלו, הכיר המגזין 'חיים אחרים' ברוויטל אריאלי כאדם שהביא את הפילוסופיה האינדיאנית לישראל.במשך הביקור רוויטל תהיה זמינה לייעוץ בתחומים פתוחים.

הסדנה תתקיים ביום ראשון ה- 18.2.07 בשעה 18:30 אצל רונית ואיל קופוליס בגאיה – מקום להוולד בגן יאשיה. להרשמה : איל 052-2588021 הוראות הגעה כאן.

הראה עוד

1 thought on “מפגש נוסף עם רויטל אריאלי”

  1. היי רוויטל.

    ראיתי את הכתבה על הסדנא שלך וממש התרגשתי, עד שראיתי את התאריך…

    מגיל יחסית צעיר אחד החלומות שלי זה לנסוע לשמורה אינדיאנית וללמוד את תורתם ופילוסופיית החיים שלי.
    האמת שרציתי לדעת איך עשית את זה, איך ידעת לאן להגיע, האם נשאר עוד משהו דומה וכו'.

    שיהיה שבוע טוב,
    חן :0)

כתיבת תגובה

Close