השימושון

הדרך אל הסולחה

שלום אנשים יקרים.

אכן עברה לה עוד שנה, ושוב אנו מתכוננים למפגש המרגש של הסולחה.
עברה עלינו שנה לא פשוטה, ועם הכול, אנחנו ממשיכים. עם רוח חדשה, ועם המון תקווה ורצון אמיתי לגעת. לגעת בלבבות ולגעת באמת, ואם נזכה – גם לטעת שינוי..

אני פונה אליכם בקשר למפגש הבא של "הדרך אל הסולחה".
זהו המפגש השישי של "הדרך אל הסולחה", והוא יתקיים השנה בסמוך למנזר השתקנים שבלטרון. המפגש יערך בתאריכים: 14,15,16 לאוגוסט. הנכם מוזמנים כמובן להצטרף למפגש בכל שלושת הימים, או רק לחלק מהזמן.
פרטים נוספים על המפגש ועל התנועה עצמה, אפשר לקרוא באתר ואף להציץ בסרט ביוטיוב: חלק ראשון וחלק שני וגם ברכה לאירוע מהדלאי למה.

כבכל שנה אנו פותחים כל יום במעגלי- הקשבה. במעגלים אלו יושבים יחד ערבים ויהודים וחולקים זה עם זה את חווית החיים שלהם, סיפורים מעברם, את רגשותיהם לגבי המצב בארץ, חזון לעתיד ומה לא?
הדגש במעגלים אלו הוא על דיבור מהלב ועל הקשבה מהלב – על הסיפורים האישיים שיחד יוצרים תמונה ברורה ואמיתית. אין מילים בפי לתאר את עוצמת המפגשים האנושיים הללו, ואת עומק השפעתם על כל הנוכחים. במעגלים אלו אנו זוכים להיפגש כבני- אדם, עין לעין ולב אל לב. אחרי מפגש שכזה קשה מאד להתייחס זה לזה כאל: "האחר"…

…ולכן אני פונה אליך.

האנשים שאותם אנו יכולות לשבץ להנחיית מעגל שכזה צריכים שיהיה להם ניסיון בדרך כלשהיא של הנחיית קבוצות. (לאו דווקא בדרך ה-Council – "מעגל ההקשבה") רצוי עם ניסיון בהנחיית מעגלי דו-קיום.
אנו נערוך שני מפגשים מקדימים עבור האנשים שמעוניינים להנחות מעגלים ב'סולחה'. המפגשים ייערכו בשעות אחה"צ או ערב, במקומות שונים בארץ. במשך המפגש נסביר ונדגים את דרך העבודה עם מעגלי ההקשבה, ונשוחח על האתגרים המיוחדים בעבודה עם קבוצות רב לאומיות, בתנאי שטח.

האם את/ה מעוניינ/ת??? האם גם את/ה חש/ה את האתגר הזה קורא לך???
אם כן: * אנא מצא/י תאריך הכשרה שמתאים לך.
* הפני אלינו מי מחברייך שנראה לך מתאים.

כאמור אנו זקוקים למנחים רבים, ונשמח מאד להרחיב את מעגל המנחים שקשור אלינו! עדיפות בהנחיה תינתן למנחים בעלי ניסיון בהנחיית מעגלי הקשבה.

תאריכי ההכשרה השונים:
בצפון: 8 אוגוסט. 19:00 במרכז אוריאל, אלוני אבא (לאשר הגעה אצל אורה)
בלטרון: 9 אוגוסט. 17:30. על יד המנזר. נפגש בחניה של המנזר (לאשר הגעה אצל יעל)

שים/י לב:
ההכשרות ניתנות ללא תשלום. רצוי להביא כיבוד.
העבודה ב'סולחה' היא על בסיס התנדבותי.

איך ליצור איתנו קשר?
אורה המר: 0546924044
יעל מי אורה: 050-8922630

לאור ההשפעה הגדולה שיש לקבוצות ההקשבה על העומק של המפגשים בסולחה, החלטנו השנה להוסיף מתחם שכולו מוקדש לתקשורת מקרבת. מתחם זה יפעל במשך כל שעות היום ! גם במתחם זה אנו זקוקים למנחים. נשמח להמלצתכםהשתתפותכם.

תודה תודה תודה
ולהתראות בקרוב
אורה ויעל.

הראה עוד

1 thought on “הדרך אל הסולחה”

כתיבת תגובה

Close