השימושון

הדרך החיה של האמת – ג'ון דה רייטר

ג'ון דה רייטר – פילוסוף, איש רוח וסופר קנדי יעביר במהלך 4 ימי ביקורו בארץ מפגשי עומק והתבוננות אודות פילוסופיה, דת ופסיכולוגיה.
ג'ון מגיע מאדמונטון, קנדה, שם הוא מקיים מפגשים שבועיים וסמינרים אליהם מגיעים אנשים מרחבי העולם. המפגשים נערכים באדמונטון, במכללה לפילוסופיה אינטגרטיבית שהוקמה על ידו.
זהו ביקורו הראשון של ג'ון בישראל.

ג'ון דה רייטר

מהו האני האמיתי? מה זאת האמת?
דרך דו שיח עם קהל ועל ידי דוגמא אישית, הפילוסוף והסופר הקנדי ג'ון דה רייטר יעביר במפגשים, פילוסופיה מעמיקה ורבת מימדים: מכלול שלם של עקרונות הויה, ידע והתנהלות, שכל אחד יכול לדעת ולממש: הדרך החיה של האמת.
דיון מעמיק בנושאי הפוטנציאל האנושי, מודעות, מציאות וטרנספורמציה. הכולל נושאים כמו האינטלקט, רגשות, תשוקה, אמונה, ויחסים אמיתיים.
הוויה אמיתית, דממה המאפשרת התנסות ישירה… מעוגנים ביסוד החי של מציאות עמוקה.
ג'ון מנהל את המפגשים מתוך כנות נוקבת לב ואחדות מוחלטת שראשיתה בכניעה פנימית בלתי אמצעית ושרות לאמת. זוהי פילוסופיה מעשית ומעמיקה בו זמנית, המתייחסת דרך דוגמא אישית ודרך דיאלוג עם הקהל לטבע האמיתי ולתכלית המציאות. ג'ון מלמד איך וכיצד ניתן לדעת ולחיות את זה.
"לפני שיש פעולה נכונה, יש קודם הוויה נכונה."
המפגשים אינם הרצאות מוכנות מראש, כל מפגש הוא ייחודי: זהו דו שיח של שאלות ותשובות בו ניתנת הזדמנות להעלות שאלות בכל הנושאים של הקיום האנושי.
דרכו הפנימית השקטה והעדינה של ג'ון "מעוררת את הזהה באלו שהוא פוגש, ומעודדת שרייה בהזנה ובשפע של כל אחד בהוויה הפנימית של עצמו: הלב של המציאות"

ניתן להגיע לכל המפגשים ברצף או לכל מפגש בפני עצמו.

תאריכי המפגשים בצוותא תל אביב:
28.2 בשעה 14:00 מפגש ראשון ובשעה 19:00 מפגש שני
1.3 בשעה 14:00 מפגש ראשון ובשעה 19:00 מפגש שני
2.3 בשעה 14:00 מפגש ראשון ובשעה 19:00 מפגש שני
3.3 בשעה 14:00 מפגש ראשון ובשעה 19:00 מפגש שני
מקום: תיאטרון צוותא, אולם 3, אבן גבירול 30 , ת"א
מחיר: 70 ₪ למפגש. לפרטים: אלון 054-4333433

לאתר של ג'ון דה רייטר בקנדה | לפרטים אודות המפגשים | לאתר של צוותא

"רק האמת עונה ללב הווייתך, מזינה ומספקת אותה לחלוטין.
כל דבר אחר משאיר ריקנות שאינה משביעה.
האמת היא המקום שממנו באנו, והבית אליו אנחנו מתגעגעים לחזור.
אמת היא – כשכל תודעתך אינה מוגבלת;
שלווה פנימית, טבעית של המודעות, הנעה כביטוי של המציאות.
זה ניתן לידיעה רק כשאינך נותן לרגשות, לשכל ולאינטואיציה להגיד לך מי אתה.
זהו טוהר הלב – האוצר העדין והיקר ביותר של ההכרה."

הראה עוד

3 thoughts on “הדרך החיה של האמת – ג'ון דה רייטר”

  1. אנקדוטה – ביקשתי את "האמת" ליומולדתי ה40 כפי שכבר כתבתי באתר הזה….סביב היומולדת הלכתי לסרט ובטעות נכנסתי לאולם אחר – שם התנוסס המשפט- מי שמחפש אחר האמת – מגיע לו…. מתתי מצחוק ועברתי לאולם של הסרט האחר…..הבקשה אחר האמת מיסרת אנחנו יכולים לגלות ככל שאנחנו מדויקים יותר אנחנו חוטפים יותר אש ככל שהתדר מתעדן ככל שהאמת מתבהרת אנחנו צפויים לזעזועים והתנסויות לא פשוטות – ככה על קצה המזלג מה זה אומר- מגיע לו… הנחת יכולה להיות כרוכה בבדידות ו /או בסקילה ..תלוי… מרגיעה ??? אני איתך עינת למרות שיש משהו מרגיע כשהיא מהבהבת אתה מבין שהיסורים הם לא לשווא…

  2. דווקא מי שמגדיר עצמו פילוסוף אמור לדעת שלפעמים "האמת שלך" איננה מרגיעה כלל וכלל. היא מטרידה וכוססת, מכאיבה ותובענית, ודורשת עבודה מאומצת בלתי פוסקת. כזו היא האמת האקזיסטנציאליסטית שלי. אמיתות מספקות ומנחמות הן נכס פרגמטי מאד, אבל מה קורה כש"האמת העונה ללב הווייתך" פשוט איננה כזו?

כתיבת תגובה

Close