השימושון

הזמנה לטיפול פנים

עם יד על הלב, מי מאיתנו לא נשבעה ללכת לקוסמטיקאית ודחתה את הפגישה בגלל אלף ואחת סיבות?
.
אם את מחייכת בהזדהות… אני מזמינה אותך לקחת פסק זמן של שעה וחצי-שעתיים, לתת לעצמך הזדמנות נפלאה ולהתנסות! במיוחד עכשיו, עם היובש שמביא איתו החורף, זה בדיוק הזמן להתחדש ולתת לפנים זריקת עידוד.

אני מציעה טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי אקנה והחדרת לחות והזנה (חשוב מאוד בחילופי עונות), תוכנית טיפול בהתאמה אישית לפי מצב העור ומתוך הקשבה לצרכייך ולמצב רוחך. וכל זה באווירה ביתית ונינוחה, טיפול מקצועי ומהנה בשעות גמישות ונוחות.

לסיכום השנה ולקראת השנה החדשה, מסיבות הסילבסטר וחנוכה, בכל טיפול פנים – מתנה לגולשות מושבה חופשית! ג'ל לניקוי העור או מסכה לפנים, לבחירתך.

אני בטלפון 052-8908933

ציפי סל

ציפי סל | הראשונים 25 פרדס חנה | 052-8908933 | אימייל

* ההזמנה אמנם מכוונת לנשים, אבל גם לגברים יש עור פנים! והם מוזמנים לבוא גם.

הראה עוד

3 thoughts on “הזמנה לטיפול פנים”

  1. בחיים לא הייתי אצל קוסמטיקאית, אבל מה לעשות שאחותי התחתנה ואני חייל ג'יפה, מה שאומר שהפרצוף שלי לא ייצוגי במיוחד. אז לפני החתונה אחותי גררה אותי לציפי לטיפול עשרת אלפים. האמת, היתה הפתעה. שעה של מסאג'ים וקרמים, קצת נימנמתי קצת טחנתי לה במוח על הצבא ועל אחותי, ובסוף בחתונה התחילו איתי שתי בנות כוסיות – מקווה שמותר לכתוב את זה כאן. בכל אופן הבטחתי לאחותי שאני נכנס לאתר וכותב, והנה קיימתי. ממליץ בחום!

  2. גם אני מטופלת אצל ציפי. אני בכלל גרה בירושלים ומגיעה לפרדס חנה אחת לחודשיים מטעמי פרנסה ולא קורה שאני בפרדס חנה מבלי שיהיה לי סשן אצל ציפי. ובאמת כמו שהגיבה קודמתי, השילוב של מקצוענות עם הכיף והפינוק שווים כל רגע.
    תמיד עם מאור פנים ואהבה רבה.
    להתראות בקרוב.
    תמי

כתיבת תגובה

Close