השימושון

הזמנה למסע

"בכל מציאות שהיא אפשר למצוא רעיונות לסיפור אגדה. בכל אשר תפן ינעצו הן בך את מבטן המחייך וירמזו כמו ילדים משחקים: 'בוא, אל תתעצל ותפוס אותי!' הן קוראות.
'לא עכשיו, אין לי פנאי', אתה משיב שאתה הרי אדם בוגר ואחראי, צריך לעסוק בעניינים חשובים בבית, בעבודה, בחינוך הילדים. 'והרי יש סדר עדיפויות' אתה חושב… אבל האגדות מחייכות ומפתות אותך ובלא שתחוש הנה נפלת ברשת… (אלזה בסקאו, בראיון משנת 1920)

בוקר נעים וקריר. אני מתעוררת ב 5:55 וקמה בבת אחת.
קריר בחוץ, אפרפר אירופאי,
ינאי ישן כמו תינוק.
אני יוצאת למרפסת ומקדישה לעצמי זמן ערסל,
צפה,
מתבוננת ומקשיבה לציפורים,
מריחה את הפרחים הלבנים שניה לפני שהם נמסים בשמש ,
מודה על היום החדש.
פתאום בא לי רעיון: לפרסם את העסק שלי במושבה חופשית!
להרגיש ולהתנסות במה שאני מדריכה אנשים לעשות.
זה מביא דפיקות לב חזקות, התרגשות,
עכשיו תורי!

אחרי שנה וארבעה חודשים באג'ל אני יכולה להסתכל אחורה ולראות מה קרה לי:
נעלמה לי ה- PMS בעקבות שימוש במוצרים, התחלתי להתעניין במה שקורה בתוך גוף האדם, אני נמצאת בתהליך של חקירה עצמית בשטח ורואה תוצאות בחשבון הבנק, האנגלית שלי השתפרה בטירוף, התחלתי להתלבש טוב (השבוע מסרתי את כל מכנסי הדייגים המהוהים שלי, הידד!), הביטחון העצמי שלי התחזק, נהייתי יותר מאורגנת, יותר יעילה, וראה זה פלא נשאר מקום וזמן גם לטריפיונריות קוסמיות (ובזאת עוד יסופר..)

יש לי תחושה חזקה שהעבודה באג'ל היא הכנה טובה ל- 2012.
אזורי זמן שונים, תרבויות ושפות שונות, כלכלות שונות ומטבעות שונים, אינטרנט, כל זה מפתח גמישות מנטלית. כמו חללית – ז'ליק כאן ז'לוק שם. מבפנים ממוזג לבחוץ מתחלף. הרזולוציה של הזמן משתנה. נהיית צפופה יותר. לא להיתקע על נקודות. עלבון? קנאה? דפוסים רגשיים חבלניים? נקסט. תמיד יש מי שיביא מראה ויעזור להתקדם לשלב הבא. להעלות את התדר.
וכל זה מתנהל על גבי סיבי תירס ושעועית, מה שמביא אותי לפעמים להרהר שמדובר בכלל בקונספירציה חייזרית-אינדיאנית, כאילו שהמאיה לקחו את השעועית והתירס למימד גלקטי…
כבר כתבתי פעם על זה שיום ההולדת הגלקטי של אג'ל לפי המאיה הוא בסימן האדם.

לא כל האנשים האהובים בחיי שהריקוד הזה קורה איתם הם גם שותפים שלי באג'ל.
וזה לגיטימי והכל אבל גם באסה,
כי זה מאוד כיף לעבוד עם משפחה וחברים, ומאתגר לגמרי. והעובדה שפירות העבודה המשותפת הזו ישפיעו על עתידנו הכלכלי מעכשיו והלאה יוצרת מחויבות הדדית מסוג חדש, שבו גם כל אחד אחראי לעצמו. ובבכל מקום, בכל תרבות, בכל מפגש אנושי, קופצים אותם נושאים: אין לי זמן, אין לי כסף, אני לא בעניין, אפשר לעשות גם וגם? (לא… בעצם – בוא ננסה! או לא, בעצם..כן, אבל אחרת), פחד מדחיה, פחד מאהבה, פחד מהצלחה, אתגרי התמדה, ענייני אגו, רגזנות, מחזוריות, שריטות,
כמו תוכנה מלאה בבאגים,
שכבות על גבי שכבות של דפוסים ואמונות מגבילות,
והעבודה הזו היא פשוט….. מאיצה אמיצה ומקפיצה.
ואפשר לקדם איתה כל מהות טובה שאתם באים איתה מהבית.

תכונות שעוזרות להצליח בשיווק רשתי:
אופטימיות, פתיחות, סקרנות, בחירה להצליח, חזון, התמדה ונחישות, הסכמה לצמוח, הרפתקנות, ערנות לתיזמונים ולסיטואציות, נכונות ללמוד וללמד אחרים, ידע האדם (לימודי ימימה, ביירון קייטי וכל ידע אחר עוזרים מאוד בעסק הזה), סבלנות, היכרות עם עולם העסקים הרגיל ורצון ליצור נכס מניב. גם אם אין לכם את כל זה קומפלט, אבל יש רצון לפתח את אחת או יותר מהתכונות האלה – וולקאם. מי שרוצה להעמיק את המחשבה על יתרונות המינוף לעומת עולם העסקים הרגיל מוזמן לצפות בסרט הוידאו הבא.

השווקים שמעניינים אותי:
קנדה, מקסיקו, ספרד, פורטוגל, הולנד, אנגליה, ישראל.
אשמח בשותפים גם מבלגיה, צרפת, יוון, איטליה, ברזיל, ארצות הברית והמזרח הרחוק.
זו עבודה שמצריכה מיקוד של לפחות 5 שנים. תשאלו את עצמכם בכנות: איפה אתם רוצים להיות עוד 5 שנים?

ולסיום, בגלל שזה עסק קבוצתי, אני בוחרת לצטט חלק מהחזון של שירי גורמן, צעירה ממני בגיל אבל סבתא שלי בארגון, אישה מקסימה ושותפה אותנטית ואהובה, שבאה מהנחיית מעגלי נשים:

בשיווק רישתי אם אתה לא עוזר לאחרים, נותן, מעצים, מקשיב, משתף פעולה – אתה לא מצליח. רק אם את חושבת על האחר, על מה טוב לו, על איך לעזור ולתת ולתמוך בו, איך ללמד ולתת לו את כל מה שיש בתוכך – את מצליחה. התשתית הערכית של העסק שלנו זהה כמעט למהות הנשית. בגלל זה אני רואה שינויים מדהימים בקרב גברים שמצליחים בעסק. טרנספורמציה. הם באים מעולם העסקים הרגיל ופתאום צריכים להשתנות, כל החוקים שפועלים בעולם הרגיל, מביאים לכשלון בעולם הרישתי.
ואני מלווה באופן אישי לא מעט גברים שעוברים שינוי שכזה, זה מרגש.
אני יוצרת קבוצה, מעגל של נשים, שעומדות להוביל את השינוי הזה, ביחד.
אני מזמינה נשים, שמעזות להיות הבריאות המופלאות שהננו.
מעיזות להוציא ולבטא את האור שלהן, את העוצמה שבהן, את הענקיות שהן.
ורוצות להוביל את התנועה הזו,
תנועה לא במובן שאנחנו מכירים,
אלא תנועה במרחב, תנועה פנימית שמתרחשת ברגעים אילו,
בקרב אלפי אנשים שבוחרים בשינוי.
נשים שמוכנות לתת ממתנותיהן לאלפי אנשים ברחבי העולם כולו.
לרפא, לאמן, ללמד, להנחות.

בשיווק רשתי, כמו בחקלאות, יש עונות. כל עונה נמשכת 3 חודשים ומתחילה בזריעה מסיבית. קוראים לזה מייג'ור בלאסט. המטרה: ליצור קבוצה שתרוץ ביחד, נבחרת חלומות. הפעולה: לדבר עם הרבה אנשים ולהזמין למצגת ביתית.
אני בוחרת לנצח את המשחק הזה! מי שמחפש שינוי בחיים ומוכן לפתוח את הראש מוזמן להרים אלי טלפון ולהצטרף למצגות הקרובות. בתכנית: היכרות עם העסק שנקרא אג'ל – המוצרים, ההנהלה, המימון, תכנית התגמול, שיטת ההדרכה והתמיכה.

ההשתתפות בתיאום מראש, בטלפון: 054-4691310 | אימייל.

מזמינה אתכם להצטרף אלי למסע!

רונית

הראה עוד

10 thoughts on “הזמנה למסע”

  1. טלי את באה מראש ללמוד או להעביר ביקורת ? אני חוזרת על מה שרונית שאלה
    כל אירגון מאמין (אולי )ביכולת של סוכני המכירות – למכור
    השווק הרשתי – מאמין ביכולת של בני אדם להתפתח! יש הבדל
    מציאה לך לקרוא קצת זה לא יזיק גם לאור הקריסות של המבנים המחשבתיים והכלכליים הישנים
    קצת להבין את הכוחות הפועלים מה בדיוק קורס ומדוע מי שעובר/ עבר דרך בשיווק רשתי יש לו פוטנציאל לעבור את המשבר הזה טוב יותר – גם מבחינת ההשקעה האנושית ב"סוכני המחירות"
    זה ממש מעניין להכיר את התחום טיפה גם בגלל שזו שפה חדשה יחסית ובהחלט שיכת לעתיד

  2. בתיקווה לא להישמע צינית אני באמת מעונינת לילמוד איך אדם יכול להפוך מאמין כל כך נאמן באירגון או אפילו במוצר שהוא עצמו לא יצר ושבסופו של דבר הופך אותו לאדם שרואה בכל אדם אחר פוטנציאל להיות חלק זה ניראה כמו דת חדשה שמוכרת אופטימיות לכלכלה חדשה בעולם כלכך לא יציב תחרותי ויצרי
    חשבת פעם שבעצם זו אותה גברת?

כתיבת תגובה

Close