השימושון

החלפת בגדים – האירוע הבא:

אירוע החלפת בגדים הוא סוג של מעגל נשים ספונטני וג'וסי לנשים בלבד, שמתקיים בתיזמונים אקראיים בכל שנה על התפר שבין העונות. אחרי עשר שנים פלוס מינוס הקונספט תפס והתחילו להתארגן אירועים ברוח דומה, שבהם אפשר למצוא בגדים לכל המשפחה בלי להוציא שקל. כל אחת בוחרת ובוררת, מפשפשת, מוצאת לעצמה, לחברתה, לבת של השכנה, ותוך כדי רצים סיפורים מצחיקים, ומדידות, כי אין ממה וממי להתבייש – על כל רגל קוצנית יש בטן שעברה הריונות (:
ואחרי שכל אחת בחרה, ושיחררה, ונישנשה (כי באופן טבעי נערם על השולחן גם כיבוד שכל אחת הביאה – עוגות, פשטידות, סלטים מעניינים) ויצאה עם שקים, אשכרה שקים, עדיין נשאר המון. ומה שקורה במצבים כאלה זה שבדרך כלל למחרת בבוקר באות החברות של בעלת הבית, משליכות מהערמה את הבגדים הבלתי ראויים, ואת השאר אורזות ושולחות לצדקה. כל פעם למקום אחר.

לאורך השנים התחילו להגיע יותר ויותר נשים והמעגל גדל והתרחב. לאף אחת כבר אין כוח להתמודד עם שקיות הענק של בגדים ללא דורש בבוקר שאחרי. אף אחת לא רוצה את הווג'ראס הזה אצלה בבית. פנו הנשים לפצ'ולי, וקיבלו בשביל כולנו את החצר של מסיבות הפאנק שואי (שיצאו לחופשה קצרה). הקוץ היחיד: לא מביאים אוכל. נו נו, אפשר לעמוד בזה.

מה להביא?
בגדים במצב טוב. לא סמרטוטים מוכתמים, לא פריטים קרועים ולא ג'יפה. רק את מה שהיית לוקחת לעצמך. הבגדים יהיו ממויינים לפי גברים, נשים וילדים. גברים, אתם לא מוזמנים! אם נמצא לכם משהו יפה תסמכו עלינו שנקטוף אותו בשבילכם מהערמה (;
בחצות זה נגמר אז שווה להגיע מספיק זמן מראש, כדי שאפשר יהיה להסתובב בתוך השפע הזה בתשומת לב ובלי לחץ. יאללה, להתחיל למיין….

האירוע יתקיים ביום ה' 15/6/06 בשעות 20:00-24:00 בפצ'ולי, אזור התעשיה הישן פרדס-חנה.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close