אמנות ועיצובנשים

החנות של אלכס

יום קיץ לוהט בחנות של אלכס. אמא ובת, על התפר שבין ילדה ונערה, בוחרות בגדים לבר מצווה. הן חוגגות בין הבדים, פושטות ומודדות. האמא חוקרת את גופה היפה  ("כן כן.. הבן שלי כבר בר מצווה… איך זה קרה כל כך מהר..??") והבת עוברת על סקלת הורודים ולאט לאט מתקדמת גם לצבעים אחרים..

אמא ובת בחנות של אלכסאישה בהריון נכנסת לבדוק בגדים לטרימסטר הראשון. אמא שלה באה איתה. לרגע אחד אפשר לראות דרכן את כל השנים  שהן הלכו לקנות ביחד בגדים, אמא ובת. אחר כך נכנסת מישהי שבאה לקטוף לעצמה חצאית ליומיום, בינתיים הבנות שלה מתלטפות עם השמלות ומסיירות בחדרים של הבית הקטן.
לכל אחת יש מה ללבוש בבית הזה. אולי כי  יש בבגדים איזו תמצית נשיות, שעוברת כחוט השני דרך כל הגילאים.
בגדים לנשים בכל מעגל החיים.
ועכשיו בקיץ בכלל – אפשר להיכנס אליהם בלי לחשוב הרבה והם תמיד ייראו טוב.

החנות של אלכס ואסף משלבת בגדים מעוצבים ורהיטים מיוחדים. היא נמצאת בבית ישן וקטן ברחוב המייסדים, שהשניים שיפצו בכישרון גדול. אסף, שמייבא ומשפץ רהיטים, עושה עבודות עץ מיוחדות, דקים ופרגולות, אחראי על הרהיטים בחנות: ארונות, ארוניות, שידות וקופסאות מיוחדות מהמזרח, מחיצות קטנות, שטיחים מעניינים לקיר או לרצפה, מנורות זכוכית יפהפיות ועוד פריטים שכל אחד מהם יכול להכניס נוכחות יצירתית בכל חדר.
בלב החנות יושב בשקט מין שולחן עגול שהכיסאות שלו מתחבאים מתחתיו וניתנים לשליפה. אפשר לשבת שם ולדפדף בעגילים של ליאני – עבודות גולדפילד ונחושת, טבעות צמידים ועגילים. או סתם לפטפט עם אלכס:

"זה מדהים מה שקורה פה בחנות..נשים באות מהססות לאט לאט נפתחות מורידות שכבות, נותנות צ'אנס לבדים וגזרות רכות.. משתנות פתאום מתאהבות בעצמן.. תוך כדי שיחות ארוכות אני תמיד מוצאת משהו משותף ומשהו ללמוד מכל אחת..מרגש אותי תודה על מפגשים כאלו".

השנה הצבעוניות נפלאה: סגול מעושן, ירוק חי, ורודים מתוקים וחמצמצים, כחולים קרירים, שוקולד חלב, סוגים שונים של לבן, אפורים זוהרים, הדפסים מעניינים וגם גזרות לכל סוגי הגוף הנשי – כאלה שזורמות עם בטן רכה, כאלה שמרככות כתפיים זויתיות, שמלות סטרלפס ושמלות קולר, חצאיות באורכים מדוייקים, מכנסי אלאדין מושלמים לקיץ, וגם שמלות דו-שכבתיות שאוספות את הגוף בחגיגיות.
כאלה שאפשר ללכת איתם לעבודה, וגם לגינה הקהילתית.
(יכול להיות שלייקרה זה חלק מה DNA הנשי?)

החנות של אלכס ואסף, המייסדים 15 כרכורכרגע בחנות: קולקציית קז'ואל קלילה נוחה ונשית לצד שמלות ערב אלגנטיות בקו נקי ומיוחד. מתאים גם להריון ולהנקה. אלכס תופרת גם בהזמנה אישית: שמלות ערב וכלה, שמלות לבת מצווה ולגילאים שלא מוצאים את המידה המתאימה, וגם שמלות ערב להריון (ואפילו שמלת כלה הריונית!).

לכבוד הקיץ –  מבצע על כל החנות! 50% הנחה על פריט שני, חצאיות שמלות וחולצות. בכל שישי מבצע חדש, גם על הרהיטים (תתעדכנו בפייסבוק!) ותמיד מוזמנים לשתות כוסית קאווה ולפתוח את השבת במצב רוח מרומם..
בשישי הקרוב – מכירה מיוחדת לכבוד טו באב! פריטים שווים עד 99 ש"ח, תכשיטים ואקססוריז בעיצוב ייחודי של נעה זהר וגם ארומטרפיה וקוסמטיקה טבעית של שורשים בטבע. פינוקים עלינו! לאיוונט >

החנות של אלכס ואסף – רחוב המייסדים 15 כרכור | שעות פתיחה א'-ה בשעות  9:00-19:00, שישי 9:00-14:00 | טלפון 0544522606 | פייסבוק | לאתר >

תגיות
הראה עוד

5 thoughts on “החנות של אלכס”

כתיבת תגובה

Close