השימושון

היום בפרדס חנה: העולם עובר לג'ל

תפקיד הרפואה התזונתית לספק לגופנו תוספי תזונה (ויטמינים ומינרלים נוגדי חמצון) ובדרך זו להטעין ולחזק את מערכות ההגנה הטבעיות. באמצעות הגברת יכולת הפעולה של מערכות ההגנה הטבעיות שלנו, אנו מאפשרים לו למלא את ייעודו. למרות פשטותו, מדובר ברעיון מהפכני שנוגע לבריאותנו. אם נצליח למנוע או לעכב את תופעות המחלות הניווניות הכרוניות, נהנה משנים ארוכות של בריאות טובה. כולנו נמות יום אחד, אבל בואו נשקול שעד אז, אנחנו רוצים לחיות
[ד"ר ריי סטראנד, מתוך הספר: מה שהרופא שלך אינו יודע על רפואה תזונתית עלול להרוג אותך]

אחרי שנתיים וחצי באג'ל יש לי הרבה תובנות על הסיפור. כמו שהבנתי כבר בכניסה, מדובר בבית ספר מדהים שתומך בשינוי שאנשים עושים בחיים. שינוי שיכול להיות מהותי, ומתבטא אצל כל אדם בצורה אחרת. כשלעצמי אני יכולה למנות כמה וכמה משאלות לב, שהתגשמו בעקבות ההעזה שלי לקפוץ למים (או שמא נאמר: לג'ל) ולהתמיד, בדרכי. יותר טיסות ומסעות (באחד מהם פגשתי את אהובי!) יותר תהליכים אימוניים מתמשכים, שבהם למדתי להישיר מבט לתוך החלומות שלי ולזהות איך הם מתגשמים בחיי במהירות מפתיעה, קיבלתי כלים (גם מנטליים) לבניית עסק בינלאומי ולעבודה קרובה מרחוק. עברתי לאכול אורגני. אני לומדת על רפואה תזונתית.

העולם משתנה בקצב מטורף. למשל, עוד חצי שנה יגיע לפה מבול של iphon, בגל הראשון צפויים 900,000 מכשירים, שיהפכו אותנו לעוד יותר מהירים, עוד יותר ניידים. משנעים אינפורמציה בקצב מוגבר. התודעה מתרחבת ופועלת בשיתוף פעולה עם הגוף, שאמור לשאת את שינויי התדר המהירים. הדרך לשפר את עמידות הגוף עוברת דרך כל המימדים: פעילות גופנית, מדיטציה, גישה חיובית, אהבה, פתיחות, למידה, תזונה בריאה וכן, גם תוספי תזונה. כאלה שמשפרים את מערכת החיסון ואת עמידות הגוף לנזק החימצוני, שעומד בבסיסן של המחלות הניווניות הכרוניות (מחלת לב כלילית, סרטן, שבץ, דלקת מפרקים, טרשת נפוצה, אלצהיימר ועוד).

כמו שאני מביאה לכם את תפיסת הזמן שמעצימה אותי, ככה חשוב לי להביא לידיעתכם את תוספי התזונה של אג'ל, שאת חלקם אני צורכת כבר שנתיים וחצי. מי שהמציא אותם הוא די.ג'יי מדוייק של חומרים, שמוגשים בצורה מהפכנית ומשנים חיים.
כל מי שמתעניין בתוספי תזונה לשיפור מערכת החיסון, להורדת כולסטרול ולשיפור שריר הלב, לסיכוך וטיפול במפרקים, לבקרת משקל, לתוספת חלבון, סידן, או לשיפור הקשב והריכוז, מוזמן להגיע:

הערב, יום שני, 24.8.09, יתקיים בפרדס חנה ערב מיוחד במינו, שכל כולו בדגש הבשורה והמהפיכה שעושה אג'ל בעולם. הערב יתחיל ב 19:30 בהנחיית ד"ר אסנת צפריר, שתעביר מצגת מעמיקה ומלאה על הרעיון של הג'ל ועל כל מוצר בנפרד. לא תהיה מצגת עסקית.
ההשתתפות בתיאום מראש. המעוניינים מוזמנים לדבר איתי: 054-4691310 (רונית) או במייל.

ובינתיים חומר למחשבה:

הראה עוד

15 thoughts on “היום בפרדס חנה: העולם עובר לג'ל”

  1. גלוגלו יקרה, הפתיחות שלך וההיכולת לראות זוויות שונות של דבר מסוים שמופיע בחיים שלנו, מעורר השראה…סחתיין.

    כל מי שמשתתף בדיון הזה(כולל אותי) פגש את אג'ל באיזה שהוא שלב בחיים שלו ופיתח גישה מסוימת אל התופעה-ואז אנחנו נכנסים לקטע של פסטיבל מספרי סיפורים סביב הנושא "גישתי היא הגישה".
    תוך כדי שאני מבין שככה אנחנו ואני מקבל את זה, אני שואל את עצמי "האם הגישה שלי משרתת אותי?"
    כשאנחנו ניגשים לחיים עם השאלה הזו פתוחה, אז אנחנו מפיקים את המקסימום מכל דבר שאנו פוגשים.
    לדוגמא: אם אתה חושב שיש לך במקרר את רוב המזונות שאתה צריך כדי להזין את עצמך בשלמות, אז מצוין, אז מה הטעם להשוות מחיר של שקית ג'ל לקוב מים? אם יש לך כבר את כל מה שגוף שלך צריך, אז שווה להשקיע זמן ו 2 קוב מים בגינה. זה לא אומר כלום על תוספי תזונה איכותיים.

    אם אדם מוכן לשלם 10 או 13 ₪ עבור כל שקית ג'ל שהוא שולק, אז כנראה שזה משתלם לו, מה הוא לא יודע שסולגאר יותר זול? הוא יודע, ובכל זאת שום תוסף אחר לא נתן לו את מה שאג'ל נותן.
    אם אדם מוכן להשקיע זמן ביצירת רשת של צרכנים שהופכת לנכס, ומוכן להשקיע מכספו, ויותר מהכל מוכן לסכן את התדמית שהוא שוקד עליה שנים רבות כל כך ולהפוך להיות "המשווק", אז כנראה שאותו אדם מבין שזה מחיר טוב לשלם עבור התועלת שצומחת בתמורה, ואין אף אדם שיודע יותר טוב ממנו מה טוב עבורו.

    אני יודע שמשתלם לי לצרוך חלק מהמוצרים ושווה לי להיות מעורב בפעילות העסקית שבאה עם המוצרים. אני לא חייב שום דבר, לא חייב לצרוך ולא חייב לשווק נקודה, אני בודק כל רגע ורגע איך מה שאני חושב, מרגיש, מדבר ועושה משרת אותי.

    לגבי הוידאו, אז אני כמובן מכיר אותו ומכיר את מי שעשה אותו, הוידאו הזה הוא יוזמה פרטית של אישה יקרה שלא מייצגת את החברה וגם לא מתיימרת להביא זווית מדעית על העניין, יש מספיק חומרים שמביאים את הגישה המדעית מקצועית.

    בעצם מה שכתבתי לא עוסק בג'ל מסוים אלא עוסק בשאלה: האם הגישה שלי משרתת אותי?

    תומר-tumai7@walla.co.il

  2. למה תוספים? כי האורגניזם המתוק שלנו סופג בתקופה הזו כל כך הרבה רעלים, מהאוויר, מהמים, מהאוכל, קרינה פה, קרינה שם, והרבה הרבה סטרס שמכלה הרבה יותר מהר את כל החומרים הטובים שנכנסים לגוף. (ממליצה על הספר "חילוף חומרים מנצח" – יש איזה שני פרקים שלו ברשת לקריאה)
    נכון שגינה אורגנית זה הכי טוב, כי זה גם מוציא מהסטרס, אבל איכשהו, לא כולנו מצליחים להכניס את זה לסדר יום באופן קבוע.

    לעומת זאת הסרטון והסלוגן "העולם עובר לג'ל", נו, ככה ככה .
    טיעונים מדעיים על כושר הספיגה של הג'ל היו עושים לי את זה יותר מהשוואה למשחת שיניים וג'ל לכביסה.
    וחוצמזה אני ועוד כמה חברים שלי משתדלים כבר הרבה שנים לעשות הפוך ממה ש"העולם" עושה, ביחוד בפאזות התעשייתיות שלו. אז מה שאני מנסה להגיד זה שאולי הסרטון הזה מתאים לקהל הרחב, זה שמעניין אותו למה "העולם עובר", אבל פחות לאנשים שאוהבים לשקול דברים בצורה עיניינית יותר. יש עוד סרטונים?

  3. אז מה הנקודה? אם יש או אין קופאין ? אז סליחה אם נפלה טעות… זה לא הפוינט..

    כבר אמרתי ואחזור ואומר

    "אני לא נגד , אני בעד!!! שכוווולם יהיו מבסוטים ובריאים ושמחים ושוחרי שלום ונדיבים בין אם הם יושבים מול קפסולה או מול קערת סלט. ללא הבדל דת גזע מין ושיטת שיווק"

  4. יעלה, אין קפאין באף מוצר של אג'ל. נקודה.
    מסכימה איתך ש OHM לא מומלץ לחולי לב. להם הייתי ממליצה לחקור את HRT

    [שאלתי בחדר הוירטואלי אם מישהו יכול לשלוח לי חומר טוב בעברית על HRT והפנו אותי לשיחת ועידה של ד"ר אסנת צפריר. צריך לחכות קצת עד שהקובץ עולה, אסנת מסבירה מצויין]

  5. אני לא לוקחת את הנזיפה הזו בכלל ורד בול לא עושה לי כנפיים לא באגנדה כלל!!!
    אני רק וממליצה לכל אדם ואדמית ובעיקר לעצמי לבדוק כמה שאפשר- כמו שגלו עשתה למשל ובטח רונית שמה שהם צורכים זה איכותי וגם נחוץ ונדרש לאורח חייהם – שיחשבו קצת גם על אורח החיים לא יזיק- גם לי יש הרבה על מה לחשוב בנדון..
    ולגבי התוסף שטעמתי- היה בו קופאין הריח קפה ואושר עי המספק החטוב…
    אולי מה שאמנון לקח היה זה ואולי השני לא יודעת …אגב גם גינסנג למי שיש עניני לב למשל..- לא מומלץ לקחת ללא ביקורת…
    אני לא נגד , אני בעד!!! שכוווולם יהיו מבסוטים ובריאים ושמחים ושוחרי שלום ונדיבים בין אם הם יושבים מול קפסולה או מול קערת סלט. ללא הבדל דת גזע מין ושיטת שיווק
    ובנוסף – אני חוזרת למחקרי בנושא איכות המיים – אם בבריאות עסקינן זה מפתח קריטי ביותר- איכות המיים שאנחנו שותים – משדרגת את מצב – הרוח הנפש והגוף עוד לפני תוסף כלשהו…
    אחרי יום בסחנה כשהאנרגיה שלי היתה פווול והעור קטיפתי חלק וגמיש ללא קרמים ותוספים ..
    אני הולכת להשקיע קודם כל בזה- רשתי או לא!!

  6. יעלה, אם הבנתי נכון אז אמנון טעם OHM, שזה הכתום, לא הצהוב. זה מוצר לשיפור הערנות והריכוז, ואין בו מיליגרם קפאין אלא תערובת של ויטמין B וג'ינסינג (הנה ההטוויה).
    בשונה ממשקאות אנרגיה כמו רדבול ודומיו (שמספרם בשוק גדל), שמביאים לבנאדם בוסט מהיר של ערות ויורדים בבת אחת – OHM פועל בהדרגה, והשפעתו נמשכת כארבע שעות עד התפוגגות איטית. יש אנשים שלוקחים אותו במקום ריטלין.

  7. חברותי הדובה והיעלה, אתן צודקות כמובן. עדיף להיות בריאים, לאכול נכון, להשתמש בתוספים רק לצורך איזון נקודתי.
    אבל, וזה מתוך התבוננות על החברה של ימינו, אנשים לא אוכלים נכון. אין להם זמן לאכול נכון ולנוח נכון, כי הם עסוקים בלדאוג על כסף או בלעשות כסף. ואם כך, האם לא עדיף לקבל את מה שצריך בצורת תוסף? תסתכלו על מדפי התוספים בבתי המרקחת. מפלצות, זה מה שזה.
    אני לא אג'ל. ואני סולדת משיטות שיווק אגרסיביות – רשתיות או קונבנציונליות. אני גם שונאת לקחת כדורים ולשתות תרופות ואני גם לא סומכת על אף אחד שהוא לא מומחה בתחום שיעיז לתת לי המלצות על תוספים. זה אכן גובל לעתים בקשקשנות.
    אבל אני מעריכה מוצר משובח כשאני פוגשת אותו. וזה אחד מהם. קראתי חומר, בדקתי על עצמי (ולא הצטרפתי לאג'ל…). זה מוצר מצוין. ויקר כמו כל מוצר טוב אחר. אז די עם ההעליהום.

  8. 15 ש"ח לקפסולה זה בערך שני קו"ב מים[-מחיר שלפני ההשתגעות העכשוית של איומי בצורת ועונשים לעוברים את המכסות הדלות.] ב2 קו"ב מים אפשר לגדל על שטח כמו שלך ,רונית, מלא מלא מלא ירקות.ואפשר להשקות מלא מלא מלא עצים. אם נעשה חישוב מהיר ונשקיע בדיוק את אותו הסכום של חודש מוצרי אג'ל בגידולים בשתילים בעצים ובמים ואוו ואוו איזו בריאות תבוא עלינו.נראה לי שאג'ל זה למי שגר בקומה ה34 במגדלי משהומשהו בתוך קופסא ממוזגת ועובד במגדלי משהו משהו אחרים בקומה ה56 ויורד על חצי ק"ג קנטאקי ציקן בתור ארוחת ערב…חביתת ירק מירקות הגינה עם ביצת תרנגולת טריה מהלול הביתי- יותר עדיף..

  9. חשבתי לי אתמול אחרי שקראתי שעדיף אולי שלא אגיב… אבל בכל זאת..
    אני לא צורכת תוספי מזון אלא אם יש חוסר או בעיה וגם זה בהתיעצות עם נטורופתית- ורד האגדית או עם גילי ההומאופטית האגדית וגם זה לזמן קצוב לצורך שיקום מצב או איברים מסוימים
    בהמשך לעינת .. חשבתי לעצמי אתמול – גם אם שווק רשתי הוא הנכון ביותר בעידן קפיטליסטי גלובאלי כלכלי וכו – נכון יותר משיטות אחרות , אם לא נתיחס רגע למרד הצרכנות …מי הוא זה שממליץ לי לצרוך תוספים? והאם בעצם הצטרפותו של אדם לאגל הוא בעצם נדרש להיות או להפוך צרכן תוספים ובעצם לשכנע אחרים שזה הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות להם – ואולי זה גם נכון
    אמנם יתכן וכתוספים הנדרשים לנו מעת לעת הם אכן מוצר מדף ראוי יותר מאחרים….מי יודע
    וודאי ואני מצטרפת ל עמלמול – אם נקפיד על התזונה שלנו מה כן ומה לא – לא נזדקק למנה יומעת כזו או אחרת שמחירה אם אני לא טועה כ15 שח לקפסולה- לא זול
    נכון יותר זול להיות בריא..
    מה שמוסיף לי חיות באופן אישי פרט למזון איכותי טרי לפי העונה זו שמחת חיים ותקופות של יצירה – מובטח ברק בעינים עור זוהר אנרגיות אין סופיות ואהבה לברואים , חיוך גדול גם אם מתלווה לו מקל ניקוטין – לא מומלץ אבל זה מה יש בנתיים..
    כשאמנון אישי, היה בעיצומה של הפקה עם אחד מתותחי אגל – הוא (התתח) סיפק לו את הצהוב הזה – שנותן המון אנרגיה- אמנון מאוד אהב אבל הפסיק כשעל הצופר היה צריך לשלם … טעמתי אותו בהזדמנות אחרת- בלשון המעטה לא היה לי טעים אבל כשהבנתי מה זה מכיל – קופאין ועוד- הבנתי שרמות האדרנלין שתוסף זה משחרר לא בהכרח מתאימות לכל אחד…טעמתי בהזדמנות גם גל פירות יער , נוגד חמצון – אני מעדיפה את הריבות הנפלאות שאני לא זוכרת את שמן – בצנצנת צרה עם מדבקה כחולה… בלי סוכר וממש טעים
    בנתיים אני חוגגת על המנגו הנפלא הפסיפלורה מהעצים והמטפסים בשכונה(אורגני, טרי ולוקאלי וגם שקדים אורגנים נפלאים מאורגניגן.
    בחוויה שלי הקפסולות נראות כמו אוכל עתידני כשנטוס או יותר נכון מישהו יטוס לחלל – חשבתי להשתמש בזה להצגה הקרובה של תיאטרון הידית כמנות קיטרינג יחודיות עם מסר מסויים – אבל זה יקר מדי- אולי אגל רוצים לתת חסות – לאמנות ותרבות??? מי מרים את הכפפה?
    רונית יקרה- אני בטוחה שיש רבים שחושבים אחרת לגמרי ממני או אולי נסיבות חייהם מתאימות לצריכת התוספים בכל מקרה בהצלחה רבה

  10. רוניתא.. התוספים האלה אג'ל ואחרים בנויים על התפיסה [שאולי היא נכונה], שהתזונה המערבית לא מספקת לאדם את כל הצרכים התזונתיים שלו. בעיקר תזונה של אדם ממוצע בארה"ב..ומה אצלנו? עם כל הפרי והירק האגוזים והשקדים שמן הזית התמרים הרימונים והחרובים..עם פיטנגו מהשיח של השכנים גויאבות מהסבתא במושב פיג'ויות מהביקור האחרון בקיבוץ.. מי צריך את התוספים האלה, מי?קראתי לא מזמן באתר של הניו יורק טיימס מאמר שכותרתו הייתה -"10 המזונות שבטוח אין לך במקרר וכדאי שיהיו" וואלה 8 מתוכם היו לי באותו רגע במקרר..[נפלתי עם הברוקולי ועם איזה משהו שאין לי מושג מה הוא בכלל].אז אולי לפני שמוסיפים מה שמוסיפים צריך להתחיל עם לגרוע ולגרוע את המיותרים.. זה לא יותר נכון? ,על פי עצתה של גלוגלו הפסקתי לאכול לחם. מיד גם נפלה החמאה וגם כל הדברים האלה של "עם הלחם". כולל ארוחות חפיף על רגל [שמנה] אחת ליד הדלת של המקרר. לא ירדתי במשקל מיקרומיליגרם אחד אבל דברים אחרים קורים והם באים מה"ליגרוע" ולא מה"להוסיף".אולי יש לא'גל איזה גורעני מזון מצויינים או שזה איזה סטארטאפ…

  11. התוודעתי לשיטת קינגסטון לפני הרבה שנים, באמצעות הספר של שרה חמו "שביל הזהב לריפוי טבעי". בעקבותיו הגעתי אל אלי שטראוס, מטפל בעל אישיות מרשימה ביותר (חרדי, אגב), שהביא את השיטה לארץ לפני עשרות שנים. מעבר לתשובות לשאלות כמו: מה לאכול, מתי לאכול, באילו שיטות לבשל וכ"ד – השיטה הזו מצליחה לעשות הרבה סדר בראש בכל הנוגע להצפה, פשוטו כמשמעו, של שיטות הריפוי והתזונה שמפתות את כולנו לאמץ אותן לחיינו כדי לזכות (כנראה לכאורה) בבריאות האולטימטיבית, באיכות חיים ובאריכות חיים. כל כך פשוט, כל כך הגיוני, כל כך טבעי וכל כך נגד תוספי תזונה מכל סוג שהוא.

  12. עינת, הספר מדבר על תוספי תזונה, בעיקר על נוגדי חימצון, ללא כל קשר לאג'ל. אני חושבת שד"ר ריי סטראנד כתב אותו לפני שהיתה אג'ל. ממליצה לך לקרוא ואולי לגלות משהו חדש.
    בקשר לעובדה שהגוף מסוגל לרפא את עצמו בהרבה דרכים – אני מסכימה איתך. מה זה שיטת קינגסטון?

  13. רונית, אני מכבדת את פרנסתך ושמחה עבורך בשל התמורות והתהליכים שעברת. אבל יש לעשות הפרדה בין הערכים המוספים שיש לאג'ל כמקור פרנסה בחייך, לבין ערכם של המוצרים עצמם והגישה לפיה תוספי תזונה חיוניים למערכות החיסון של הגוף. הציטוט יומרני ומקומֵם בניסוחיו ההחלטיים. ישנן גישות מרשימות יותר, לעניות דעתי, לפיהן הגוף מסוגל בהחלט לתחזק ולרפא את עצמו אם רק נזין אותו בתזונה נקיה וטבעית במינונים בלתי מוגזמים. על פי גישה זו כל תוסף תזונה הוא בעל פוטנציאל-נזק גדול ויש להמנע ממנו, מלבד במקרים שבהם הוכח חוסר בויטמין כזה או אחר (שיטת קינגסטון קליניק הפשוטה, ההגיונית וגם… הזולה).

כתיבת תגובה

Close