השימושון

היכולת לתת היא היכולת לקבל

מאת: לירון קסטר

זה הכל גן משחקים, שעשוע, בית ספר קוסמי. אנחנו אורחים והכל מונח לפנינו
נילי בכר

פריצת האביב

הביטוי המעשי לתחושות שלי בזמן האחרון הוא מתנה ליקום בצורת מעגל שאני עורכת באהבה, ללא תשלום. הוא אמנם קרוב לקורס שאני פותחת, קורס לשיטה שיצרתי, ואני אף משווקת אותו כמעגל מבוא לקורס, אבל אני יודעת שהוא הרבה מעבר לזה – מחווה דו כיוונית שתיתן לי הרבה יותר ממה שנתתי לעצמי אי פעם. אז הנה, פרטים על מה שאני רואה כהפריצה שלי:

אחרי המעגל המוצלח במסגרת אירועי דרך האמן והאנרגיות המיטיבות שהיו, מזמינה לערב מבוא לקורס אמנות הדיוק הפנימי שייפתח בפרדס חנה, במרכז קנגורו בתנועה, הדקלים 103 (לשעבר דיאדה).
מעגל המבוא בסימן תקשור מעשי ייערך ביום א', 11.5 בין השעות 20:00 ל-22:00 (מתחילים ב-20:00 בדיוק). הכניסה ללא תשלום.
הקורס עצמו יתקיים גם הוא בקנגורו בתנועה. 4 מפגשים, אחת לשבוע, בימי שישי בבוקר, החל מ-16.5, בתאריכים 16.5, 23.5, 30.5 ו-6.6 בשעות 10:30 עד 13:30, במתכונת מעגלי נשים.

עלות הקורס: 400 ש"ח. מפגש זה יכול להיות התנסות, בעלות של 100 ש"ח, שלאחריו ניתן להחליט אם להירשם לכל הקורס. 

אמנות הדיוק הפנימי – תחילתו של שינוי
לעורר – לראות – להסכים – להיות
עובדים ב-4 מישורים:
מציאת הייעוד
בניית הבית הפנימי למנוחה ותמיכה
שיפור מערכות יחסים ותקשורת בינאישית מיטיבה
טיפוח נפש האמנית השוכנת בכל אחת מאיתנו, כדי לעצב את המציאות הרצויה לנו

מטרות הקורס

  1. לעורר את תסריט הייעוד: כלי אמנות הדיוק הפנימי יכול לסייע לנו לדעת מה אנחנו רוצות, לאן אנחנו יכולות להגיע ואיך הכי נכון לנו לגרום לזה לקרות. 
  2. ליצור מרחב של בית פנימי: בית קשור למנוחה. מנוחה והסכמה לשחרר את השליטה שאנו כל-כך רגילות להיאחז בה, חיונית כדי להניע את התהליך. רוב הנשים מתקשות לנוח בביתן שלהן. מעגל נשים מדמה את המנוחה האמיתית של הנשים, כפי שחוו אותה נשים בחברה השבטית, בעת קבלת המחזור החודשי, כשהן פרשו ממטלותיהן וטרדותיהן ונחו, באוהל האדום. 
  3. לדייק את התקשורת הבינאישית ולייצר מערכות יחסים נכונות לנו: להצליח לשים את עצמי במרכז כשאני בוחרת בכך. להיות תורמת ומשפיעה, ועדיין, להיות רגישה ופתוחה לסביבה. 
  4. לשחרר את היצירתיות השוכנת בכל אחת ואחד מאיתנו, להיות על הנתיב הייחודי לנו ולעצב את המציאות שלנו בעצמנו: אמנות פורצת מאיתנו ללא מאמץ, כשאנחנו מדויקות. בתהליך הדיוק אנו מפתחות את הכישורים שלנו לדרגת מאסטריות ומתוך כך אנו גם מסוגלות לזמן את הרצוי לנו (בסרט ”הסוד“ מראים לנו שאנחנו יכולים למשוך אלינו את הרצוי לנו; אבל רק בקשות מדויקות, נכונות לנו וליקום – מתמלאות). 

הקורס, במתכונת מעגלי נשים, הוא שילוב של עבודה חווייתית, שיחה, תנועה ופתיחה בקלפי מודעות אינטואיטיביים.

קצת עלי: לירון קסטר, מנחת מעגלי נשים ורכזת פורום הנשים של פרדס חנה; פיתחה את שיטת אמנות הדיוק הפנימי מתוך עבודתה בתחום; ומתוך עיסוקיה הנוספים: עיתונאות, כתיבת הגות, שיווק ופרסום.

קישורים
לכתבה על שיטת אמנות הדיוק הפנימי, ב-nrg מעריב – לחצו כאן–>>
לסט תמונות – לחצו כאן –>>
לפרטים נוספים: 511 33 44 – 050, 511 33 44 – 077  | אתר | מייל

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close