השימושון

הלה אשחר מטפלת בגלגולים

הלה אשחר, חדשה בכרכור, היא מטפלת דרך רגרסיה התפתחותית ושחזור גלגולים, מנחה את המסע אל החיים בין גלגולים בשיטתו של מייקל ניוטון והתעוררות מסע הנשמה. וככה היא התגלגלה לעסוק בנושא:

הלה אשחר

פעם, לפני כ-7 שנים, מישהי סיפרה לי על חברה שלה שעוסקת בשחזור גלגולים. התגובה שלי היתה מן הרמת גבה ואמירה כמו "למה להתעסק עם גלגולים קודמים, יש כל כך הרבה חומרים מהגלגול הזה לעבוד איתם, לא נראה לי שזה מעניין אותי". זאת היתה מסוג האמירות שהיום אני יכולה לחייך אל עצמי חיוך רחב ולהבין שזה היה אחד הצעדים שלי אל עבר מסע אינסופי של הרחבת המודעות, ידיעה עצמית וצלילה אל מסתרי הנשמה, החיים והמוות. זאת היתה גם התחלה של התעוררות אל הייעוד שלי כעוסקת בתחום, כדי שאעזור לאחרים להתעורר אל עצמם, מהות נשמתם וייעודם.
שאלות רוחניות ופילוסופיות כמו "מי אני?" "מה באתי לעשות כאן?" "מהו מוות?" ליוו אותי תמיד. שאלות אלה הנחו את דרכי אל עבר מורים רוחניים אשר מילאו אותי בהשראה לחקירה פנימית והעמקה אל תוך תחומי הידע האלה.
אחד מהם, המלווה את המסע שלי להתעוררות כבר שנים רבות הוא המורה הרוחני, שי טובלי, שאיתו ולצידו התפתחה תרפיה זו. מורה זה משמש עבורי השראה עמוקה להפוך את התרפיה דרך שחזור גלגולים ליותר מעוד תרפיה, נפלאה ומשחררת ככל שתהיה, אלא לנתיב לשחרור רוחני מלא.

הפילוסופיה העומדת מאחורי התרפיה דרך שחזור גלגולים היא בראיה, שמקורן של בעיות נפשיות, רגשיות , גופניות או רוחניות היא בחוויות בלתי פתורות מן העבר. את החוויות ניתן לאתר, לחיות אותן מחדש ולעבד באמצעות הטיפול.
בתרפיה זו המונח עבר מוגדר באופן רחב. חוויות אלה לא מתייחסות רק לתקופת החיים הנוכחית, אלא מתפרסות אל תוך מרחב אשר כולל גם את תקופת ההיריון והלידה, חווית העיבור, הזמן שבין תקופות החיים (עולם הנשמות) וכן את כל תקופות החיים הקודמים (גלגולים) שחיינו.
משמעות המונח באנגלית reincarnation – היא "חזרה אל הבשר", אשר מתייחס לחזרה אל הגוף, להתגלמות מחדש. משמעות הדבר היא, שדבר מה, חלק אינטגראלי מעצמנו (המודעות או הנשמה) שורד בכל פעם שהגוף מת.
חלק מהותי בתרפיה זו, היא לעורר בתוכנו את המודעות הזו, את אנרגיית הנשמה, כדי לפתח זהות עצמית אמיתית, עשירה וספוגה במשמעות ותכלית. אנו חודרים עמוק אל תוך העבר כדי לפגוש את המכשולים שנוצרו שם ולשחרר את ההווה.
את הכשרתי בתרפיה דרך שחזור גלגולים קיבלתי מהמורים ההולנדים, רוב בונטנבל וטינקה נורדגרף שפיתחו את ושכללו את התרפיה הזאת אשר נקראת: Holographic Reincarnation Therapy ועומדים בראש בי"ס וארגון משגשג באמסטרדם, "Completion" שמו.
התרפיה עצמה קורת תוך כניסה למצב של טרנס היפנוטי. זהו מצב של מודעות אליפטית- כך שהמטופל ער לעבר ולהווה בו זמנית. לאלה שחוששים מאיבוד שליטה ומניפולציות שהמטפל יכול לעשות להם, בשיטה זו אין כל אפשרות לכך, המטופל נמצא אמנם במצב של הרפיה עמוקה ויכול לחיות מחדש את העבר אך ה'אני' המודע שלו נשאר ער כדי לאפשר בו זמנית אינטגרציה של כל התובנות אשר עולות אל תוך ההווה.

לעיתים קרובות אנשים מגיבים בפחד למשמע צירוף המילים "שחזור גלגולים". הפחד הזה הוא לא אחר מאשר פחד המוות, הפחד אשר מונע מאיתנו את מלוא אנרגיית החיים, הפחד לחיות במלאות, הפחד לפגוש את מי שאנחנו באמת. הכניסה אל תוך שחזור הגלגולים הוא קפיצת ראש אל תוך המסתורין שהיננו. אנו מגלים את האופן שבו בחרנו את נסיבות חיינו- את בחירת ההורים (כן, גם אם הם נראים לנו הדבר הפולני והמעצבן ביותר על פני הפלנטה) ואיך הם משרתים את המודעות לדפוסים ולקארמה הבלתי פתורה שלנו, את בחירת המאורעות והטראומות שעיצבו אותנו, את בחירות מערכות היחסים…
המילה "בחירה" תחזור ותעלה שוב ושוב, מכיוון שכשאנו מתעוררים אל מסע הנשמה אנו עוברים בבת אחת מעמדה של קורבן למעמד של יוצרים ושותפים ליצירתם של נסיבות החיים.
ברמה העמוקה ביותר אנו מתחילים לגלות שהמסע לגילוי עצמי הוא הדחף של אלוהים לדעת את עצמו- רצונו לגלות וללמוד את תכונותיו, לדעת את טבעו ומאפייניו. האופן שבו הוא עושה זאת הוא דרך הקרנתו המצטמצמת והולכת אל תוך תבניות שהן הנשמות. אושרנו הגדול ביותר טמון בעובדת הגילוי שנוצרנו להיות מתואמים עם הרצון האלוהי, שמהותו היא אהבה.
אפשר גם לומר שכל נשמה נושאת בתוכה את הקידוד של היבט מסוים של אהבה שאותו היא אמורה להביא לפריחה מלאה דרך תקופות החיים. כך שאם אני לדוגמא אמורה לגלם את הפריחה של קסם ומסתורין כאיכות נשמתית, אעבור גם תקופות חיים חשוכות, חסרות מודעות, אגרום לאנשים סבל וכאב, אתענה ואענה, אבוא במגע עם תכנים שמאניים, קבוצות דתיות ועוד…הכל כדי שאאסוף ידע ולימוד לגבי מהות נשמתית זו וכדי ללמוד מה זה אומר להיות אדם שחי בו זמנית בגוף וממזג לתוכו את המסתורין של הבריאה והמימדים הרוחניים.

את ההכשרה להנחות את המסע לחיים בין גלגולים קיבלתי מלינדה וארל בקמן, ממרכז "RavensHeart" בבולדר- קולורדו. לינדה ניהלה את בית ספרו של מייקל ניוטון אשר חקר ופיתח את התחום הזה במשך שנים רבות, עד שפרשה לדרך עצמאית אשר מוסיפה עומק רוחני למודל אותו פיתח מורה.

הרגע של המוות הוא הפוטנציאל הגדול ביותר לרגע של שחרור והיזכרות. מסורות רבות עסקו במסתורין של הרגע הזה ובעולם שמעבר. הבודהיזם הטיבטי חדר עמוק אל תוך טבע האדם וההוויה ויצר את "ספר המתים הטיבטי" שהוא מעין מדריך שחרור לנשמה וכן קיימים כתבים בנושא גם במסורות נוספות.
הדרך שבו המסע לחיים בן גלגולים קורה, מעורר בתוכנו את החלק הרדום ש"יודע" איך למות נכון- מבלי שהחיים ישאירו בנו צלקות או שריטות בצורה של טראומות או רגשות קשים, ואז לנוע הלאה בצורה הרמונית אל עבר חיינו הנשמתיים. מימד זה מעניק לנו פרספקטיבה רחבה והקשר לגבי הבחירות שלנו, יכולת לסיים סבל וקארמה, ריפוי עמוק ואת הידיעה מדוע אנו בוחרים לחזור לכאן בגוף. לכל נשמה מפגש שונה עם מימד זה והיא עשויה לעבור במספר "תחנות", כגון:
• מהי ההרגשה למות? ומה רואים ומרגישים מיד לאחר המוות.
• פגישה עם הנשמות המדריכות.
• מדוע אנו שייכים לקבוצת נשמות מסוימת במימד הנשמות ומה תפקידנו שם?
• איך בוחרים גוף חדש להיוולד בו על כדור הארץ?
• מטרת החיים ומשמעותם
• למידה של ידע חדש
מסע במימד זה, הוא מסע במימד האור, ומטרתו העליונה היא הבאת האור אל המימד החומרי, להפסיק לרצות לברוח מפה, ולאפשר לעצמנו, לאנושות ולפלנטה כולה לזרוח באורה של אפשרות לחיים ספוגי שלום, שמחה, אושר ואהבה.

מסגרת הטיפול:
אורכו של מפגש בשחזור גלגולים הוא כשעתיים, כאשר הפגישה הראשונה משמשת כולה לריאיון עומק אשר דרכו אני שואלת על נסיבות החיים ואוספת פרטים ביוגראפיים אשר יוצרים את ה'מפה' של הנשמה- מהם הדפוסים העיקריים איתם אנו מתמודדים ובאיזה תחומים.
אורכו של מפגש של רגרסיה אל החיים בין גלגולים הוא כארבע שעות, והוא כולל רגרסיה אל הילדות, אל הרחם ומשם אל תקופת חיים קדומה ודרך המוות אל 'עולם הנשמות'.

התרפיה בשחזור גלגולים מתאימה גם לילדים איתם אני עובדת באופן שונה, דרך כלים של ציור, משחק, תנועה ודמיון מודרך. בנוסף יש לי רקע נרחב של עבודת גוף, מטאי צ'י וצ'י גונג דרך יוגה, מחול ותנועה. אני מלמדת ומנחה סדנאות של מחול מזרחי בדגש הוליסטי ומעצים ומנחה מעגלי נשים. הרקע המקצועי שלי כולל לימודי רפואה סינית והילינג ואני מטפלת טווינה בכירה כבר כ- 10 שנים, עובדת עם מבוגרים, ילדים ובני נוער במסגרות טיפוליות שונות- מפנימיות דרך מעונות של נעמ"ת ועבודה עם ילדים עם פיגור קשה דרך מגע.

המלצות מטופלים:
בחודשים האחרונים התנסיתי בשיטת טיפול של תרפיה דרך שחזור גלגולים, ואני רוצה לכתוב המלצה חמה, גם על המטפלת הנפלאה, הִלה אשחר, וגם על השיטה עצמה.
אני חושבת שהדבר הכי גדול ומשחרר שאפשר לקחת מטיפול כזה (ושאני לוקחת ממנו) זה המתנה של להיזכר מי אני באמת. מבחינתי אחד הביטויים המוחשיים של ההיזכרות הזאת הוא היכולת לחיות את החיים ממקום של אהבה במקום ממקום של פחד. הוא מאפשר לקלוט בצורה עמוקה מאוד עד כמה אנחנו מוּנַעים ופועלים באופן לא מודע מתוך פחד. עד כמה כל דבר, אבל באמת כל דבר בחיים – ספוג בפחד. אפילו הדבר הזה שמעצב את מערכות היחסים הכי אינטימיות שלנו, ושאנחנו נוטים לקרוא לו אהבה, הוא הרבה פעמים בעצם פחד בתחפושת של אהבה.
(ענת, כפר חיים)

לפרטים נוספים: 077-4420240 | 052-3763486 | אימייל

הראה עוד

5 thoughts on “הלה אשחר מטפלת בגלגולים”

כתיבת תגובה

Close